coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

68,154 $

3,932,485,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,129 $

180,520,797 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

57,694 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

576.5 $

33,265,781 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.8%

180.34 $

10,405,618 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9988 $

57,631 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.9%

3,129 $

180,561,187 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.7%

0.5199 $

29,998 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

6.52 $

376,204 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.8%

0.1529 $

8,822 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

مایکرواستراتژی قصد خرید ۴۰۰ میلیون دلار بیت کوین دارد

18/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
مایکرواستراتژی قصد خرید ۴۰۰ میلیون دلار بیت کوین دارد
MicroStrategy
Bitcoin
اخبار
4057
2 دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی در نظر دارد ۴۰۰ میلیون دلار دیگر اوراق قرضه امن (Senior Secured Notes) بفروشد تا بیت کوین بیشتری خریداری کند. اگرچه شرکت مايکرواستراتژی هم‌اکنون نیز بیش از ۲ میلیارد دلار به بیت کوین اختصاص داده است، اما این غول تحلیل تجاری دست از خرید این رمز ارز برنمی‌دارد.

این شرکت اعلام کرد که در نظر دارد تا ۴۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه امن که تاریخ سررسید آن سال ۲۰۲۸ است را بفروشد و سرمایه به دست آمده از آن را به بیت کوین اختصاص دهد.

از اولین خرید بیت کوین توسط این شرکت به ارزش چند صد میلیون دلار در ماه آگوست ۲۰۲۰ تاکنون، مایکرواستراتژی حضور خود در عرصه بيت کوين را چندین برابر افزایش داده است.

آخرین اقدام این شرکت روز دوشنبه انجام شد که مایکل سیلور آن را در توییتر اعلام کرد.

در این اعلان آمده است که مایکرواستراتژی در صدد فروش ۴۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه با تاریخ سررسید ۲۰۲۸ به خریداران سازمانی واجد شرایط است.

این اوراق قرضه کاملا و بدون شرط توسط شرکت مایکرواستراتژی تضمین شده‌اند. به علاوه، این شرکت در نظر دارد تا از درآمد این فروش برای خرید بیت کوین استفاده کند.

این نکته قابل ذکر است که این فروش، اولین طرح شرکت مایکرواستراتژی برای اختصاص سرمایه به منظور خرید بیت کوین نیست. اوایل سال جاری، مایکرواستراتژی یک میلیارد دلار سرمایه جذب کرد و آن را به خريد بیت کوین اختصاص داد.

پس از خريد اخیر بیت کوین توسط مایکرواستراتژی، این شرکت اکنون با سرمایه‌گذاری ۲.۲۵۰ میلیارد دلاری، ۹۲,۰۷۹ بیت کوین با میانگین قیمت ۲۴,۴۵۰ دلار در اختیار دارد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

بیت کوین

samai

18/خرداد/1400

در هر صورت بیت کوین راه خودش به سمت صعود باز میکند وحکومتهت نمیتوانند جلو پیشرفت بیت کوین را بگیرند

2

بیت کویین

mohamanorozi

19/خرداد/1400

بتزهم خرید های این شرکت دوباره شروع شد و واقعا امیدوارم که ادامه داشته باشه که اگه ادامه داشته باشه به نفع ارز دیجیتال و خریدار های اون حواهد بود

3

کانالهای شیادی تلگرام

amirhn

18/خرداد/1400

هنرجویان و دانشجویان گرامی اینجا لازم دونستم ی مطلب فوق العاده مهم بگم ک ممکنه خیلیا توی منجلابش گیر کنن: بهیچ عنوان به کانالهای تلگرامی 《من دراوردیهvip》ک باید هزینه گزافیم بابتش بدین ،وارد نشین .چراکه ادمینای اینجور کانالا اغلب (نمیگم همه چون واقعا کار درستم توشون هس) یا تازه کارن یا بورسین یا کپی کار یا کلاهبردار(برای دومین بار میگم ک نه همشون).طرف تحلیل نمیدونه چیه تا ریزشی میشه میگ آره فلان خبربوده یکی نیس بگ اخه احمق تو ک چیزی نمیدونی چرا سرمایه چندنفر دیگرو بباد میدی. دوستان خیلی دقت کنید حکایت رمزارزها شده حکایت بورس ،هرکی از راه میرسه ی کانال و پیج میزنه و اسم خودشو میزاره استاد...

