coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

8.5%

63,925 $

3,982,527,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

6%

3,139 $

195,570,914 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

4.9%

589.6 $

36,731,457 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

7.8%

147.12 $

9,165,576 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.7%

0.5349 $

33,324 تومان

XRP

XRP

xrp

5.9%

3,137 $

195,403,950 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

16.9%

0.1539 $

9,588 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

10%

5.82 $

362,586 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۱۵ خرداد / پیش‌بینی‌ها در بازار طلا چیست؟

15/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۱۵ خرداد / پیش‌بینی‌ها در بازار طلا چیست؟
Gold
اخبار داخلی
بازار ایران
3526
2 دقیقه

نوسان قیمت دلار و انس جهانی، قیمت طلا در بازار ایران را گران کرد. رئیس اتحادیه طلای تهران گفت: احتمالا در هفته سوم خرداد انس جهانی طلا و دلار روند افزایشی داشته باشد، بنابراین ممکن است طلا در بازار ایران گران شود.

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد پنجشنبه، آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۷۹ هزار تومان معامله شد. پیش‌بینی‌ها در بازار طلا چیست؟

تقاضا برای خرید طلا در بازارهای جهانی زیاد شد. همین مساله قیمت جهانی طلا را افزایش داد. رئیس اتحادیه طلای تهران با تایید این خبر به تجارت‌نیوز گفت: در هفته سوم خرداد امیدواریم تقاضا بیشتر شود و قیمت طلا به ثبات برسد.

ابراهیم محمدولی اظهارکرد: به دلیل کاهش تقاضا و همه‌گیری ویروس کرونا بخشی از تولیدکنندگان طلا تعطیل و نیمه تعطیل شده‌اند. نوسان قیمت ارز و طلا به تولیدکنندگان اجازه نمی‌دهد در این مسیر برنامه‌ریزی کنند.

ایسنا درباره بازار طلا نوشت:

قیمت طلا در معاملات روز جمعه به دنبال قوی شدن ارزش دلار و اوج گیری بازده اوراق قرضه، تحت تاثیر آمار اقتصادی مثبت آمریکا به پایین‌ترین حد بیش از دو هفته اخیر نزول کرد.

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۸۹۶ دلار و ۳۹ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز سه شنبه تا مرز ۱۹۱۶ دلار و ۴۰ سنت صعود کرده بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۵ درصد کاهش، به ۱۸۶۴ دلار و ۱۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار شب گذشته ۱.۹ درصد ریزش کرد و در ۱۸۷۳ دلار و ۳۰ سنت بسته شد.

به گفته ادوارد مایر، تحلیلگر شرکت ئی دی اند اف من کپیتال مارکتس، دلار قوی تر و رشد بازده اوراق خزانه آمریکا به همراه وضعیت بیش خرید در بازار طلا به ریزش قیمت ها منتهی شدند. همچنین اشاراتی از سوی بانک مرکزی آمریکا درباره تمایل برای تعدیل سیاست انبساطی انجام گرفت.

شاخص دلار در برابر سبدی از رقیبان به بالاترین حد در سه هفته گذشته صعود کرد و طلا را برای دارندگان سایر ارزها گران تر ساخت. بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله به ۱.۶۳ درصد صعود کرد.

آماری که روز پنجشنبه منتشر شد نشان داد شمار متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در آمریکا هفته گذشته به پایین ۴۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده و همزمان کارفرمایان آمریکایی به روند استخدام در ماه مه سرعت بخشیدند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد کاهش، به ۲۷ دلار و ۳۱ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد کاهش، به ۲۸۲۹ دلار و ۲۶ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۷ درصد کاهش، ۱۱۴۸ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.

