coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

64,671 $

4,029,003,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.2%

3,177 $

197,922,116 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

62,244 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

592.6 $

36,917,734 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.2%

154.4 $

9,619,120 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9984 $

62,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.1%

0.5397 $

33,623 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

3,176 $

197,881,621 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.2%

0.1641 $

10,223 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.1%

6.02 $

375,046 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

وزیر خزانه‌داری آمریکا وضعیت استیبل کوین‌ها را بررسی می‌کند

27/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
وزیر خزانه‌داری آمریکا وضعیت استیبل کوین‌ها را بررسی می‌کند
USA
StableCoin
اخبار
جنت یلن
2021
2 دقیقه

جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا که از منتقدان ارزهای دیجیتال است، قرار است این هفته در دیداری با کارگروه بازارهای مالی درباره استیبل کوین‌ها گفت‌وگو کند.

به گزارش کریپتوبریفینگ، بر اساس اطلاعیه‌ای که امروز منتشر شد، جنت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری آمریکا، قرار است با قانون‌گذاران ایالات متحده دیدار کرده و با آنها در مورد استیبل کوین‌ها صحبت کند.

در اطلاعیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که نشست یلن با کارگروه بازارهای مالی، که از سوی رئیس‌جمهور این کشور منصوب شده است، روز دوشنبه ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) برگزار خواهد شد. این کارگروه متشکل از اعضای دفتر کنترل ارز (OCC) و سازمان بیمه سپرده فدرال (FDIC) آمریکا است.

یلن در‌این‌باره گفته است:

گرد هم آوردن قانون‌گذاران ما را قادر می‌سازد تا مزایای بالقوه استیبل کوین‌ها را ارزیابی کنیم و در عین حال خطرات آن را کاهش دهیم.

او افزود که نهادهای دولتی باید در تنظیم مقررات با یکدیگر همکاری کنند و پیشنهادهایی را به مقامات ارائه دهند.

مباحث این نشست بر اساس بیانیه‌ای خواهد بود که این کارگروه در سال ۲۰۲۰ پیرامون مسائل نظارتی مشابهی درباره استیبل کوین‌ها منتشر کرده بود.

به نظر می‌رسد که فعالیت این کارگروه ارتباطی به بحث ارزهای دیجیتال ملی] (CBDC) و یا استیبل کوین‌های دولتی ندارد، بلکه مربوط به استیبل کوین‌های عرضه شده توسط شرکت‌های خصوصی است.

یلن هم‌زمان با آغاز دوره ریاست‌جمهوری جو بایدن در ابتدای سال جاری میلادی، به‌عنوان وزیر خزانه‌داری آمریکا منصوب شد و در ۲۵ ژانویه (۶ بهمن ۹۹) از سوی سنا تأیید شد.

مواضع او همواره در مخالفت با ارزهای دیجیتال بوده و بر استفاده از این ارزها در فعالیت‌های مجرمانه تأکید داشته است. با این وجود او گفته است که ارزهای دیجیتال پتانسیل ارتقای سیستم مالی را دارند.

این خبر نشان می‌دهد که یلن نسبت به اظهارات گذشته خود در رابطه با ارزهای دیجیتال دید بازتری پیدا کرده است، اما نمی‌توان گفت که لزوماً به معنی تغییر مقررات این حوزه است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که شرکت‌های خصوصی برای فعالیت در حوزه استیبل کوین‌ها آزاد هستند.

صرافی‌ها در بیشتر موارد می‌توانند به‌صورت قانونی از استیبل کوین‌ها استفاده کنند. حتی دفتر کنترل ارز آمریکا هم به بانک‌های این کشور اجازه داده تا با این ارزها کار کنند. شرکت پرداختی ویزا (Visa) هم اخیراً از قصد خود برای پشتیبانی از پرداخت‌های استیبل کوین‌ها خبر داده است.

یکی از محدودیت‌های نظارتی پیش رو احتمالاً در ارتباط با دستورالعمل اخیر شبکه مقابله با جرایم مالی آمریکا (FinCEN) خواهد بود که تولیدکنندگان و صادرکنندگان استیبل کوین‌ها را ملزم به فعالیت تحت عنوان کسب‌وکار خدمات پولی (MSB) می‌کند. البته این دستورالعمل تاکنون مانعی بر سر راه هیچ‌یک از صادرکنندگان عمده استیبل کوین‌ها نبوده است. کسب‌وکارهای خدمات پولی شامل شرکت‌هایی می‌شوند که در حوزه انتقال و تبدیل ارز فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها موظف هستند تا درخواست‌های بالاتر از یک مبلغ خاص را گزارش دهند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

رویکرد بهتر وزیرخزانه داری نسبت به ارز

مسعودجعفری

27/تیر/1400

باسلام بنظرم رفته رفته ارزش ارز دیجیتال برای همه روشن تر میشه و جایگاه ان در سال های اتی بیشتر دیده خواهد شد که از این موضوع نیز وزیر خزانه داری امریکا نیز مستثنی نیست.

