coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

62,975 $

3,898,152,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4%

3,177 $

196,681,060 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

61,857 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

591.6 $

36,621,897 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

135.03 $

8,358,357 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

61,888 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4%

3,176 $

196,599,971 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5145 $

31,848 تومان

XRP

XRP

xrp

6.3%

0.1408 $

8,716 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.2%

5.23 $

323,737 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

معرفی کیف پول سیف پل (SafePal) و توکن حاکمیتی SFP

31/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
معرفی کیف پول سیف پل (SafePal) و توکن حاکمیتی SFP
معرفی
آموزش
Wallet
SFP
11023
6 دقیقه

کیف SafePal نام یک کیف پول ارز دیجیتال است که بستری برای ذخیره، مدیریت و معامله رمز ارزها را فراهم کرده است. این والت در سال ۲۰۲۱ توکن خود را با نماد SFP عرضه کرد. نام بزرگ صرافی بایننس در لیست حامیان کیف پول سیف پل و توکن آن قرار دارد. در این مقاله به بررسی این کیف پول و ارز دیجیتال آن می‌پردازیم.

کیف پول سیف پل

کیف پول SafePal کار خود را در سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کرد. این والت ارز دیجیتال، اولین کیف پول سخت‌افزاری است که توسط صرافی بایننس سرمایه‌گذاری و پشتیبانی می‌شود. سیف پل علاوه بر نسخه سخت‌افزاری، والت نرم‌افزاری خود را نیز ارائه داده تا در کنار ذخیره و نگهداری رمز ارزها، بستری برای فعالیت در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را فراهم کند؛ از این رو می‌توان گفت که این کیف پول، تمام فعالیت‌های ممکن در حوزه ارزهای رمزنگاری شده را پشتیبانی می‌کند.

صرافی بایننس نیز ۹ ماه پس از ارائه این کیف پول، در نقش سرمایه‌گذار و حامی این شبکه ظاهر شده، که این نکته نیز با توجه به قدرت و نفوذ صرافی بایننس در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال از مزایای بارز کیف پول SafePal به شمار می‌رود.

۴ مولفه اساسی کیف پول SafePal

در نگاهی جامع می‌توان اساس و بنیان این کیف پول را در ۴ زمینه مختلف نشان داد:

  • کیف پول سیف پل : کیف پول ارز دیجیتال مولفه اصلی سیف پل است. این والت هیچ تصدی و کنترلی به دارایی‌های دیجیتال ذخیره شده در این کیف پول نداشته و از این رو امنیت بالایی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.
  • مدیریت سرمایه: این کیف پول پلتفرم کاملی را ارائه داده که از طریق آن می‌توان رمز ارزهای مختلف را خرید و فروش کرده و ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کرد. از طرفی با استفاده از این کیف پول می‌توان با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز تعامل داشت و از پروتکل‌های حوزه دیفای استفاده کرد.
  • توکن SFP : این توکن، یک توکن حاکمیت است و نقش اساسی در بحث اقتصاد این پروژه دارد.
  • اکوسیستم: اکوسیستم کیف پول سیف پل شامل همکاران و شرکت‌های همکار این پروژه هستند. توسعه‌دهندگان و جامعه این والت ارز دیجیتال در کنار هم اکوسیستم این ولت را تشکیل می‌دهند.

۴ عاملی که در بالا به آن اشاره شد، تمام مواردی است که در زمینه ارزیابی این کیف پول و توکن آن باید مدنظر قرار داد. تا این لحظه، این کیف پول در چهار بخش اساسی خود، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

تاریخچه کیف پول سیف پل

این کیف پول کار خود را از دی ماه سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. صرافی بایننس در مهر ماه ۱۳۹۷ در نقش سرمایه‌گذار وارد این پروژه شد. اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ این کیف پول اولین محصول خود را که یک کیف پول سخت‌افزاری بود، ارائه داد. این محصول تحت عنوان S1 به فروش رسید.

پس از آن در خرداد ماه و تیر ماه سال ۱۳۹۸ این کیف پول از شبکه بلاکچین بایننس پشتیبانی کرد و پس از ان امکان ذخیره رمز ارز BNB و توکن‌های شبکه بایننس در این شبکه امکان‌پذیر شد. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ این کیف پول نسخه نرم‌افزاری خود را ارائه داد؛ تا پیش از این، کیف پول SafePal تنها در نسخه سخت‌افزاری وجود داشت تا این که در اردیبهشت ماه، نسخه نرم‌افزاری این کیف پول نیز ارائه شد. پس از آن، این کیف پول بستری را برای فعالیت در پروتکل‌های دیفای ایجاد کرد.

