coingram
کوینگرام

«چه کسی ریش مرا دزدید» را بازی کنید و بیت کوین جایزه بگیرید

05/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
«چه کسی ریش مرا دزدید» را بازی کنید و بیت کوین جایزه بگیرید
Bitcoin
Game
اخبار
درآمد
3927
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بازی چه کسی ریش مرا دزدید (Who Stole My Beard) یک بازی کاراگاهی است که قرار است به قهرمان بازی بیت کوین جایزه دهد.

به نقل از دی‌کریپت یک بازی کامپیوتری با موضوع ریش دزدیده شده در سرزمین Beardville به اولین بازیکنی که بتواند معمای داخل بازی را حل کند، بیت کوین جایزه می دهد.

توجه داشته باشید این پست تنها معرفی بازی است و توصیه به انجام آن نمی‌باشد و میهن بلاکچین مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازی چه کسی ریش مرا دزدید حاوی ۱۲ صفحه کاغذ مجازی است که هر کدام از این صفحات حاوی یک کلمه است. در کنار هم و با ادغام این کاغذها یک عبارت بازیابی متعلق به یک کیف پول الکتروم بدست می‌آید که در داخل آن بیت کوین واقعی برای اولین کسی که بتواند کد مورد نظر را پیدا کند، وجود دارد. عبارات بازیابی، رشته‌ای از کلمات تصادفی است که به افراد اجازه دسترسی به یک کیف پول رمز ارز را می‌دهد.

 

توسعه دهنده کالیفرنیایی، نیل کولیر (Neil Collier) اعلام کرده است مقداری بیت کوین به کیف پول مورد نظر منتقل کرده است. با این حال او مقدار بیت کوین انتقال داده شده را فاش نکرده است.

نیل کولیر در اکانت ردیت خود نوشت:

من حدود یک سال پیش با بیت کوین آشنا شدم و عاشق آن شده‌ام. من به هر چیزی برای بالا بردن آگاهی نسبت به بیت کوین و ارتقا پروژه جذابم علاقه‌مند هستم.

برخی از بازیکنان آینده‌نگر در ردیت در خصوص بات‌هایی که ممکن است در این بازی به جستجوی عبارات بازیابی ذکر شده بپردازند ابراز نگرانی کرده اند. این اتفاقات در دنیای رمز ارزها رایج است. لازم به ذکر است کولیر به این نگرانی‌ها پاسخ نداده است.

بازی‌های زیادی با وعده جوایز ارزشمند به صورت رمز ارز و به خصوص بیت کوین منتشر می‌شوند. معمولا روند اجرای بازی‌ها هیجان‌انگیز است اما هیچ‌کدام از آنها قابل اعتماد نیستند. این مطلب تنها ترجمه خبر منبع است و هیچگونه توصیه مشارکت و سرمایه‌گذاری نیست.

این بازی در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) منتشر می‌شود و تنها با پول فیات قابل خرید است. البته کولیر اعلام کرده است که نسخه‌ای از بازی را ارائه خواهد داد که با بیت کوین قابل خریداری باشد.

از بیت کوین که بگذریم، این بازی کارآگاهی و نقش‌آفرینی در شهری اتفاق می‌افتد که همه طبق قانون باید ریش داشته باشند.

طبق بیانیه مطبوعاتی، بازیگر اصلی به همراه سگ خود لئو، باید معمایی را با استفاده از ریش‌های مصنوعی، آیتم‌های بامزه و شوخ‌طبعی حل کند. موارد یاد شده در عمل به معنای انجام بازی دارت، تریویا، صحبت با کاراکترهای دیگر بازی و انجام مینی بازی‌های گیج‌کننده است.

بازی چه کسی ریش مرا دزدید در ادامه عرضه دیگر بازی های کولیر مانند Football: The Hardest Job و RPG Character Builder به بازار عرضه شده است.

