coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.2%

57,482 $

3,581,128,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

2,921 $

181,950,265 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9992 $

62,250 تومان

Tether

Tether

usdt

4.2%

548 $

34,141,646 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4%

130.07 $

8,103,361 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.6%

0.5092 $

31,723 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

2,918 $

181,810,090 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.4%

0.1262 $

7,862 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6%

4.75 $

295,925 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

گوگل ممنوعیت تبلیغ کیف پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال را برداشت

13/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
گوگل ممنوعیت تبلیغ کیف پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال را برداشت
google
اخبار
ارز دیجیتال
4116
3 دقیقه

غول جستجوگر اینترنتی سرانجام پس از تقریبا ۳ سال، ممنوعیت استفاده از سرویس‌های Google Ad توسط صرافی‌های ارزهای دیجیتال را برداشت.

گوگل ممنوعیت خود از صرافی‌های و کیف پول‌های ارز دیجیتال را برداشت. در این ممنوعیت، صرافی‌ها و کیف پول‌ها از استفاده از سرویس تبلیغات گوگل منع شده بودند و این ممنوعیت تقریبا ۳ سال به طول انجامید.

طبق اسناد موجود، گوگل در ماه آگوست، با برداشت ممنوعیت ها، سیاست سرویس‌ها و محصولات مالی خود را به‌روزرسانی خواهد کرد تا صرافی‌های ارزهای دیجیتال بدانند برای تبلیغات در این سرویس به چه مواردی نیاز دارند.

بعضی از این الزامات شامل ثبت نام در شبکه مبارزه با جرایم مالی (FinCEN) و پیروی از تمام الزامات قانونی و سیاست‌های Google Ads است.

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در گوگل

فقط صرافی‌های ارز دیجیتال واقع در آمریکا می‌توانند کسب‌وکار خود را از طریق گوگل تبیلغ کنند. هرچند، هم‌چنان محدودیت‌هایی برای شرکت‌های ارز دیجیتال که خواهان عرضه ICO هستند، پروتکل‌های معاملات دیفای و تمام محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال وجود دارد.

شرکت‌های آمریکایی نظیر FTX، کسب‌وکار خود را از طریق روش‌های جایگزین و همکاری با شرکت‌های بزرگ گسترش داده‌اند. طبق گزارشات موجود، FTX اولین صرافی ارز دیجیتال اسپانسر تیم بسکتبال میامی هیت (Miami Heat) است.

در ماه مارس ۲۰۱۸، شرکت Alphabet (شرکت مادر گوگل) به مسائل قانونی اشاره کرده بود که منجر به پیاده‌سازی سیاست‌های سختگیرانه و ممنوعیت در خصوص تبلیغات ارزهای دیجیتال شده است.

یوتیوب نیز در ماه آوریل ۲۰۲۰ به دلیل امکان‌پذیر ساختن تبلیغات کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال با شکایت مواجه شده بود. در این بین، گوگل برای ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتال و از طرف دیگر، امکان‌پذیر ساختن تبلیغ بدون محدودیت پروژه‌های کلاهبرداری به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

گوگل و فیسبوک در سال ۲۰۱۸ و در بحبوحه نگرانی قانون گذاران آمریکایی در خصوص تبلیغاتی که سرمایه‌گذاران را فریب می‌دهند، ممنوعیت‌های مشابهی برای تبلیغ ICO ها وضع کردند. در اکثر موارد، تبلیغات خدمات استخراج ارزهای دیجیتال نظیر فروش تجهیزات ماینینگ تحت تاثیر این ممنوعیت قرار نگرفتند.

علاوه بر این موارد، مجوز تمام صرافی‌های ارزهای دیجیتال در تاریخ ۳ آگوست منقضی خواهد شد. این موضوع بدان معنا است که تبلیغ‌کنندگان باید از طریق فرم درخواستی که در تاریخ ۸ جولای در دسترس قرار خواهد گرفت، اخذ مجوز جدید را پیگیری کنند.

هرچند، گوگل در صدد جلوگیری از هرگونه ایجاد فرصت برای تبلیغات جعلی و کلاهبردارانه است. این پلتفرم، تبلیغات ICO ها، پروتکل‌های معاملاتی دیفای و سایر تبلیغات مرتبط با خرید یا معاملات ارزهای دیجیتال را امکان‌پذیر نمی‌سازد. این ممنوعیت شامل پیش‌فروش‌ها، وام‌های ارز دیجیتال، ارائه اولیه توکن در صرافی‌های غیرمتمرکز، استخرهای نقدینگی توکن، تبلیغ و تایید ارزهای دیجیتال توسط سلبریتی‌ها، کیف پول‌های بدون پشتوانه و برنامه‌های غیرمتمرکز غیرمجاز است.

