coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

61,027 $

3,734,852,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

2,922 $

178,796,412 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9995 $

61,169 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

589.9 $

36,098,820 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.2%

144.97 $

8,872,164 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

61,176 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

0.5059 $

30,961 تومان

XRP

XRP

xrp

0.8%

2,920 $

178,694,820 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.4%

6.83 $

417,996 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.4%

0.1442 $

8,825 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

عضو سابق کنگره آمریکا: قانونگذاری بیت کوین نیز همانند پول باید صورت بگیرد

13/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
عضو سابق کنگره آمریکا: قانونگذاری بیت کوین نیز همانند پول باید صورت بگیرد
Bitcoin
USA
مالیات
اخبار
3740
3 دقیقه

ران پاول (Ron Paul) یکی از اعضای سابق کنگره آمریکا معتقد است که بیت کوین همانند پول باید قانونگذاری شود و مشمول مالیات قرار نگیرد.

پاول یکی از آزادیخواهان سرسخت و نویسنده کتاب “پایان کار فدرال رزرو” است که به دلیل نظراتش در خصوص قانونگذاری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال معروف شده است. پاول دائما فدرال رزرو را به دلیل چاپ پول بی‌رویه از آغاز شیوع ویروس کرونا مورد انتقاد قرار داده است.

ران پاول ۸۵ ساله قبل از حضور خود در همایش بیت کوین میامی در تاریخ ۳ ژوئن با خبرگزاری حوزه اقتصادی Kitco News مصاحبه کرد و خاطرنشان کرد که هدف او، کمک به قانونگذاری و مشروع سازی رقابت بین ارزهای دیجیتال و پول است و به نظر وی، مردم این موضوع را متوجه خواهند شد و آزادی انتخاب به دست خواهد آمد.

او طلا و بیت کوین را به عنوان پول و رقیب دلار آمریکا خواند. پاول اذعان داشت دلیل اصلی که سرمایه‌گذاران به دنبال چنین سرمایه‌گذاری‌های جایگزینی هستند، محافظت از سرمایه خود در مقابل کاهش ارزش دلار آمریکا است.

پاول معتقد است که به این دلیل، شکل‌های جایگزینی از پول باید همانند ارزهای فیات مالیات گذاری شوند. وی گفت:

در حال حاضر، اگر طلا خرید و فروش کنید مشمول مالیات می‌شوید. اگر از بیت کوین سود کسب کنید با مالیات مواجه می‌شوید. اما مالیاتی برای پول پرداخت نمی‌کنید.

پاول معتقد است که نهادهای قانونگذاری آمریکا در صدد قانونگذاری و دریافت مالیات از بیت کوین هستند زیرا بیتکوین در حال رقابت با دلار است. پاول خاطرنشان کرد که دولت‌های مختلف در سراسر تاریخ، تمایل بسیار زیادی به کنترل کردن پول داشته‌اند. وی پیش‌بینی کرد که دولت‌ها هرگز کنترل پول را از دست نخواهند داد.

پاول تاکید داشت که در همایش بیت کوین میامی صرفا در خصوص اهمیت فنی و تکنیکی فناوری بلاک چین صحبت نمی‌کند، بلکه صحبت‌های وی بیشتر از زاویه این موضوع است که بازار بتواند تصمیم بگیرد و آزادی انتخاب و عمل داشته باشد. وی گفت:

من در این همایش نمی‌خواهم بگویم که بیت کوین از نظر فنی خوب، بد یا متفاوت است، بلکه صحبت‌های من بیشتر حول محور آزادی انتخاب و عمل می‌چرخد. مردم باید درباره این موضوع تصمیم بگیرند، نه دولت‌ها.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!


تحلیل کاربران

مالیات

yasin0936

13/خرداد/1400

نباید مالیات داشته باشه تا کمی درامد مردم بیشتر بشه بعد میتونن مالیاتشم بگیرن مثله خیلی از کارای کوچیک که بخشش مالیاتی دارن

9

مالیات

omid1369

14/خرداد/1400

ارزدیجیتال اخبار فوری عضو سابق کنگره امریکا: بیت کوین پول است و قوانین مالیاتی آن باید مانند پول فیات باشد  ۲ ساعت قبل صعودی 271 نزولی 29 بیت کوین عضو سابق کنگره امریکا: بیت کوین پول است و قوانین مالیاتی آن باید مانند پول فیات باشد ران پائول، نماینده سابق کنگره امریکا و نامزد اسبق ریاست جمهوری، بار دیگر خواستار این شد که قانون‌گذاری و اخذ مالیات از بیت کوین، مانند پول‌های فیات انجام شود. پائول که پیش از این نیز بارها به‌دلیل عرضه کنترل‌نشده پول از فدرال رزرو انتقاد کرده بود، بار دیگر از قانونی‌شدن بیت کوین دفاع کرد و گفت «قوانین مالیاتی برای جایگزین‌های پول فیات، باید مانند همان پول‌های فیات باشد. بنابراین همان طور که نگهداری دلار مشمول مالیات نمی‌شود، به بیت کوین هم نباید مالیت تعلق گیرد.»