داستان و نحوه بازی چه کسی ریش من را دزدید چگونه است؟

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این بازی به آدرس cleardotgames.com مراجعه کنید. این بازی در تاریخ ۱۱ مرداد برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت اعلام شده ۹.۹۹ دلار (تقریبا ۲۴۵ هزار تومان) است. پیش‌خرید این بازی از درگاه سایت Steam امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین امکان پرداخت به وسیله بیت کوین از طریق درگاه Coinbase امکان‌پذیر خواهد بود.

در این بازی تمام شخصیت‌ها باید ریش داشته باشند. از این رو بازی با گم شدن ریش کاراکتر شما شروع می‌شود. بنابراین شما و لئو که نام سگ وفادار شماست با تحقیق و جستجو در شهر Beardsville می‌بایست به دنبال ریش گمشده خود بگردید. در این راه باید توطئه‌ها را کشف کنید، با مردم گفتگو کنید و ریش‌های جدید پیدا کنید. کاربر برای پیدا کردن ریش گمشده باید کاراکتر اصلی یا لئو را کنترل کند.

از آنجا که در این شهر قانون حکم کرده است همه باید ریش داشته باشند کاراکترها باید با ریش مصنوعی در بازی حرکت کنند و خود را به دام کاراگاهان نیاندازند. این بازی شامل صدها کاراکتر مختلف، مکان‌های متنوع و داستان بازی و چالش‌های بی نظیری است. بازیکنان باید در این مسیر به Indie کاراکتر اصلی بازی کمک کنند تا مقصر اصلی که ریش او را دزدیده است پیدا کنند.

ایده این بازی از یک کتاب قصه با عنوان من کلاهم را می‌خواهم، شکل گرفته است. همین‌طور نام لئو برگرفته از سگ واقعی توسعه‌دهنده این بازی است. به مرور مراحل بازی و کاراکترها و چالش‌های آن شکل گرفته است و قرار است بازی چه کسی ریش من را دزدیده است در ۱۱ مرداد عرضه شود.

  • در این بازی باید در شهر Beardsville به جستجو مشغول شد. حومه شهر، دانشگاه، کتابخانه، موزه، پارک تنها برخی از مکان‌های این بازی است. برای دسترسی به مکان‌های قفل شده باید پازل‌هایی را حل کرد و ریش‌های جدیدی به دست آورد.
  • در این بازی باید با سایر شهروندان گفتگو کرد. از آنها دعوت کنید که با شما یک فنجان قهوه بنوشند و با آنها دوست شوید و اعتماد آنها را به‌دست آورید. با به‌دست آوردن اعتماد سایر شهروندان مسیرهای جدیدی برای جستجو باز می‌شود.
  • با لئو همکاری کنید، سرنخ‌ها، شک‌ها و نقشه‌هایتان را با او در میان بگذارید. ممکن است او کمی شوخ‌طبعی نیز به خرج دهد.
  • در این بازی بیش از ۲۰۰ شخصیت منحصر به فرد وجود دارد. پازل‌های این بازی هیجان‌انگیز است و شامل اتاق فرارها، معماها، پیدا کردن کد می‌باشد.

در سایت این بازی در خصوص نحوه به‌دست آوردن بیت کوین رایگان، توضیحات بیشتری ارائه نشده است و باید تا تاریخ انتشار آن منتظر ماند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

پذیرش ارز های دیجیتال

ramintak

07/مرداد/1400

با این گونه برنامه ها و بازی ها میتوان گفت ارز های دیجیتال در حال گسترش هستند و آینده خوبی خواهند داشت ولی بعضی از این بازی ها و برنامه ها میتوانند کلاهبرداری باشند

16

پیدا کردن کلمات

ayoobchem

05/مرداد/1400

به‌گزارش دیکریپت، بازی جدیدی با نام «چه کسی ریش مرا دزدید؟» معرفی شده است که در آن، ۱۲ تکه کاغذ گم‌شده وجود دارد و روی هرکدام یک کلمه نوشته شده است. با پیدا‌کردن این کلمات و قراردادن آن‌ها در‌کنار‌هم عبارت بازیابی پیدا خواهید کرد که متعلق به کیف‌پولی حاوی بیت کوین در الکتروم ولت است. اولین بازیکنی که همه این ۱۲ تکه کاغذ را پیدا کند، مالک آن خواهد بود.

