coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

6.9%

65,952 $

3,910,953,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.6%

3,016 $

178,868,962 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

59,282 تومان

Tether

Tether

usdt

2.9%

582 $

34,511,414 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

11.9%

160.16 $

9,497,488 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9995 $

59,270 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.4%

0.517 $

30,658 تومان

XRP

XRP

xrp

4.6%

3,014 $

178,713,596 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

7.03 $

416,879 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.3%

0.1543 $

9,150 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

ملاقات مدیرعامل کوین بیس و رئیس بانک مرکزی آمریکا؛ آرمسترانگ: یوان دیجیتال تهدیدی برای دلار است

13/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
ملاقات مدیرعامل کوین بیس و رئیس بانک مرکزی آمریکا؛ آرمسترانگ: یوان دیجیتال تهدیدی برای دلار است
CoinBase
USA
China
برایان آرمسترانگ
2953
3 دقیقه

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی کوین بیس اعلام کرده که با قانون‌گذاران و مقامات دولتی آمریکا دیداری داشته و با آنها درمورد ارز دیجیتال ملی چین گفت‌و‌گو کرده است. او متعقد است یوان دیجیتال در بلندمدت به «تهدیدی برای دلار آمریکا» تبدیل خواهد شد.

به گزارش کوین تلگراف، جِروم پاول (Jerome Powell)، رئیس بانک مرکزی آمریکا پیش‌ از آن‌ که اعلام کند قصد دارد مقاله‌ای را درمورد ارز دیجیتال ملی این کشور منتشر کند با برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس دیدار کرده است.

بر اساسی تقویمی که روز جمعه از قرارهای ملاقات پاول منتشر شد، رئیس بانک مرکزی آمریکا در تاریخ ۱۱ مه (۲۱ اردیبشهت) دیداری ۳۰ دقیقه‌ای با آرمسترانگ و و پائول رایان (Paul Ryan)، رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده داشته است. دلیل حضور رایان در این دیدار نامشخص است؛ چراکه او در سال ۲۰۱۹ از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری کرده و اکنون در یک شرکت خصوصی سرمایه‌گذاری در بازار سهام به نام سولامیر کپیتال (Solamere Capital) فعالیت دارد.

در حالی که در تقویم برنامه‌های پاول اشاره‌ای به موضوعات موردبحث در این گفت‌و‌گو نشده است، آرمسترانگ در ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) با انتشار رشته‌ توییتی، برخی از جزئیات این دیدار را منتشر کرده است. مدیرعامل کوین بیس گفته است که هدف او از گفت‌و‌گو با اعضای کنگره و مقامات سازمان‌های مختلف دولتی آمریکا این بوده که پرسش‌های قانون‌گذاران را در رابطه با ارزهای دیجیتال پاسخ دهد و به شفافیت هرچه بیشتر قانون‌گذاری‌های مربوط به این فناوری در ایالات متحده کمک کند.

آرمسترانگ همچنین گفت که نظرات خود را در رابطه با ارز دیجیتال ملی چین نیز بیان کرده و گفته که اگر آمریکا به سرعت برای ساخت ارز دیجیتال ملی خود اقدام نکند، یوان دیجیتال در بلند مدت به تهدیدی برای دلار آمریکا تبدیل خواهد شد. حدود یک هفته پس از آن، پاول اعلام کرد که بانک مرکزی آمریکا در حال تحقیق و بررسی برای پیاده‌سازی ارز دیجیتال ملی خود است.

پیش از این اعلام، رئیس بانک مرکزی آمریکا در رابطه با تبعات احتمالی عرضه دلار دیجیتال صحبت کرده بود و گفته بود که «پیاده‌سازی درست این این طرح مهم‌تر از آن است که پیش از سایر کشورها آن را راه‌اندازی کنیم». با این حال، بیانیه ماه مه (اردیبهشت) پاول خبر از انتشار مقاله‌ای در رابطه با ارزهای دیجیتال ملی و پرداخت‌های دیجیتال در تابستان سال جاری داده است.

در حالی که دولت آمریکا هنوز تصمیمی در رابطه با دلار دیجیتال اتخاذ نکرده، چین با اهدای رایگان توکن‌های یوان دیجیتال در استان‌های مختلف، در حال پیاده‌سازی و آزمایش ارز دیجیتال ملی خود است. ماه گذشته نیز ۱۰۰,۰۰۰ نفر در منطقه شنزن چین، معادل ۳۱ میلیون دلار یوان دیجیتال دریافت کردند و این امکان برای آنها فراهم شد تا با استفاده از خودپردازها، دارایی دیجیتال خود را به پول فیات تبدیل کنند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ارز دیجیتال چین

