coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

6%

63,147 $

3,934,058,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.8%

3,113 $

193,951,114 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.7%

585 $

36,447,369 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.4%

145.22 $

9,047,206 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.3%

0.5286 $

32,932 تومان

XRP

XRP

xrp

3.8%

3,111 $

193,804,086 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

11.8%

0.1498 $

9,333 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

8.8%

5.77 $

359,471 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مدیرعامل بایننس: هیچ‌کس نمی‌تواند بیت‌کوین را از بین ببرد

01/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
مدیرعامل بایننس: هیچ‌کس نمی‌تواند بیت‌کوین را از بین ببرد
CZ
Binance
Bitcoin
اخبار
2394
4 دقیقه

آقای CZ، رئیس اجرایی بزرگترین صرافی معاملاتی رمزارزها در جهان می‌گوید در حال حاضر از بین رفتن بیت کوین سناریویی غیرمحتمل است و هیچ سازمانی به تنهایی نمی‌تواند بیت کوین و فناوری زیربنای آن یعنی بلاکچین را از بین ببرد، بنابراین دولت‌ها و نهادهای نظارتی چاره‌ای جز پذیرفتن رمزارزها و فناوری بلاکچین ندارند.

آقای CZ مدیرعامل بایننس در مصاحبه ای که در کنفرانس مجازی ۲۰۲۱ Consensus انجام داد گفت: فکر نمی‌کنم اکنون کسی بتواند این کار را انجام دهد. وقتی بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در جهان درگیر این فناوری شده‌اند شما دیگر نمی توانید آن را از بین ببرید.

احتمال نابودی بیت کوین بسیار ضعیف است

آقای CZ معتقد است مبارزه با بیت کوین و سایر رمزارزها مشابه مخالفت با مدل کسب و کار اینترنتی آمازون در زمان شروع کار این غول تجارت الکترونیکی در اوایل دهه ۱۹۹۰ است. او می‌گوید: رمز ارزها به وجود نیامده‌اند تا جایگزنی برای دارایی‌های سنتی و پول ملی کشورها باشند بلکه هدف آن‌ها آزادی مالی بیشتر است.

در جایی از این مصاحبه ژائو به نولان بائرل، مشاور CoinDesk می‌گوید: رمزارزها صرفا یک ابزار جدید هستند که می‌توانند آزادی پول را در سراسر جهان افزایش دهند. من آنها را به عنوان رقیب نهادهای قانون‌گذار نمی‌دانم و به نظر من راهی وجود دارد كه ما بتوانیم با هم كار كنیم. تقریبا در جایی هستیم که می‌توان با اطمینان بالایی گفت که دیگر از بین رفتن بیت کوین احتمال بسیار کمی دارد.

ژائو در حالی این ادعا را مطرح می‌کند، که صرافی بایننس بزرگترین صرافی جهان در حال حاضر با تحقیقات قضایی مقامات آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. افزایش محبوبیت بیت کوین و سایر رمزارزها باعث شده است این بازار رو به رشد اکنون بیش از هر زمان دیگری با موانع نظارتی روبرو شود.

حساسیت اخیر نهادهای نظارتی منحصر به آمریکا نیست و نهادهای دولتی بسیاری در سراسر جهان کسب و کار بایننس را زیر سوال برده‌اند؛ صرافی‌ای که ادعا می کند هیچ گونه دفتر مرکزی در یک کشور یا منطقه خاص ندارد.

ژائو می‌گوید:

شركت او قصد ندارد با هيچ دولت و كشوری بجنگد و اضافه کرد که به نظر او سوظن نسبت به بایننس احتمالاً ناشی از نبود شفافیت در مقررات موجود است.

