coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

62,582 $

3,873,825,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.9%

3,165 $

195,933,927 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,900 تومان

Tether

Tether

usdt

2.6%

589.7 $

36,499,954 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6%

134.53 $

8,327,407 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.999 $

61,838 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.9%

3,165 $

195,909,167 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.516 $

31,940 تومان

XRP

XRP

xrp

6.8%

0.1403 $

8,685 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.9%

5.23 $

323,737 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

به گزارش جی پی مورگان، به‌روزرسانی اتریوم می‌تواند یک صنعت سهام‌گذاری چهل میلیارد دلاری را آغاز کند.

12/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
به گزارش جی پی مورگان، به‌روزرسانی اتریوم می‌تواند یک صنعت سهام‌گذاری چهل میلیارد دلاری را آغاز کند.
Ethereum
ETH
JpMorgan
اخبار
3294
5 دقیقه

اختصاصی ترجمه کوینگرام

جی پی مورگان ارزش صنعت سهام‌گذاری کنونی را ۹ میلیارد دلار محاسبه کرده و در نظر دارد که این عدد می‌تواند تا ۴۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۵ صعود کند.

طبق این گزارش گمان می‌رود که آغازبه‌کار اتریوم ۲.۰ باعث پذیرش بیشتر این ارز شده و پاداش سهام‌گذاری این ارز در نخستین سال به ۲۰ میلیارد دلار برسد، در حالی که تا سال ۲۰۲۵ می‌تواند به عدد ۴۰ میلیارد دلار نیز برسد.

این گزارش توسط دو تن از تحلیل‌گران جی. پی. مورگان تهیه شده که عقیده دارند بازدهی سهام‌گذاری در رمزارزها باعث ایجاد موقعیت سرمایه‌گذاری جذابی در این شرایط بدون سود شده است(اشاره به درصدهای بسیار پایین سود بانک‌ها بر سپرده‌ی مشتریان)

معرفی اتریوم ۲.۰‎‌

اتریوم ۲.۰ یک به‌روزرسانی در شبکه‌ی اتریوم است که به امنیت شبکه کمک کرده و مقیاس‌پذیری بیشتری را برای این ارز فراهم می‌کند.

هدف اتریوم ۲.۰ در مجموع افزایش بهره‌وری شبکه به وسیله‌ی معرفی سیستم شاردینگ است. شاردینگ به زبان ساده عبارت است از فرآیند تقسیم کردن پایگاه‌داده به قسمت‌های کوچک‌تر؛ تا شبکه بتواند بار بیشتر و میزان اطلاعات بیشتری را ذخیره‌سازی کند.

به‌روز‌رسانی اتریوم‌ ۲.۰ مکانیزم اجماع شبکه را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر می‌دهد و به واسطه‌ی این امر میزان انرژی لازم برای استخراج رمزارز و تایید تراکنش‌ها روی شبکه را به شدت کاهش می‌دهد.

به این دلیل که اثبات کار نیازمند است که دستگاه‌ها برای تایید تراکنش‌های شبکه معادلات ریاضی حل کنند و میزان انرژی مورد نیاز برای این امر بسیار زیاد است.

استخراج بیت‌کوین و اتریوم همچنان از مکانیزم اثبات کار استفاده می‌کنند و این شرایط باعث ایجاد نگرانی‌هایی در باب مصرف انرژی در صنعت استخراج رمزارزها شده است. برخی مدعی شده‌اند استخراج رمزارزها سی و سومین مصرف‌کننده‌ی بزرگ انرژی در جهان است!

از سوی دیگر، روش اثبات در تایید تراکنش‌ها عملکرد و نتایج مشابهی را به دست آورده، آن‌هم بدون نیاز به حل معادلات پیچیده‌ی ریاضی! اثبات سهام به صاحبان و هولدرهای ارز اجازه می‌دهد تا به عنوان تاییدکننده‌ی تراکنش‌ها ایفای نقش کنند. این مکانیزم برای انتخاب یک راس شبکه به عنوان تاییدکننده‌ی بلاک بعدی از یک فرایند نیمه‌تصادفی استفاده می‌کند.

طبق اعلام سایت اتریوم، این تغییر در ۳ مرحله انجام می‌شود.