از این پس کاربران کیف پول سیف پال می‌توانستند با استفاده از والت خود، از پروتکل‌های محبوبی همچون وان اینچ، کرو فایننس، یونی سواپ، آوه و غیره استفاده کنند. در شهریور ماه ۱۳۹۹ این کیف پول از شبکه هوشمند بایننس پشتیبانی کرد و پس از آن امکان ذخیره توکن‌های مبتنی بر استاندارد BEP20 (زنجیره هوشمند بایننس) در این کیف پول فراهم شد. در نهایت و در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ این کیف پول توکن خود را با نماد SFP در بازار ارزهای دیجیتال عرضه کرد.

محصولات کیف پول سیف پل

همانطور که در بالا اشاره کردیم، والت SafePal محصولات متنوعی در حوزه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. در این بخش، تمام این محصولات را معرفی خواهیم کرد.

کیف پول سخت‌افزاری S1

اولین محصول wallet سیف پل، نسخه سخت افزاری آن بود که با اسم S1 در بازار عرضه شد. قیمت این کیف پول سخت‌افزاری ۵۹.۹۹ دلار است. این کیف پول سخت‌افزاری در مقایسه با کیف پول‌های لجر و ترزور، قیمت پایین‌تری دارد و از این نظر کاملا می‌تواند با این دو کیف پول رقابت کند. این کیف پول از ۲۰ کوین و بیش از ۱۰۰۰۰ توکن پشتیبانی می‌کند.

یکی از مزایای این کیف پول سخت‌افزاری، پشتیبانی از توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC721 اتریوم یا به عبارتی NFT هاست. این کیف پول دارای ۱ سال ضمانت تعویض است. S1 تنها کیف پول سخت‌افزاری سیف پل است و نسخه دیگری ندارد. یکی از مزایای این کیف پول، صفحه نمایش نسبتا بزرگ و طراحی زیبا و ظریف این کیف پول در مقایسه با رقبای خود است.

سیف پل در کنار کیف پول سخت‌افزاری خود، لوازم جانبی کاربردی برای نگهداری کلید خصوصی و کیف پول سخت‌افزاری ارائه داده است.

صفحه فلزی نگهدارنده کلید خصوصی

یکی از مشکلات همیشگی افراد در زمان استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال، محل نگهداری کلید خصوصی و یا عبارت بازیابی والت است. SafePal برای نگهداری کلید خصوصی، ایده جالبی ارائه داده است؛ همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید، این کیف پول وسیله‌ای فلزی برای نگهداری عبارت بازیابی کیف پول سیف پل ارائه داده است. جنس این صفحه از استیل ضدزنگ است و در مقابل آب، آتش و خوردگی کاملا مقاوم است.

پیش از این یکی از راه‌های نگهداری عبارت بازیابی، نوشتن آن بر روی کاغذ بود؛ اما این برگه کاغذ در مقابل آب و آتش مقاوم نیست و امکان پاره شدن آن وجود دارد. SafePal با ارائه این محصول خود محلی نسبتا امن برای نگهداری عبارت بازیابی کیف پول خود معرفی کرده است. قیمت این محصول نیز ۴۴.۹۹ دلار است.

روکش چرمی کیف پول

کیف پول Hardware یا آفلاین یک وسیله فیزیکی است و ممکن است در اثر افتادن از ارتفاع و دیگر اتفاقات، دچار آسیب شود. سیف پل برای رفع این مشکل، روکش چرمی کیف پول خود را ارائه داده که این محصول خود را ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

کیف پول نرم‌افزاری SafePal

کیف پول نرم‌افزاری سیف پل در نسخه موبایل و برای دو سیستم‌عامل اندروید و IOS ارائه شده است. با استفاده از نرم افزار این کیف پول می‌توان دارایی‌های موجود در کیف پول سخت افزاری SafePal را مدیریت کرد (همانند لجر لایو برای کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر)؛ علاوه بر این، افرادی که کیف پول سخت‌افزاری سیف پل را ندارند نیز می‌توانند از این کیف پول درست مثل دیگر والت‌های موبایلی مثل تراست ولت استفاده کنند.