ژائو در ادامه این مصاحبه افزود: ما مخالف دولت‌ها نیستیم. در بعضی مواقع نهادهای نظارتی یا قوانین، کاملاً شفاف نیستند. این نهادها در بیشتر مناطق جهان کار خود را شروع کرده‌اند به همین دلیل ممکن است برخی نقاط مبهم وجود داشته باشد. اما ما باید با آزمون و خطا پیش برویم، با هم کار کنیم تا این مسائل را حل کنیم. اما نمی‌توان از این واقعیت هم چشم پوشی کرد که برخی از کشورها آرزوی از بین رفتن بیت کوین را دارند.

چشم‌انداز ارتباط بایننس با قانون‌گذاران

به نظر نمی‌رسد ژائو استراتژی روشنی برای شرکت خود داشته باشد. این در حالی است که بایننس تقریباً به همه حوزه‌های در حال رشد این بازار، از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) گرفته تا NFT ها ورود کرده است. آن‌ها حتی در حال توکنیزه کردن دارایی های دنیای واقعی نیز هستند. ژائو می گوید:

من به اندازه کافی باهوش نیستم که پیش‌بینی کنم چه اتفاقی رخ خواهد داد و یا روند روبه‌رشد بعدی چه چیزی است، اما می‌توانم بگویم برای ساختارمند کردن بایننس در حال تلاش و آزمایش هستیم.

ژائو در این مصاحبه عنوان کرده است که وی در تلاش است تا تعداد “تصمیمات از بالا به پایین” را کمتر کند، به ویژه هنگامی که پای پروژه‌های بزرگی همچون بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) به میان می‌آید. بایننس اسمارت چین یک بلاکچین عمومی روبه رشد است که از آن به عنوان یکی از رقبای قوی اتریوم نام برده می‌شود.

ژائو در جایی دیگر از سخنان خود می‌گوید: بایننس اسمارت چین از ناکجاآباد آمد و این ایده من نبود.

به نظر می‌رسد توضیحات ژائو پاسخی بود به افزایش روزافزون موارد هک یا سو استفاده در پروتکل های DeFi ساخته‌شده روی BSC است. از یکی از این موارد هک به عنوان بزرگترین سو استفاده‌ی پولی در تاریخ دیفای نام برده می‌شود. از آنجایی که نام BSC به طور مستقیم به بایننس گره خورده است، بسیاری از ژائو انتقاد کرده و خواستار آن هستند که او و بایننس مسئولیت این سواستفاده‌ها را بر عهده بگیرند.

پاسخ CZ به هک‌های حوزه دیفای

پاسخ ژائو به این انتقادها این بود که بلاکچین بایننس اسمارت چین مستقل است و ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم. پروژه‌هایی که آنجا در حال اجرا هستند مستقل هستند. اگر من با آنها صحبت کنم، شاید در برنامه‌های خود تغییری ایجاد کنند اما من این کار را نخواهم کرد.

با این حال ژائو گفت که او و شرکتش از موفقیت بایننس اسمارت چین نفع می‌برند زیرا کوین بایننس (BNB) ارز بومی شبکه است که از اسمارت چین پشتیبانی می‌کند. ژائو و بایننس از بزرگ‌ترین هولدرهای ارز BNB هستند. این حوزه تاثیر زیادی بر قیمت BNB داشته و در سال ۲۰۲۰ رشد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده است.

بر خلاف اتریوم، شبکه BSC بر اساس سازوکار اجماع Proof-of-Staked-Authority (PoS) عمل می‌کند، که توسط ۲۱ نود کنترل می‌شود و این نودها توسط دارندگان BNB انتخاب می‌شوند. برخی از تحلیل‌گران حدس می‌زنند که اعتبارسنج‌های BSC می‌توانند به روش‌های مختلف با بایننس ارتباط داشته باشند.

ژائو قبلاً گفته بود كه بایننس اسمارت‌چین باید عنصر عدم تمركز را فدای مقیاس‌پذیری كند؛ موضوعی که برای اتریوم همواره یك دردسر بوده است.

