coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.8%

63,535 $

3,958,230,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,124 $

194,595,296 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

588.3 $

36,647,975 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.2%

146.46 $

9,124,458 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

0.5331 $

33,212 تومان

XRP

XRP

xrp

1.5%

3,121 $

194,434,562 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

13.7%

0.1595 $

9,937 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.9%

5.69 $

354,487 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سهام صرافی بایننس به صورت عمومی عرضه خواهد شد

02/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
سهام صرافی بایننس به صورت عمومی عرضه خواهد شد
Binance
BNB
بورس
بازار جهانی
3145
3 دقیقه

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس در مصاحبه اخیر خود با نیویورک تایمز در پاسخ به این سوال که چرا بایننس تصمیم گرفته است تا یکی از سرمایه‌گذاران اولیه بر روی FTX باشد، گفته است که سایر صرافی ها را به عنوان رقیب در نظر نمی‌گیرد. CZ همچنین اعلام کرد سهام این صرافی ممکن است به صورت عمومی عرضه شود.

به نقل از یوتودی، شعبه آمریکایی صرافی بایننس در صدد عرضه سهام خود به صورت عمومی است. چانگ پنگ ژائو] این موضوع را در همایش مجازی ReDeFiNE Tomorrow 2021 اعلام کرد. ژائو در خصوص برنامه‌های آتی و مسائل قانونی که بایننس با آنها مواجه است اذعان داشت شعبه آمریکایی بایننس در حال بررسی این موضوع است که از طریق IPO، سهام خود را در دسترس عموم قرار دهد.

طبق گفته ژائو، شعبه آمریکای بایننس که فعالیت آن جدا از شعبه اصلی بایننس است، در حال ایجاد ساختاری است که باعث می‌شود الزامات قانونی برای عرضه IPO را محقق سازد.

ژائو در این خصوص گفته است:

شعبه آمریکایی بایننس در حال بررسی عرضه IPO است. اکثر قانونگذاران با الگوی مشخص یا داشتن دفتر اصلی و ساختار شرکتی آشنا هستند. اما در حال ایجاد ساختاری هستیم تا عرضه IPO آسان‌تر شود.

سایر صرافی ها را به عنوان رقیب در نظر نمی‌گیرم

چانگ پنگ ژائو معتقد است صنعت رمز ارزها به حد کافی اشباع نشده است. این موضوع بدان معنا است که صرافی‌های رقیب باید با یکدیگر همکاری کنند تا با کمک هم، بازار مناسبی ایجاد کنند. ژائو در این خصوص گفت:

من هرگز کسی را به عنوان رقیب در نظر نمی‌گیرم. اگر این طرز فکر را داشتم، همگی دشمن من به حساب می‌آمدند، حتی کسانی که در کسب‌وکارهای دیگر به فعالیت می‌پردازند. ذهنیت من فراتر از این موضوع است. به نظر من اکثر چیزهای این دنیا منابع محدودی ندارند.

بایننس در ماه دسامبر ۲۰۱۹ اعلام کرده است که بخشی از سهام صرافی FTX را در اختیار دارد. در آن زمان، این پلتفرم معاملاتی که در حال حاضر ارزش آن بیش از ۱۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود، در ابتدای راه قرار داشت.

صرافی FTX طی جذب سرمایه اخیر خود توانسته است ۹۰۰ میلیون دلار سرمایه کسب کند که در بین سرمایه‌گذاران اسامی بزرگی نظیر Sequoia Capital، خانواده پاول تودور جونز و SoftBank به چشم می‌خورد. بدین ترتیب، بایننس دیگر از حامیان این صرافی نیست. این تغییر موضع از جانب بایننس باعث تعجب همگان شده است.

ژائو به فوربز گفته است بیرون آمدن از معامله با FTX صرفا بخش کوچکی از چرخه سرمایه‌گذاری بایننس بوده است، اما مشخص نیست که پشت صحنه این موضوع چه اتفاقی افتاده است.

بعضی از افراد به این موضوع مشکوک شده‌اند افزایش سختگیری‌های قانونی پیرامون بایننس ممکن است بر این تصمیم تاثیر گذاشته باشد.

لوریج بالا و ریسک زیاد

بایننس و FTX پس از آنکه دسترسی شهروندان آمریکایی به این صرافی‌ها مسدود شد، شعبه‌های مخصوصی در این کشور افتتاح کردند تا با نهادهای قانونگذاری آمریکا به مشکل برنخورند.