مرحله‌ی اول که بیکن‌چین (Beacon Chain) نام دارد. بیکن‌چین در حال حاضر فعال است و سهام‌گذاری را عرضه می‌کند. همچنین این شبکه برای به‌روز‌رسانی‌های آینده زمینه‌سازی می‌کند و کل سامانه را هماهنگ می‌کند.

مرحله‌ی بعدی ادغام(Merge) است؛ این مرحله به ادغام شبکه‌ی اصلی اتریوم و بیکن‌چین منتهی می‌شود. محاسبه شده است که ادغام در سال ۲۰۲۱ به انجام برسد.

مرحله‌ی پایانی اضافه شدن زیرزنجیره‌ها با هدف شاردینگ به شبکه است. شاردینگ ظرفیت اتریوم را برای پردازش تراکنش‌ها و ذخیره‌ی اطلاعات افزایش می‌دهد. زمان محاسبه شده برای اجرای این مرحله سال ۲۰۲۲ است.

سهام‌گذاری به میزان قابل‌توجهی بازدهی بیشتری دارد!

این گزارش در این پرسش که «چرا سهام‌گذاری روش مطلوبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود؟» عمیق می‌شود! سهام‌گذاری تا ۱۳ درصد (و در بعضی موارد بیشتر) بازدهی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند! و این میزان در مقایسه با بانک‌های سنتی و سرمایه‌گذاری‌هایی مانند اوراق قرضه بسیار فرصت جذاب‌تری برای سرمایه‌گذاران به حساب می‌آید.

تحلیل‌گران جی. پی. مورگان در مورد سهام‌گذاری می‌گویند:

«سود دریافتی از سهام‌گذاری می‌تواند هزینه-فرصت مالکیت رمزارزها را در مقابل سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیگر مانند دلار آمریکا، خزانه‌داری ایالات متحده، صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار پول و یا هر سرمایه‌گذاری دیگری که مقداری سود اسمی مثبت ایجاد می‌کند بسیار پایین بیاورد.»

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که بهره‌ی سهام‌گذاری می‌تواند راهی برای کاهش تورم باشد. پیشرفت سهام‌گذاری به عنوان راهی برای کسب درآمد غیرفعال در حال افزایش است!

حجم بازار کنونی توکن‌های سهام‌گذاری شده بالغ بر ۱۵۰ میلیارد دلار است و زمانی که اثبات سهام و سهام‌گذاری به جریان اصلی بازار تبدیل شوند، این عدد به صورت مستمر رشد خواهد کرد!

جی. پی. مورگان با وجود مدیرعامل این موسسه -جیمی دایمن- که حامی رمزارزها به حساب نمی‌آید، در پی ارائه‌ی گزینه‌های مرتبط با رمزارزها به مشتریان خود است. گزارش شده است که این شرکت در حال آماده‌سازی شرایط برای ایجاد یک صندوق بیت‌کوین و ارائه‌ی این موقعیت به مشتریان خود است!

 

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!


تحلیل کاربران

مقیاس پذیری

mahmood.rahmati

12/تیر/1400

مشکلات مقیاس پذیری در بلاک چین‌ها باعث شد تا راهکارهایی مانند شاردینگ و لایتنینگ برای بهبود آن ارائه شوند. شاردینگ یکی از روش‌های بهبود مقیاس‌ پذیری است که بلاک چین‌هایی چون اتریوم قصد استفاده از آن را در آینده دارند

36

بروزرسانی

jafar7070

17/تیر/1400

بروزرسانی باعث سرعت بیشتر کارآیی بیشتر وجذب مخاطبین بیشتر واکسولعمل بیشتر دربرنامه میشودوکسانی که این برنامه را بدگویی میکنن دیگر نمی‌توانند که بگویند کلاهبرداری است چون که نخسه دوم را وارد بازار میکنند

3

سهام گذاری دراتریوم۰-۲افزایش میابد

زارع

12/تیر/1400

بابروزرسانی اتریوم ۰-۲سبب جذب کاربران زیادی که سهام گذاری انجام داده اند باارتقاءاین شبکه می تواند تاچندین برابر سهام گذاری را افزایش دهد این شبکه با مقیاس پذیری دقیق تروکاهش کارمزدتراکنش هاسبب جذب کاربران بیشتر وسهام گذاری بیشتری شوند

