coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

63,373 $

3,948,137,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,079 $

191,826,061 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

590.6 $

36,795,626 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.4%

154.73 $

9,639,679 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3%

0.5458 $

34,003 تومان

XRP

XRP

xrp

1.9%

3,077 $

191,723,889 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2%

0.1578 $

9,831 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.3%

5.86 $

365,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

غیر موثق: آمازون به دنبال پذیرش بیت کوین است

04/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
غیر موثق: آمازون به دنبال پذیرش بیت کوین است
Amazon
ارز دیجیتال
اخبار
2810
2 دقیقه

یکی از کارمندان آمازون که هویت او نامعلوم است در مورد قصد آمازون برای ورود به عرصه پرداخت با استفاده از رمز ارزها اعلام کرده است این شرکت بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرد.

به نقل از روزنامه تجاری لندنی City A.M یک منبع ناشناس اما آگاه در آمازون به این روزنامه اعلام کرده است غول دنیای تجارت الکترونیکی در حال برنامه‌ریزی برای قبول پرداخت‌های بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ است. این موضوع به احتمال زیاد زمینه‌ای برای پذیرش گسترده‌تر تراکنش‌ها با استفاده از رمز ارزها را فراهم می‌کند.

ممکن است انتشار این شایعه یکی از دلایل اصلی رشد قیمت بیت کوین در روز دوشنبه باشد.

بر اساس گزارشی که روز یکشنبه در روزنامه City A.M منتشر گردید، این منبع آگاه در آمازون اذعان داشته است:

این فقط یک راه حل ساده برای برقراری پرداخت‌های رمزنگاری شده برای مرحله‌ای در آینده نیست بلکه این موضوع یک بخش جدایی‌ناپذیر از مکانیسم آتی نحوه کار آمازون است که به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

او اظهار داشت:

در حالی که بیت کوین اولین قدم در جاه‌طلبی‌های آمازون در دنیای رمز ارزهاست، مدیران این شرکت بسیار مشتاق هستند تا سایر رمز ارزها را نیز در آینده اضافه کنند. او با اشاره به جف بزوس اضافه کرد این دستور العمل از بالا ابلاغ شده است.

او در ادامه اذعان داشت:

این پروژه تقریبا آماده اجراست. علاوه بر پذیرش پرداخت‌های بیت کوین، گفته شده آمازون در حال بررسی ایجاد رمز ارز خود نیز است که احتمالا اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

حدس و گمان‌ها درباره ورود آمازون به دنیای رمز ارزها زمانی بیشتر قوت گرفت که هفته پیش آمازون آگهی استخدامی را برای موقعیت شغلی مدیر محصول بلاکچین و ارز دیجیتال منتشر کرد.

=طبق شرح وظایفی که برای فرد مورد نظر اعلام گردیده است استخدام‌ شده جدید به توسعه استراتژی ارز دیجیتال آمازون و نقشه راه محصول کمک خواهد کرد. این موقعیت شغلی نیاز به تخصص بالا در حوزه بلاکچین، دفاتر کل توزیع شده، رمز ارز بانک مرکزی و به طور کلی دنیای رمزنگاری دارد.

این اولین درخواست استخدام متمرکز بر رمز ارزها در آمازون نیست. این غول دنیای تجارت الکترونیک در ماه فوریه نیز یک رهبر فنی برای توسعه پلتفرم جدید پرداخت‌های دیجیتال و نوظهور استخدام کرده است.

به نظر شما آیا آمازون ارز دیجیتال خودش را به بازار عرضه می‌کند؟ آیا خبر پذیرش بیت کوین توسط آمازون می‌تواند واقعیت داشته باشد؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ارزش و رسمیت بیت کوین

aramesh1911

05/مرداد/1400

نه تنها آمازون بلکه همه ی کشور ها به زودی بیت کوین و دیگر ارزها رو به رسمیت قبول میکنن و این میتونه رشد خوبی برای این ارز باشه و آینده خوبی به دنبال داره

9

چین

mohammadkalhori

04/مرداد/1400

چین خرید و نگهداری بیت کوین ممنوع کرده بزودی رقم زیادی بیت کوین توسط چینیها به فروش میرسه به شتابید بشتابید

22

امازون

babak67

04/مرداد/1400

آمازون سالهاست که روی پروژه ارز رمزنگاری شده خود کار کرده است، به این معنی که تحقیقات لازم توسط این شرکت، انجام شده است: “هدف فقط ایجاد راه حل های پرداخت ارز رمزنگاری شده در برخی از مراحل آینده نیست. این یک بخش جدایی ناپذیر از مکانیسم آینده نحوه کار آمازون است که به خوبی بحث شده است.”