سم بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried) مدیرعامل FTX مدعی است اگر لوریج بالا را کنار می‌گذاشتند، اعتراض مشتریان و خبرهای زیادی را به همراه داشت. با این حال، وی تایید کرده است که این کار ممکن است بهترین تصمیم ممکن باشد.

ژائو نیز معتقد است معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند ریسک‌های موجود را مدیریت کنند.

ژائو: بایننس دفتر مرکزی ندارد

صرافی بایننس از جانب نهادهای قانونی سراسر جهان تحت فشار زیادی قرار گرفته است. عدم داشتن دفتر مرکزی ثبت‌شده می‌تواند منجر به افزایش سختگیری از جانب قانونگذاران شود.

ژائو در ماه می در همایش Ethereal Summit 2020 بیان کرده بود که بایننس دفتر مرکزی ندارد. طبق گفته ژائو، نداشتن دفتر مرکزی، نکته مثبت و زیبای بلاکچین است و بیت کوین نیز دفتر مرکزی ندارد.

دو ماه قبل، ژائو موضع خود را تکرار کرد و گفت که بایننس دفتر مرکزی ندارد، زیرا در خانه کار می‌کند و تیم مدیریت این صرافی در یک دفتر مشخص حضور ندارند.

میهن بلاکچین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!


تحلیل کاربران

سهام بایننس

نوید

04/مرداد/1400

بایننس و آقای سی زد و کلا همه ی چینی ها برای رقابت دست به هر کاری میزنند.این آقای سی زد چوب حراج زده به تمام مال و اموال خودش

7

بایننس

[email protected]

04/مرداد/1400

سلام خسته نباشید بازحماتی که مسئولین میکشند طولی نخواهد کشید که همگی میلیاردی می‌شویم ممنونم از زحمات شما عزیزان

3

سهام صرافی بایننس در دسترس عموم

مسعودجعفری

03/مرداد/1400

باسلام وقت همگی بخیر،با انتشار این خبر مسلما شاهد افزایش قیمت زیاد در ارز بایننس خواهیم بود و هرچه به تعداد هولدارهای این سهام افزوده شود و بصورت سهام عمومی در دسترس قرار بگیره یک اخبار بسیار خوشایند بر این ارز بوده است.باارزوی موفقیت برتمام سرمایه گذاران

9

توکن صرافی

nima niknam

02/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب.کم تر کسی فکرش را می کرد ارز دیجیتال یک صرافی خودش را به رتبه چهارم با ارزش ترین کوین های کریپتو کارنسی برساند و حالا با ورود به سهام به دنبال طیف گسترده تری هم هستند.

16

بایننس

Hadi49hadi

26/شهریور/1400

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zao) که با نام مستعار CZ شناخته می‌شود، بنیان‌گذار بایننس است. او پیش از تأسیس بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا، چند سیستم مبادله برای بورس کشور ژاپن توسعه داده بود. تجربه به او برای تبدیل کردن بایننس به غولی که اکنون وجود دارد کمک زیادی کرده است. در رزومه چانگ پنگ ژائو موقعیت‌های شغلی قابل توجهی نظیر مدیر فنی شرکت Blockchain.com، توسعه‌دهنده کیف پول بلاک چین، نیز دیده می‌شود.

1

هوشمندانه است

[email protected]

02/مرداد/1400

این واقعا جالبه که مدیران صرافی بایننس سهام این صرافی رو به همه آحاد مردم میفروشند این کار باعث میشه که هم محبوبیت این برنامه بالا بره هم دارندگان سهام از ارز همین صرافی بخرن و اینکه خیلی دیگه نمیشه روی این صرافی محدودیت گذاشت چون دیگه قدرتش عموم مردم مرم میشه

5

عالی بودن برنامه

ashkan27

09/شهریور/1400

خاستم بگم این برنامه خیلی خوبه با کمی وقت گذاشتن در این برنامه و پیشبینی های درست و از روی فکر و محاصبه کردن ب دست بیاد میتونه ادمو پول دار کنه حتی خیلی ممنون از همه دست در کاران

2

توکن صرافی

SINASAMAEI

02/مرداد/1400

کم تر کسی فکرش رو می‌کرد ارز دیجیتال یک صرافی خودش رو به رتبه چهارم با ارزش ترین کوین های کریپتو کارنسی برسونه و حالا با ورود به سهام به دنبال طیف گسترده تری هم هستند

34

عرضه سهام

fatemefeizi

02/مرداد/1400

با این حرکت قطعا اتفاق خوبی برای ارز بایننس کوین هم اتفاق خواهد افتاد واضح و مبرهن است که آینده درخشان نیش رو بایننس کوین هست.

