coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,857 $

3,844,277,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,120 $

179,405,750 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

578 $

33,233,275 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.3%

172.15 $

9,898,625 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,117 $

179,199,900 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.521 $

29,958 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

6.38 $

366,850 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.6%

0.1529 $

8,792 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کاربران پی پل حالا می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول‌های شخصی انتقال دهند

07/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
کاربران پی پل حالا می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول‌های شخصی انتقال دهند
PayPal
اخبار
ارز دیجیتال
3012
2 دقیقه

کاربران پی پل تا پیش از این اجازه نداشتند دارایی‌های دیجیتال خود را از این پلتفرم برداشت کنند، اما با تصمیم جدید این شرکت می‌توانند دارایی‌های خود را به کیف پول خارجی منتقل کنند.

به گزارش کوین تلگراف، به نظر می‌رسد پذیرش ارزهای دیجیتال توسط شرکت پرداخت پی پل (PayPal) در حال رشد است و این شرکت اعلام کرده که از این پس به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال خود را به کیف پول‌های ثالث واریز کنند.

این خبر در حالی روز چهارشنبه توسط خبرگزاری رویترز منتشر شد که شرکت پی پل تنها هفت ماه پیش برای اولین بار خرید ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود امکان‌پذیر کرده بود. در آن زمان، اقدام پی پل به‌عنوان یک نقطه عطف مهمی در پذیرش دارایی‌های دیجیتال توسط جریان اصلی تفسیر شد.

تصمیم جدید پی پل به این معنا است که کاربران آن می‌توانند به‌جای نگهداری ارزهای دیجیتال خود در این پلتفرم و تبدیل آن به پول فیات در صورت نیاز به برداشت، دارایی خود را مستقیماً به یک کیف پول دیگر ارسال کنند.

با این حال، نه خبرگزاری رویترز و نه شرکت پی پال مشخص نکرده‌اند که قابلیت برداشت ارزهای دیجیتال از چه زمانی پشتیبانی می‌شود. اگر این تصمیم پی پل نیز مانند فعال کردن خرید با ارزهای دیجیتال در پاییز گذشته باشد، راه‌اندازی اولیه کیف پول‌های ثالث احتمالاً به‌صورت تدریجی و بر اساس موقعیت‌های جغرافیایی انجام شود.

به نظر می‌رسد استقبال پی پل از ارزهای دیجیتال ریشه در یک راهبرد کاملاً تعریف‌شده دارد که بر اساس آن، این شرکت موارد استفاده از دارایی‌های دیجیتال را به‌سرعت در حال رشد ارزیابی کرده است. پیش‌تر نیز گزارش شده بود که دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل پی پل، بر این باور است که در دهه آینده شاهد «کاهش چشمگیر در استفاده از پول نقد» خواهیم بود.

او گفت:

همه شکل‌های پرداخت به گوشی‌های موبایل تغییر خواهد کرد. کارت‌های اعتباری به‌عنوان یک قالب از بین می‌رود و شما از گوشی تلفن خود استفاده خواهید کرد، زیرا استفاده از تلفن همراه مطلوب‌تر از کارت کشیدن است.

شولمن پیش‌تر در ماه جاری میلادی اظهار داشت که کسب‌وکار ارزهای دیجیتال برای شرکت پی پل سودآور بوده است. او افزود:

ما با تداوم تاکتیکی تلاش‌های خود پیرامون ارزها دیجیتال، به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

پی پال

pariimahhoseiinii777

14/آذر/1400

پی بال یکی از برنامه هاییست که اخیرا در بازار فعالیت خودشو آغاز کرده که از همین اول کار توجه بسیاری از کاربران رابه خود جلب کرده و انتظار می‌رود روزبه روز تا ت+إ

4

پی پال

نوید

07/خرداد/1400

پی پال هر روزی که از تاریخ ایجاد اون آپشن جدیدش گذشته بهتر و بهتر شده و به فکر اینه که کاربرانش همیشه بتونن راحت وآسوده باشن

8

کاش باز ما ایرانیها بتونیم استفاده کنیم

MR.PAPAARSHAD

18/تیر/1400

به نام خــالق من ' خـدای وطنم ایــران واقعا دم سازنده های پی پل گرم ..! یعنی می رسه روزی که ما کاربران ایران باز هم بتونیم از این برنامه استفاده کنیم ؟ بخاطر این رژیم حال حاضر از همه چی محروم شدیم،، به امید آزادی و رفاه کامل برای تمام هم میهن های عزیزم

6

کیف پول

mohammadtaqi

08/خرداد/1400

مثل اینکه ارز دیجتال بیشتر از قبل در حال رشد میباشد که پی پال این اجرا را داده است پس ارز دیجتال باید بیشتر رشد کند

5

کاربران پی پل درحال پیشرفت

زارع

07/خرداد/1400

پی پل با رشد وپیشرفت توانسته راه استفاده ازارزهای دیجیتال وتبدیل انهابه فیات راه رابرای کاربران خود هموارسازند که این کارسبب تشویق وجذب کاربران بیشتر از پی بل می باشند

34

نداشتن شانس

mhd.bhy

13/بهمن/1400

ای بابا ایرانی ها که تحریم هستنو از این برنامه نمیتونن استفاده کنن ای بابا اینم از شانسه ما ایرانیهاست