71

بیت کوین السالوادر

mehrzad34343

19/خرداد/1400

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و مهربان مطمئن باشید که این اقدام کشور السالوادور باعث ترقی اقتصادی بالا رفتن تولید ناخالص کم شدن درصد بیکاری پایین آمدن تورم و همچنین رشد ارزهای دیجیتال میشه یقیناً این یه بازی دو سر برد هم برای السالوادور و هم برای بیت کوین

1

همین کافیه

aylin_zk

19/خرداد/1400

با فروش اوراگ و خرید بیت کویت بیشتر به راحتی تاثیری در بازار ارز دیجیتال گذاشتن و این واحد رو از سقوطی که چند روزه داشته نجات دادن

3

مایکرو_بیت

darabi

18/خرداد/1400

سرمایه گذاری روی بیت کوین ،برنامه بسیاری از بزرگان دنیای تجارت در آینده نزدیک هست.به خصوص بعد از اصلاح قیمتی خوبی که بیت در حال تجربه اون هست.

76

نظر (مکافی)در مورد بیتکوین

ghader.esmaili

18/خرداد/1400

شما نمی توانید پدیده هایی مانند بیتکوین را متوقف کنید. بیتکوین همه دنیا را خواهد گرفت،و جهان باید خودش را تطبیق دهد،دولت های جهان باید خودشان را تطبیق دهند.

78

مایکرو استراتژی

aliansari

18/خرداد/1400

بازهم حرکات و خریدهای مایکرواستراتژی شروع شد که امیدوارم این خبر واقعیت داشته باسه در این صورت حتما به نفع ارزدیجیتال خواهد بود.

76

روش زیرکانه مایکرو استراتژی

[email protected]

18/خرداد/1400

این شرکت عملن با خرید ۴۰۰ میلیون دلار بیت کوین روبکردی در بازار ارز دیجبتال در پیش گرفت که نگاه زیادی رو را معطوف خودش کرد و در رقابت با دیگر رقبا سبقت گرفت .این شرکت ارزش سهامشو ارتقا داد با این حرکت هوشمندانه.

4

فروش

amir83)73

21/خرداد/1400

امیدوارم که اوراقشو بفروش برساند تا بیتکویین بیشتری بخرد و اگر بیت کویین بیشتری بخرد ساید افزایش درصد تو کارمون باشه

3

ارز دیجیتال

ebi..kn

19/خرداد/1400

هر چیزی که واقعا داشته باشه میشه.اگه اینجوری باشه ارز دیجیتال موفق تر میشه.امید بر این است که روزی همه آسون به روزی خدا برسن نه با آب و آتیش زدن

4

شرکت مایکرو استراتژی

نوید

19/خرداد/1400

مایکل سیلور بسیار علاقه به بیت کوین داره و این رو با خرید های بسیارش نشان داده .الان هم وقت خوبیه برای بیت کوین و سود خوبی هم خواهد کرد

4

خرید ۴۰۰ملیون دلاری

sajad2200

18/خرداد/1400

مایکل بهترین موقعیت را برا ی خرید انتخاب کرده است .حالا هر بیت‌کوین حدود۳۲ هزار دلار ارزش دارد و کیف‌پول دیجیتال او چند صد میلیون دلار می‌ارزد،بیت کوین در حقیقت الگوریتمی است که اساسش رمز نگاری است.

3

مايکرواستراتزي/خريد بیت کوين

hoseinseify

18/خرداد/1400

ول تا به حال خرید بیت کوين توسط شرکت مايکرواستراتزي به ارزش چند صد میلیون دلار تا اکنون حضور خود را در این عرصه چند برابر افزایش داده آن هم زمانی که قیمت بیت کوين کاهش زیادی داشته.

71

بیت

janan97

18/خرداد/1400

از اولین خرید بیت کوین توسط این شرکت به ارزش چند صد میلیون دلار در ماه آگوست ۲۰۲۰ تاکنون، مایکرواستراتژی حضور خود در عرصه بيت کوين را چندین برابر افزایش داده است

79

خرید بیت کوین توسط مایکل سیلور

زارع

18/خرداد/1400

مایکل برای سرمایه گذاری درشرکت خوددوباره دست به خرید بیت کوین زد درست زمانی که قیمت بیت کوین بیشترین کاهش راداشت بیت کوین رابه عنوان ذخیره ارزش درهر زمان ومکانی قابل استفاده می باشد دوباره

79

کویین

fatemePanahi

18/خرداد/1400

عرض احترام به تمامی دوستان. با توجه به قیمت خوب و رو به رشدی که بیت کویین دارا میباشد و برنامه های خوب مدیران . می‌تواند روز به روز به غول ارز دیجیتال تبدیل شود

4

تحلیلل

[email protected]

19/خرداد/1400

ازاولین‌خرید‌این‌ارز‌‌در‌سال‌۲۰۲۰‌می‌گذرد‌‌‌‌وخرید‌دوباره‌باعث‌ افزایش‌این‌ارز‌می‌شود‌که‌شاید‌تحت‌عنوان‌برای‌کسانی که‌ارز‌‌دارند‌خوب‌باشد

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.