coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

62,317 $

3,807,568,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.3%

3,172 $

193,795,147 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,100 تومان

Tether

Tether

usdt

2.5%

586.8 $

35,854,702 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.4%

135.08 $

8,253,388 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,100 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.2%

3,172 $

193,793,925 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.5%

0.5034 $

30,758 تومان

XRP

XRP

xrp

5.3%

0.1413 $

8,633 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.2%

5.25 $

320,775 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بانک بریتانیایی خرید رمزارز از صرافی‌ کراکن و بایننس را ممنوع کرد

31/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
بانک بریتانیایی خرید رمزارز از صرافی‌ کراکن و بایننس را ممنوع کرد
Bank
England
Binance
Kraken
3273
3 دقیقه

گزارش‌ها حاکی از آن است که بانک TSB در حال انجام اقداماتی است تا از استفاده مشتریان خود از صرافی‌های کراکن و بایننس به منظور خرید رمزارز جلوگیری کند. دلیل این اقدامات نیز امنیت ضعیف این صرافی‌ها عنوان شده است.

بانک‌های بریتانیا شرایط حضور مشتریان خود در عرصه رمزارزها را دشوارتر می‌سازند و هدف از این کار را نگرانی‌های مرتبط با امنیت و کلاهبرداری‌های موجود بیان کرده‌اند.

طبق گزارش روزنامه The Times، بانک TSB در صدد است تا از خرید رمزارز با استفاده از سرمایه‌های تحت مدیریت این بانک توسط مشتریان خود جلوگیری کند. این بانک درباره میزان کلاهبرداری بسیار زیاد مرتبط با صرافی‌های رمزارز در این کشور نگرانی خود را ابراز کرده است.

قطع ارتباط بانک TSB با صرافی‌های رمزارز

نشریه تایمز مدعی است اطلاعات موثقی درباره این موضوع دارد که TSB در صدد ممنوعیت خرید رمزارز با پول نقد در صرافی‌های کراکن و بایننس است. ظاهراً استانداردهای ضعیف امنیتی این پلتفرم‌ها، کار کلاهبرداران به ویژه در خصوص ایجاد کیف پول‌های الکترونیکی را ساده‌تر کرده است.

طبق گزارشات موجود، TSB حداقل ۸۴۹ شکایت مرتبط با کلاهبرداری از تاریخ ۱۵ مارس الی ۱۵ آوریل توسط کاربران صرافی بایننس دریافت کرده است. این بانک مدعی است که تمام تلاش‌های آنها به منظور ارتباط با صرافی بایننس ناموفق بوده است. هرچند، بایننس بیان کرده است که هرگز پیامی از جانب تیم امنیتی این بانک دریافت نکرده است. سخنگوی بایننس بدون آنکه به TSB اشاره کند بر تعهدات این صرافی مبنی بر حفظ امنیت مشتریان خود تاکید کرده و اطمینان خاطر داده است که سیاست این شرکت، در اولویت قرار دادن این مشکل است. وی گفت:

بایننس در خصوص تعهد و مسئولیتی که در قبال محافظت از کاربران در مقابل کلاهبرداری‌ها دارد بسیار مصمم است. هنگامی که از وجود این شکایات مطلع شدیم، بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادیم و سابقه بسیار خوبی در همکاری با مجریان قانون داریم.

صرافی کراکن در این خصوص صریح‌تر صحبت کرده است. استیون کریستی (Steven Christie) رییس جهانی امور حقوقی کراکن اتهامات TSB را رد کرد. هرچند به موضع صرافی کراکن در خصوص کلاهبرداری‌های بانکی اخیر اشاره نکرده است. وی گفت:

ما اتهامات مبنی بر رد درخواست همکاری این بانک توسط کراکن در خصوص کلاهبرداری‌های اخیر را رد می‌کنیم. کراکن فقط در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱۰۰۰ درخواست از جانب مجریان قانون پاسخگو بوده است. کراکن با آژانس‌های مجری قانون همکاری کامل دارد.

