coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

9%

64,340 $

4,008,382,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

6.4%

3,158 $

196,753,991 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

5.1%

591.9 $

36,872,878 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.9%

148.47 $

9,249,681 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4%

0.5363 $

33,411 تومان

XRP

XRP

xrp

6.5%

3,157 $

196,671,132 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

20.5%

0.1588 $

9,893 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

10.6%

5.8 $

361,340 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

واکنش مدیر عامل بایننس به فشار قانون‌گذاری؛ بایننس سفر تازه‌ای را آغاز کرده است

16/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
واکنش مدیر عامل بایننس به فشار قانون‌گذاری؛ بایننس سفر تازه‌ای را آغاز کرده است
CZ
Binance
اخبار
3295
3 دقیقه

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس در واکنش به فشار قانون‌گذاری در سراسر دنیا مطابقت با قوانین نظارتی را سفری جدید نامید.

به نقل از کوین‌دسک چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز دنیا در نامه‌ای فشارهای اخیر نهادهای قانون‌گذاری علیه بایننس را با اختراع خودرو مقایسه کرد.

CZ در نامه‌ای روز چهارشنبه عنوان کرد پذیرش و توسعه رمز ارزها همانند قانون‌گذاری خودروها در اوایل راهشان است که در آن صنعت قوانین و خط مشی‌ها در ادامه مسیر تنظیم شده‌اند. وی در این نامه آورده است:

ما شاهد پذیرش گسترده رمز ارزها در سطح جهان هستیم. نیاز به قانون‌گذاری در کشورهای مختلف وجود دارد. در حقیقت قوانین بیشتر نشانه خوبی است.

در حال حاضر صرافی بایننس در تار درهم پیچیده قانون‌گذاری گیر کرده است. کشورهای انگلیس، ژاپن، تایلند، سنگاپور، جزایر کیمن از آخرین کشورهایی هستند که نسبت به فعالیت‌های این صرافی هشدار داده‌اند.

در حال حاضر این صرافی برای مقابله با مشکلات قانون‌گذاری دو عضو قبلی گروه FATF را به تیم مشاوران خود اضافه کرده است.

چانگ پنگ ژائو در نامه‌اش به این موضوع اشاره کرد که برای محافظت از کاربران استانداردهای بایننس در بالاترین سطح ممکن تعریف شده است. بنابراین برای استفاده از این پلتفرم ضروریاتی ایجاد شده است. سیاست‌های سختگیرانه معاملات داخلی، استانداردهای سختگیرانه لیست کردن دارایی‌های جدید از جمله این ضروریات است.

وی در ادامه یادآوری کرد یک صندوق بیمه اضطراری دارایی (SAFU) برای محافظت از دارایی‌های کاربران و یک فایروال برای جدا کردن تیم توسعه در ماه جولای به این صرافی اضافه شده است.

مدیر عامل صرافی بایننس با تاکید بر اینکه در صنعت رمز ارزها عدم قطعیت بالایی وجود دارد گفت:

مطابقت پیدا کردن با قوانین همانند سفری جدید برای بایننس است؛ به خصوص در حوزه‌های نو مانند ارزهای دیجیتال. همچنین به این مساله آگاهیم که با رشد بیشتر مسئولیت‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری نیز در ادامه راه وجود دارد.

بخش‌هایی از متن نامه مدیر عامل صرافی بایننس

وی در ادامه تاکید کرد صرافی بایننس با نهادهای نظارتی و قانون‌گذاری کشورها مانند اداره مالیات بر درآمد ایالات متحده آمریکا (IRS) و واحد مبارزه با جرائم سازمان‌یافته مناطق جنوب شرقی انگلستان برای مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اینترنتی نظیر پولشویی، تامین مالی تروریسم و کلاهبرداری همکاری می‌کند.

چانگ پنگ ژائو معتقد است قانون‌گذاری و تعریف چهارچوب بریا جلوگیری از سواستفاده در این صنعت و تعیین مجموعه استانداردهای لازم برای ادامه رشد آن حیاتی است و بایننس تمایل دارد در این راستا مشارکت داشته باشد.

در این راستا بایننس اقدامات زیر را در آینده انجام خواهد داد:

  • توسعه تیم بین‌المللی انطباق با قوانین: در سال گذشته این تیم ۵۰۰٪ رشد داشته و قرار است در سال جاری تا دو برابر بزرگ‌تر شود.
  • توسعه همکاری‌های قدرتمند انطباق: بایننس به تازگی سیستم نظارتی Traveler را برای مطابقت با قوانین مسافرتی FATF پیاده‌سازی کرده است.
  • بومی‌سازی فعالیت‌های بایننس در راستای مطابقت با قوانین بومی: در ۴ سال فعالیت بایننس این مورد لحاظ شده است. برای مثال Binance.com برای کاربران آمریکایی در دسترس نیست و به جای آن سرویس Binance.us مطابق با قوانین ایالات متحده فعال است. صرافی بایننس برای مطابقت با قوانین بومی کشورها آماده همکاری با نهادهای مربوطه است.

نظر شما در خصوص قانون‌گذاری چیست؟ آیا قانون‌گذاری می‌تواند به گسترش صنعت رمز ارزها کمک کند؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

فشار روی بایننس

aliansari

16/تیر/1400

همیشه فشار باعث پیشرفت میشود. این نشون میده که دنیا داره بخودش میقبولونه که ارزدیجیتال اینده دنیاس ولی دارن خودشونو گول میزنن. اینا همش نشون میده اینده مال ارزدیجیتاله‌.