46

بازی دریافت بیت کویین

mohadesehdelshad

05/مرداد/1400

اگر بودجه ی مناسب همراه تون دارید ،این بازی روش خوبیه برای کسب بیت کویین ولی سود سرشاری ازاین راه نصیب شرکت سازنده ی بازی می شه

10

بازی هایی رایانه ای

[email protected]

06/مرداد/1400

باوجودویروس کرونااین بازی هاهستندکه باعث سرگرمی وآموزش به افرادمیشوند،مخصوصاکه معمایی وسرگرم کننده هم باشند

8

بازی ریش و بیت

09192110430

05/مرداد/1400

یک بازی معمایی برای اولین نفری که معمای بازی را حل کند، پاداش بیت کوینی در نظر گرفته است. در این بازی که «Who Stole My Beard / چه کسی ریش مرا دزدید» نام دارد، ۱۲ تکه کاغذ مجازی وجود دارد که روی هرکدام یک کلمه نوشته شده است. این کاغذها با هم عبارت بازیابی یک کیف پول الکتروم والت (Electrum Wallet) حاوی مقداری بیت کوین را تشکیل می‌دهند که برای پاداش حل معما اختصاص داده شده است. گفتنی است که سازندگان بازی اعلام نکرده اند در کیف پول چه مقدار بیت کوین وجود دارد؟؟؟؟

47

بازی ریش و بیت کوین

sadehmehrban

06/مرداد/1400

هر از گاهی فعالان عرصه ی ارزهای دیجیتال برای جلب توجه دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنند، و اینبار بازی ریش و بیت کوین سر تیتر رسانه های کریپتوکارنسی خواهد بود و می‌تواند در نوع خود جالب باشد. اما از آنجا که بازی به صورت رایگان عرضه نخواهد شد، به احتمال زیاد این بازی یک نوع لاتاری است و سود اصلی را سازنده ی بازی خواهد برد. بر فرض 100 هزار نفر این بازی را می‌خرند و هر نفر 10 دلار پرداخت می‌کنند که می‌شود یک میلیون دلار. و حال ممکن است کلا یک بیتکوین یا حتی کمتر بیتکوین در این معما به برنده برسد

30

بازی با جایزه ارز

[email protected]

05/مرداد/1400

این نوع بازی ها خیلی برای تبلیغ ارزها خوبه اکصر کشایی ک اصلا از ارز و بازار ارز ترس دارن با جایزه ای ک میگیرن وبا فروش ارز جایزشون باعث میشه با خرید و فروش ارز اشنا بشن و ترسشون بریزه و اسن باعث افزایش تقاضا و افزایش محبوبیت ارزها میشه

54

بازی و جایزه

aliansari

06/مرداد/1400

کم کم شرکتهای بازی سازی هم رو به تبلیغات ارزدیجیتال اورده اند گه هنوز مشخص نیست این ادعا درست لست یا نه ولی هر چه که هست بنفع اینده ارزدیجیتال است.

40

بازی و آموزش

امینکوین

06/مرداد/1400

قطعا یادگیری از طریق بازی و سرگرمی یکی از بهترین روش های آموزش است. پیشنهاد میکنم در صورت صلاحدید، دوستان عزیز در گروه حرفه ای کوینگرام هم از این شیوه در انتقال مطالب به ما کارآموزان استفاده نمایند.