سخن پایانی

از بین رفتن بیت کوین همواره یکی از مباحث جنجالی بوده است که مخالفان و موافقان این موضوع استدلال‌های خود را مطرح کرده‌اند. به نظر می‌رسد استدلال سی زد بیشتر به فراگیری بیت‌ کوین برمی‌گردد. ممکن است برخی به دنبال از بین رفتن بیت کوین باشند باشد اما فناوری‌ای که در زندگی میلیون‌ها نفر ریشه گسترانده است نابودشدنی نیست.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

ب

hosseinyalali

01/تیر/1400

بیت کوین و ارز های دیگه جایگذین پول وشبه پول اینده است که محدودیت وفرصت های جدیدی رو برای ما فراهم میکنه

21

عالی

[email protected]

08/تیر/1400

بیت کوین طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و به همین دلیل نمیتوان بیت کویین را نابود کرد چون افراد زیادی آن را دوست دارند

1

بیت کوین نابودنمیشود

metak

02/تیر/1400

این بازی جدید بانک ها وپاره آیی از دولت هاست که از بازارگرم ارزدیجیتال بویژه بیت کوین سودی به جیب نزده آمد. وسعی درتخریب آن دارند.ارزدیجیتال به هیچ وجه در مقابل بازارسنتی وپول فیات نیست بلکه یک راه سریعتر مانند بسیاری از راههای دیگراست. همواره در طول تاریخ سردمداران کج فهم وسنتی با هرپدیده جدیدی ابتدا مخالفت می کنند اما وقتی با مقاومت واقبال جهانی روبرو میشوند درنهایت آن را می پذیرند.این داستانهای اخیرنیز سیاه بازی باب پائین کشیدن قیمت ارز وخرید مجدد توسط نهنگ ها و بسیاری از سران مخالف دولتها هستن که از بازارسود این روش سرمایه گذاری عقب مانده آمد.

0

اقای CZ

09192110430

01/تیر/1400

مدیر عامل بایننس اقای ژائو اعلام کرده که با هبچ کشور و دولتی قصد جنگ ندارد و محتمل بودن ارزش صفر بیتکوین و ارزهای دیجیتال را غیر متصور دانست و شرکت بزرگ آمازون را در سال ۱۹۹۰ را مثال زد که مخالفت شدید دولت آمریکا و ... روبرو بکد و الان بزرکترین شرکت انلاین دنیاست؟؟؟؟

17

بیتکوین نابود نمیشود

miladi7827

01/تیر/1400

با گذشت زمان و با تجربه به سالهای گذشته میبینیم عمه ساله بیتکوین افزایش یافته ما در حقیقت یک نوزاد نوپا هستیم توی بازارهای ارز دیجیتال هنوز خیلی خیلی زو ده که بخوایم دل سرد بشیم.بنظرم بهتره بگیم ما وارد دنیای بزرگ ارز دیجیتال شدیم نه بازار ارز دیجیتال.

22

هویت کریپتو کارنسی

SINASAMAEI

01/تیر/1400

میشه گفت تا حد زیادی هویت حال حاضر بازار کریپتو از بیتکوین گرفته میشه این رو سیزی هم تایید میکنه حالاحالا ها مونده تا اتریوم بخواد جاش رو بگیره اما بالاخره یه روزی جای خودش رو به اتر میده

31

نابودی بیت کوین!سناریویی غمناک

نوید

03/تیر/1400

از بین رفتن بیت کوین و ارزهای دیجیتال یک سناریویی است که بسیار پیامد های بدی هم به دنبال داره .حرف از آمازون زده شد .آمازون هم اکنون بیت کوین رو پذیرفته و بسیاری شرکت ها و نهاد های دیگه هم همینطور.