آموزش کار با کیف پول نرم افزاری سیف پل

ابتدا باید این کیف پول را دانلود کنید. برای این کار به این لینک مراجعه کنید: دانلود نسخه موبایل کیف پول سیف پل. پس از دانلود نرم افزار کیف پول SafePal با صفحه زیر مواجه می‌شوید.

اگر کیف پول سخت‌افزاری سیف پل را خریداری کرده‌اید، برای اتصال آن به نسخه نرم‌افزاری از گزینه Hardware Wallet استفاده کنید. در غیر اینصورت، اگر قصد استفاده از نسخه نرم افزاری این کیف پول را دارید، بر روی گزینه Software Wallet کلیک کنید. ما در این قسمت کیف پول نرم افزاری را آموزش خواهیم داد. در صفحه بعد با پیام خوشامدگویی کیف پول SafePal مواجه می‌شویم، گزینه Next را انتخاب می‌کنیم.

در این مرحله، باید رمز عبوری را برای نرم افزار این کیف پول انتخاب کنیم. این رمز عبور برای ورود به کیف پول استفاده می‌شود و ارتباطی با کلید خصوصی ارزهای دیجیتال ندارد. رمز عبور انتخابی باید حداقل ۸ کارکتر داشته باشد. پس از انتخاب رمز عبور، گزینه Submit را انتخاب کنید:

در مرحله بعد در صورتی که گوشی تلفن همراه شما ویژگی اثر انگشت را داشته باشد، می‌توانید اثر انگشت خود را به این نرم افزار معرفی کرده و برای ورود از آن استفاده کنید. در نهایت گزینه start SafePal Journey را انتخاب کرده و وارد کیف پول نرم افزاری خود شوید.

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، برای استفاده از این کیف پول دو انتخاب دارید: ایجاد یک کیف پول جدید و ایمپورت یا وارد کردن کیف پول. با انتخاب کیف پول جدید، عبارت بازیابی ۱۲ یا ۲۴ کلمه (۲۴ کلمه امنیت بالاتری دارد) را به شما نمایش می‌دهد. این عبارت بازیابی را در محلی امن نگهداری کنید. تبریک می‌گوییم! کیف پول شما ساخته شده است!

مزایای استفاده از کیف پول سیف پل

فعالیت در پروژه‌های Defi نیازمند استفاده از کیف پول‌های تحت وب یا Web3 است، که سیف پل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از این کیف پول می‌توان در پروتکل‌های دیفای شبکه اتریوم، بایننس و ترون فعالیت کرد. همچنین در این کیف پول امکان خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال فراهم است.

سواپ SafePal

امکان تبدیل ارزهای دیجیتال از طریق سواپ این کیف پول فراهم شده است. افراد می‌توانند به صورت خودکار دارایی خود بدون خارج کردن آن از کیف پول، به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنند. در حال حاضر سواپ کیف پول SafePal از شبکه اتریوم، بیت کوین و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) پشتیبانی می‌کند. از این رو افراد می‌توانند در کیف پول خود، بیت کوین را به اتریوم یا BNB تبدیل کنند.

ترید در کیف پول سیف پل

از آنجا که صرافی بایننس پشتیبان و حامی اصلی این پروژه است، بازار معاملاتی Binance در کیف پول سیف پل در دسترس قرار دارد. بازار معاملات لحظه‌ای یا Spot صرافی بایننس در کیف پول SafePal وجود دارد و افراد بدون انتقال دارایی خود به صرافی بایننس، می‌توانند از نقدینگی این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده کنند.

کسب درآمد از Earn کیف پول سیف پل

SafePal Earn محصولی برای جمع‌آوری نقدینگی برای پروژه‌های امور مالی متمرکز و غیرمتمرکز است. افراد می‌توانند دارایی دیجیتال خود در اختیار کیف پول قرار داده و در ازای آن سود دریافت کنند. این محصول طبق نقشه راه کیف پول، در نیمه اول سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد. افرادی که توکن SFP را خریداری کرده و در این محصول هولد می‌کنند سود بالاتری را دریافت خواهند کرد. از آنجا که این محصول هنوز اراده نشده، صحبت بیشتر در این زمینه را به بعد از معرفی آن موکول می‌کنیم.