منبع:

تجارت نیوز


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

فدرال رزرو نیویورک: بیت کوین می‌تواند جایگزینی برای طلا باشد

فدرال رزرو نیویورک: بیت کوین می‌تواند جایگزینی برای طلا باشد

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد


تحلیل کاربران

اخرین قیمت طلا

زارع

15/خرداد/1400

هرچند طلا با کاهشی نسبی روبه روشده بود به دلیل خرید طلا ازبازارهای جهانی توسط سرمایه گذاران بعضی کشورهاپیش بینی های فعالان بازارطلا وفلزات گرانبهابه افزایش قیمت طلای جهانی درهفته جاری نظر مثبتی دارند هرچه کشورها درهمه جوانب رشد وپیشرفت میکنند ولی پول ایران از ارزش کمتری برخوردار می شود

63

طلا ریسک بزرگی داره ولی خب....

ARASH.1

15/خرداد/1400

طلا احتمال افزایش قیمتش خیلی زیاده تا اوایل تیر اگه دارید سعی کنید نفروشید و نگه دارید دسته نگه دارید هرچه هم شد شانس هست یا می‌ره بالا یا پایین می‌ره همه ی ما ضرر میکنیم بلاخره اگه ما دقیق بدونیم قیمت‌ها بخواد چی و چی بشه اوضاعه بازار تا این شهر خودمون چطور هست ک الان همه برای خودشون میلیاردر بودن ولی درکل طلا ریسک سنگینی داره برای سرمایه گذاری

11

طلا و بلا

محمدرادمنش

15/خرداد/1400

طلا خوبه بخرید که عالیی من خودم پول ندارم وگرنه میخردیم یه سه چهار کیلویی برا خودم چرا که خیلی دوست دارم

12

خوبه بالا بره

aylin_zk

15/خرداد/1400

منم خریدم میخوام بالا بره بفروشم منو دعوا نکنید دیگه همه ی ماهایی که اینجا خستیم داریم از نوسان پول در میاریم

10

قیمت طلا

نوید

17/خرداد/1400

همیشه بزرگترین جنگ ها سر طلا و زمین بوده و الان که قیمتش یه خورده با افت مواجه شده بهترین زمان واسه خریده و شک نکنید که گرون میشه

12

همه چیز به دلار بستگی داره

09353955613

15/خرداد/1400

طلا نفت گاز با دلار بالا و پایین میشه و پول ایران هم روز به روز بی ارزشتر و دلار گرانتر میشه به نظر شما راه حل چیه

16

قیمت طلا و دلار

sajad2200

15/خرداد/1400

قیمت زنده و لحظه ای شاخص ها: 1. قیمت طلا در بازار داخلی 2. قیمت سکه در بازار داخلی 3. قیمت دلار در بازار آزاد 4. قیمت کلیه ارزها در بازار آزاد 5. نرخ ارز مبادله ای   درهفته های آخر خردادروبه افزایش خواهد بود

12

طلا

[email protected]

15/خرداد/1400

طلا با کاهش نسبی روبرو شده دلیل خرید طلا از بازار های جهانی توسط سرمایه گزاران بعضی کشور ها بازار طلا و فلزات گرانبها به افزایش قیمت طلای جهانی نظر مثبتی دارد همه کشور ها در همه جوانب رشد پیشرفت میکنند ولی پول ایران از ارزش کمی برخوردار است.

13

ارزش طلا در ایران

09192110430

15/خرداد/1400

نوسان و ارزش گذاری طلا در ایران به نظر من به اونس و قیمت دلار بستگی داره و بازار داخلی تاثیر در ان ندارد هرچند کاهش قیمت در چند هفته اخیر را داشتیم احتمالا در هفته سوخ خرداد با افزایش قیمت طلا مواجه هستیم و صدالبته بعد از انتخابات؟؟؟؟؟؟

42

بیت کویین

mohsenrastin64

15/خرداد/1400

رشد بیت کویین خیلی بیشتر از دلار هستش ارز دیجیتال خیلی مطمئن هست سرمایه گزاری در ارز دیجیتال هم ساده هستش هم بازده زمانی کوتاهی نسبت سودش خیلی خوبه

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.