1

جنگ زرگری ،لفاظی ،فرصت طلبی

far30sad

01/تیر/1400

از قدیم گفتن دستی رو که نمیتونی ببری ببوس .حالا قبل از بوسیدن نوسان هم تونستین بگیرین ولی هیچ آدم عاقلی تیشه به ریشه خودش نمیزنه اگر دیدی میزنه ریشه مال خودش نیست یکی دیگه داره گربه میرقصونه ،یکی دیگه داره از موش دواندن بهره میبره ولی ظاهراً دعوا ها همه لفاظی و فرصت طلب ها دارن خودشون رو پروار میکنند چون تا یه کم دیگه حقیقت با اشتها برای تغذیه بر میگرده.

26

است

[email protected]

02/تیر/1400

راست میگه این مدیر عامل باینس هیچ کس نباید بیت کویین رو ازبین یا حق از بین بردن اون رو ببره ‌والا دیگه به همه چی گیر میدن اگه قبول دارید لایک کنید

0

بیت کوین از بین نمیرود

AAsh

01/تیر/1400

مسلما بیت کوین از بین نمی‌رود این شدت ریزش تاحتی بیشتر از این یه هدف بزرگتری در پیش داره خوب برای کسانی که منتظر کف خرید بودن این یه شانس حساب میشه البته برای کسانی که منتظر خرید بودن نه کسانی که قبلا خرید کردن

23

مدیر‌ عامل‌ بایننس

mtpanah

01/تیر/1400

چانگ‌ پنگ‌ ژائو‌ مدیرعامل بایننس در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ گفت که برخلاف باور عمومی، سرمایه‌گذاران خرد هنوز نقش عمده‌ای در هدایت قیمت بیت‌ دارد

46

رمز ارزها آینده ای درخشان

sadeghnazari

01/تیر/1400

همه چیز متاثر از تکنولوژی ها و فناوری هاست. آینده دیگر پول و تجارت امروزی شکل خود را از دست میدهد. وقتی انسان فراتر از زمین گام بردارد معنای داد و ستد ها هم شکلش فرق دارد . اهمیت ارز دیجیتال به همین منظور همیشه در حال رشد خواهد بود.

24

خیلی خوب

tahamei

02/تیر/1400

خوب خیلی خیلی ممنون از شما عالی عالی بودبنضر شما چی من با این برنامه کار میکنم که این کار را انجام دهید و یا در حال حاضر در این زمینه به این ترتیب که برای گل پسرا کشیدی واقعا

1

بیت کوین

Armin13

01/تیر/1400

خب در کل مدیر بایننس راست میگه کسی نمیتونه بیت کوین رو از بین ببرد چون بهترین ارز است که همه در آن خرید و فروش میکنند

24

نابودی بیت کوین

Galaxy_hero

02/تیر/1400

بیت کوین و بازار ارز دیجیتال وقتی خوبه و ضرر زیانی واسه کسی نداره کسی نمیاد اونو نابود کنه مگر افراد سود جو

0

بیت کوین نابودشدنی نیست

زارع

01/تیر/1400

هرچند محدودیت وممنوعیت هایی بارمزارزها وبیت کوین وجودارد ولی ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین نابود نمی شود امده است که بماند چون هرسرمایه گذاربیت کوین خودش حافظ حریم خصوصی خودش وهمچنین استقلال داردوهیچ فرد یاسازمانی دخالت دراین سرمایه ندارد

36

مدیرعامل بایننس

Mahmoudhoseini

01/تیر/1400

من هم بانظر مدیر عامل بایننس کاملا موافقم و برهمین عقیده هستم که دیگر هیچ کسی وهیچ چیزی نمیتواند بیت کوین راه از بین ببرد نه تنهانمی تواند از بین ببرد حتانمیتوانند مانع پیشرفت این ارزهای دیجیتال ...بیت کوین شوند زیرا مردم طرف دار این ارزها هستن..

28

fatteme28

fatteme28

05/تیر/1400

بیت کویین ازریه که جای گزین پول های نقدی شده و کار رو راحت کرده از بین بردن ارز دیجیتال غیر ممکنه همیشه در دسترس و

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.