27

نظرات

sevda1

30/تیر/1400

به نظر من امریکاوخزانداری امریکابرای فشاربردیگرکشورهای مخالف غرب ازرمز ارزها به بهترین شکل استفاده خواهدکردتاجایی که حتی چین هم به تبعیت ازامریکاوباتوجه به منافع مشترک خود جای ایران را خالی خواهد گذاشت و قیمت بیت کوین سقوط خواهدکرد

6

وزیر خزانه داری آمریکا و استیبل کوین ها

09192110430

27/تیر/1400

من فکر نمی‌کنم که بیت کوین به عنوان مکانیسم معامله به طور گسترده‌ای استفاده شود، من می‌ترسم که این کار اغلب برای امور مالی غیرقانونی باشد. این یک روش بسیار ناکارآمد برای انجام معاملات است و میزان انرژی مصرف شده در پردازش آن سرسام آور است." یلن گفت: "این یک دارایی بسیار سوداگرانه است و شما می دانید که مردم باید توجه داشته باشند که ممکن است بسیار بی ثبات باشد و من نگران خسارات احتمالی سرمایه گذاران هستم." این در حالی است که او پیشتر در کسوت ریاست فدرال رزرو گفته بود: "من فکر می کنم رمزارزها می تواند منجر به پرداخت سریعتر ، مطمئن تر و ارزان تر شود، که به نظر من اهداف مهمی هستند.؟؟؟؟

23

استیل کوین ها

9139863733

01/مرداد/1400

این خودش که مخالف رمز ارزها بود حلا که قانون گفته مجبور که برعکس عمل کنه البته تمام کشورهای پیش رفته هیچ شخصی نمیتونه باقانون دربیوفته ولی ایرانی که قانون گذار بود یه روزی حالاببین هرکس براخودش یه قانون اجرا میکنه وهرجور هم بخواد اون قانون را اجرا وبه نفع خودش چرخش میده

5

وزیر خزانه داری مخالف کریپتو!

amirkhosrofeizi

27/تیر/1400

وزیر خزانه داری ایالت متحده وقتی ازش به عنوان مخالف بازار کریپتو یاد میشه قطعا تو این جلسات تلاش میکنه همه ارزها رو به سمت مسیر ریپل سوق بده !

29

یلین

09307914482

27/تیر/1400

وزیر خزانه داری آمریکا در ابتدا منتقد رمز ارزها بوده اما با بررسی بیشتر متوجه پنانسیل های آندهم شده اند وبه نظر من هرچه شناختشون نسبت به گیپتوکارنسیها بیشتر بشود دیدشون بازتر شده ونظرشون مثپت تر خواهدشد

35

وزیر خزانه داری امریکا

[email protected]

27/تیر/1400

جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا که از منتقدان این ارزهای دیجیتال است این هفته در دیدار با کر گروه بازارهای مالی در باری استیل کوین ها حرف زده اندکه ایشان یکی ازحمایت کران و ترفدار ارزهای دیجیتال است

24

دید باز

mahmood.rahmati

27/تیر/1400

این خبر نشان می‌دهد که یلن نسبت به اظهارات گذشته خود در رابطه با ارزهای دیجیتال دید بازتری پیدا کرده است، اما نمی‌توان گفت که لزوماً به معنی تغییر مقررات این حوزه است

29

منبع ارز دیجیتالی

hanahatami

27/تیر/1400

خوب است و میتوانیم بدون دخالت هیچ شخصی یا ارگانی به این کار ادامه بدهیم با فکر باز به ارز دیجیتالی ادامه بدهیم و خوشحالم توانستم از این طریق کسب درآمد کنم

22

التکوین هاوجنت یلن

زارع

27/تیر/1400

یکی ازمخالفین رمز ارزها جنت یلن وزیر خزانه داری امریکابودولی به تازگی باقانونگذاران درمورد رمز ارزها والتکوین هادرجلسات شرکت می کند ودرمورد انها تصمیم گیری می کنند

39

استیبل کوین چیست

Hadi49hadi

28/شهریور/1400

استیبل کوین یک نوع کریپتوکارنسی است که برای کاهش نوسانات قیمت طراحی‌شده‌ است و به عنوان ذخیره کننده ارزش و همچنین به عنوان وسیله‌ای برای مبادله مورد استفاده قرار می‌گیرد. استیبل کوین به یک “دارایی ثابت” وابسته است. این دارایی ثابت می‌تواند هر چیزی باشد؛ از طلا گرفته تا ارز فیزیکی و یا دارایی که بتوان قیمت آن را مشخص کرد و در خصوص آن به توافق کلی رسید.

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.