coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

66,697 $

3,955,132,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.8%

3,086 $

182,974,894 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.5%

1 $

59,537 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

581.2 $

34,467,532 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.2%

167.78 $

9,949,354 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

59,359 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2%

0.5232 $

31,026 تومان

XRP

XRP

xrp

4.7%

3,081 $

182,702,114 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.1%

6.67 $

395,531 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.7%

0.1532 $

9,085 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

اوکراینی‌ها برای استخراج بیت کوین از PS4 استفاده می‌کنند!

22/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
اوکراینی‌ها برای استخراج بیت کوین از PS4 استفاده می‌کنند!
Ukraine
Bitcoin
Mining
اخبار
4093
2 دقیقه

یک مزرعه استخراج غیرقانونی در اوکراین که از انبار خالی یک شرکت تأمین انرژی برای اتصال به شبکه برق استفاده می‌کرد، توسط مقامات اوکراینی شناسایی و توقیف شد. این مزرعه غیرقانونی که از پلی استیشن ۴ برای استخراج بیت کوین استفاده می‌کرد، بین ۱۸۶,۲۰۰ تا ۲۵۹,۳۰۰ دلار برق سرقت کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، مقامات اوکراینی به یک مزرعه استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در این کشور یورش بردند. بر اساس اطلاعیه رسمی دستگاه امنیتی اوکراین، این مرکز در محل سابق یک شرکت تأمین برق به نام جی‌اس‌سی وینیتسیا‌اوبلنرگو (JSC Vinnytsiaoblenergo) احداث شده بود.

این استخراج‌کنندگان غیرقانونی برای سرقت برق از این شرکت تأمین انرژی و پنهان‌کردن فعالیت‌های خود، اقدام به دست‌کاری کنتورهای برق کرده بودند.

پلیس اوکراین این مزرعه را بزرگ‌ترین مرکز استخراج زیرزمینی توصیف کرده که تاکنون کشف شده است. نزدیک به ۵,۰۰۰ واحد تجهیزات رایانه‌ای، شامل ۳,۸۰۰ کنسول پلی استیشن ۴ (PS4)، بیش از ۵۰۰ کارت گرافیک (GPU)، ۵۰ واحد پردازش‌گر، تعدادی نوت بوک، تلفن و فلش درایو در این مرکز کشف شده است.

دستگاه امنیتی اوکراین تخمین می‌زند که خسارت ماهانه استان وینیتسیا از برق سرقت شده توسط این مزرعه غیرقانونی، چیزی بین ۱۸۶,۲۰۰ تا ۲۵۹,۳۰۰ دلار باشد. این حجم از مصرف برق حتی می‌توانست به کمبود برق در سراسر شهر وینیتسیا، مرکز استان وینیتسیا، منجر شود.

بررسی‌های متعددی نشان می‌دهد که پلی استیشن ۴، یکی از جدید‌ترین کنسول‌های بازی سونی، دستگاه مناسبی برای استخراج ارزهای دیجیتال نیست. با توجه به پیکربندی این دستگاه‌ها که در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌های استخراج امروزی کمی قدیمی به‌حساب می‌آید، حتی یک مجموعه ۱۶ عددی پلی استیشن ۴ هم نمی‌تواند با برق قانونی بازدهی قابل قبولی داشته باشد.

اوکراین سال گذشته در شاخص جهانی پذیرش ارزهای دیجیتال که توسط شرکت تحلیلی چینالیسیس (Chainalysis) ارائه شده بود، در رتبه اول جهان قرار گرفت. این کشور اروپای شرقی در تلاش است تا با ارائه نوآوری‌هایی در حوزه ارزهای دیجیتال به کشوری پیشرو در منطقه تبدیل شود.

یکی از این نوآوری‌ها پیشنهاد یک طرح قانونی در پارلمان این کشور است که هدف آن مشخص کردن وضعیت حقوقی ارزهای دیجیتال است. این طرح همچنین شامل قوانینی برای گردش و صدور ارزهای دیجیتال در اوکراین است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین


تحلیل کاربران

اوکراینها

babak67

23/تیر/1400

بعد از اینکه ورود ماینرها به بازار کارت گرافیک‌های گیمینگ محدودیت‌های زیادی را برای دسترسی کاربران واقعی آن‌ها به این محصولات ایجاد کرده، به‌نظر می‌رسد که حالا نوبت به کنسول‌های بازی رسیده تا به این سرنوشت دچار شوند. براساس گزارش وبسایت Videocardz، سرویس اطلاعاتی دولت اوکراین (SSU) یک مزرعه غیرقانونی استخراج رمزارز در شهر وینیتسیا این کشور را توقیف کرده

31

دزدیدن برق شهری

alieR

22/تیر/1400

هزاران کیلو وات برق مصرف شده برای استخراج ارز دیجیتال اونم با پلی استیشن چرا از کارت گرافیک یا ماینر استفاده نکردن

18

تحلیل

Ahmad.43018580@gmail

22/تیر/1400

مگه میشه باپلی استیشن هم ارز استخراج کرد! تو کشور ما هم بدون شک اینکارا انجام میشه که کمبود برق داریم هی برق میره به جای برداشتن برق ملت دنبال علت کمبود نیستن ک چرا کمبود داریم برق ملتو برمیدارن تا کمبود جبران کنن که خسارت‌های غیر قابل جبران به وجود میارن.من شک ندارم اگه پیدا کنن بزرگترین مرکز استخراج غیر قانونی جهان متعلق ب خودمون باشه ببینین کی این حرفو گفتم،خودشم برای آقازاده هاس شک نکنین اگه منو شما بودیم خیلی وقت پیش یقمونو گرفته بودن خودشون هستن که تا حالا صداش در نیومده،بعد ۸سال توانتخابات بعدی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری برا خود شیرینی این حرفارو میگه ما مردم هم به سادگی قول حرفاشونو میخوریم.