3

شرکت پی پل

peymanlvr

22/بهمن/1400

شرکت پی پل افرادی را برای بخش ارزهای دیجیتال خود در کشور ایرلند استخدام میکنه.بر اساس گزارش روزنامه آیریش ایندیپندنت، شرکت بزرگ پی پل در کشور ایرلند به دنبال استخدام افراد در حوزه ارزهای دیجیتال است، این شرکت که واحد اصلی آن در شهر سن خوزه مستقر است، در واحد تجاری خود که در حوزه دارایی های دیجیتال فعالیت میکند، چندین فرصت شغلی مرتبط با ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.افرادی جدیدی که در بخش ارزهای دیجیتال شرکت پی پل استخدام میشوند، در دفاتر این شرکت در شهر‌های دانداک و دابلین مشغول به کار میشن

4

اف.تی.ایکس

homan118

27/مرداد/1400

اف تی ایکس جدیدا از الگوی مثلثی خارج شده و با نزدیک شدن به سقف تاریخی خود به هدف اول الگوی مثلث رسیده است. در صورتی که قیمت بتواند در بالای این مقاومت تثبیت میشود انتظار حرکت به سمت هدف دوم مثلث و تحقق اون رو داره در غیر این صورت اگه قیمت نتونه از سد این مقاومت عبور بکنه اصلاح تا محدوده 42 دلار دور از ذهن نیست.

5

کاربران پی پل

moharamfaezy

07/خرداد/1400

به نظر میرسد پذیرش ارزهای دیجیتالی توسط شرکت پرداخت پی پل در حال رشد است و این شرکت اعلام کرده که از این پس به کاربران امکان میدهد دارایی دیجیتالی خود را به کیف پول های ثالث واریز کنند درآن زمان اقدام پی پل به عنوان یک نقطه عطف مهمی در پذیرش دارایی های دیجیتالی توسط جریان اصلی تفسیر شد

16

...

m.h.g

07/خرداد/1400

من میخواستم پی پال رو نصب کنم اما فهمیدم که پی پال یک برنامه غیر مجاز در ایران است که نباید یک ایرانی از آن استفاده کنند. به این علت که این برنامه ایران را تحریم کرد و من این حرف را شنیدم دیگر از این برنامه بدم آمد.

9

رضایت بیت کوین

farhadabasinejad

09/خرداد/1400

به نظر من این یه شانس واسه تمام کسایی که دنبال فرصت می‌گردن. نباید این فرصت رو از دست داد. توانا بود هر که دانا بود

5

کاربران پی پل

amir_mim

07/خرداد/1400

خب کار ارزهای دیجیتال برای این شرکت سودآور بوده برای همین تصمیم گرفتن اینکارو انجام بدن باانتشاراین خبر بازم نگاه های زیادی ب این بخش میشه و حتما سودبیشتری براشون درپی خاهد داشت

8

کیف پول شخصی

hosein3648

07/خرداد/1400

پیدایش بیت کوین به عنوان اولین محصول تکنولوژی بلاک چین، مزایای مختلفی را به کاربران ارائه می­دهد. کاربران ارز دیجیتال با در اختیار داشتن کلید خصوصی به طور کامل بر دارایی­ها کنترل دارند. در سیستم مالی سنتی انتقال حساب بانکی به یک بانک دیگر امکان پذیر نیست و حتی انتقال دارایی به حساب دیگر نیز با محدودیت­هایی همراه می­باشد. اما استفاده از کلید خصوصی در طراحی برخی از رمز ارز­ها مانند بیت کوین، امکان استفاده از آدرس کیف پول در پلتفرم دیگر سرویس دهندگان و استفاده از خدمات دیگر سرویس دهندگان را فراهم می­کند. در این مقاله می­خواهیم در رابطه با انتقال رمز ارز­ها از کیف پول به کیف پول دیگر با استفاده کلید خصوصی شرح دهیم. با ما همراه باشید.

25

دور زدن ارزهای فیات

soheilstar

07/خرداد/1400

استفاده از ارزهای دیجیتال در پلتفرم هایی مانند پی پال ، ویزا و مستر کارت میتواند گامی بسیار مثبت در زمینه همگانی شدن استفاده از ارزهای دیجیتال باشد ، با این کار کنار گذاشتن ارزهای فیات از چرخه بازار آسان تر خواهد شد.

38

پی پال

1381mahdi

07/خرداد/1400

این خبر خوبی برای کاربران پی پال هست که میتوانند دارایی دیجیتال خود را به کیف پول خود انتقال دهند ولی سوال اینجاست که چرا تا به حال این امکان را برای کاربران فراهم نکرده؟ ولی باز هم اتفاق خوبیه

8

کاربران پی پال و فعالیت با این کیف پول

omidhp

08/خرداد/1400

فکر کنم باز هم به دلیل تحریم، این اپلیکیشن برای کاربران ایرانی قابل استفاده نباشه ،امیدوارم قابلیت بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا در اختیار کاربران ایرانی هم قرار بگیره و بتوان گام به گام کشورهای توسعه یافته پیشرفت کرد.

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.