coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.5%

64,051 $

4,176,125,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

3,144 $

204,965,980 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

65,265 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

609.4 $

39,730,924 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.2%

147.02 $

9,585,704 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

65,265 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.1%

3,144 $

205,015,532 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

0.5261 $

34,302 تومان

XRP

XRP

xrp

6.8%

0.1504 $

9,806 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.6%

5.37 $

350,124 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بیبی دوج کوین چیست؟ همه چیز درباره جدیدترین شت کوین بازار

31/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
بیبی دوج کوین چیست؟ همه چیز درباره جدیدترین شت کوین بازار
BabyDoge
معرفی
آموزش
Shitcoin
6747
6 دقیقه

هم‌زمان با محبوبیت ارزهای دیجیتال و افزایش معاملات رمزارزها، فراگیری و گرایش افراد به توکن‌ها مخصوصا میم کوین‌ها نیز گسترش پیدا کرد. پس از سروصدای زیاد دوج کوین، این بار نوبت به فرزندش بیبی دوج رسیده است. برای خیلی از افراد چرایی به وجود آمدن این توکن‌ها و اهدافی که دنبال می‌کنند، سوال است. در این مقاله قصد داریم با بررسی وایت پیپر بیبی دوج (BabyDoge) به این سوالات پاسخ دهیم.

بیبی دوج چیست؟

دوج، شیبا و حالا بیبی دوج. انگار همان‌قدر که مردم در دنیای واقعی به سگ‌ها علاقه دارند، در دنیای رمز ارزها نیز نگرش خود را حفظ کرده‌اند و نسبت به توکن‌ها و کوین‌هایی که نماد سنگ دارند استقبال نشان می‌دهند. میم کوین‌ها بیشتر به‌خاطر پامپ و دامپ شدن شدید قیمتشان و نوسان‌گیری مناسب برای سفته‌بازان، شناخته شده هستند. البته بهتر است اسم این را بی‌ثباتی و اثرپذیری بگذاریم!

طبق گفته سایت بیبی دوج، این میم توسط طرفداران دوج کوین در انجمن‌های آنلاین ساخته شده است و نامی از تیم اصلی گرداننده و پشتیبانی آن مشخص نیست! بیبی دوج در تاریخ یک ژوئن ۲۰۲۱ (۱۱ خرداد ۱۴۰۰) با هدف غیرمتمرکز بودن و این شعار که می‌خواهد پدرش را به‌وسیله سرعت بالای تراکنش‌هایش تحت تاثیر قرار دهد، بر زنجیره هوشمند بایننس وارد بازار شد.

کاربرد میم کوین‌ها

میم کوین‌ها تنها به‌عنوان جوک و شوخی ایجاد می‌شوند و در دنیای واقعی کاربردی ندارند. ممکن است تنها در برخی مواقع خاص مانند اهدا به خیریه‌ها یا انعام دادن به هنرمندان آنلاین استفاده شود. ممکن است بعضا برخی از این توکن‌ها با استقبال همراه شود اما نباید فراموش کرد که این توکن‌ها هیچ فناوری و پشتوانه قوی ندارند و تنها به اظهار نظر دیگران وابسته‌اند.

خیلی از افراد تنها به‌خاطر ترس ازدست‌دادن یا جاماندن از بازار، به سمت میم کوین‌هایی مانند بیبی دوج می‌روند با این فکر که حتما اتفاقی که برای سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم افتاده است، برای بیبی دوج نیز خواهد افتاد. هرچند از نظر بسیاری از فعالان بازار در نهایت هر دوی این کوین‌ها، شت کوین محسوب می‌شوند اما تکنولوژی استفاده شده در طراحی دوج کوین همان بلاک چین لایت کوین است ولی بیبی دوج روی [زنجیره هوشمند بایننس راه‌اندازی شده است. در میان میم کوین‌های بازار، دوج کوین، شیبا و بیبی دوج مورد استقبال زیاد افراد قرار گرفته‌آند. تنها وجه اشتراک آن‌ها وجود تصویر سگ به‌عنوان تصویر گرافیکی است.

