coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

62,348 $

3,809,462,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.9%

3,175 $

193,996,166 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

61,082 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

587.5 $

35,898,694 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5%

135.11 $

8,255,221 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,100 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.9%

3,174 $

193,925,290 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.7%

0.5061 $

30,923 تومان

XRP

XRP

xrp

4.9%

0.1414 $

8,640 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.1%

5.26 $

321,386 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بانک بزرگ آمریکایی ارزهای دیجیتال را به عنوان یک دارایی جدید می‌شناسد

03/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
بانک بزرگ آمریکایی ارزهای دیجیتال را به عنوان یک دارایی جدید می‌شناسد
USA
Bank
ارز دیجیتال
تحلیل
9854
4 دقیقه

سال گذشته گلدمن ساکس گفته بود که ارزهای دیجیتال یک سرمایه‌گذاری بد است. در گزارش امروز آمده است که اوضاع ممکن است تغییر کند.

گلدمن ساکس که یکی از مهم‌ترین بانک‌های آمریکا و جهان است گزارشی در خصوص ارزهای دیجیتال منتشر کرده است که محتوای این گزارش برای این اکوسیستم بسیار مهم است.

این گزارش به اسم “کریپتو، دارایی جدید” هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است. در عین حال، این گزارش توسط سرمایه‌گذاران که زودتر به آن دسترسی داشته‌اند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

الکس کروگر موسس شرکت مدیریت سرمایه Aika Capital و یکی از صاحب نظران فعال عرصه ارزهای دیجیتال بخشی از این گزارش را به اشتراک گذاشته و گفته است که گزارش کامل طی چند روز آتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نظر متخصصان به گلدمن ساکس درباره ارزشمند بودن ارزهای دیجیتال

در این گزارش به توضیح ماهیت ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی پرداخته شده است. در این گزارش، نظرات متخصصان این عرصه نظیر مایکل نوگراتز مدیرعامل گلکسی دیجیتال، زک پاندل (Zach Pandl) از شرکت Global FX، مایکل گروناگر (Michael Gronager) از چینالیسیس و منتقدانی نظیر نوریل روبینی جمع‌آوری شده است.

این گزارش به توضیح مهم‌ترین ویژگی‌های ارزهای دیجیتال برتر و کاربرد هر یک از آنها پرداخته است.

برای مثال، گلدمن ساکس بیان کرده است که بیت کوین به عنوان ارزی با ارزش بازار زیاد، XRP به عنوان سیستم پرداخت همزمان، اتریوم به عنوان پلتفرم قرارداد هوشمند، BNB به عنوان برنامه و توکن چندمنظوره و پولکادات به عنوان بلاک چینی با قابلیت تعامل‌پذیری عمل می‌کنند. به علاوه، با بیان ویژگی منحصربه‌فرد هر کدام از پروژه‌ها، مخاطب هدف هر کدام مشخص شده است.

تفاوت های بین ارزهای دیجیتال برتر

گلدمن ساکس گفته است که ارزش بیت کوین در کاربرد و پذیرش آن نهفته است. مایکل نوگراتز مدعی شده است که ورود گسترده سرمایه سازمانی، اثباتی بر جذابیت ارزهای دیجیتال و بلوغ این بازار است.

نوگراتز به دفاع از ماهیت بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش خوب پرداخته است زیرا اجماع اجتماعی ساده‌ای پیرامون این ارز دیجیتال وجود دارد.

مایکل سوننسهایم (Michael Sonnesheim) مدیرعامل گری‌اسکیل، نظرات نوگراتز را تایید کرده است. به نظر او، کمبود بیت کوین روشی برای محافظت آن در مقابل تورم و کاهش ارزش این ارز است.

سوننسهایم هم‌چنین بیان کرده است که اگرچه ارزهای دیجیتال تحت تاثیر سقوط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده‌اند، اما احیای آن در سال ۲۰۲۰ منجر به عملکرد بهتر ارزهای دیجیتال نسبت به سایر دارایی‌ها شده است.

پذیرش مستمر بیت کوین در طول زمان، سرمایه‌گذاران باید به این عرصه توجه کنند

گلدمن ساکس هم‌چنین نموداری از روند تکامل قیمت بیت کوین منتشر کرده که نشان می‌دهد شباهتی بین رفتار آن در سال‌های ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ الی ۲۰۲۱ وجود دارد. به نظر الکس کروگر این موضوع یک نکته مثبت و خوش‌بینانه برای کسانی است که به رفتار چرخه‌ای بازار باور دارند و در نتیجه، فرصت سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در اختیار آنها قرار می‌دهد. در طول تاریخ بیت کوین، پس از هر کاهش قیمت، روند صعودی دیگری بوده که منجر به رکوردشکنی قیمت آن شده است.