7

روند اقتصاد صرافی باننس

salar@es

03/مرداد/1400

باینانس یه صرافی برتر ارزهای دیجیتالی هست که می تواند رقابت خوبی با بقیه ی ارزها داشته باشد باتوجه به پیشرفت خلاقانه ای که دارد هیچی صرافی ای نمی تواند به آسانی با آنها رقابت کند اگر اینجور پیش برن

4

باینس

korosh01

02/مرداد/1400

در صورتی که سهام این صرافی در بازار مطرحی عرضه شود به طور قطع پیشرفت بزرگی برای بایننس خواهد بود. البته از نظر بنده تا انجام این کار سختی و مصائب بسیاری وجود خواهد داشت.

33

نوسانات بالای ارز

ayoobchem

02/مرداد/1400

توکن سهام شرکت کوین بیس در آینده‌ای نزدیک در بازار معاملاتی صرافی ارز دیجیتال بایننس لیست خواهد شد. نوسانات بالای بازار، دلیل این تصمیم مدیران بایننس بوده است.

32

پیشدستی باینانس

soltan-moh3n

02/مرداد/1400

با توجه به افت ناگهانی قیمت توکن باینانس نسبت به دیگر ارزهای دیجیتالی در روز گذشته ، گمان چنین دسته اخباری پیش بینی میشد چانگ با تصمیمات جدیدش پس از سختگیری های قانونی چند کشور پیشدستی کرده و اسباب محبوبیت باینانس را دو چندان کرده و ممکن است در کوتاه مدت دچار افت قیمت شود اما او بسیار زیرکانه کفه ترازو را به نفع باینانس سنگین میکند چنین افرادی واقعا لایق رتبه چهارم هستند و چه بسا چنین مدیریتی آنها را به رتبه های بالاتر هم برساند

37

مدیریت صحیح

hjalali33

02/مرداد/1400

باینس نام صرافی موفق ارزهای دیجیتال است که ارنظر ارژن بازار در دتبه چهارم قرازذارد مدیرعامل این صرافی گفت سهام باینسن بزودی در بورس عرض میشود اوهمچنین گفت که این صرافی دفترمتمرکزی ندارد همانطورکه بیت کوین دفتری ندارند

23

صحام

۱۲۴۸

02/مرداد/1400

باعرضه صحام باینسس می توان گفت که این کار باعث رونق این ارز دیجیتال خواهد شد ولی امکان دارد باعث پایین آمدن ارزش این ارز هم شود باید منتظر آینده ماند

39

باینس

[email protected]

02/مرداد/1400

آقا بهتون قول میدم قیمت باینس ۳ برابر بشه من خودم ۱ ملیون باینس دارم اگه بره بالا به همه ی شیرینی میدم

21

عرضه عمومی سهام بایننس

09192110430

02/مرداد/1400

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس در مصاحبه اخیر خود با نیویورک تایمز در پاسخ به این سوال که چرا بایننس تصمیم گرفته است تا یکی از سرمایه‌گذاران اولیه بر روی FTX باشد، گفته است که سایر صرافی ها را به عنوان رقیب در نظر نمی‌گیرد. CZ همچنین اعلام کرد سهام این صرافی ممکن است به صورت عمومی عرضه شود.

14

عرضه سهام صرافی بایننس

زارع

02/مرداد/1400

مدیرعامل صرافی بایننس بزودی سهام خوددرا دربورس عرضه میکند وهیچ رقابتی باهیچ صرافی دیگری نداردوببشتر سهام FTXراصرافی بایننس خریداری کرده است

33

یک قدم بزرگ

mahroo

04/مرداد/1400

مسلما یک تحول شگرف در حوزه رمزارزها شکل خواهد گرفت . حضور پر رنگ تر رمزارزها و بالا رفتن اعتماد مردم ، و در آینده کارآیی بیشتر

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.