ارتباط ایلان ماسک و بیبی دوج

دیگر همه ایلان ماسک را به‌خاطر توییت‌هایش درباره رمزارزها به‌خوبی شناخته‌اند. برای او فرق نمی‌کند که ارز دیجیتال قابل احترامی مانند بیت کوین باشد یا یک شت کوینی مانند بیبی دوج. او با توییت‌هایش باعث نوسان قیمت بیت کوین شد. او به سراغ دوج کوین هم رفت و از آن به عنوان رمز ارز محبوب خودش و مورد استفاده در پروژه‌های اسپیس ایکس یاد کرد و باعث پامپ قیمت دوج‌کوین شد.

توییت ایلان ماسک درباره بیبی دوج ایلان ماسک این بار به سراغ بیبی دوج رفت و در اول جولای اسم آن را در توییتر آورد. نوع توییت او به شکلی بود که انگار از وجود چنین شت کوینی بسیار خوشحال است. کسی نمی‌داند علاقه و گرایش او به چنین میم کوین‌هایی به چه علت است.

بعد از این توییت، قیمت بیبی دوج پامپ کرد و در عرض ۲۴ ساعت، ۲۲۸/۳ درصد رشد داشت. مانند میم کوین‌های دیگر به‌خصوص دوج کوین، بیبی دوج هم باعث ایجاد موج‌هایی در بازار و گمانه‌زنی‌هایی درباره دوام و روندش شد.

نقشه راه و برنامه بلندمدت بیبی دوج چیست؟

اگر بخواهیم درباره مراحل رشد و برنامه‌های بلندمدت این بیبی دوج صحبت کنیم، باید لیستی از اهداف بازاریابی و مارکتینگ یک سازمان را بیان می‌کنیم! در وایت پیپر بیبی دوج شش مرحله برای نقشه راه گفته شده است که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

قدم اول: افزایش بازاریابی برای ایجاد آگاهی، لانچ وب‌سایت، ۵ هزار نفر عضو در کانال تلگرام، توسعه میم، تولد بیبی دوج قدم دوم: افزایش اینفلوئنسر مارکتینگ، لیست شدن در صرافی گکو، لیست شدن در کوین مارکت کپ، ۲۵ هزار نفر عضو در تلگرام، ۲۵ هزار هولدر، حسابرسی توسط شرکت‌های خارج از مجموعه، کمک‌های داوطلبانه به انجمن‌ها و مشارکت در خیریه‌ها قدم سوم: ۱۰۰ هزار نفر هولدر، ۱۰۰ هزار نفر عضو در تلگرام، ایردراپ نوبت دوم، ایفلوئنسر مارکتینگ در ابعاد بزرگ، لیست شدن در صرافی CEX، ایجاد میم‌های بیشتر، ایجاد کارت اعتباری کریپتویی قدم چهارم: ۱۵۰ هزار نفر هولدر، افزایش بازاریابی، راه‌اندازی بیبی دوج سواپ، اضافه کردن میم‌های بیشتر، طراحی مجدد وب‌سایت، راه‌اندازی کیف پول Paw قدم پنجم: رسیدن به بیش از ۳۰۰ هزار هولدر، راه‌اندازی بازار NFT، کمک به تسلا برای اهداف محیط زیستی در حجم بازار ۲۵۰ میلیون دلاری، اهدا ۲۵۰ هزار دلار به خیریه در حجم بازار ۵۰۰ میلیون دلاری، کمک ۵۰۰ هزار دلاری برای سرپناه بچه سگ‌ها در حجم بازار یک میلیارد دلاری، کمک به ساخت سرپناه برای سگ‌های بی‌خانمان در حجم بازار ۲۵ میلیارد دلاری قدم ششم: کمک به ساخت سرپناه برای حیوانات در حجم بازار ۵۰ میلیارد دلاری، تراشیدن نماد بیبی دوج در کوهی بزرگ به یادگاری از بزرگ‌ترین میم کوین تاریخ در حجم بازار ۱۰۰ میلیاردی، تشکیل آیین بیبی دوج کوینی در حجم بازار ۵۰۰ میلیاردی (اندازه فعلی حجم بازار بیت کوین)، تشکیل بزرگ‌ترین گردهمایی در حجم بازار یک تریلیون