مقایسه قیمت بیت کوین

این گزارش، تغییر چشمگیر موضع گلدمن ساکس نسبت به سال گذشته را بیان کرده است که در آن زمان مدعی شده بود ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین یک دارایی نیستند زیرا جریان پول ایجاد نمی‌کنند، افزایش قیمت آن در معرض رشد اقتصادی است و بدین ترتیب به مشتریان خود توصیه نمی‌کرد.

اما با توجه به افزایش قیمت تقریبا ۶۰۰ درصدی بیت کوین از آن زمان تاکنون، به نظر می‌رسد زمان تغییر موضع گلدمن ساکس فرا رسیده و این گزارش نیز اثباتی بر این موضوع است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

حرکت به آینده

soheilstar

03/خرداد/1400

به هر صورت نظام مالی دنیا در حال تغییر است و سازمانهای بزرگ ، بانکها و همچنین دولت ها به ناچار باید این تغییر را بپذیرند . این جریان بقدری پر قدرت حرکت میکند که با نزول و ریزش بازارش اتفاقی نخواهد افتاد و همچنان به سوی آینده در حرکت است.

60

ارز دیجیتال

mojtabarad

03/خرداد/1400

ارز دیجیتال با پیشرفتهای که کرده در این چند سال کرده مشخص آیند روشنی دار کشور های مثل آمریکا هیچوقت از این پیشرفت عقب نمی‌مونه

2

تایید ارز =صعود

hoseinjafari

03/خرداد/1400

نوسانات ارزی اخیر در گرو تایید ها و عدم تایید از سوی بزرگان ممالک بوده و هر وقت از ارزش ارزهای دیجیتال سخن به میان آمده سبب بالا رفتن و هر وقت از آن منفی گویی کرده اند ارزش ان را پایین آورده اند حالا که بانک معتبری آن را ارزشمند خوانده طبیعی ست که با بالا رفتن ارزش کویین مواجه شویم

2

بهترین چیز بیت کوین است

mohammadghader

03/خرداد/1400

از نظر من بیت کوین یک سرمایه ی ملی و برای تمام مردم هم ایجاد کار می کنه. خیلی کار خوبی کرده این بانک. ❤❤❤❤

1

گلد من ساکس و گرایش

aghaeih

03/خرداد/1400

تقریبا یک سال پیش بود که گلدمن ساکس نظر مساعدی درباره ی بیت کوین و بقیه ی آلتکوین ها نداشت ولی چند ماهی است که چندین بانک آمریکایی مطالعات وسیعی را درباره ی رمز ارزها شروع کرده اند و گزارشی که امروز منتشر شده بسیار روشن و شفاف است و حدود شش پلتفرم را برای پیشبرد مقاصد خودشان توجیه علمی و اقتصادی دارند و به تناسب گرایشات مالی خود و تامین نظر مشتریانش دسته بندی کرده اند که در آینده ی نزدیک وارد فاز عملیاتی شوند.

64

ارز دیجیتالی

jamshidbahlooli

04/خرداد/1400

این ارز دیجیتال هم چیزی از کازینوی بورسی ایران نداره تو هردو کسانی که اول اومدن بازار برنده هستن بقیه بازنده

1

راه حل مناسب

mahmood.rahmati

03/خرداد/1400

افراد متخصص همیشه راه حلی با شرایط اقتصادی روز پیدا می کنن که منجر به رشد و پیشرفت میشه منتظر بحران ناگهانی و محکوم کردن دیگران نیستنند آینده نگر و هوشمند عمل میکنن و بازار رو تحت کنترل خودشون قرار میدن

3

بهتر شدن سرمایه گذاری

mohammadtaqi

04/خرداد/1400

ارزهای دیجتال یک سرمایه گذاری عالی هست بخاطر کسب درآمد عالی برای بهتر شدن حالت زندگی روز مره در بخش بهتر شدن خوب سرمایه گذاری

2

بانک

9139863733

04/خرداد/1400

سیستمها وکشورهای پیشرفته راهی برای به کارگیری تکنلوژی رادردستور کارقرارمیدن ایران راهی برای مسدود کردن تکنلوژی قرارمیده بعد از سالها میفهمن که اشتباه کردن ومیخان با کلی هزینه از جیب ملت جبران کنن امان از روزی که نادانها برسر کار گمارده شون ودانا درزندان باشد که از هر جنگی مخرب تر وویران گرتراست

23

حمایت :از بیت کوین

Milad169M

04/خرداد/1400

همانطور که دوستان عزیز در جریان بازار ارز دیجیتال هستید مطمئنن میدونید که این ریزش های عادی هست و کسی که تونسته تو این بازار خرید کنه برده چون مثلمن بازار رو افزایش هست ..مطمئنن اونایی که در این عرصه فعالیت های گسترده ای دارند با این بازار آشنایی خوبی رو دارند .

