coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

66,211 $

3,926,312,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

3,028 $

179,534,308 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

59,276 تومان

Tether

Tether

usdt

1.5%

577.3 $

34,233,297 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.3%

168.62 $

9,999,166 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

59,276 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5207 $

30,878 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

3,024 $

179,330,316 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

6.72 $

398,496 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2%

0.1531 $

9,079 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

مدیرعامل کاردانو: به عرضه قراردادهای هوشمند این شبکه نزدیک می‌شویم

02/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
مدیرعامل کاردانو: به عرضه قراردادهای هوشمند این شبکه نزدیک می‌شویم
ADA
Cardano
قرارداد هوشمند
چارلز هاسکینسون
3652
3 دقیقه

چارلز هاسکینسون در مصاحبه با کریپتوبریفینگ از برنامه‌های خود برای چند ماه آینده خبر داد. بر این اساس راه‌اندازی قراردادهای هوشمند روی شبکه کاردانو بسیار نزدیک خواهد بود.

کاردانو با داشتن بازاری به ارزش ۴۸ میلیارد دلار، یکی از باارزش‌ترین شبکه‌های غیرمتمرکز است.

در طول سالیانی که شبکه کاردانو به فعالیت مشغول است، اعضای تیم این شبکه بیش از ۱۰۰ مقاله در مورد سیستم‌های توزیع‌شده و زبان‌های برنامه نویسی و نظریه بازی‌ها منتشر کرده‌اند.

کاردانو در طول این سالیان وارد چند فاز مختلف شده است. از فازهای اولیه که به نام بایرن معروف است، تا آپدیت Shelley که در میانه سال ۲۰۲۰ به وقوع پیوست و غیرمتمرکز بودن را برای این شبکه به ارمغان آورد.

گوگن، فاز اخیری که کاردانو در آن واقع است از چند هاردفورک مهم تشکیل شده است. یکی از آنها هاردفورک مری بود و هارد فورک بعدی که در انتظار آن هستیم با نام Alonzo مشهور است. این آپدیت توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا بتوانند قراردادهای هوشمند را روی شبکه کاردانو اعمال کنند.

بخشی از مصاحبه چارلز هاسکینسون

چارلز هاسکینسون در این مصاحبه در مورد برنامه‌هایش برای اجرای اوراکل، استیبل کوین‌ها، صرافی‌های غیر متمرکز و همچنین بازار NFTها خبر داد. او در اینباره گفت:

به زودی شبکه آزمایشی آن را برای دو ماه راه‌اندازی می‌کنیم. ۴ تا ۶ هفته طول خواهد کشید تا هاردفورک صورت بگیرد و قراردادهای هوشمند روی شبکه اصلی اجرا شود. علاوه بر آن برنامه پیشگام پلوتوس (Plutus) را اجرا کرده‌ایم که در آن ۱۰۰۰ توسعه دهنده را با برنامه‌نویسی برنامه‌های غیر متمرکز روی شبکه کاردانو آشنا می‌کنیم.

هاسکینسون در ادامه گفت که ما بازارهای NFT، صرافی‌های غیر متمرکز، استیبل کوین‌ها و اوراکل‌ها را روی شبکه اجرا می‌کنیم. همچنین قرار است زمینه مهاجرت پروژه‌هایی مانند یونی سواپ و سوشی سواپ و سایر پیشتازان حوزه دیفای، به کاردانو نیز فراهم شود.

او در پاسخ به سوال گزارشگر در مورد مهاجرت برنامه‌های غیرمتمرکز روی شبکه گفت:

اینگونه پروژه‌ها معمولا سوالاتی در مورد وجود شبکه آزمایشی برای تست مهاجرت پروژه خود می‌پرسند. زمانیکه هاردفورک آلونزو انجام شود این مشکل برطرف می‌شود. البته معمولا آنها می‌خواهند برنامه‌هایی بین زنجیره‌ای باشند. اما در این میان پروژه‌هایی نیز وجود دارد که قصد مهاجرت کامل دارند.

خالق شبکه کاردانو اذعان داشت که برنامه نویسی و مهندسی این شبکه عامل اصلی کندی در پیشرفت آنها در سال‌های قبل بوده است. آنها چندین بار شبکه را از نو نوشتند تا در وضعیت کنونی خود قرار بگیرد. او در ادامه توضیح داد:

ما به مسیر خود برگشتیم و آپدیت شلی را انجام دادیم. امسال هم قراردادهای هوشمند را به همراه چند ویژگی دیگر راه‌اندازی می‌کنیم.