گوگل هم‌چنین تبلیغات مرتبط با جمع‌آوری اطلاعات یا مقایسه صادرکنندگان ارزهای دیجیتال و محصولات مرتبط به آنها را ارائه نخواهد داد. این ممنوعیت شامل سیگنال‌های معاملات ارزهای دیجیتال، مشاوره‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایت‌های واسطه نیز می‌شوند.

تصمیم گوگل مبنی بر کاهش محدودیت‌ها، نشانه‌ای از این موضوع است که گوگل اکنون یکی از شرکت‌هایی است که در حال حذف موانع پیش‌روی ارزهای دیجیتال قدم برداشته است. دولت‌ها، سازمان‌های مالی، شرکت‌های خصوصی و پلتفرم‌های فناوری پرشماری هستند که به طور کل، موضع آزادتری نسبت به ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده‌اند.

با چنین اقدامی، بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند در آینده نزدیک شاهد افزایش مستمر تعداد خریداران و کاربران باشد. رشد حوزه دیفای و به ویژه NFT ها گویای پذیرش گسترده این صنعت است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

قافله

soheilstar

13/خرداد/1400

دیگر برای اکثر شرکتها و سازمانها مشخص شده که اگر کمی دیر بجنبند از قافله پر سرعت ارزهی دیجیتال عقب خواهند ماند . حتی کارشناسان مالی که در سالهای قبل بطور کاملا جدی با این تکنولوژی مخالف بودند ، در حال حاضر ب قدرت ارزهای دیجیتال پی برده اند.

76

تبلیغ کیف پول وصرا فی

09307914482

13/خرداد/1400

در نهایت باید همه چیز آزاد بشود تا تک تک افراد بشر حق انتخاب داشته باشند وتصمیم بگیرند وبا آزمون و خطا روش ومنش ونوع انتخاب خود را اصلاح کنند. به همین جهت در هر تکنولوژی چیزی جدید ابتدا محدود وممنوع میشود ولی بعد از مدتی آزاد میشود

53

صدرصد عالی

[email protected]

13/خرداد/1400

کاملا کار درستی کردن این درسته هر فرد زندگی خوذش به خودش ربط داره کسی نمیتونه در امور دیگران دخالت کنه

2

بیت کوین

Amir2009

17/خرداد/1400

تا بیت کوین عالیه سود خوبی داره این اخبارو هم نگاه کنید همه ی اخبارا نگاه کنیدهمه دوستان در کوین گرام خدا حافظ دوستان

2

ترس گوگل از ارز های دیجیتال

[email protected]

14/خرداد/1400

ارز های دیجیتال غول هایی هستند که بسیاری از ما درگیر آن هستیم و بعضی ها از اینکه این ارز ها جهانی شوند می‌ترسند همانند شرکت گوگل این شرکت به بیت کوین حسودی میکند و به این دلیل از آن حمایت نمی‌کند و تا جایی که بتواند دربرابر آن می‌ایستد ؛ اما تکنولوژی ها و جهان نو ظهور ارز دیجیتال و دنیای کامپیوتر و اینترنت را نمی‌توان متوقف کرد و جای جدیدترین ها را نیز چیز های جدید می‌گیرند شاید یک سال دیگر از ظهور تکنولوژیی در خبر ها گفته شود که ارز های دیجیتال را از دور خارج کند و ساتوشی ناکاموتو از تعجب سر باز بماند و در برابر تلویزیون شکست بچه کوچکش را گزارش دهد