ارز دیجیتالSFP چیست؟

توکن SFP نقش سوخت را در اکوسیستم SafePal دارد. این رمز ارز توکنی بر بستر شبکه هوشمند بایننس یا یک توکن BEP20 است. این توکن همچنین برای این کیف پول یک توکن حاکمیتی به شمار می‌رود و هودلرهای آن می‌توانند در مدیریت این اکوسیستم نقش ایفا کنند.

تعداد کل توکن‌های SFP برابر ۵۰۰ میلیون است که در زیر نحوه توزیع آن را می‌خوانید:

  • ۲۰ درصد از این مقدار در اختیار و کنترل بنیاد سیف پل است.
  • ۱۵ درصد آن سهم تیم این کیف پول است.
  • ۱۵ درصد آن برای بحث بازاریابی و تبلیغات آن کنار گذاشته شده است.
  • ۱۵ درصد از کل توکن‌ها به صورت ایردراپ در میان مردم توزیع شده است.
  • ۵ درصد آن در اختیار اکوسیستم است.
  • ۱۹ درصد باقیمانده نیز به صورت خصوصی و عمومی به فروش رسیده است.

کاربرد توکن SFP در اکوسیستم SafePal

برای توکن SFP کاربردهای متنوعی تعریف شده که در ادامه آنها را مشاهده می‌کنید:

  • خرید کیف پول سخت‌افزاری و لوازم جانبی اشاره شده در بالا با استفاده از توکن SFP دارای تخفیف بوده و افراد در صورتی که محصولات این کیف پول را با توکن آن پرداخت کنند، شامل تخفیف خواهند شد.
  • در صورت استفاده از ارز دیجیتال SFP، کارمزد انجام تراکنش‌ها در استفاده از بازار معاملاتی و سواپ این کیف پول شامل تخفیف بوده و هزینه‌ها را کاهش خواهد داد.
  • ارائه طرح‌های پیشنهادی به این شبکه نیازمند پرداخت کارمزد از طریق رمز ارز SFP است.
  • نمایش تبلیغات در نرم افزار کیف پول SafePal مشروط به پرداخت SFP خواهد بود.
  • اضافه شدن اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مانند صرافی‌های غیرمتمرکز به کیف پول سیف پل ، مشروط به پرداخت ارز دیجیتال SFP است.
  • ایجاد تغییرات سفارشی در کیف پول سخت افزاری سیف پل مشروط به پرداخت رمز ارز SFP است.
  • همچنین استفاده از محصولاتی که در آینده به این اکوسیستم اضافه می‌شود، تنها به واسطه توکن SFP خواهد بود.
  • محصول SafePal Earn محلی برای استیکینگ توکن SFP است. افراد با سپرده‌گذاری این ارز دیجیتال از مزایایی برخوردار خواهند بود.

همانطور که در بالا اشاره شد، ارز دیجیتال SFP یک توکن حاکمیتی است؛ لذا دارندگان آن می‌توانند طرح‌هایی را پیشنهاد داده و به طرح‌های پیشنهادی ارائه شده، رای دهند. اضافه شدن شبکه بلاک چین جدید به این کیف پول، افزودن ویژگی‌های جدید به آن و غیره،‌ تنها از طریق رای‌گیری در جامعه این کیف پول امکان پذیر است.

ابعاد اقتصادی و وضعیت حال حاضر توکن SFP

تعداد کل توکن‌های SFP‌ برابر با ۵۰۰ میلیون است که تا کنون از این مقدار، ۱۰۸ میلیون آن (۲۲درصد) عرضه شده است. قیمت این توکن در زمان نگارش مقاله برابر 0.86 دلار است و ارزش بازار آن معادل 93 میلیون دلار است. در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال از منظر ارزش بازار، رمز ارز SFP در جایگاه ۲۱۸ قرار دارد. البته این اطلاعات تغییر خواهند کرد؛

میانگین قیمت خریداران بزرگ توکن SFP

  • ۵۵ میلیون توکن SFP در قیمت ۰.۰۱ دلار به فروش رسیده است.
  • ۲۰ میلیون ارز دیجیتال SFP در قیمت ۰.۰۸ دلار به فروش رسیده است.
  • ۵۰ میلیون توکن SFP در لانچ پول بایننس و در قیمت ۰.۱ دلار به فروش رسیده است.

پس به طور میانگین تمام افرادی که هم اکنون رمز ارز SFP را دارند، قیمت خرید آنها به طور میانگین، ۰.۰۵ دلار بوده است. با توجه به این که قیمت این ارز دیجیتال در محدوده ۲.۸۹ قرار دارد، این افراد به طور میانگین ۵۶ برابر سرمایه اولیه خود در سود هستند.

