coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.9%

61,807 $

3,850,576,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.5%

3,069 $

191,216,767 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

2.8%

579.3 $

36,089,144 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.3%

141.74 $

8,830,402 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

0.5268 $

32,820 تومان

XRP

XRP

xrp

2.5%

3,066 $

190,986,880 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.1%

0.14 $

8,722 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11.6%

5.75 $

358,225 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

جهرمی: کیش پتانسیل تبدیل شدن به مرکز صرافی‌های ارز دیجیتال منطقه را دارد

06/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
جهرمی: کیش پتانسیل تبدیل شدن به مرکز صرافی‌های ارز دیجیتال منطقه را دارد
محمدجواد آذری جهرمی
اخبار داخلی
صرافی
ارز دیجیتال
10882
2 دقیقه

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، دیروز در شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش گفت که کیش زیرساخت های لازم برای تبدیل شدن به مرکز صرافی های بین المللی ارز دیجیتال کشورهای منطقه را دارد و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

به گزارش کوینگرام و به نقل از ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی عصر چهارشنبه در شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش اظهار داشت:

فناوری فین تک یا ارز دیجیتال از حوزه های در حال رشد امروز است و با توجه به زیرساخت های موجود انتظار می رود سازمان منطقه آزاد برای تبدیل این جزیره به مرکز صرافی های این بخش در بین کشورهای منطقه رایزنی های لازم را انجام دهد.

وی افزود:

در کشور افراد با استعدادی در این زمینه وجود دارد و سازمان منطقه آزاد کیش نیز باید با یک ضوابط سهل و و اختیارات خود استفاده کرده و سرمایه گذاران مختلفی در این زمینه جذب کند.

آذری جهرمی با اشاره به در خواست مسوولان منطقه آزاد تجاری کیش در زمینه توسعه فعالیت های شهر هوشمند در این جزیره گفت:

شهر هوشمند شهری است که به صورت هوشمند مدیریت شود و هم اکنون با بهره برداری از سه سامانه این اتفاق در جزیره کیش روی داده است.

وی افزود:

پنجره واحد خدمات کیشوندان کاری ارزشمند است و در سایر نقاط کشور برای مدیریت هوشمند نیز قابل تسری است که در این راستا وزارت فناوری اطلاعات و ارتباط هوشمندسازی این جزیره را از سه سال پیش پیگیری کرده است.

وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات همچنین بر استفاده از مصادیق خدمات رسانی هوشمند از جمله خودران های هوشمند و ماشین های بدون سر نشین در این منطقه تاکید کرد و گفت:

خصلت کیش آزاد سازی تجاری است در چند سال گذشته بر اساس تحریم های ظالمانه دچار مشکل شده اما معتقدم اگر مقداری در کسب و کارها در جزیره تسهیل شود دوباره شاهد رشد روز افزود سرمایه گذاری در این جزیره خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این آیین گفت:

در سند جامع ۱۳۸۴ کیش به صراحت از شهر هوشمند یاد شده اما تا کنون کیش از هوشمند سازی فاصله گرفته است و مهمترین اقدام برای توسعه این جزیره حرکت به سمت هوشمندی است.

جعفر آهنگران افرود:

این جزیره به دلیل منطقه آزاد بودن تمام زیر ساخت ها را برای توسعه دارد و می تواند در عرصه شهر هوشمند با اجرای طرح های مختلف سرآمد کشور باشد.

وی افزود:

برای هوشمند سازی سیستم های گردشگری، بنادر فرودگاه، حمل و نقل و خدمات و سوق دادن سرمایه گذاران به این سمت است.

آهنگران با اشاره به اینکه این جزیره ۱۰ هزار دانش آموز و هفت هزار دانشجو دارد افزود:

با توجه به اینکه این اقشار حدود ۳۷ درصد جمعیت جزیره را تشکیل می دهند که به فراخور نیاز انها هوشمند سازی از مطالبات آنان است.

وی یادآور شد:

مناطق آزاد به سمت حرکت به سوی نسل چهارم است و جزیره کیش به دلیل ساختار و موقعیت جغرافیایی و محیط زیستی بودن باید شاهد تبدیل این منطقه به نسل چهارم باشیم و در این ارتباط اینترنت باید به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های تحقق این مورد توجه قرار بگیرد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

لیست شدن ارز Archway در کوینکس

لیست شدن ارز Archway در کوینکس

ارزهای دجیتال جدید چطور در کوینکس لیست می شوند؟

ارزهای دجیتال جدید چطور در کوینکس لیست می شوند؟


تحلیل کاربران

کیش ارز

09192110430

06/خرداد/1400

شاید هم کیش زمینه این تجارت نوین در ایران را گسترش دهد البته اگه بازی جدید بانک مرکزی نباشه و کشمکش بین وزارت فن اوری و بانک مرکزی به ضرر مردن تموم نشه؟؟؟؟

44

بدنبال هوشمندسازی جزیره کیش

زارع

06/خرداد/1400

داشتن استعدادهای درخشان با فناوری های جدید درجزیره کیش که از هرلحاط گردشگری ،تجارت وغیره با هوشمند سازی واستفاده ازرمزارزها به توسعه وپیشرفت این جزیره وکمک به اقتصاد وبالابردن سطح الکترونیک وفناوری دراین جزیره شتاب بیشتری را می طلبد

66

کیش وارز دیجیتال

marwan

18/آذر/1402

با این حال بعدها مشخص شد که پروژه ارز دیجیتال کیش تنها  وسیله ای برای چنج ارز خواهد بود. به گفته کارشناسان هیچ نوآوری در توسعه این پروژه صورت نگرفته و پروژه ارز دیجیتال کیش تنها قرار است یک ابزار مبدل آنی ارز دیجیتال به ریال باشد.