1

کیف پول دیجیتال

hadi45

13/خرداد/1400

در یک حساب بانکی معمولی، پول یا بهتر است بگوییم، ارزش آن نگهداری می‌شود. اما در کیف پول ارز‌های دیجیتال، کلید‌های رمزنگاری شده عمومی و خصوصی نگهداری می‌شوند. در حقیقت، کوین‌ها نمی‌توانند در یک کیف پول فیزیکی ذخیره شوند. چون کریپتوکارنسی‌ها وجود فیزیکی ندارند. آدرس کیف پول، چیزی شبیه به شماره حساب بانکی است. هیچ اشکالی ندارد اگر شما شماره حساب بانکی خودتان را به فرد دیگری بدهید، چون دیگران برای انتقال وجه به آن نیاز دارند. در دنیای ارز‌های دیجیتال، اگر کسی بخواهد کوین‌هایتان را برایتان ارسال کند، شما می‌توانید به سادگی آدرس کیف پول خود را به او بدهید و کوین‌تان را دریافت کنید. درست مانند حساب‌های بانکی، هیچ یک از دو آدرس کیف پول، شبیه به هم نیستند. در نتیجه، هیچ کس به جز شما نمی‌تواند پولتان را دریافت کند. همچنین، تعداد آدرس‌های کیف پول شما بدون محدودیت هستند. یعنی هر چند تا آدرس که دلتان بخواهد می‌توانید برای کیف پولتان بسازید.  

2

جهانی سازی ارز دیجیتال

tohidshirdel

15/خرداد/1400

پروژه جهان واحد ارز واحد گلوبالیستها داره عملی میشه و همه مجبورن بهش تن بدن تجارت جهانی بزودی با ارز دیجیتال خواهد بود

1

گوگل و تبلیغ رمز ارز

09192110430

13/خرداد/1400

یکی از شرکت‌های بزرگ ونیا گوگل هست که علاوه بر سهام و بورس از راه تبلیغات هم هست سنتی بودن بازار کلا منسوخ شده و رقابت حرف اول رو میزنه پس گوگل نیز مستثنی نیست؟؟؟؟

50

اقدام مهم و پابرجا

ayoobchem

13/خرداد/1400

 در بروزرسانی منتشر شده در صفحه پشتیبانی گوگل آمده است: که گوگل دست به اقدامی مهم و پابرجا زد. از سوم اوت (12 مرداد)، صرافی‌های رمز ارزی و والت‌ها در ایالات متحده آمریکا می‌توانند پس از برآوردن شرایط لازم و تایید گوگل، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند.

58

بیت کوین

[email protected]

13/خرداد/1400

با توج به لینک قیمت بیت کوین با رکورد دلاری مواج شد وفرستی برای خریداران را به وج اورده بودو کارشناسان همه متهجب از روند بازر شدن

56

نظارت

mehdi14001400

13/خرداد/1400

برای هر اقدام مالی نظارت دقیق و امنیت بالا برای سرمایه گذاری از طرف شرکت ارایه دهنده خدمات ضروریه و یکی از اصوال بدیهی برای حذب سرمایه گذاری توسط افراد است

1

این بازار جذاب

alireza1326

15/خرداد/1400

حتی گوگل با اون عظمت هم باید کم کم قبول کنه که در آینده احتمال داره سهامش از سهام بازارهای کریپتو کم ارزش تر بشه ؛ به نفعشه که بخواد کنار بیاد ؛ موافقا لایک کنن

1

گوگلی

omid1369

14/خرداد/1400

سیاست‌های تازه گوگل موانع بر سر راه ارائه تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال در سرویس‌های گوگل را حذف می‌کند؛ این یعنی، کسب‌وکارهای حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند در صورت نبود مغایرت با سیاست‌های تازه، در گوگل و سرویس‌های آن تبلیغ کنند. به گزارش کوین تلگراف، گوگل روز چهارشنبه در اقدامی غافلگیرکننده، قانون ممنوعیت تبلیغات صرافی ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های وابسته به خود را برداشت. این محدودیت‌ها ۳ سال پیش توسط گوگل وضع شده بود.

30

روند رشد ار دیجیتال

مهیل

13/خرداد/1400

از طرف بیشتر سازمانها ارز دیجیتال کم کم پذیرفته میشود واین یک روند طبیعی است که دنیا رو به تکنولوژی و تجارت های مجازی میرود وارز دیجیتال یک پایه جدا نشدنی از این روند مدرنیزه است واین یک خبر خوب برای ارز دیجیتال و فعالان این زمینه است.