اما معامله‌گرانی که در صرافی بایننس این توکن را خریداری کرده‌اند، اهمیت بیشتری دارند؛ زیرا این مقدار توکن هم اکنون در بازار ارزهای دیجیتال در حال معامله است و قیمت میانگین خرید این افراد برای ما اهمیت بیشتری دارد. با توجه به این که اولین قیمت معاملاتی این توکن در صرافی بایننس ۰.۱ دلار است، سرمایه‌گذاران این توکن در حال حاضر ۲۷ برابر در سود هستند. بالاترین قیمتی که ارز دیجیتال SFP در تاریخ خود مورد معامله قرار گرفته، ۴.۴۵ دلار است.

جمع بندی

کیف پول سیف پل در زمینه والت ارزهای دیجیتال فعالیت دارد. کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری در نسخه تلفن همراه دو محصول اصلی این کیف پول است. قرارگیری نام بایننس به عنوان سرمایه‌گذار و حامی اصلی این پروژه، توجه بازار را به این کیف پول و توکن آن معطوف کرده است. SFP نام توکن این کیف پول است که بخش عمده آن از طریق لانچ پول بایننس ارائه شده است. در این مقاله علاوه بر معرفی محصولات این کیف پول، ابعاد اقتصادی این توکن را مورد بررسی قرار دادیم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

والت

leylla

03/دی/1400

کیف پول تراست ولت و تازه نصب کردم امیدوارم خوب باشه .این کیف پولو تا حالا استفاده نکردم شاید اینم خوبه باید تحقیق کرد و دید

19

امنیت بالا

[email protected]

31/خرداد/1400

کیف پول ارز دیجیتال مولفه خوب واصلیش سیف پل هستش.این خوابت هیچ تصدی در کنترل به دارای های دیجیتال ذخیره شده در این کیف پول را نداشته.به خاطر همین جور کارای مفیدش امنیت بالای برای کاربران خود را به وجود آورده.

57

امنیت بالا

ayoobchem

31/خرداد/1400

 کیف پول ارز دیجیتال مولفه اصلی سیف پل است. این والت هیچ تصدی و کنترلی به دارایی‌های دیجیتال ذخیره شده در این کیف پول نداشته و از این رو امنیت بالایی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد

76

بهترین کیف پول

mrpeimanso

03/مرداد/1400

به نظر من بهترین کیف پول همین تراست والت هست با توجه به امنیت بالا و رابط کاربری و گرافیک مناسب خیلی کاربردی است

42

رقابت با تراست

SINASAMAEI

31/خرداد/1400

میتونه رقابت خوبی رو با تراست ولت داشته باشه به نطر کیف پول مناسبی میاد و امکانات خوبی رو به کاربر میده

87

کیف پول سیف پل

mahy1354

01/مرداد/1400

سیف پل نام یک کیف پول ارز دیجیتال است که بستری برای ذخیره، مدیریت و معامله رمز ارزها را فراهم کرده است. این والت در سال ۲۰۲۱ توکن خود را با نماد SFP عرضه کرد. نام بزرگ صرافی بایننس در لیست حامیان کیف پول سیف پل و توکن آن قرار دارد.

33

کیف پول

غلامرضاعلیشاهی

16/شهریور/1400

کیف پول چندکاربردبسیارمهم دارداول اینکه احتمال گم کردن یابه سرقت رفتن نداره هرجابخواهی خریدکنی راحت باگوشی خرید وپرداخت میکنی مهمترازهمه اینه اسکناس کاغذی هزینه بسیاربالایی برای تولیدداره وقتیکه ازکیف پول استفاده کنی دیکه اسنکاس ردبدل نمیشه وسالم میمونه چراکهنه گی پول پاره شدن باعث میشه ازچرخه زندگی مردم خارج بشه وبرای تولیدمجددان هزینه سنگینی بایددولت بپردازه که اینضررمردم نیزمیباشد

29

کیف پول

mahdisyph

16/شهریور/1400

این کیف پول فرق زیادی با انواع نوع خودش نداره فقط با داشتن اسم خاص که نمایانگر محافظت از حریم خصوصی کاربران و امنیت بسزایی رو نسبت به رقیبان خودش به رخ می‌کشد که باید در عمل نسبت به کارایی و اثربخشی آن نظریات خودمون رو نسبت به رقیبان سرسخت اعلام کنیم با تشکر از شما دوست گرامی