سرمایه‌گذاران بریتانیایی شرایط را برای کلاهبرداران آسان می‌کنند

گزارشات کلاهبرداری برای این بانک‌ یک مسأله بسیار حساس است زیرا در سرویس محافظت از کلاهبرداری عنوان شده است که سرمایه از دست رفته طی کلاهبرداری‌ها، به افراد بازگردانده می‌شود. این بانک هم‌چنین در خصوص کلاهبرداری مرتبط با رمزارزها به مشتریان خود هشدار داده است.

تاکنون بانک TSB در خصوص موضع خود در قبال صرافی‌های کراکن و بایننس، بیانیه رسمی صادر نکرده است. هرچند علاقه قانون‌گذاران بریتانیایی در خصوص نظارت بر فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها در حال افزایش است.

اخیرا مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA) بیان کرده است که تعداد سرمایه‌گذاران رمزارزها و میانگین دارایی خرده سرمایه‌گذاران رمزارزها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

هرچند، FCA هم‌چنین اذعان داشته است که تعداد افرادی که شناخت اندکی از رمزارزها دارند اما بر روی این دارایی‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز افزایش یافته است.

این موضوع برای مجریان قانون و آژانس‌های جلوگیری از وقوع جرم بسیار نگران‌کننده است زیرا شرایط را برای کلاهبرداران و مجرمان مهیا می‌سازد تا از تعداد روزافزون قربانیان مبتدی خود بتوانند سوءاستفاده کنند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

کراکن

mtpanah

31/خرداد/1400

مدیر‌ عامل‌ صرافی‌ کراکن‌ در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده است که قیمت ۱ میلیون دلاری برای بیت کوین «کاملاً منطقی» است

54

کراکن

marwan

09/خرداد/1402

کِراکِن (به انگلیسی: Kraken) هیولای افسانه‌ای عظیم‌الجثه‌ای است که گفته می‌شود در سواحل نروژ و ایسلند زندگی می‌کند. اندازه و ظاهر بیان شده از این هیولا شباهت زیادی با هیولایی که در داستان‌های قدیمی ذکر شده دارد. در واقع به نظر می‌رسد این افسانه سرچشمه گرفته شده از ماهی مرکب غول پیکری باشد که بین ۱۳ تا ۱۵ متر رشد می‌کند.[۱]

1

درود

masoud.diyanati

31/خرداد/1400

خیلی خیلی هم عالی هست. بهتر از این نمیشه. افرین داره این کار........ ایزد یارتان باد... ۵امتیاز مثبت دادم...

11

ممنوع کردن خرید رمز ارزدربریتانیا

زارع

31/خرداد/1400

با ممنوعیت خریدرمزارزدربریتانیا به منظور کلاهبرداری کاربران صرافی بایننس وکراکن با کیف پول. های خصوصی که دراختیاردارند شروع به کلاهبرداری وکارهای خلاف کارانه می کنند وچون اگاهی زیادی دومورد کلاهبرداریها دارند انها رامحدود وممنوع کردند

53

کراکن

sinayusefi92

31/خرداد/1400

کراکن صرافی ارز رمزنگاری شده است که در جولای 2011 تاسیس شد و در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر است. Kraken یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد و بنیانگذار آن جسی پاول است. این شرکت 118 میلیون دلار بودجه اولیه جمع آوری کرده است.

39

ممنوعیت و تحریم کراکن توسط این بانک

نوید

03/تیر/1400

این بانک بریتانیایی کراکن و بایننس رو تحریم کرده ولی هنوز علت این که چرا این کارو کرده معلوم نیست و توضیحات بیانگر علت دقیق اون نیست

3

رمز ارز

Armin13

01/تیر/1400

بانک بریتانیا بهترین کار را کرد چون هکر ها و کلاهبرداری ها زیاد شده و امن نیست و خرید و فروش رمز اینترنتی باشه بهتره

10

kraken

hamideh0990

02/تیر/1400

دفتر مرکزی kraken در ایالات متحده آمریکا هست واز زمان فعالیتش تاکنون هک نشده.صرافی kraken یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای تریدبیش از ۲۵۰ جفت رزم ارز میباشد.از بنیادی ترین خدمات صرافی kraken تبدیل ارزهای فیات مانندUSD,دلار کاندا،یورو وGBPبه ارزهای دیجیتال و همچنین رمز ارز ها به یکدیگر است.

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.