مهیل

13/تیر/1400

با رشد اقتصادی سریع که چین در این مدت داشته اقتصاد دوم جهان است و هنوز با سرعت در روند رشد اقتصاد جهانی قرار دارد ودر اینده نه چندان دور به ابر قدرت اقتصادی تبدیل خواهد شد که بر اقتصاد جهان تاثیر قوی میگذارد وبا رونمایی از ارز ملی دیجیتال خود میخواهد در روند دیجیتال شدن تجارت وپرداختهای جهانی عقب نمانده حتی از پیش گامان باشد که نشان هوشمند بودن چینی هاست ودراینده شاهد استقبال فراگیری ورشد این رمز ارز خواهیم بود. و دولتها باید

16

یوان ودلار

faizallahbahrehbar

01/آبان/1400

بفرما .اصلا خوشم نیومد این ملاقات‌ها برای ما خوب نیست چون شما دنبال چیزی هستید که برای ما خوب نیست .این برای خوتان خوب بود .

5

یوان چین

nima niknam

14/تیر/1400

با سلام و عرض ادب.به طور کلی ارز چین را تعریف می کند.یوان یا رنمینبی به عنوان پول رایج مردم کشور چین شناخته شده است.کد ارزی برای یوان CNY است که نماد ارز به حساب می آید.

19

دیدار ،مدیر عامل کوين بیس/مقامات دولتی آ

hoseinseify

13/تیر/1400

وستان با دیداری که مدیرعامل صرافی کوین با قانونگذاران و مقامات دولتی آمریکا در آن دیدار در مورد ارز دیجیتال ملی چین گفتگوهای شده بود در این میان مدیرعامل صرافی بوده که در چند روز گذشته بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان پیش بینی کرده بود که با بازگشت سلطه بیت کوین در بازار رمز ارزها به بالای ۵۰ درصد روند نزولی قیمت ادغام داشتند که با بازگشت دامی بیت کوین رمز ارزها اعداد بالای ۵۰ درصد خواهد رسید دیجیتال در بلند مدت به تعهدی در برای دلار آمریکا خواهد شد و رئیس بانک مرکزی آمریکا در مقاله که در مورد ارز دیجیتال ملی این کشور منتشر کرده بود

27

یوان‌ چین

mtpanah

13/تیر/1400

به طور کلی ارز چین را تعریف می‌کند. یوان یا رنمینبی به عنوان پول رایج مردم کشور چین شناخته شده‌ است. کد ارزی برای یوان CNY است که نماد ارز به حساب می‌آید

51

یوان دیجیتال تهدیدی برای دلار

زارع

13/تیر/1400

رشد وگسترش یوان دیجیتال دراین کشور وتا جهانی شدن این ارزدیجیتال تهدیدی برای دلارامریکا به حساب می اید هرچه می گذرد براین فناوری های چین افزوده می شود

44

چشم انداز اقتصادی

mahmood.rahmati

13/تیر/1400

دلار آمریکا ارز غالب در تجارت بین المللی و همینطور ارز ذخیره برای کشورها می‌باشد هرگونه تغییر اساسی در آن چشم انداز اقتصادی جهانی را تغییر می‌دهد و میلیاردها نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد

34

ملاقات ارمسترانگ با مسئولان مالی آمریکا

09192110430

13/تیر/1400

مقامات آمریکایی و رییس صرافی کوین بیس ملاقاتی در خصوص ارزهاز دیجیتال علی الخصوص یوان دیجیتال چین داستند که ترس از دست گرفت اقتصادی جهان توسط چینیها را دارتد؟؟

29

سح۵ح۵سج۵یچ۶ق

ZIDANE

13/تیر/1400

۰۷فق۹۶ج۶قجث۵ثج۶ج۶ی۵سحیعححعسحعسحفسعحسسح۵سج۵ج۵سح۵س۵سح۴خس۷فخققسهپقشهپقهم۳۶پ۳س۶چ۳س۶۳جچ۶۳سس۷۴۹۶ب۹۶یف۶۹بب۹۶

37

پذیرش ارز دیجیتال یوان

behrad.fazeli

15/تیر/1400

با پذیرش ارز دیجیتال یوان به دلیل اینکه چین قصد دارد خود را به عنوان قطب اقتصادی معرفی نماید و بدون توجه به وجود تحریم های امریکا با تمامی کشور ها معامله انجام دهد ترس از سقوط ارزش دلار باعث دیدار و تصمیم گیری در رابطه قوانین پذیرش معرفی و معاملات ارز دیجیتال شده است

6

یوان دیجیتال

09307914482

13/تیر/1400

موضوع اینه که آمریکائیها احساس خطر میکنند از جهت جایگزین شدن یوان دیجیتال بجای دلار آمریکا واین باعث شده هشدار دهند وبه فکر بفتند که هرجه سریعتر به فکر راه اندازی دلار دیجیتال شوند

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.