46

قانون

hadi221870

16/تیر/1400

این اوضاع نشان دهنده ترس سیستم مالی قدیمی هست و نشان دهنده قدرت نفوذ ارز دیجیتال بین مردم هست هیچ دولتی توانایی مقابله با تکنولوژی را نداره چون طبیعت انسان بر پایه نو آوری و کشف چیزهای جدیده پس همینطور که مبادله کالا ب کالا تبدیل به مبادله تهاتری شد تا رسید ب خلق سکه طلا و نقره و بعد پول کاغذی الان هم جایگزین پول دیجیتال خواهد بود تمام

18

صرافی بایننس

majidsoltsni

16/تیر/1400

در هر جای این جهان در هر کشوری که باشی برای پیشرفت خودت با قوانین آن کشور پیش بروی و گوش به فرمان باشی

1

دل بستن به باینانس

habibsh

16/تیر/1400

دل بستن به صرافی که در گود صاحبان زر و زور هست و میخواهد با قوانین ضد بیت کوین بازی کند بسیار خطرناک هست ... اولین قانون بیت کوین شکستن هجمه بانک های مرکزی کشورهای زورگو بوده است دوما کاهش تسلط دولت ها بر اموال مردم جهان ... حالا اگر باینانس بخواهد این مسائل را نادیده بگیرد تهدیدی بر بازار آزاد جهانی خواهد بود و عملا مبارزه با ارزهای دیجیتال تلقی خواهد شد ... پس مواظب اموال در حال تحریم خود باشید ...

28

یک نظر ساده

Radmanmonfared_official

16/تیر/1400

به نظر من هرکاری باید دانش خود را داشته باشد و اگر کسی میخواهد در این راه قدم بردارد باید وقت زیاد صرف کند من خودم تازه شروح کردم و معنی نچشیدم

0

ژائو بزرگ

sadeghmaraghiii

18/تیر/1400

من این مرد خیلی قبول دارم و بش اعتقاد دارم بیخود نیس که بایننس بزرگترین و بهترین صرافی دنیاس راست میگه سفر جدیدی باید شروع کنه با این فشارهایی ک انگلیس و آلمان و چین به باینسس اوردن ولی مطئنم که تهش بایننس و ژائو برنده بازین

0

قیمت

nima niknam

16/تیر/1400

با سلام و عرض ادب.مدیر عامل بایننس در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ گفت که بر خلاف باور عمومی سرمایه گذاران خرد هنوز نقش عمده ای در هدایت قیمت دارند.

29

بایننس

amirkhosrofeizi

17/تیر/1400

دقیقا با هزار دلاری شدن بایننس کوین موافق هستم دوست عزیز ، به نظر بنده بایننس از همه نظر چیزی از بیت کوین کم نداره !

4

بلای جون بایننس

SINASAMAEI

16/تیر/1400

میشه گفت اگر این پرونده های آخری که در رابطه با شبکه بایینس شکل گرفت اتفاق نمی افتاد و بازار هم سصوط نمی‌کرد ما الان بایننس کوین 1000 دلاری رو میدیدیم

24

قانونگذاری جدید برای صرافی ها

زارع

16/تیر/1400

درهرکشوری که صرافی رمزارزتاسیس می شودخواه ناخواه بامشکلاتی مواجه میشود که برای توسعه ورشدصرافی خودباید خودراباقوانین ان کشورتطبیق دهدونهایت همکاری راداشته باشد صرافی بایننس قانون گریز نیست بلکه ازفرصت های پیش امده نهایت استفادهرابرای پیشرفت صرافی خودانجام می دهد

29

چانگ‌ پنگ‌ ژائو

mtpanah

16/تیر/1400

چانگ پنگ ژائو مشهور به CZ، یک فعال اقتصادی چینی-کانادایی و مؤسس صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده در جهان، است. او همچنین در گذشته عضوی از تیم توسعه Blockchain.info و همچنین مدیر تکنولوژی صرافی OkCoin بوده‌است

38

ژائو مدیر عامل بایننس

09192110430

16/تیر/1400

موفقیت و حسادت : صرافی چینی بزرگترین صرافی ارزهای دیحیتال بایننس که در چند کشور شعبه دارد و در کارش موفق بوده است با مخالفت و تحریم چند کشور جهان مواجهه شده که ژائو نیز همراهی کرده است؟ ؟؟؟؟

23

بایننس در خطر

iamsina_1997

18/تیر/1400

این اتفاقات نشان دهنده ی ترس سیستم های مالی قدیمی وسنتی و تغییر در دنیای مالیه و اصل این فشار ها از سیستم بانک مرکزی کشور هاییه که دموکراسی توشون معنی نداره

1

قیمت

mahmood.rahmati

16/تیر/1400

مدیرعامل بایننس در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ گفت که برخلاف باور عمومی، سرمایه‌گذاران خرد هنوز نقش عمده‌ای در هدایت قیمت دارند

28

....

arsham94

16/تیر/1400

درهرکشوری هر رئیسی که تازه به جایگاه و مقام میرسد تا زمان تحلیل و بررسی مسائل و مشکلات و بازسازی و بهبود با مشکلات روبرو خواهد شد. این امر یک امر طبیعی ست و برای بیشتر کشورهای جهان رخ میدهد

2

فشار منفی

mohebmz

16/تیر/1400

هدف امریکا تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی ایران برای پذیرش fatf است در غیر اینصورت معاملات ایرانی ها مسدود و مصادره می شود البته این عملکرد امریکا فشار بر روی رمز ارزها را افزایش و کشورها را ناراضی و کاهش قیمت بیت کوین و سایر ارزها را در پی دارد و افراد دیگر تمایل به ورود به این بازار نخواهند داشت

28

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.