همان‌طور که خواندید برنامه خاصی در نقشه راه بیبی دوج اعلام نشده و صرفا به فعالیت‌های بازاریابی، خیریه و نمادین اشاره کرده است. همچنین هیچ زمان مشخصی برای دستیابی به اهداف اعلام نشده است.

ابعاد اقتصادی و قیمت

قیمت بیبی دوج در زمان نگارش این مقاله ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار و حجم معامله آن روزانه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار است. این توکن در جایگاه ۲۵۷۸ بازار رمز ارزها قرار دارد. اطلاعات دقیقی مبنی بر ارزش بازار این توکن وجود ندارد اما طبق ادعای خود پروژه، ارزش بازار آن ۹۹ میلیون ۵۰۰ هزار دلار است.

تعداد کل توکن‌‌های عرضه شده ۴۲۰ هزار تریلیون بوده است که از این مقدار، ۱۲۵ هزار تریلیون می‌شود و ۲۹۵ هزار تریلیون دیگر به‌تدریج در بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر تعداد بیبی دوج‌های در گردش ۵۰ هزار تریلیون است.

هر تراکنش بیبی دوج کوین ۱۰ درصد کارمزد دارد. ۵ درصد از آن به کیف پول کسانی که آن را هولد کرده‌اند واریز می‌شود و ۵ درصد دیگر هم به استخر نقدینگی در پنکیک سوآپ منتقل می‌شود. عده‌ای این فرایند را جزء طرح‌های هرمی می‌دانند که باعث انباشت سرمایه برای ثروتمندان می‌شود!

این پروژه ادعا دارد بیبی دوج اولین میم کوینی است که می‌توان به‌صورت لحظه‌ای و غیرمتمرکز از سایت خودش معامله کرد. همچنین سازندگان آن برای پرداخت معاملات، کارت‌های اعتباری در نظر گرفته‌اند. علاوه بر این می‌توان در صرافی‌هایی مانند PancakeSwap (V2) بیبی دوج خریدوفروش کرد.

کیف پول مناسب بیبی دوج

بیبی دوج اعلام کرده برای نگهداری و بازگرداندن درصدی از کارمزد تراکنش‌ها کیف پولی با عنوان “Paw Wallet” ارائه کرده است. همچنین با توجه به استفاده این میم کوین از استاندارد BEP-20 و شبکه هوشمند بایننس، می‌توان از کیف پول‌هایی که متناسب با این استاندارد و صرافی‌ها هستند مانند کوینومی و متامسک استفاده کرد.

صحبتی با کاربران میهن بلاک چین

در حال حاضر جامعه ارزهای دیجیتال به دو بخش تقسیم شده است. گروه اول که بیش از ۳۰۰ هزار نفر هستند، معتقدند بیبی دوج به‌خاطر سیستم استک هوشمند یکپارچه‌ای که دارد، ارزنده است. گروه دیگر مخالفت خود را این‌گونه اعلام می‌کنند که این میم کوین هم مانند دیگر هم‌نوعانش به‌خاطر سروصداهای اولیه مورد توجه قرار گرفته و در آینده جذابیتش با آمدن یک تصویر جدید از بین خواهد رفت.