4

تبلیغ کیف ارز دیجیتال

masoud55

13/خرداد/1400

این خبر خوبی براي ارز دیجیتال هست اما هر تبلیغی که میاد باز نکنید و مواظب هکر ها هم باید بود بعضی از موتورهای جستجو هستند مثل brave که برای جستجو و نگاه کردن به تبلیغات به شما ارز دیجیتال میدن پیشنهاد میکنم تحقیقی در مورد جستجو گر brave داشته باشید

2

چه خبری خوبی!!

mohamadi88

13/خرداد/1400

این خبر وهمچنین برداشتن ممنوعیت خرید وفروش ارزهای دیجیتالی توسط دولت هند خبر های هستن که میتونن باعث آغاز روند صعودی بیت کوین وسایر ارزها دیجیتالی بشه کافیه بتونه ۴۰ هزار دلار رو تثنبیت کنه وهمچنین سد ۴۶۰۰۰ دلار رو بشکنه.

4

گوگل وارزهای دیجیتال

ehsan7652

15/خرداد/1400

ارزهای دیجیتال روز به روز ولحظه به لحظه دران رشد میکنن وبزرگترمیشن واین غیرقابل انکاره وگوگل هم بلاخره به این نتیجه رسیده که بایدبااین ارزها خودش رو به روز کنه واینکارو هم کرد

17

گوگل

[email protected]

19/بهمن/1401

اخیراً به دلیل توانایی آن در ایجاد پاسخ‌هایی به پرسش‌های کاربران بسیار نزدیک به پرسش‌های یک انسان واقعی، که طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد، مورد توجه قرار گرفته است

0

کسب درآمد از سایت

rezarahim

14/خرداد/1400

سلام دوستانی که تمایل دارن از طریق سایت بیت کوین رایگان ماین کنن به آیدی تلگرام @Reza_R0092 پیام بدن سایتهایی که ارزش وقت گذاشتن دارن و از شون برداشت داشتم معرفی کنم

30

گوگل محدودیت راازکیف پولوارزرابرداشت

زارع

13/خرداد/1400

بداشتن محدودیت تبلیغ استفادهازکیف پولوارزهای دیجیتال پس از۳سال دوباره کاربران می توانندازگوگل برای ایجاد کیف پول واستفاده ازارزهای دیجیتال راازسرگیرندوبااین کارسبب رشد وپیشرفت وجذب کاربران گوگل می شود که بیشتر برای کاربران امریکایی می باشد

73

گوگل

[email protected]

15/خرداد/1400

یکی از شرکت های بزرگ دنیا گوگل هست. که علاوه ب سهام بورس از راه تبلیغات هم هس. سنتی بودن بازار کلا منسوخ شده و رقابت حرف اول رو میزنه پس گوگل نیز مستثنی نیست.

3

چه خبر خوبی!

mkhedri

13/خرداد/1400

این خبر و همچنین برداشتن ممنوعیت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی توسط دولت هند خبرهایی هستن که میتونن باعث آغاز روند صعودی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی بشه کافیه بتونه ۴۰ هزار دلار رو تثبیت کنه و همچنین سد ۴۶۰۰۰ دلار رو بشکنه

70

گوگل

Kamrankhan

19/خرداد/1400

سلام دوستان به نظر من خیلی هم خوب شد چون گوگل یک برنامه ای واقعا جهانی، تقریبا همه ای مردم دنیای مجازی از گوگل استفاده میکند و الان همه چه روی تبلیغات استوار است موفقیت شما آرزوی ما

3

گوگل

omidr

13/خرداد/1400

این کارگوگل باعث افزایش کاربرانش می شودوهمچنین خیلی خوب شدبرای همه کسانی که ارزهای دیجیتالی خریدوفروش می کنند.

6

گوگل _ ارباب بزرگ

نوید

16/خرداد/1400

به نظر میرسه که سازندگان ارزهای دیجیتال و سازندگان کیف پولها و کلا فعالان کریپتو کارنسی سیبیل گوگل رو چرب کردن و گوگل هم اجازه میده که کارشونو انجام بدهند

3

گوگل وسیاست های سیاسیون

ali09370

13/خرداد/1400

برنامه هاوعملکردگوگل کاملا دراختیارغول های سیاسی ومالی است سیاست مداران ازمدیران گوگل خواسته بودندکه این گونه محدودیت هارودرست کنندچراکه تمایل نداشتندعوام مردم به رمزارزهادسترسی داشته باشنداین کارباعث میشودمردم بینیازشوندونیازی نداشته باشندبرای سیاسیون نقش برده رولازی کنندوآخرماه چندقرآنی مثل گدایان جلوشون پرت کنندتافقط بتونندبخورندکه نمیرندولی خواست خداومردم چیزی دیگراست وحتماظالم هامحکوم به نابودی هستندسپیده دم داره درمیادامیدوارباشید

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.