coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

62,419 $

3,813,800,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.7%

3,177 $

194,119,588 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

61,088 تومان

Tether

Tether

usdt

2.9%

586.7 $

35,847,370 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5%

135.2 $

8,260,720 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

61,082 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.8%

3,175 $

194,004,109 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.2%

0.5079 $

31,033 تومان

XRP

XRP

xrp

5.2%

0.1412 $

8,627 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.4%

5.26 $

321,386 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بانک مرکزی چین: بانک‌ها باید تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را مسدود کنند

01/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
بانک مرکزی چین: بانک‌ها باید تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را مسدود کنند
China
Bank
ارز دیجیتال
اخبار
3002
2 دقیقه

بانک مرکزی چین می‌گوید مؤسسات مالی نباید امکان معامله، نقل‌وانتقالات بانکی و پرداخت را برای تراکنش‌های ارز دیجیتال فراهم کنند. بسیاری از کارشناسان از این ممنوعیت به‌عنوان علت سقوط قیمت بیت کوین یاد

به گزارش کوین دسک، بانک مرکزی چین روز دوشنبه به موسسات مالی مهم این کشور گفت با افزایش احساسات منفی نسبت به بازارهای ارز دیجیتال، تسهیل تراکنش‌های ارز مجازی را متوقف کنند.

بانک مرکزی چین در بیانیه‌ای گفت بانک‌ها نباید محصولات یا خدماتی چون معامله، نقل و انتقال و پرداخت را برای تراکنش‌های ارز دیجیتال ارائه دهند.

این بانک افزود آنها هم‌چنین باید نسبت به شناسایی مبادلات ارز دیجیتال و حساب سرمایه معامله‌کنندگان خارجی اطمینان پیدا کنند و لینک پرداخت تراکنش‌ها را به‌موقع قطع کنند.

پس از انتشار این اخبار، قیمت ارزهای دیجیتال کاهش یافت. به‌عنوان مثال برای اولین بار از ۲۳ مه (۲ خرداد)، بیت کوین به زیر ۳۲,۰۰۰ دلار و اتریوم به زیر ۲,۰۰۰ دلار رسید.

اگرچه جهت‌گیری بانک مرکزی چین ضد ارز دیجیتال موضوع جدیدی نیست، اما بیانیه اخیر پس از رایزنی با بانک صنعت و تجارت چین، بانک کشاورزی چین، بانک سازندگی، بانک پستال سیوینگز (Postal Savings Bank)، بانک صنعت و فناوری شبکه علی پی (Alipay) درباره این موضوع منتشر می‌شود.

بانک مرکزی چین به هیاهوی ایجادشده پیرامون تراکنش‌های ارز دیجیتال اشاره و آنها را به‌عنوان ریسکی برای تراکنش‌های برون‌مرزی، پولشویی و چالشی برای نظم اقتصادی و مالی عنوان کرد.

به گفته بانک مرکزی چین، موسسات مالی و بانک‌ها با انجام اقدامات لازم در راستای دستورالعمل‌های بانک مرکزی موافقت کرده‌اند.

بانک پستال سیوینگز (Postal Savings) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که برای جلوگیری از فعالیت‌های تجاری مرتبط با ارز دیجیتال اقداماتی انجام خواهد داد.

به گفته کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار، پلتفرم پرداخت علی پی و بانک کشاورزی چین نیز بیانیه‌های مشابهی منتشر کردند.

این دستور بانک مرکزی چین پس از اعمال محدودیت‌های دولت بر فعالیت‌های مربوط به استخراج در استان سیچوان صورت می‌گیرد که بزرگ‌ترین منطقه استخراج بیت کوین در جهان با استفاده از برق آبی است.

چین ماه گذشته هم بازار ارز دیجیتال را دچار نوسان کرده بود و بار دیگر ممنوعیت خریدوفروش و استخراج ارز دیجیتال را تکرار کرد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ردپای چین در بازار جهانی ارزها

09192110430

01/تیر/1400

ممنوعیت معامله بانکها و تبادل ارزهای دیجیتال در چین باعث افت شدید بیتکوین تا ۳۲۰۰۰شده که شاید ۲۴۰۰۰دلار را هم در چند روز اتی دید ؟ ؟؟؟

21

چین وممنوعیت خریدوفروش ارزها

زارع

01/تیر/1400

مقامات چینی بدنبال ممنوعیت خریدوفروش بیت کوین ودیگررمزارزهادربانکها شده است این تصمیمات غیرعادی درچین شاید نشان ارزیاب کارهای خلافی که بااستفاده ازارزهای دیجیتال صورت میگیردیا بهبود صنعت ارزها بااستفاده ازفناوری های بهتر ومؤثرتر می باشد

40

ارز‌ دیجیتال

mtpanah

01/تیر/1400

شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلا‌ کچین‌ استفاده می‌کنند

38

چین/ممنوعیت معاملات بانک و ماسسات

hoseinseify

01/تیر/1400

کشور چین معاملات ارزی را برای ماسسات و بانک هايه تماما ممنوع کرد که به دنباله آن قیمت بیت کوين و اتريوم شطوط کرد و همینم بالابردن انگشت ات هم خیلی ها بوده است

23

رصد دقیق دولت چین بر ارز دیجیتال

نوید

03/تیر/1400

دولت چین بسیار بر این همت است که کنترل شدید داشته باشه روی بازار ارزهای دیجیتال و تا حدودی هم موفق بوده ولی اون همه جوش و خروش برای استخراج و خرید بیت کوین و بزرگترین دارنده ی بیت کوین بودنش چه دلیلی میتونه داشته باشه؟

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.