باید توجه داشت میزان مقبولیت و ارزش هر رمز ارزی تا حد زیادی به ارزش افزوده و کارایی آن بستگی دارد. کوین‌هایی که تراکنش‌های مالی را آسان می‌کنند در مقابل کوین‌هایی که تنها افزایش یا کاهش آن‌ها به توییت‌ها یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی بستگی دارد، در بلندمدت مقبولیت بیشتری خواهند داشت.

این مساله تقریبا برای رمزارزهای اصلی و فعلی بازار صدق می‌کند. به‌عنوان‌مثال اتر که بر بلاک چین اتریوم فعالیت می‌کند، جایگاه و ارزش خود را پیدا کرده است. عموم کاربران و فعالان بازار می‌دانند چه تفکری پشت این فناوری و رمزارز وجود دارد و چه اهدافی را دنبال می‌کنند. پروژه‌هایی از این قبیل که باعث پیشرفت و حرکت علم‌های نوین مانند بلاک چین می‌شوند، جایگاه بهتر و روشن‌تری در آینده خواهند داشت.

خیلی از افراد تنها به‌خاطر ترس ازدست‌دادن یا جاماندن از بازار، به سمت میم کوین‌هایی مانند بیبی دوج می‌روند با این فکر که حتما اتفاقی که برای سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم افتاده است، برای بیبی دوج نیز خواهد افتاد.

سرمایه‌گذاری روی بیبی دوج یا توکن‌هایی مانند آن با ریسک بالایی همراه است. بررسی و تحلیل‌های زیادی درباره دوج کوچک منتشر نشده و از همه مهم‌تر، خودش فرزند یک میم کوین دیگر است. هرچند دوج کوین با استقبال همراه بوده است اما نباید فراموش کرد که این توکن‌ها هیچ فناوری و پشتوانه قوی ندارند و تنها به اظهار نظر دیگران وابسته‌اند.

سخن پایانی

بیبی دوج یکی از جدیدترین میم کوین‌های بازار است. در این مقاله سعی کردیم درباره اهداف ایجاد این پروژه صحبت کنیم اما همان‌طور که خواندید، ماهیت میم کوین‌ها بسیار پیش پا افتاده‌ است و مانند تفریح و شوخی هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند. این مقاله صرفا برای آگاهی و کسب اطلاع درباره این توکن است و هیچ تشویق و ترویجی برای سرمایه‌گذاری روی آن نیست.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

میم کوین ها

ayoobchem

31/تیر/1400

میم کوین‌ها تنها به‌عنوان جوک و شوخی ایجاد می‌شوند و در دنیای واقعی کاربردی ندارند. ممکن است تنها در برخی مواقع خاص مانند اهدا به خیریه‌ها یا انعام دادن به هنرمندان آنلاین استفاده شود. ممکن است بعضا برخی از این توکن‌ها با استقبال همراه شود اما نباید فراموش کرد که این توکن‌ها هیچ فناوری و پشتوانه قوی ندارند و تنها به اظهار نظر دیگران وابسته‌اند.

49

بیبی دوج

@yaghoobjafari

29/دی/1400

بنظرم شوخیه بازاره اما همه تریدرای معروف میگن نخرید اما خودشون میخرن چرا؟؟ چون سود اوره و سودی ک شت کوین میده بخدا ارزای معروف نمیدن

6

بیبی دوج توله سگ

09192110430

31/تیر/1400

هم‌زمان با محبوبیت ارزهای دیجیتال و افزایش معاملات رمزارزها، فراگیری و گرایش افراد به توکن‌ها مخصوصا میم کوین‌ها نیز گسترش پیدا کرد. پس از سروصدای زیاد دوج کوین، این بار نوبت به فرزندش بیبی دوج رسیده است. برای خیلی از افراد چرایی به وجود آمدن این توکن‌ها و اهدافی که دنبال می‌کنند، سوال است. در این مقاله قصد داریم با بررسی وایت پیپر بیبی دوج (BabyDoge) به این سوالات پاسخ دهیم؟؟؟؟

