coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4%

57,598 $

3,588,355,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2%

2,931 $

182,580,741 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

4.1%

549 $

34,200,208 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.5%

130.64 $

8,138,872 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.9%

0.5112 $

31,848 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

2,927 $

182,374,528 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

0.1267 $

7,893 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.3%

4.78 $

297,794 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

پالیگان اطلاعات بلاک چین خود را وارد گوگل کلود می‌کند

08/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
پالیگان اطلاعات بلاک چین خود را وارد گوگل کلود می‌کند
Polygun
Matic
Google
اخبار
3627
3 دقیقه

پلتفرم پالیگان (Polygon) مجموعه اطلاعات بلاک چین خود را وارد BigQuery گوگل می‌کند تا اطلاعات درون زنجیره‌ای دقیق را برای پروتکل خود فراهم سازد.

پالیگان که یکی از راهکارهای لایه دوم اتریوم است و قبلاً به اسم شبکه متیک شناخته می شد، امروز اعلام کرد که اطلاعات بلاک چین خود را وارد گوگل کلود (Google Cloud) خواهد کرد.

ورود پلتفرم پولیگان به گوگل کلود

پلتفرم پالیگان در صدد آن است تا شناخت و اطلاعات بهتری از بلاک چین خود را به توسعه‌دهندگان، تحلیلگران اطلاعات و افراد علاقمند به ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

پلتفرم BigQuery گوگل تضمین می‌کند که تحلیل‌های دقیق اطلاعات درون زنجیره‌ای پالیگان با استفاده از پلتفرم گوگل کلود، به صورت منظم و ساده‌ای انجام می‌شود.

گوگل کلود مجموعه‌ای از سرویس‌های رایانش ابری است که در زیرساخت‌های مشابه با محصولاتی نظیر جی‌میل، گوگل سرچ و سایر موارد اجرا می‌شود. از طرف دیگر، BigQuery یک منبع اطلاعات به شدت مقیاس‌پذیر و بدون سرور است که بر بستر گوگل کلود قرار دارد.

با فهرست شدن اطلاعات پالیگان در گوگل کلود، فرصت‌های جدیدی نظیر نظارت بر کارمزد گس پالیگان، نظارت بر قراردادهای هوشمند، تحلیل‌های چند زنجیره‌ای SDK ها، ورود و استفاده از سیستم‌های پردازش سوابق امور مالی سنتی شناسایی توکن‌ها، قراردادها و برنامه‌های غیرمتمرکز فعال بر بستر پلتفرم پالیگان و حسابرسی دقیق امکان‌پذیر می‌شود.

اوایل هفته جاری، پلتفرم پالیگان اولین نسخه شبکه SDK خود را عرضه کرد تا به توسعه‌دهندگان امکان‌دهد که با استفاده از ماشین مجازی اتریوم به اجرای زنجیره‌های تحت پشتیبانی اتریوم بپردازند. این موضوع، شروع انتقال اتریوم به اکوسیستم چند زنجیره‌ای را به همراه دارد.

همانطور که گفته شد، BigQuery یک منبع اطلاعاتی است که به عنوان ایندکسر (Indexer) عمل می‌کند و تحلیل منسجم اطلاعات را امکان‌پذیر می‌سازد. این تحلیل را می‌توان در چندین بلاک چین انجام داد و به مقایسه شبکه‌های مختلف یا رصد توکن‌های تعامل‌پذیر پرداخت.

گفتنی است پلتفرم پالیگان اخیرا از جانب مارک کیوبان شاهد سرمایه‌گذاری بوده است که مقدار آن تاکنون اعلام نشده است.

تیم پالیگان در این خصوص گفت:

ما به شدت هیجان‌زده‌ایم که بگوییم مراحل ورود و یکپارچه‌سازی اطلاعات پالیگان در BigQuery به پایان رسیده است. این موضوع بدان معنا است که می‌توانید اطلاعات پالیگان را از گوگل کلود درخواست کنید، تحلیل‌های مختلف را انجام دهید و با استفاده از پلتفرم BigQuery پیش‌بینی‌ و نگرش‌های خود را داشته باشید. بلاک چین‌ها از غنی‌ترین منابع اطلاعات معتبر هستند و اقدام اخیر، گام بزرگی در مسیر بهبود دسترسی توسعه‌دهندگان به اطلاعات پالیگان و کمک به تحلیلگران است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ذقیمت طلا

Hadi49hadi

02/آذر/1400

نکته جالب این که احساسات نزولی در هفته گذشته بالای ۵۰ درصد بود و تعداد کسانی که تصور افزایش قیمت داشتند زیر ۳۰ درصد. با  این حساب تعداد تحلیل گران وال استریت که به آینده قیمت طلا امیدوار شده اند بیشتر شده است.

8

پلتفرم پالیگان

نوید

08/خرداد/1400

این پلتفرم اطلاعات خود را وارد گوگل کلود میکند تا بتونه به کاربراش راحت تر سرویس بده و در گوگل کلود امکان دسترسی وجود داشته باشه

5

سود خیلی خوب

[email protected]

08/خرداد/1400

خیلی هم عالی به نظرم هیچ وقت دیر نیست شما هم میتوانید به انچا میخواهید برسید پس امروز را به فردا نیانداز

5

ثبت اطلاعت نهادینه

nikan021

08/خرداد/1400

خبر خوبیه که این اتفاق یعنی به رسمیت شناختن ارز دیجیتال و تبادل ارز با گوگول و سایت های معتبر دنیا و این یعنی نظام مند شدن پرداختی ها و زنگ خطری بدای دولت ها

5

پلتفرم های پالیگان

زارع

08/خرداد/1400

پلتفرم های اطلاعات زنجیره ای دقیق رابرای پروتکل خودرا فراهم می سازدواین یکی ازلای ه دوم اتریوم است که بزودی روی اطلاعات راوارد گوگل کلود می کند که انها نطم وساده ارائه می شوند وسرمایه گذاری روی این پلتفرم کرده است

54

حسابرسی دقیق

ayoobchem

08/خرداد/1400

با فهرست شدن اطلاعات پالیگان در گوگل کلود، فرصت‌های جدیدی نظیر نظارت بر کارمزد گس پالیگان، نظارت بر قراردادهای هوشمند، تحلیل‌های چند زنجیره‌ای SDK ها، ورود و استفاده از سیستم‌های پردازش سوابق امور مالی سنتی شناسایی توکن‌ها، قراردادها و برنامه‌های غیرمتمرکز فعال بر بستر پلتفرم پالیگان و حسابرسی دقیق امکان‌پذیر می‌شود

65

سرمایه

[email protected]

06/دی/1400

همکاری با OG، به Dmscript اجازه می‌دهد تا بینش بیشتری در مورد نیازهای صنعت Esport پیدا کند و به DMscript کمک می‌کند تا ایده‌های جدید، راه حل‌های با ارزش و محصولاتی را که کیفیت زندگی بازیکنان را بهبود می‌بخشد، توسعه دهد.

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.