coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

66,873 $

3,965,568,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.1%

3,099 $

183,754,096 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.6%

580.6 $

34,431,359 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.6%

172.75 $

10,244,075 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.1%

3,094 $

183,502,664 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5233 $

31,032 تومان

XRP

XRP

xrp

2.8%

0.1547 $

9,174 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.9%

6.42 $

380,706 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ایردراپ جدید شبکه فلر: هولدرهای XRP، توکن SGB و FLR دریافت خواهند کرد!

31/تیر/1400
افزودن به نشان شده ها
ایردراپ جدید شبکه فلر: هولدرهای XRP، توکن SGB و FLR دریافت خواهند کرد!
Flare
XRP
ایردراپ
اخبار
8307
3 دقیقه

شبکه فلر (Flare Network) گفته است که به زودی ایردراپ دیگری برای دارندگان XRP ارائه می‌دهد.

به نقل از Dailyhodl، هیوگو فیلیون (Hugo Philion) هم‌بنیانگذار و مدیرعامل فلیر گفته است که این شرکت در صدد عرضه شبکه‌ای به اسم سانگ‌برد (Songbird) طی ۶ ماه آتی است.

این پروتکل برای “شبکه قناری” (Canary Network) طراحی شده است که به منظور آزمایش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد. سانگ‌برد یک بلاک چین کاربردی به همراه توکن SGB با موجودی ثابت است.

توکن SGB به دارندگان XRP توزیع خواهد شد که طبق برنامه شبکه، توکن اسپارک (FLR) را نیز دریافت خواهند کرد.

فیلیون در این خصوص گفته است:

سانگ‌برد نباید به عنوان شبکه‌ای با محصول آماده در نظر گرفته شود. این شبکه برای آزمایش یکپارچگی و صحت عملکرد شبکه فلر، به‌روزرسانی‌های نظارتی، پروتکل‌های اصلی فلر و عرضه برنامه‌های غیرمتمرکز بر بستر فلر است. تیم فلر وعده‌ای برای ادامه پشتیبانی یا توسعه سانگ‌برد در آینده نداده است.

\تیم فلر و تیم‌های مختلف که برنامه‌های غیرمتمرکز خود را بر بستر سانگ‌برد آزمایش می‌کنند، در صدد یافتن و استفاده از باگ‌ها و سایر مشکلات و هک کردن شبکه خواهند بود. بنابراین توجه داشته باشید که در سانگ‌برد احتمال از دست دادن توکن و خطراتی بیشتر از مشکلات شبکه اصلی وجود دارد.

شبکه فلر با توکن FLR در صدد ارائه قابلیت‌های قراردادهای هوشمند به شبکه‌های بلاک چین مختلف است که این موضوع با XRP و سپس با لایت کوین شروع می‌شود.

طبق گفته فیلیون، فعالیت سانگ‌برد به عنوان شبکه آزمایشی فلر و حتی پس از عرضه کامل شبکه فلر ادامه خواهد یافت.

فیلیون در این خصوص گفت:

نوآوری‌ها ‌و عرضه برنامه‌های غیرمتمرکز جدید ابتدا بر روی سانگ‌برد و پس از آزمایش، بر روی فلر انجام می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود که سانگ‌برد برای برنامه‌هایی که به ثبات فلر نیاز ندارند و فقط از پروتکل اصلی فلر و ویژگی‌های پیشرفته سانگ‌برد بهره می‌برند، سودمند واقع شود.

فیلیون گفته است که فلر پس از آزمایش تمام سیستم‌ها بر روی سانگ‌برد عرضه خواهد شد و حسابرسی امنیتی نهایی برای انتهای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است.

فلر گفته است که پس از عرضه و فعال شدن شبکه، هر دارنده XRP واجد شرایط بلافاصله ۱۵ درصد از توکن‌های اسپارک خود را دریافت خواهد کرد و سپس به مدت ۲۵ الی ۳۴ ماه، ماهانه ۳ درصد از توکن‌های موردنظر را دریافت می‌کنند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!


تحلیل کاربران

ایردراپ

Omid5050p3

31/تیر/1400

کسانی که توکن XRP داشته باشند، واجد شرایط دریافت دومین ایردراپ توکن شبکه Flare خواهند بود. شبکه Flare یکی از استارت‌آپ‌های شرکت ریپل است که قبلا اعلام کرده بود تعداد ۴۵.۸ میلیارد توکن فلر را بعد از مرحله اسنپ‌شات آن در ماه دسامبر، بین دارندگان توکن XRP ایردراپ خواهد کرد.