46

بیبی دوج کوین

jalal1344

10/دی/1400

بیبی دوج کوین میم کوین معروفی هست که نمونه کامل شده دوج وشیبا میباشد در کل سرمایه گذاری بر میم کوین خطر و ریسک بالای دارد ولی تا حدودی بخاطر شرایط خوبی که بیبی دوج دارد نسبت به بقیه میم کویینها برای سرمایه گذاری شرایط خیلی خیلی بهتری دارد و اگر کسی سرمایه گذاری نکند به نظر من در آینده نزدیک پشیمان میشود

10

بی‌بی دوج

javid.Rahimi

03/شهریور/1400

این بی‌بی دوج در آینده نچندان دور مثل دوج و شیبا موجب کسب درآمد زیادی برای افراد خواهد شد و می‌توان ثروت زیادی بدست آورد و در آینده ارزشش دو چندان خواهد شد

28

دستگاه

09303988892

14/شهریور/1400

سلام به همه دوستداران عزیز در این سایت ای کاش میشد توی ایران از اینترنتی که داریم به خوبی استفاده کنیم یعنی می‌تونستیم بیت کوین تولید کنیم یک دستگاه اگر جرم نبود می‌گرفتیم بیت کوین استخراج میکردیم حداقل ماهم یک سهمی از بیت کوین داشتیم

27

bayby.doG

hasan.samy

07/دی/1400

این نوع ارزهای تازه تأسیس وبدون بنیاد.که شت کوین به حساب میان.چون تیم خاصی پشتش نیست .وبدون هدف هستن.حرفی براگفتن ندارن..امااشخاصی مثل آقای ایلان برای نوسان گرفتن.ازاین نوع ارزها..وتوئیت کردن مکرر..ارز.روپامپ میکنن.وسودهای کلان به جیب میزنن..درکل سرمایه گذاری بامبلغ پایین توصیه میشه..

9

بی بی دوج کوین چیست؟

مهناز‌طاهری

31/تیر/1400

بیبی دوج از نمادهای مشترک زیادی با دوج کوین دارد اما از نظر فنی هیچ ارتباطی با ان ندارد-پس ازین نظر یک محصول جانبی(spinoff) محسوب نمیشود. دوجکوین یک رمزارز است که بر روی شبکه بلاکچین اختصاصی خود وجود دارد. بیبی دوج یک توکن است که برروی یک زیرساخت بلاکچینی دیگر کار میکند.

41

بورس

خرامیدن

20/آبان/1400

سلام بورسیه تحصیلی فرزندان معاونان فرجی دانا از همراهی با دولت یازدهم در مورد این مقاله راجع به این ترتیب که در روستای کلاته از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند در استان خراسان رضوی قرار دارد و در سال های اخیر در ایران است که در روستای کلاته از توابع

5

بیبی دوج

afsanehm

24/بهمن/1401

بیبی‌ دوج کوین با نماد اختصاری BabyDoge یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۹۶.۱۱ میلیون دلار، در رتبه ۲۱۲ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد

1

بی بی دوج

abbaskorbanm

27/مرداد/1400

توله دوج کوئن هم مثل دوج کوئن محبوب افتاده نزد مردم ولایتش کردند و و به افزایش است وبر ای آینده کمی نگهداری کنیم از سودش بی نصیب نمی مانیم برای آینده خوب است کمی نگه داریم

21

دوج دوجه چه بهتر بیبیش باشه

سعیدپوریایی

10/آبان/1400

دوستان وقتی نفر اول ثروت در جهان توی توئیتش بیبی رو حمایت کرده پس حتما چیزی میدونه پس به ریسکش می ارزه

14

baby Dog

alireza.bahrami

16/دی/1400

این ارز میتونه بخاطر محبوبیت پدرش آینده خوبی ای مثل شیبا داشته باشه و کلی سود بده چند روزه ک روندش صعودی شده و ب زودی شاهد موفقیتهاش خواهیم بود

13

baby کوچک

mtaher7731

17/دی/1400

میمکوینی مانند بی بی دوج بالا پایین زیاد دارە امکان رشد دارد امادرحین حال امکان سقوط نیز هست،شاید در دراز مدت مثل شیبا بشود واگر خوش شانس باشد مثل دوج کوین بشود. درهر صورت ریسکش بالاست.