26

بزرگ ترین فارم استخراج رمز در اوکرآین

Aboli12

22/تیر/1400

این فارم غیر قانونی که مدت ها به دزدی برق ادامه میداده از 3500 کنسول پلی استیشن 4 (PS4) واسه استخراج استفاده میکرده به همین خاطر برای به صرفه بودن استخراج از برق دزدی،استفاده میکرده

50

اکراین و ارز رمزها

Hadi49hadi

16/مهر/1400

اوکراین به پنجمین کشوری تبدیل شد که قوانینی را برای بازار رمزارزها وضع کرد. نشانه‌ای دیگر که خبر از حرکت دولت‌ها برای قانونی‌کردن بیت‌کوین می‌دهد. در یک رای‌گیری مخفی، پارلمان اوکراین قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن رمزارزها در این کشور قانونی می‌شوند.

13

استخراج با موتور برق !

amirkhosrofeizi

26/تیر/1400

امروزه هر دستگاهی که بتونه برق مصرف کنه یا در کل تو سیستم استفاده ی برق باشه رو با کمی دستکاری متخصصین تبدیل به یک دستگاه ماینر میکنن !

24

مزرعه قاچاقی در اوکراین

نوید

25/تیر/1400

بسیار باعث تاسفه که وجهه ی بیت کوین با این کار ها خراب میشه چون دولتها میگن که فلان و بهمان بیت کوین عاملی برای انجام کار های خلافه و ممنوعش میکنن

19

کشف بزرگترین مرکز استخراج دراوکراین

زارع

22/تیر/1400

تعدادی ازافراد بااستفاده ازدستکاری چندین کنتور برق مورداستفاده برای استخراج رمزارزکه بصورت پنهانی استفاده می کردندشناسایی ودستگیر شدندهشداربه کسانی که بطورپنهانی برای کسب درامد به سرقت برق می پردازند که هم به خودوهم به هموطنان خودضربه می زند

55

استخراج

09307914482

23/تیر/1400

اگر هردولتی شرایط استخراج وتولید رمز ارزها رابرای مردم کشورش تسهیل کند مثلا ماینرهایی با قیمت ارزان وارد یا تولید کند وبرق ارزان دراختیار کاربران قرار دهد تین کار رونق بیشتری میگیرد.واز آنطرف میتواند به خاطر تسهیلاتی که داده به ازای هر واحد استخراج یا یک معیار دیگری که معقول است مالیات دریافت کند

32

فارم ارز با ps4

09192110430

22/تیر/1400

بعد از اینکه ورود ماینرها به بازار کارت گرافیک‌های گیمینگ محدودیت‌های زیادی را برای دسترسی کاربران واقعی آن‌ها به این محصولات ایجاد کرده، به‌نظر می‌رسد که حالا نوبت به کنسول‌های بازی رسیده تا به این سرنوشت دچار شوند. براساس گزارش وبسایت Videocardz، سرویس اطلاعاتی دولت اوکراین (SSU) یک مزرعه غیرقانونی استخراج رمزارز در شهر وینیتسیا این کشور را توقیف کرده که با استفاده از هزاران کنسول پلی استیشن 4، کارت گرافیک‌های گیمینگ و پردازنده‌های کامپیوتری اقدام به ماینینگ ارزهای رمزگذاری شده می‌کردند. ظاهراً در این مجموعه، بالغ بر ۳۸۰۰ کنسول PS4 کشف شده که برای اولین‌بار به منظور استخراج رمزارزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته وبسایت Tom’s Hardware در مطلب ویژه‌ای به این موضوع اشاره کرده بود که حتی کنسول‌های کلاسیک GameBoy و Commodore نیز در حدی قابلیت استخراج بیت کوین را دارند، بنابراین با بودجه، برق و تعداد کافی از هر کنسولی می‌توان اقدام به استخراج این رمزارزها پرداخت.

41

استخراج با سرقت برق

behi220

22/تیر/1400

توی کشور خودمون هم حتما از این مزرعه ها وجود داره که با برق مجانی یا همون برق امامی اقدام به استخراج مینمایند ، که باعث این همه خاموشی شده است . دزدی دیجیتالی،

23

تامین برق مزرعه های رمز ارزها

vali_godratkhah

22/تیر/1400

به نظر بنده باید سیستم جدیدی حهت تامین برق مزرعه های رمز ارزها تولید ویا اختراع شود که دیگر مشکلات قانونی گریبان مالکان ومستخرجین رمز ارزها نداشته باشد.

25

اتصال به شبکه

mahmood.rahmati

22/تیر/1400

یک مزرعه استخراج غیرقانونی در اوکراین که از انبار خالی یک شرکت تأمین انرژی برای اتصال به شبکه برق استفاده می‌کرد، توسط مقامات اوکراینی شناسایی و توقیف شد. این مزرعه غیرقانونی که از پلی استیشن ۴ برای استخراج بیت کوین استفاده می‌کرد، بین ۱۸۶,۲۰۰ تا ۲۵۹,۳۰۰ دلار برق سرقت کرده است

62

استخراج ارز با ps4

mhyt34

10/مهر/1400

بنظر من اگر چند سال دیگر این روند ادامه داشته باشه یعنی باps4وغیرقانونی ارز استخراج کنند .احتمال دارد که روزی یک ساعت برق داشته باشیم.

10

استخراج

mohadese.ak

05/شهریور/1400

متخصصین فقط با کمی دست کاری در هر وسیله ی برقی ، به راحتی می توانند آن دستگاه را تبدیل به ماینر کنند . از پلی استیشن گرفته تا وسایل برقی دیگر...

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.