او در ادامه توضیح داد که شبکه‌هایی مانند بیت کوین کاملا غیرمتمرکز نیستند. در شبکه بیت کوین، ۱۰ استخر استخراج بزرگ بیش از ۵۰٪ بلاک‌ها را تولید می‌کنند. این درحالی است که کاردانو بیش از ۲۰۰۰ استخر سپرده‌گذاری دارد که بیش از ۸۰٪ از بلاک‌ها را تولید می‌کنند. بنابراین این شبکه حدود ۲۰ تا ۴۰ برابر از بیت کوین غیر متمرکزتر است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

کاردانو

مهیل

02/خرداد/1400

رمز ارز کاردانو در طول فعالیت بازار رمز ارز استقبال خوبی داشته ویکی ازدلایل ان غیر متمرکز بودن ان انست وبا داشتن پشتیبانی قوی وشفاف بودن گروه ایجاد وتوسعه دهنده نظرها را به خود جلب کرده. ودر لیست رمز ارزها معمولا رتبه خوبی کسب کرده و این نشون میده اینده خوبی در میان رمز ارزها خواهد داشت.

13

کاردانو وهاردفورک جدید

arminaka71

02/خرداد/1400

کاردانو واقعا یک ارز تمام عیار حتی بیشتر از پولکاد قبولش دارم به همین زودی از قیمت 5 دلار عبور میکنه این ارز تمام هارد فورک ها جدید اعمال کرده با امکانات جدید هست خیلی عالیه

56

کاردانو

marwan

09/خرداد/1402

سه بازیکن اصلی وجود دارد: بنیاد کاردانو، EMURGO و IOHK. طبق گفته فردریک گرگارد (Frederik Gregaard)، مدیرعامل جدید این بنیاد، با پیوستن سازمان های بیشتر، حکومت پیچیده تر خواهد شد. وی همچنین اظهار داشت که قصد دارد استقلال بنیاد را از بنیان گذار کاردانو

1

ارز دیجیتال

king1387

04/خرداد/1400

آموزنده بود و اطلاعات خوبی ارائه میده و آینده ارز دیجیتال خوبه و خیلی ها میتونن درآمد داشته باشم... فقط با کسب اطلاعات و مروو اخبار برنامه کوین گرام به راحتی میشه به سمت پیشرفت رفت

15

کاردانو، قراردادهای هوشمند

aghaeih

02/خرداد/1400

ارزش بازار کاردانو یکی از ارزشمندترین ها در حوزه ی شبکه های غیر متمرکز می باشد ، بارها از تیم توسعه دهنده ی این پلتفرم از لحاظ تکنیکال و دانش حرف های زیادی به میان آمده است. مدیر عامل و بنیانگذار آدا کاردانو که خیلی با قدرت برنامه ی این شبکه رو که در حال تکامل و توسعه است برای رقابت با غول های کریپتو کارنسی آماده می کند. آقای هاسکینسون اطلاع داده که به راه اندازی قراداد های هوشمند بر روی آدا در حال عملیاتی شدن در ایام آتی خواهد بود. برنامه های ارتقائ یافته ی کاردانو یکی با نام بایرن و یکی دیگر با نام شلی ، و گوگن بودند که هارد فورک های مهمی را دارا هستندو آلوننزو یکی دیگر از آنها است و آپدیت آن به توسعه دهنده ها در قراردادهای هوشمند کمک زیادی خواهد نمود.

57

آلت کوین کاردانو

نوید

04/خرداد/1400

به نظر من در رتبه بندی جدول ارزها هیچ تفاوتی بین بیت کوین و آلت کوین وجود ندارد .و هر لحظه ممکن است که یکی از این آلت کوین ها بیاد و جای بیت کوین رو تو صدر جدول بگیره .همه چیز بستگی به همین فعالیت ها داره

11

کاردانو

09192110430

02/خرداد/1400

این ارز خوب و اینده دار در اینده نزدیک تقریبا با قراردادهای هوشمند خود سلطه دنیا رو در دست میگیرد و ارزش خوبی پیدا میکند ؟؟؟؟

36

کاردانو

mehr2245

02/خرداد/1400

ارز کاردانو ارز بسیار خوبی با اینده بسیار خوبی هست من خیلی قبولش دارم چون ارزی با ریشه و اینده دار است.

13

کاردانووبازاری باارزش48 میلیارددلاری

زارع

02/خرداد/1400

باارزش ترین شبکه غیرمتمرکزبه شمارمی رودوباراه اندازی قراردادهای هوشمند راه رابرای جذب سرمایه گذاران بیشتر باز می کند بابروزرسانی هاردفورک شلی غیر متمرکزبودن را شروع وتیم توسعه دهنده این شبکه برای اجرای برنامه های NFTوصرافی های غیرمتمرکز خودرا اماده می کنند که بزودی باراه اندازی تمام برنامه هاوپروژه های غیر متمرکز بتوانند این شبکه را گسترش دهند

51

ارز دیجیتال

mir bahman39

02/خرداد/1400

شما هم مثل این دولتها شدید شما گفتید تو این ارزها دستکاری نمیشه ولی الان چیز برعکسی شده.............................

11

كاردانو_قراردادهاى هوشمند

ىاسر

03/خرداد/1400

چه بهتر براى كسايى كه ارز ديجيتال استفاده مىكنند كه هم ارزش ارزها بالاتر ميشه هم درعرصه رقابت بين سرمايه گذاران رقابت خواهيم ديد

13

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.