8

مراقب باشید

hamidreza9975

31/تیر/1400

در حال حاضر تعداد ارز رمز ها ا مرز ۴۰۰۰عبور کرده و خیلی از این ارز رمز ها به قول دوستان شتکوین هستند و با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی و چهره های شناخته شده ای مثل ایلان ماسک یا دیگران وارد بازار میشن و با پامپ های اولیه همه رو ترغیب به سرمایه گزاری میکنن. خب بد نیست تعدادی از این ارز ها هم داشته باشید . اما هیچ وقت تمام سرمایه خودتون و روی یک ارز قمار نکنید. من خیلی خوش بین نیستم که آینده خوبی داشته باشن. در مجموع خیلی مراقب سرمایه ارزشمند خود باشید و با مطالعه زیاد وارد این بازار بشید. و گول تبلیغات و چهره ها رو نخورید.

57

Baby doge

احمدشریفی

29/بهمن/1400

تنهاراه پولدارشدن خریدونگهداری بیبی دوج هست صبوری کوتاه مدت میخاد.بیادروزی که همه روسربلندوخوشحال کنه ولی بازم احتیاط کنین بنظرم۱۰۰تا۲۰۰دلارکافیه

4

بی بی دوج

miladjavidi

30/فروردین/1401

بی بی دوج رکورددار بیشتر ترین هولدر هستش چرا کوین گرام این موضوع مهم رو تو اخبار بی بی درج نمیکنه ؟؟؟ تو بازار آن اف تی داره فعالیت خودش رو آغاز میکنه چرا بی توجهی داره کوین گرام به این مسائل و همینطور توکن سوزی ارزشمندی که داره کوین گرام ازین جواهر خبری نداره

3

تحلیل

sydfrh7426

20/شهریور/1400

من خیلی از این برنامه ها رو دوست دارم ولی نمیدونم چطور باید کیف پول درست کنم کاش یه برنامه بود کمکمون میکرد

18

بییبی دوج

raheleh137298

27/مهر/1400

به نظرم این بییبی دوج آینده خیلی خوبی داره و اگه بخریم و نگه داریم سود بسیاری خواهیم کرد مثل شیبا و غیره باید حواسمون باشه تا ضرر نکنیم

20

پسر دوج کوین وبیبی دوج

arminaka71

31/تیر/1400

این بییبی دوج آینده داره مثل دوج وشیبا باید خرید ونگهداری کرد تا آینده سودی خوبی کنیم ولی در افت قیمتی شدید بابد حواسمون باشه که ضرر نکنیم

49

baby doge.doo,doo,do,doo

mohammadmahdimodarres

10/فروردین/1402

اندکی صبر سحر نزدیک است.بیبی دوج حتما آینده روشنی داره. خوب دارن دوش کار میکنن. فقط بهتره هولدراش زیاد بشه

1

بیبی دوج

akbarabadi

09/مهر/1400

دوستان بیبی دوج یک توکنی است که برروی یک زیرساخت بلاک چینی دیگری کارمی کندوازنظرفنی هیچ ارتباطی بادکنک کوین ندارد

14

بیبی کوین رمز ارز خورده پا

[email protected]

10/دی/1400

آگاهی داشتن نسبت به کوین ها نه تنها ضرر بلکه پراز امتیاز ه ...کلش زودتر و در سالهای گذشته نسبت به این ارز دیجیتال اطلاعات مفید دریافت میکردیم و همانوقت تصمیم میگرفتیم سرمایه گذاری کنیم الان موقعیت اقتصادی خوبی داشتیم

