coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

66,922 $

3,968,474,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.5%

3,115 $

184,700,524 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

580.9 $

34,449,742 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

7.1%

173.04 $

10,261,272 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

59,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.5%

3,109 $

184,356,584 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.2%

0.524 $

31,073 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

6.51 $

386,043 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

3.5%

0.1559 $

9,245 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

برنامه توزیع ایردراپ توکن فلر به هولدرهای XRP اعلام شد

14/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
برنامه توزیع ایردراپ توکن فلر به هولدرهای XRP اعلام شد
Flare
Spark
XRP
ایردراپ
5951
2 دقیقه

توکن Spark، نام توکن شبکه Flare است. تعداد کل توکن‌های اسپارک با نماد FLR در کل ۱۰۰ میلیارد واحد بوده که این شبکه قصد دارد تعدادی از آن را به دارندگان رمز ارز ریپل (XRP) به صورت ایردراپ اعطا کند.

برنامه توزیع ایردراپ توکن فلر (FLR) به هولدرهای رمز ارز XRP تایید شده است.

تیم توسعه Flare که ماه‌هاست ایردراپ توکن FLR را برنامه‌ریزی کرده است برای اولین بار جزییات توزیع توکن‌هایش را اعلام کرد.

توزیع توکن Spark اعلام شد

زمانیکه شبکه فلر راه‌اندازی شود هولدرهای واجد شرایط در همان ابتدا ۱۵٪ از سهم ایردراپ خود را دریافت خواهند کرد. پس از آن هر ماه به صورت میانگین ۳٪ از توکن‌های باقیمانده به حساب آنها واریز خواهد شد. این فرآیند حداقل ۲۵ ماه و حداکثر ۳۴ ماه طول خواهد کشید.

بر اساس اطلاعیه فلر این برنامه‌ریزی به گونه‌ای طراحی شده است تا از فشار فروش توکن FLR و سایر آثار منفی آن بر قیمت این توکن کاسته شود. در متن این اطلاعیه آمده است:

ما همیشه بر این عقیده بوده‌ایم هولدرهای XRP تنها کسانی هستند که شایستگی تامین نقدینگی لازم برای صادر کردن توکن FXRP را روی شبکه فلر دارا هستند. تنها راه رسیدن به این هدف از نظر ما توزیع توکن اسپارک (یا همان FLR) است.

تنها عده معدودی از مردم به جای در آغوش گرفتن شبکه Flare و Spark به خاطر کاربردهای آنها، به دنبال دریافت توکن اسپارک هستند چون فکر می‌کنند این پول رایگان است که به دست آنها می‌رسد. برای کاهش آثار منفی در این روند، حجم نقدینگی که به بازار وارد می‌شود در هر دوره محدود در نظر گرفته شده است.

شبکه فلر و توکن بومی آن با نام اسپارک (FLR) قصد دارد تا قابلیت‌های قرارداد هوشمند را به بلاکچین‌های مختلف اضافه کند. شبکه Flare این فرآیند را با ریپل و لایت کوین شروع می‌کند.

فلر در گذشته اعلام کرده بود که جامعه این شبکه باید در نحوه توزیع آن تصمیم‌گیرنده باشد اما در نهایت این تصمیم عوض شد.

تصمیم قبلی مبنی بر مشارکت جامعه تا حدودی به دلیل نگرانی‌هایی در مورد قوانین مالیاتی اتخاذ شده بود. تیم توسعه‌دهنده شبکه Flare اعلام کرده است کسانیکه نگران پرداخت مالیات هستند می‌توانند در برنامه توزیع ۳٪ ماهانه شرکت نکنند.

ما در گذشته نحوه دریافت ایردراپ توکن اسپارک را آموزش داده بودیم. مهلت ارسال درخواست شرکت در ایردراپ توکن فلر تا تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ بوده است. توکن‌های فلر به کاربرانی که در این مدت در کیف‌پول‌ها و صرافی‌های رمز ارز معرفی شده، ارز دیجیتال XRP داشته‌اند تعلق می‌گیرد. آیا شما اقدامات لازم را انجام داده‌‌اید؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!