46

ایدراپ جدیذ

arminaka71

31/تیر/1400

به زودی به دارندگان xrp توکن صلواتی میدن هر چند مدت توکن صلواتی میدن تا به نگهداری بلند مدت تشویق بشن هلدر ارز بشن

77

فلر

nima niknam

01/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب.هولدر های ارز دیجیتال ریپل توکن دریافت خواهند کرد مدیر عامل فلر اعلام کرد توسعه دهندگان از باگ ها در پی هک سیستم هایی که مورد آزمایش قرار می گیرند هستند. نیما بهراد

53

ایردراپ

leylla

04/دی/1400

ایردراپها خوبه به شرط اینکه واریزیها درست و به زمانش باشه ورایگان به مردم هدیه بده تا همه سود کنن و به درامد خوبی برسن

26

فوری

mohebmz

31/تیر/1400

این ایر دراپ ها برای صرافی های خارجی است و هموطنان ایرانی که از صرافی داخلی ترید می کنند از جایزه برخوردار نمی شوند ضمنا قیمت ریپل پس از ایردراپ کاهش می یابد

78

ایردراپ

مهناز‌طاهری

31/تیر/1400

لازم به ذکر است که توکن اسپارک، توکن حاکمیتی شبکه Flare محسوب می شود که قرار است از آن در سیستم رای گیری این پروتکل استفاده شود. افرادی که توکن اسپارک در اختیار دارند می توانند آن را به عنوان وثیقه قرار داده و از این طریق کسب سود کنند

51

میهن بلاکچین

[email protected]

31/تیر/1400

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر تکنیکال در صفحه توییتر خود نوشت: اگر به تحرکات قیمت بیت‌کوین نگاهی بیندازیم، به وضوح می توانیم ببینیم که بالای 31,000 دلار تثبیت شده ایم. اگر این وضعیت پایدار بماند و بازار یک دره قیمتی(low) بالاتر را ثبت کند، فکر می کنم کف موقت پیدا کرده ایم و 40,000 دلار را آزمایش خواهیم کرد.

50

xRp

abbaskorbanm

04/شهریور/1400

اگر ارز ایکس ار پی ایردراپ بیاره وجه کاربران بده که عالی میشه بقول بسترش فراهم به که کیف پول لندن خالی نکنند خیلی خوبی من این ارز را دارم

29

قدرتمندی ارز های تولید شده

dayan2021

01/مرداد/1400

اگه همچین ارزی بخواد با این تفاسیر رشد کنه رشد یکنواخت و رو به رشدی رو شاهدیم رشد ناگهانی ان هم بستگی ب میزان حمایت نمایندگان اون ارزه

50

بلاک چین بیت کوین

[email protected]

07/اسفند/1400

دوماه پس از ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین امریکا توانست چین را به عنوان بزرگترین منبع استخراج بیت کوین در جهان پشت سر بگذارد

8

ایرد راپ جدید برای ریپل

نوید

01/مرداد/1400

توسعه دهندگان ریپل شاید به این منظور این کار رو کردن که هولدر های ریپل ریپل هاشونو نفروشن و به بهانه ی این توکن هایی که توسط این ایرد راپ عرضه میشود اونا رو نگه دارند

47

ایردراپ های جدیدفلر

hjalali33

31/تیر/1400

هولدرهای ارز دیجیتال ریپل توکن دریافت خواهند کرد مدیرعامل فلراعلام کرد توسعه دهندگان از باگها درپی هک سیستمهایی که مورد ازمایش قرارمیگیرندهستند

64

ایردراپ

[email protected]

23/دی/1400

باسلام خدمت مردم عزیز ایران که در رمزارز سرمایه گذاری کرده اند رمزارز ایردراپ در اینده به بیشترین قیمت خود خواهد رسید

21

جایزه

Plang.moh

25/بهمن/1400

بیشتر از اینکه ادم بترسه باید خطر کنه ولی با علم کافی. بنظرم بجای اینکه دنبال کوین رایگان بریم سرمایه گذاری کنیم و از سود لذت ببریم

11

ایردراپ و سود

ehsansh9940

01/مرداد/1400

عرض ادب و احترام خدمت دوستان... دوستان من اگر براتون مقدوره تا جاییکه میتونید توی ایردراپها شرکت کنید,همین بیتکوین بیست سال پیش ایردراپی رایگان بود...

56

ایردراپ فلر

09192110430

31/تیر/1400

شرکت فلر و سازنده ان اعلام کرده است برای هولدرهای ریمل ایرداپ جدیدی به نام فلر در نظر گرفته است و از چگونگی و نحوه ان در خبرهای بعدی مطلع خواهید شد ؟؟؟؟

68

هولدر

hamidrz77

20/دی/1400

مدیر عاملفلز اعلام کرد توسعه دهندگانارزهای هک سیستم که مورد آزمایش قرار میگیرن هستند. و هولدرهای ارز دیجیتالی. ریپل. توکن دریافت خواهند کرد.

21

فلر فایننس بیش از ۲ میلیون دلار توکن

shahrzad1400

07/دی/1400

فلر فایننس بیش از ۲ میلیون دلار توکن غیر مثلی فروخت مطابق اطلاعاتی که اکوسیستم مالی غیر متمرکز فلر فایننس (Flare Finance) در توییتر خود به اشتراک گذاشته، کمپین Delorean NFT فلر هیجان زیادی در میان علاقمندان ایجاد کرده است. فلر فایننس در این کمپین ۹۶ ساعته، ۲۱۹ توکن غیر مثلی را با مبلغی بیش از ۲ میلیون دلار به فروش رسانده است. گفتنی است که تمام توکن‌های غیر مثلی به فروش رفته در این کمپین، در تمام جستجوگرهای اتریوم و بازار توکن‌های غیر مثلی Rarible قابل مشاهده هستند.

28

ایر دراپ جدید

[email protected]

31/تیر/1400

ایردراپهای جددشبکه فلز‌ه هولدرهار XRPکهFLRوSGB دریافت خواهد و شبکهایFIIهویکوفیلیون مدیر عامل فلیز کفته این شرکته‌

71

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.