32

معرفی کیف پول سیف پل

نوید

01/تیر/1400

کیف پول های جدید در حال رقابت هستند و یکی از آپشن های اونا تنوع در قبول کردن انواع و اقسام ارزها است که این ارز هم خودش توکن داره و هم از بایننس حمایت میکنه

51

کیف پول

[email protected]

18/شهریور/1400

کیف پول خریداتو امنتر میکنه و هیچ کلاه برداری نمیتونه پولتو برداره چون کاملا امنیته و پلیس فتا میتونه پیگیری کنه

35

کیف پول مطمئن وبا ریسک بالا

hakim_768

04/آبان/1402

باتشکر از مدیران این برنامه که کاربسیار بزرگ و مبتکرانه انجام دادند وبا دآمدزایی خوب ومطمئن کارشما عالی است خیلی عالی

4

کیف پول

mehdi1690

02/شهریور/1400

کیف پول خیلی برای ما اهمیت دارد چون هرکسی دارایه اش را داخلش اندوخته میکند پس باید در نگهداریش تلاش کردپِ

33

کیف پول

negin.sayedi

04/بهمن/1401

ب نظر من استفاده از این کیف پول خیلی خوبه و این امکان رو برای کاربران فراهم کرده ک با استفاده از این کیف پول می‌توان در شبکه های اتریوم بایننس و ترون فعالیت کرد این کیف پول مزایای دیگه ایم داره تازه میتونی خريد فروش ارز و دیجیتال داشته باشی

8

کیف پول

andi

11/شهریور/1400

سلام بهترین کیف پول کدام کیف پول هست اگه کسی داره و امتحان کرده معرفی کنه کیف پول امن با کارایی خوب

32

کیف پول

102030

03/فروردین/1401

میتونه یکی از بهترین کیف پول ها باشه و امنیت رو برای سرمایه کاربران ایجاد کنه ازش بهره ببرین انشالله پر سود باشید

12

کیف پول سیف پل

naeembaloch

26/مرداد/1400

در نوع خودش عالی با بالاترین امنیت وبا پشتیبانی تمامی رمز ارزها موجود دربازار و با نمودار بروز با بادسترسی امنیتی خوب که این قابلیتش کاربران راحت ميتونن باهش کار کنن

41

بسیارعالی

Rasoul1348

26/آذر/1400

کیف پولی بسیار عالی وازامنیت بالایی برخورداره که هیچ کلاهبرداری نمیتونه بهش دسترسی داشته باشه ایول داره

15

کیف پول امن ومطمئن سیف پل

رحمدل

17/آذر/1400

سادگی و جذابیت آن بامدیریت وامنیت بالاترکه سخت افزاری که انواع کیف پول را دارد و کاربران میتوانند راحت ترین و بهترین کیف پول برای خود داشته باشند

20

امنیت

[email protected]

13/تیر/1400

کیف پول باخیالی راحت که هرچه میتونی درامد داشته باشی توش ذخیره کنی بعداطمینان وخیال راحت که هیچ کلابرداری نمیتونه بزنه ودارایی ذخیرتو ببره

50

کیف پول سیف پال

afsanehm

29/بهمن/1401

یک  پلتفرم قوی و کاربرپسند برای ذخیره و مدیریت دارایی‌های دیجیتال است. این کیف پول باتوجه‌به خدمات منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهد، بیش از ۲ میلیون کاربر در ۱۴۰ کشور مختلف دارد. کیف پول Safepal کار خود را از سال ۲۰۱۸ میلادی شروع کرد.