27

مالیات بر بیت کوین

hjalali33

13/خرداد/1400

از افرادیکه در همایش بیتکوین درمیامی حضورداشت ران پاول85ساله بود که منتقدسرسخت دولت بابت چاپ وعرضه بی محابای ارژهای فیات ومدافع آزادی انتخاب عمل میباشد

44

خوب بودن

javadmohamadi33

13/خرداد/1400

توضیحات شما خوب بود و توضیحاتون را خواندم و سبک خوبی بود و بیت کویین افزایش می یابد یا کاهش در ساعتی من شرکت میکنم و همین

8

ارز های وابسته

fatemePanahi

17/خرداد/1400

این خیلی خوبه که ارز های دیجیتال به وجود آمده اند. ولی این که هنوز وابسته به دلار هستند کمی باب میل مردم نیست..‌ ولی در دنیای امروز و وجود چنین ارز هایی بهتر است واحد پول کل دنیا یکسان شود.

8

بسیار عالی می شد اگه آلت کوین ها از

حجابی

13/خرداد/1400

بیت کوین در مورد نوسان ها تبعیت نمی کردن و یک بازار رقابتی قوی ای ایجاد می شد. و همه ارز ها می توانستند آزادانه در بازار رقابت کنند.

11

قانون

soheilstar

13/خرداد/1400

باتوجه به اینکه در حوزه های مالی و پولی لزوم قانونگذاری کاملا احساس میشود ، اما در مورد ارزهای دیجیتال ، نمیتوان قبول کرد که قوانین مانند چهارچوب قانونگذاری پول های فیات باشد. غیر متمرکز بودن و آزادی ارزهای دیجیتال و در قفس نبودن این تکنولوژی از مشخصه های مهم ارزهای دیجیتال است. اما نباید جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده از این صنع را هم از یاد برد.

55

بیت کوین آزاد و رها

habibsh

14/خرداد/1400

ارزهای دیجیتال آزاد بوجود آمده اند و آزاد هم استفاده میشوند ولی همچنان وابسته به دلار هستند و با دلار سنجیده میشوند ... لذا جایگزینی هستند برای طلا و عملیات فیزیکی و نگهداری در انبار و انباشت ... حوزه بلاکچین در فضای مجازی انبار کالای ارز دیجیتال هست و اگر روزی اختلالی در شبکه های اینترنت بوجود بیاید این انبارهای ارز دیجیتال به هم ریخته و برای مردم غیر قابل دسترس خواهد بود ... شما اگر کریپتولند در ایران را ملاحظه کنید میلیاردها میلیارد دلار و ریال و تومن بلوکه شد و کسی هم نتوانست از مردم کاری کند ... راه اینترنت برای این صرافی بسته شد. پس بحث از آزادی عمل در حوزه های ارز دیجیتال تقریبا بی مورد است ... لذا این ارزها همیشه تحت کنترل حاکمیتهاست و کاری هم نمیشه کرد ... پس بهترین سرمایه گذاری بازهم همان طلا و ملک بوده و هست ...

34

نظریه ران پاول درمورد مالیات وبیت کوین

زارع

13/خرداد/1400

همانطور که نمی شود روی پول مالیات بست روی بیت کوین هم باید همین کارراانجام داد مردم باید اراد باسند وخود درتصمیم گیری نقش داشته باشند نه اینکه نقش دولتها پررنگ باشدپاول یکی از مخالفان سرسخت فدرال رزرو برای چاپ بی رویه پول دردوران شیوع کرونا بود

60

بیت کوین ...مالیات

[email protected]

16/خرداد/1400

ارز های دیجیتال آزاد به وجود آمده اند ولی همچنان وابسته به دلار هستن همانطور نمی شود روی پول مالیات بست روی بیت کوین همین کار را باید انجام داد

12

run tax پاول

masoud55

13/خرداد/1400

این پاول ۸۵ ساله چقدر زحمت کشی هست همش دغدغه قانونمند کردن همه چیز با اخذ مالیات رو داره خدا خیرش بده!

9

بحث های بیهوده

alireza1326

15/خرداد/1400

من نمیفهمم چرا دولت هایی که اول و آخر مجبورن بیتکوین و آلت کوین ها رو به رسمیت بپذیرن و براشون یه قانون مشخص و معین جهانی وضع کنن ؛ انقدر در مقابل این بازار قد علم میکنن ؛ هدف چیست الله و اعلم

10

سود بیت کوین

[email protected]

13/خرداد/1400

با ۳ درصد سود برای بیت کوین را دارد شرکتپرداخت بلدکفای نیز در حال کار روی یک برنامه پاداش است وهمیشه در کار ش موفق بودن

44

قانون گذاری بیت کوین

نوید

16/خرداد/1400

بیت کوین با وجود اینکه بسیار سازگار با محیط زیسته اما به هم زیستی با ارزهای فیات نیاز دارد .در صورتی که ارزهای فیات نباشند بیت کوین و سایر ارزها باید با خودشون رقابت کنند مثل جهاد اکبر که مبارزه با نفس عماره است

8

سود

mir bahman39

13/خرداد/1400

مالیات برای هر چی برای خانه مسکن یا مغازه یا از همه مهمتر پول باید در هر حکومتی مالیات گذاشته و پرداخت گردد

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.