31

بانک بزرگ امریکا وارز دیجیتال

marwan

19/اسفند/1401

بانک‌ها نه تنها این توانایی را دارند، بلکه مسئولیت آنها حکم می‌کند که به تمام کسب‌وکارهای قانونی خدمات ارائه کنند. [بانک‌ها] نباید به این دلیل که این کسب‌وکارها در حوزه‌ای تازه فعالیت دارند، میان آنها و دیگران تبعیض قائل شوند.

2

بانک بزرگ آمریکا و رمز ارزها

mehr2245

03/خرداد/1400

با پیشرفت روزافزون رمزارزها و فراگیر شدن و کاربردی شدن انها در زندگی انسا نها کشورها و بانک های بزرگ و کوچک و شرکت ها ناگزیر از پذیرش رمز ارزها هستندو بزودی رمزارزها جای خودشان را در زندگی ما باز خواهند کرد.

8

بانک بزرگ آمریکا وجهان

arminaka71

03/خرداد/1400

این بانک باتغییر نظر درمورد ارزهای دیجیتال کمی باعث امیدواری درمورد آینده وپذیرش بیشتر رمز ارزها وبیت کوین هست درکل جهان ودربیشتر بازارهای پرسود این صعنت واردشده به زودی ارز فیات از دور خارج میشه همه خرید فروش‌های بزرگ با بیت کوین ودیگر ارزه نیشه

62

گلد من ساکس

aydanramazani

04/خرداد/1400

در حوالی سال ۲۰۱۳ به بعد هیچ کس بیت رو یه دارایی حساب نمیکرد ولی به مرور زمان خیلی از شرکتها و افرادی مثل ایلان ماسک وغولهای مالی دنیا به این باور رسیدن که این بازار هم میتونه براشون افزایش سرمایه بده

9

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

siavash177

03/خرداد/1400

روزهای خوش در راه هست ، با توجه به تغییر نظر این بانک ،بزودی شاهد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال خواهیم بود

3

اینده ای بهتر درانتظارارزهای دیجیتال

زارع

03/خرداد/1400

نوسانات وویزش ارزهای دیجتال بنا به هردایلی درسالهای اخیر نیز اتفاق افتاده است که سبب شناخت بهتری درجهان وعمومیت شدن ارزهاشده است وکاربران بیشتر بتوانند ازانهابه عنوان ذخیره ارزش سرمایه گذاری کنند ودوباره بزودی روند صعودی عادی به ارزهای دیجیتال برمی گردد

55

دنیای دیجیتال

yousef.rasuli27

03/خرداد/1400

با شناخت ارز دیجیتال مردم بیشتر دنیای دیجیتال رو میشناسن و ارز دیجیتال داره به سمتی میره که منبع درامدی برای مردم باشه

3

بانک دو رو

نوید

04/خرداد/1400

این بانک که قبلا گفته بود خوب نیستند ارزهای دیجیتال اکنون میگه که خوبن .ده ها هزار نفر رو پروند حالا میگه خوبه .به طور کلی حرف هیچ کس یا مجموعه ای رو نباید جدی گرفت

4

ارزهای دیجیتالی

eskandarlm

03/خرداد/1400

همه پیش به سوی ارزهای دیجیتالی هستند و روشهای پول درآوردن تغییر کرده و ارزهای دیجیتالی بهترین سرمایه گذاری بشر هست

2

بانک امریکایی

09192110430

03/خرداد/1400

کشورهای پیشرفته بدنبال بروز نمودن سیستمهای واریز و پرداخت نوین هستند یوی هز این تکنولوژی ها ارزهای دیجیتال است که تعدادی از کشورها به این سیستم پیوسته اند ؟؟ منهای ایران

34

بیت کوین جهانی

mkhedri

03/خرداد/1400

بیت کوین به عنوان یک دارایی جهانی محسوب میشه و هرچه کشورهای دنیا اونو بیشتر به رسمیت بشناسن باعث رشد هردو طرف میشه امیدوارم با این صحبت های مثبت شاهد رشد قیمت بیت کوین و جایگاه اصلیش باشیم

62

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.