27

آمازون

majidsoltsni

05/مرداد/1400

امازون شایعه پرداخت با بیت کوین را رد کرده اما گفته شده تحقیقات گسترده ای در آینده در حوزه کریپتو و امکانات آن خواهد کرد جو روانی تکذیب خبر امازون امکان داره بیت کوین رو تا ۳۵ هزار دلار بکشونه اما این میتونه یه جمع کردن نیرویی باشه برای تارگت ۴۵ هزار تایی

11

امازون

aidinjabari

04/مرداد/1400

اگر امازون بیت رو قبول کنه دیگه کار تموم شده باید تلقی کرد و منتظر یک پدیده حهانی یا یک روولوشن در جهان رمز ارزها تلقی کرد

11

امازون برای پرداخت بارمزارزهااماده است

زارع

04/مرداد/1400

برای رشد وافزایش قیمت رمز ارزهافقط یک خبر تایید شده ویاتایید نشده بس است افزایش رمز ارزهادر24 ساعت گذشته ازخبر پرداخت امازون بابیت کوین شدت گرفت اینگونه خبرهاازپایداری رمزارزهادرزندگی بشریت است

41

بیت کوین

amirstar

05/مرداد/1400

ما باید نتیجه بگیریم پشت هر سهامی یک نفر است ولی بیتکوین مربوط به هیچ کسی نیست و از هیچ کسی ریشه نمی‌گیرد

8

ارز جهانی

mkhedri

04/مرداد/1400

بیت کوین به دنبال جهانی شدن پس از پذیرفته شدن توسط تسلا و اپل این دو غول دنیای تکنولوژی حالا آمازون هم به دنبال پذیرش بیت کوین هست و این یعنی آینده ازآن ارزهای دیجیتالی هست

38

ارز جهانی

kamran1363

04/مرداد/1400

بیت کوین ارزجهانی است که باید قدر ان رادانست زیرا بیشترین هزینه را برای استخراج ان برداخت میکنیم بخاطر بیت کوین هرروز در خاموشی بسر میبریم

8

قدرتمند تر شدن رمز ارزها

mahroo

04/مرداد/1400

چنین کاری از سمت آمازون قابل پیش بینی بود ، اندک اندک و با قدرتمند تر شدن رمز ارزها ، در آینده ای نه چندان دور تمام شرکت ها و موسسات چنین کاری را انجام خواهند داد.

9

پرداخت

mahmood.rahmati

04/مرداد/1400

این فرد ناشناس در مصاحبه با روزنامه سیتی ای ام گفت: این یک اقدام ناشیانه برای ارائه راحل‌های پرداخت با ارزهای دیجیتال در مقطعی از آینده نیست، بلکه یک بخش کامل، به خوبی ارزیابی‌شده و جدانشدنی از مکانیز کاری شرکت آمازون است

33

آمازون

[email protected]

04/مرداد/1400

هفته پیش استخدامی را برای موقعیت شغلی مدیر محصولات بلا کوین وارز دیجیتال منتشر کرد. این اولين در خواست استخدام متمرکز بر رمز ها شده

18

کار سخت آمازون_پذیرش بیت کوین

نوید

06/مرداد/1400

این که آمازون بخواهد بیت کوین رو بپذیرد بسیار خبر شوکه کننده و کار سختی برای اون خواهد بود.در قدم اول باید دامنه ی گسترده ی پرسنل خودشو راضی کنه که این کار رو انجام بدهند و دوم خودش هم بیت کوین رو به عنوان یه ارز ذخیره بپذیره و با افت های شدیدش کنار بیاد

2

رسمیت و ارزش بیت کوین

nima niknam

05/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب.نه تنها آمازون بلکه همه‌ی کشور ها به زودی بیت کوین و دیگر ارز ها را به رسمیت قبول میکنند و این میتواند رشد خوبی برای این ارز باشد و آینده خوبی به دنبال دارد.

5

پذیرفته شدن توسط شرکت آمازون

[email protected]

04/مرداد/1400

بادرود. جوامع در برابر تکنولوژی مجبور به قبول کردن پدیده‌ای نو و جدید هستن و چون شرکتهای بزرگ دنیا از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند این امر موجب داد و ستد و اعتماد بیشتر انسانها میشود و باعث صعود قیمتها میگردد پس باید در کنار تکنولوژی یا پدیده جدید حرکت بکنیم تا زندگی بهتری داشته باشیم.

12

پذیرفته شدن توسط امازون

مسعودجعفری

04/مرداد/1400

باسلام ،به مروز زمان پذیرفته شدن و استقبال همگانی بعنوان پول رایج و جایگزینی ارزها بعنوان پول رایج کنونی نشانه ای از نقش و ارزش ارزها می باشد که همین امر منجر به استقبال و معاملات خیلی بیشتر خواهد شد و صعود قیمت ارزها را در پی خواهد داشت.

30

پذیرش گسترده رمز ارزها

ayoobchem

04/مرداد/1400

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از روزنامه تجاری لندنی City A.M یک منبع ناشناس اما آگاه در آمازون به این روزنامه اعلام کرده است غول دنیای تجارت الکترونیکی در حال برنامه‌ریزی برای قبول پرداخت‌های بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ است. این موضوع به احتمال زیاد زمینه‌ای برای پذیرش گسترده‌تر تراکنش‌ها با استفاده از رمز ارزها را فراهم می‌کند.

24

امازون

abbaskorbanm

05/مرداد/1400

تا حال که خوب بود این خبر غیر موفق باعث شد هم بیتکوین صعود کنه هم بعضی آلت کوین ها امیدواری تمام ارزها سیر صعودی طی کنند وبا ار رونق دوباره بگیرم وجود ویروس معامله بین کارگران بیشتر به به امید آن روز لایه یادت نره

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.