3

منطقه آزاد کیش

hassanmohammadi

06/خرداد/1400

از اینهمه ذوق و استعداد و علاقه در کشور استفاده کنند، دولت می‌تواند قانون و راهکارهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری در این زمینه برای همه فراهم کند و سود هنگفتی هم نصیبش شود، چه جایی بهتر از کیش

45

تحلیل

parviz.msi

06/خرداد/1400

خواستن توانستنه.همه جای ایران شرایط این سیاست را داره.فقط بابد مسئولین به فکر مردم باشند واین خواسته را عملی کنند

1

کنار تجارت کار الکترونیک

moslem2275

06/خرداد/1400

دراین مورد هم برای کشورمون ایران وهم برای کیش قتصاد رونق پیدا می شود دولت ما کمتر به دوش مردمش داشته باشه

2

صرافی ارزدیجیتال درکیش

akbar65rashidy

07/خرداد/1400

باسلام خدمت همه عزیزان، واقعا فقط درکشور ما، میشه این همه تناقض در رفتار مسئولین کشور به عینه دید. اخریکی نیست بگه اول شما صرافی رمز ارز رو مسدود نکنید و بعد ایجاد کردن راه اندازی صرافی رمز ارز حالا به هرعنوانی در هرجای کشور پیش کش، یا واقعا این مسئولین خودشون بخواب زدن یا مردم رو اسکل فرض کردن.... البته با احترام به تمام مردم فهیم کشورمون. دیگه کاردبه استخوان رسیده که این الفاظ بکارمیبرم

22

کیش و رمز ارزها

amiriadel369adel43498ino

06/خرداد/1400

این یک پیشنهاد عالی و هوشمندانه است که از چند جهت مفید و کارآمد و سودمند هست و خواهد بود. که به جز اشتغالزایی و بقیه مزایا از خروج استعداد ها و مهاجرتها تا حدودی چند درصدی جلوگیری کرده و این خود حرکت بسیار بسیار زیبایی خواهد بود.با تشکر از عوامل وهمکاران کویینی .

2

کیش منظقه صرافی

aminbehrozi

08/خرداد/1400

هر منطقه که برای صرافی لازم است انجام دهید حالاکیش باشدیابندرقشم یکی از کارهای مفیدوتااثیرگذارراه اندازی آن می‌باشد.

3

کیش مرکز تجارت الکترونیک

mohyahmady

06/خرداد/1400

در واقع بعد از تند روی بانک مرکزی. حالا با رونق تجارت الکترونیک و گردش بالای مالی ان حالا مسولان جمهوری اسلامی میخواهمد از قافله هقب ممانند و با داشتن پتانییل بالای کیش اقدام به مرکز بزرگ ثرافی و خرید و فروش ارز روی اورند

67

کیش

09307914482

07/خرداد/1400

از چمله مناطق مهمی که میتوان از آن بعنوان درآمد دولت و تفریحات سالم باسیاست سرمایه گذاریهای خارجی ورمز ارزها در کشور استفاده کرد منطقه آزاد کیش است که مدتهاست مورد توجه بوده اما از جانب دولت جمهوری اسلامی این روند به قدری کند عمل میکنند که تا بخواهند از این منطقه استفاده بهینه بکنند زمانش میگذارد وباید فکر دیگری بیاندیشند... باتمهیدات لازم میتوانند جاذبه های خوبی چه در حوزه گردشگری وجذب توریستهای خارجی چه در حوزه فناوریهای مجازی ودیجیتال وجذب سرمایه های خارجی وبسیاری ایده های خوب دیگر انجام دهند.به امید رونق اقتصادی هرجه سریعتر. ورونق ثروت ورفاه فرهنگ ورفاه مردم

23

بیتکوینکیش

09054414664

06/خرداد/1400

جزیره کیش بنظرم از هر نظری خوبه برای این کار حتی درخاورمیانه ولی باید ب نفع عموم باشه و بهمه نفع بده ن ی عده ی خاص سود کنن و مدیریت درست بر

1

کیش پیشرفته

M.A.MA.MA

06/خرداد/1400

چه ایده عالی هست کیش زیر ساختهای تبدیل شدن به منطقه تجارت الکترونیکی رو داره و چقدر خوب است که امکانات لازم فراهم بشه تا همچین اتفاق خوبی رخ دهد.

1

آذری جهرمی

نوید

06/خرداد/1400

من صحبت های آقای جهرمی رو زیاد عملیاتی نمیبینم و بیشتر به نظر یه جور دوگانه انگاری میاد .خب یعنی چی کیش میتونه مرکز ارزهای دیجیتال باشه.در فناوری غیر متمرکز دیفای چطور ممکنه مرکز تعریف کنیم؟

2

رویا تا واقعیت

soheilstar

06/خرداد/1400

در نظر بگیرید با تدبیر و صدور قوانین مشخص بتوان صرافیهای ایرانی و حتی شعبه ای از صرافیخهای معروف خارجی را در کیش گرد هم آورد و یک شهر دیجیتال کوچک در جنوب کشور راه اندازی کرد. آیا این در حد یک رویاست؟ یا میشود به واقعیت بپیوندد؟

63

تاخیر چرا

farshid1446

07/خرداد/1400

هوشمند سازی جزیره کیش خیلی سال پیش باید اتفاق می افتاد و به نظرم در این زمینه احمال صورت گرفته و قدری جدیت در این زمینه لازم است

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.