42

ارتقاء

mohebmz

12/تیر/1400

سلام در صورتیکه اتریوم بتواند اهداف خود را دنبال کند و این روش سهامداری را ارائه دهد تعداد زیاد سکه هایش قابل توجیه خواهد بود و دیگر به عنوان نقطه ضعف به حساب نمی آید و جایگاه بیت کوین را تا پایان ۲۰۲۲ بدست می اورد

49

اتریوم۲

09192110430

12/تیر/1400

با بروزرسانی اتریوم و پدیدار شدن اتریوم ۲ ارزش ۹میلیارد دلاری سهام میشود بلاکچین بر پایه توکن اتریوم باعث رشد توکنها میشود و ارزس سرمایه گذاری دارد؟؟؟؟؟

40

اتریوم

mtpanah

12/تیر/1400

اتریوم پلتفرمی عمومی، متن‌باز، زنجیره بلوکی-محور با رایانش توزیع‌شده برای قرارداد هوشمند است. این پلتفرم ماشین مجازی تورینگ کامل اتریوم را فراهم می‌آورد و اسکریپت‌ها را با استفاده از شبکهٔ بین‌المللی گره‌های عمومی اجرا می‌کند

50

جی پی مورگان و اتریوم

ali_bitcoin_2001

13/تیر/1400

با سلام و عرض ادب با بروزرسانی اتریوم و پدیدار شدن اتریوم 2 ارزش 9میلیارد دلاری سهام میشود بلاکچین بر پایه توکن اتریوم باعث رشد توکنها میشود ارزش سرمایه گذاری دارد .. با تشکر....♡♡

8

آینده از آن اتریوم

rezayazdani15

12/تیر/1400

بی شک آینده از آن اتریوم و دوچ کویین خواهد شد. می طلبد بخش اقتصاد نگاه بیشتری به رمز ارزها داشته باشد

7

اتریوم

nima niknam

14/تیر/1400

با سلام و عرض ادب.اتریوم پلتفرمی عمومی،متن باز،زنجیره بلوکی،محور با رایانش توزیع شده برای قراردارد هوشمند است.این پلتفرم ماشین مجازی تورینگ کامل اتریوم را فراهم می آورد و اسکریپت ها را با استفاده از شبکه بین‌المللی گره های عمومی اجرا می کند.

10

تدبیر درتحلیل

ehsansh9940

12/تیر/1400

بادرود فراوان خدمت همراهان همیشگی.... اتریوم از روز نخست با قدرت نفوذ بالا در میان معامله گران و سرمایه گذاران ,توانست جای خود را به خوبی باز کند و ارزش خود را به نحوه احسنت به ثبت برسونه.هرچند که تحلیل تکنیکال جهانی خبراز نوسان های زیادی رو میده اما همچنان مورد توجه سرمایه گذاران است...

41

یچ۶ف۶جس۵جف

ZIDANE

13/تیر/1400

ج۶۳سج۶فی۶ج۴ی۶سس۶چ۶ثقچ۶۴ثچ۶۴ج۶ق۶۳جقج۳ث۶ج۶۳ثج۶س۳ج۶ق۶ج۴ثج۶۳ثج۶ث۳چ۶۴ق۴ج۶سج۶۳ث۶قچقچ۶یچ۶۴چ۶سقچ۶۴ی۶ج۳قج۶۴یچ۶ف

16

پیشرفت اتریم

[email protected]

12/تیر/1400

سلام دوستان به اعتقاد من اتریم بعد از بروز رسانی میتونه یکی از قطبهای مهم در رمز ارزها بشه و رغیب جدی برای بیت کوین در بازار بشه . یه جورایی با شناخت مردم از رمز ارزها چون فعلا قیمت اتریم نسبت به بیت کوین پایینتره انتظار میشه داد که استقبال بیشتری از این رمز بشه در اینده بسیار نزدیک .

8

بازگشت ایران به بازارنفت

king65mmd

13/تیر/1400

 وزیر نفت ایران در نشست اوپک پلاس گفت که فارغ از تصمیم های گرفته شده توسط این گروه، ایران در صورت لغو تحریم های ایالات متحده به سرعت به بازار بر می گردد.

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.