9

سیف پول

marwan

19/تیر/1402

 نام یک کیف پول ارز دیجیتال است که بستری برای ذخیره، مدیریت و معامله رمز ارزها را فراهم کرده است. این والت در سال ۲۰۲۱ توکن خود را با نماد SFP عرضه کرد. نام بزرگ صرافی بایننس در لیست حامیان کیف پول سیف پل و توکن آن قرار دارد.Ordibehesht 25, 1402 AP

9

کیف‌ پول‌ سیف‌ پل

mtpanah

31/خرداد/1400

یکی از انواع کیف‌ پول‌ های‌ سخت افزاری است که با کاربری ساده و جذابی که دارد، امنیت و مدیریت راحت ارزهای دیجیتال را برای افراد، امکان‌پذیر کرده است

98

کیف پول سیف پل

زارع

31/خرداد/1400

کیف پول سیف پل که اولین بار نسخه سخت تفزاری خودرا ارائه کرد که ازامنیت بالای حریم خصوصی برخورداربود وپس ازان نسخه نرم افزاری خود را نیز ارائه داد وکاربران می توانن باخرید این کیف پول از مزایای ان نیز برخوردارشوند

78

کیف پول

بهزادی

31/خرداد/1400

من هنوزا ازاین کیف پول استفاده نکردم ولی معلوم کیف پول خوبی باش امیدوارم به زودی این کیف پول استفاده کنم

64

نصب کیف پول

sirous1369

27/آبان/1400

من تازه کیف پول رو نصب کردم ، انشالله که در تراز کیف پول تراست والت باشه. من مقداری از ارزهایی که خرید کردم میزارم داخل کیف پول جدید

22

یه کیف پول مطمعن وکسب درآمد عالیه خداییش

bkhp1369001383

20/مرداد/1400

عالی عالی خداییش حرف نداره من مخلصتونم کارتون حرف نداره خداییش ۲۰۲۰ ،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،، ممنون ازتون

39

کیف پول ویا حسرت پوچ

farshadpoorjavad

31/خرداد/1400

ربطی به کیف پول نداره اما خالی از لطف نیست کیف پول خیلی خوبه اما چجوری بدست آوردن مهم تره و درکش کردن مهم تر کسی که عقیده دارد پول همه کار خواهد کرد، به احتمال زیاد همه کار را برای پول انجام خواهد داد..در مورد ارتباط بین پول و زندگی نشاط آرامش همیشه بحث‌های زیادی وجود داشته است. معمولا کسانی که از ثروت کافی برخوردار هستند، می‌گویند که پول نمی‌تواند برای شما آرامش و سعادت به همراه بیاورد. و خیلی از کسانی که فقیرتر هستند، معتقدند که پول داشتن مهم‌ترین عامل شادمانی در زندگی است.به هر حال، تا بوده همین بوده! درصد کمی از جامعه ثروتمند، و بقیه به دنبال کسب ثروت هستند.ولی به نظر من انسان باید به اندازه کافی وامور زندگیش بچرخد داشته باشد اونقدر که سرش خم نباشد محتاج کسی نباشد.ادامه ندم حوصله خواندن کجاست.درک و وجدان بالاتر از ثروت است اگر درک وجدان نداشته باشی ثروت هم نخواهی داشت همش از دستت می‌رود هیچ مسلمانی هیچ دینی بالاتر از انسانیت نیست انسانم آرزوست نه پول فرشاد پورجواد بی سواد.

80

کیف پول

[email protected]

24/شهریور/1400

سلام عزیزان این کیف پول جزع خوباس و رقابت های زیادی دارد و همین تور امنیت بالا لایک یادتون نره

30

کیف پول سیف پل

nima niknam

01/تیر/1400

یکی از بهترین های کیف پول.این کیف پول می تواند رقیب های زیادی داشته باشد و این یعنی یکی از بهترین هاست

62

coinex

[email protected]

15/شهریور/1400

Please register at coinex because it is the best. Also get a discount for three months https://www.coinex.com/register?refer_code=7genk&lang=en_US

33

کیف پول

[email protected]

31/خرداد/1400

سلام به دوستان رمزارزدیجیّتالی کیف پول دیجیتا ل نباشه یعنی مثل یه خمیرمیمونه که مایه نریزی بدنان نمیدی اینم کیف پول داشته باشی پول نمیدی جیب هاتون پرپول

55

بیت کوین

پارساااا

19/آبان/1400

در آوردن پول کار سختیه این برنامه ای ک ساختیم امیدوارم جواب بده و بتونیم لااقل باهاش پولی در بیاریم و کمی از مشکلاتمون حل بشه و بتونیم باور کنیم برنامه ها پول میتونن بهمون بدن

15

کیفت پول

موسي

31/خرداد/1400

دسترس به بیشتر کیف پول ها خیلی سخت می‌خواهی یک کیف پول درست کنی صدتا دردسر داره اینهای که از خدمات کیف پول های جدید حمایت می کنند همش یک نوع تبلیغاتی برای آنها می کنند

75

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.