تحلیل کاربران

ریپل

mtpanah

14/تیر/1400

این فناوری بیشتر به دلیل شبکه‌ی پرداخت دیجیتال‌اش شناخته‌شده است اما دارای کریپتوکارنسی مختص به خود نیز هست

51

دوج

mohammadamiri541

14/تیر/1400

دوج با پشتیبانی ایلان ماسک تسلا سیر افزایشی رو میتونه در سال های اینده نزدیک به ثبت برسونه حتی ای بیت هم جلو بزنه

56

ایردراپ فلر

09192110430

14/تیر/1400

۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵ روز ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) به هر دارنده ریپل (XRP) به‌صورت رایگان توکنی به‌نام اسپارک (FLR) اهدا خواهد شد. در این مقاله ابتدا شرکت در ایردراپ برای دریافت این توکن را آموزش می‌دهیم و سپس به‌طور مختصر با شبکه فلیر (Flare) و اسپارک، توکن بومی آن، آشنا خواهید شد

39

دوج کوین

[email protected]

14/تیر/1400

با سلام یک سایت چینی امروز علام کرد دوج با خرید هایی که آلیان ماسک انجام داده تا دو ماه آینده احتمال 90درصد دوج کوین 2برابر تا 3برابر بشه

32

سکوی پرتاب ریپل

نوید

25/تیر/1400

توکن اسپارک که میتونه تبدیل به سکوی پرتاب ریپل بشه در تعداد بالا عرضه میشه که این باعث میشه دریافت کنندگان آن حق انتخاب داشته باشند و بازار آن هیچ وقت دچار رکود نمیشه

33

سیگنال مثبت و سپس منفی

mohebmz

14/تیر/1400

اگر ایر دراپ اتفاق بیفتد ارزس این ارز به شدت کاهش خواهد یافت و باید قبل از اجرا از این ارز خارج شد چون ابتدا رشد پامپی دارد و پس از توزیع کاهش میابد

42

توکن فلربه هولدرهای ریپل

زارع

14/تیر/1400

توزیع توکن فلربه کسانی که رمزارزریپل راسرمایه گذاری وازانهانگه داری می کنندتعلق می گیرد وگسترش این توکن بااستفاده اززنجیره هوشمندومقیاس پذیری وکاهش کارمزدها وکسرمالیات روی شبکه ریپل نیز قرار می گیرد

52

هدف ترا

meysam mazloom

10/دی/1400

پلتفرم ترا و ارز دیجیتال لونا با هدف کاهش تمرکز در بازار ارزهای دیجیتال طراحی شده است. برخلاف پروتکل‌های معمول و سنتی بلاک چین، پلتفرم ترا قصد کاهش رقابت و ایجاد ثبات در بازار با استفاده از الگوریتم‌های استیبل کوین دارد. در صورت موفقیت چنین اقدامی محدودیت‌های فنی، منقضی شده و زیرساخت‌های سنتی بلاک چین متحول شده و زیرساخت‌های مالی آزاد ایجاد می‌شوند. این ارز دیجیتال با استفاده از استیبل کوین‌ها سعی دارد تا رشد اقتصادی را عادلانه تر کند و به جای استفاده از یک سیستم سیاسی ثابت که از نمایندگان منتخب دولت‌ها تشکیل شده است، از یک سیستم اجماع دموکراتیک و غیر متمرکز استفاده می‌کند. اصلی ترین وظیفه توکن لونا، ثابت نگه داشتن قیمت استیبل کوین‌های خانواده ترا است و قدرت بهره برداری این پلتفرم را محاسبه خواهد کرد.

19

تحلیل

Faride42

14/تیر/1400

کسانی که ریپل مدت ها حفظ کرده بودن کیف خودشون کیف تراست والت یا کیف دیگه آیا ریپل تعلق میگیره زمان و تعداد اولویت ندارد آیا

68

درج

[email protected]

16/تیر/1400

سلام دوستان خوب همراه با دوج کوین از الان تا یک هفته با سرعت پایین رو به جلو حرکت خواهیم داشت با اندکی نوسانات فقط صبر کنید تا به سود برسید کسی عجله نکنه این وعده ایلان ماسک حامی بزرگ دوج کوین است …این شما واین بازار گرصبر کنید زغوره حلوا سازید….

32

استارت آپ شرکت ریپل

mahmood.rahmati

14/تیر/1400

کسانی که توکن XRP داشته باشند، واجد شرایط دریافت دومین ایردراپ توکن شبکه Flare خواهند بود. شبکه Flare یکی از استارت‌ آپ‌های شرکت ریپل است

55

دوج

nima niknam

15/تیر/1400

با سلام و عرض ادب.دوج با پشتیبانی ایلام ماسک تسلا سیر افزایشی را می تواند در سال های آینده نزدیک به ثبت برساند حتی از بیت کوین هم جلو بزند.

39

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.