6

خیلی خیلی ممنون از بهترین ها در این مجمو

[email protected]

13/مرداد/1400

برنامه های پولی و مالی و اقتصادی و دارایی در این زمینه وجود داره که به این نتيجه اين که در آن را به عنوان مثال در مورد این نتيجه اين است آموزش های حرفه ای باشه

20

بی بی دوج کوین

amiralipor

16/آذر/1400

ارز دیجیتال بی بی دوج کوین درسته که ارز شناخته شده ای نیست ولی با این حال اگه یک دهم سرمایه خود را به این ارز اختصاص بدیم بد نیست که در سبد خود داشته باشیم پر سود باشید

10

سرمایه گذاری

mohsen313

05/مهر/1400

سرمایه گذاری باید از پول مازادی که در اختیار دارین انجام بشه بعد هم سرمایه گذاری در چند جای مختلف انجام بشه

16

پسر دوج کوین

nima niknam

01/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب.این بییبی دوج آینده داره مثل دوج و شیبا باید خرید و نگهداری کرد تا آینده سودی خوبی کنیم ولی در افت قیمتی شدید باید حواسمان باشد که ضرر نکنیم. نیما بهراد

42

بی بی دوج بلیاردران اینده

[email protected]

26/دی/1400

بی بی دوج شت کوینی هست که در اینده ای خیلی نزدیک جایگاه ویژه ای بدست می اورد این شت کوین با یک سال سن جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از رتبه 2557به رتبه 132جدول رسیده و مطمعنن این شت کوین در زمانی کوتاه جایگاه خاصی

8

میم کوین جدید_بیبی دوج

نوید

01/مرداد/1400

بازی با نام ها و واژه ها بسیار در دنیای ارزهای دیجیتال باب شده است.مهم اینه که چه ویژگی هایی اون ارزها ارائه میدن.چقدر مقیاس پذیری دارند .کارمزدشون بالاست یا پایینه؟

33

ارزدیجیتال شیبا به نوبیتکس

[email protected]

16/آبان/1400

ارزدییجتال شیبا به نوبیتکس اضافه شدبازار ارز دیجیتال نوبیتکس اضافه شدشیباکه ازاواخر۲۰۲۰بانماد سگ وشبیه به دوج کوین ایجادوراه اندازی شدهماننددوج کوین بدون پشتوانه برنامه یا پروژه خاص است اماتولنسته باتوجه قرار گرفتن واجتماعی استقبال کاربران رشدهای عجیبی را تجربه می کند

7

ریسک زیادی نکنید

SINASAMAEI

31/تیر/1400

دوستان این ها شتکوین هستند لطفا رو این ارزها ریسک زیادی نکنید در حدی که داخل کیف پولتون یه مقداری ازش داشته باشید کافی هست افراد زیادی با سرمایه گذاری روی شتکوین ها شاهد صفر شدن سرمایشون بودن

67

baby doge

marwan

02/بهمن/1401

درباره بیبی‌ دوج کوین بیبی‌ دوج کوین با نماد اختصاری BabyDoge یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۳۹.۱۸ میلیون دلار، در رتبه ۲۲۸ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیبی‌ دوج کوین در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۴,۸۰۹ تومان معادل ۰.۰۰۰۰۵

2

babydog

mohammad686

27/مهر/1400

بیبی دوج یکی از ارزهای هست که تا سال آینده مثل شیبا رشدمیکنه احتمالش داره حتی رشدش بیشترهم باشه پیشنهاد میکنم یک مقدار تو سبد خریدتون باشه

15

baby

[email protected]

13/بهمن/1400

به امید خدا baby dogاینده خوبی درانتظارش هست .وامیدوارم همه روخوشحال کنه و کسانی که هولد کردن نتیجه اش. و ببینن

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.