35

دستگاهای به روزارزدیجیتال

hosein3648

09/شهریور/1400

استخراج ارز عالی میشه بادستگاه های جدیدتروبهتر ازهمیشه بهتروبهترترمیشه انشاالله هرچه زودتر بهتروبهترتر بشه ارزودستگاهای جدیدوبه روزش

7

معرفی

amir1382i

08/مرداد/1400

چه کسی ریش مرا دزدیده است ا معرفی شد این بازی به شما بیت کویین میدهد و مبتوانید از ان استفاده کنید

10

بازی

۱۲۴۸

06/مرداد/1400

این بازی می تواند سرگرم کننده باشد ولی از جایزه معلوم است که بازیه سختی است اما یا واقعا می شود با این بازی بیت کوین به دست آورد؟ از این بازی ها زیاد عرضه می شود ولی باید مواظب بود

34

بازی و جایزه

nima niknam

06/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب.کم کم شرکت های بازی سازی هم را به تبلیغات ارز دیجیتال آورده اند که هنوز مشخص نیست این ادعا درست است یا نه!ولی هر چه که هست به نفع آینده ارز دیجیتال است.

28

بازی

farejoon

06/مرداد/1400

البته که بیت کویین با این بازی یا معما انقدر سود میکنه که در مقابل یک بیت کویین چیزی براش نیست حساب چند میلیون ۲۴۵۰۰۰ تومان بدن تا تو این مسابقه شرکت کنن خدا میدونه چه عدد نجومی شود و اخرش یک نفر پیدا شود که رمز و پیدا کند به هر حال بیت فکر همه جاشو کرده تا اخر نتایج ..امیدوارم موفق شین .

9

برنامه کوین گرام وارزها

Eslam1858

01/دی/1400

بیشرفت خوبی داره واستقبال زیادی داره پیدامیکنه درامد خوبی هم برای برنامه داره ولی برای مردم خیلی کم چون برداشت وجه شرایطش خیلی سخته حدودا اگه امکان داره که تقییری در برداشت وجه بشه خیلی عالی میشه باتشکر

4

بیشتر شناخته شدن بیت کوین

مسعودجعفری

05/مرداد/1400

باسلام با ساخت چنین فیلم هایی و همچنین تبلیغات گسترده ارزهای دیجیتال شاهد گسترش و بیشتر شناخته شدن روز به روز ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا و استقبال مردم قرار خواهد گرفت و معاملات بیشتری انجام خواهد شد و جایگزینی ارزها ی دیجیتال بر ارز های کنونی محتمل تر خواهد شد

47

بازی

hakan6669

06/مرداد/1400

این نوع بازیها برای تبلیغ ارزها خیلی خوبه به شرطی که همه بلد باشن بازی کنن و تو همه جا رواج پیدا کنه

9

بازی وجایزه

raha_rp

05/مرداد/1400

ساخت همچین فیلمها و بازیها تبلیغات گسترده ارزهایه دیجیتال و شاهد پیشرفت و شناخته شدن ارزهایه دیجیتال در سراسردنیا

7

تایید

dawoud

06/مرداد/1400

این بازی هم برای معرفی ارز هست و هم ی سرگرمی ب امید پول در اوردن در صورتی که هر چ تلاش کنی چیزی بدست بیاری بدست نمیاری هیچ و فقط هیجانتو بیشتر میکنه

9

دزدی ریش

behi220

05/مرداد/1400

شاید بازی از نظر یادگیری برای رمز کیف پول مفید باشد و با کلمات رمز بتواند قفل را باز کند ولی فکر نکنم داخل کیف بیت کوین باشد تازه اگر برای ایرانیان تحریم نباشد.

16

باری

asgharhos

26/شهریور/1400

بازی های کارگاهی خیلی باحال هستند بخصوص اگر جایزه هم داشته باشد بشرطی که راست باشه ولی باید مواظب باش

2

کسب درآمد بازی

Hadi49hadi

22/شهریور/1400

بازی شاید در نخست شوخی کودکانه‌ای به نظر برسد، اما در دنیای امروز هیچ چیز بعید نیست! شاید در وهله اول فکر کنید که با بازی کردن تنها وقت خود را تلف کرده‌اید و نه تنها پولی به دست نیاورده‌اید، بلکه سرمایه هنگفتی نیز صرف بازی های خود کرده‌اید.

4

جایزه اونم بیت کویین

abasgh605

05/مرداد/1400

درود به شما خیلی جذاب شده دنیای رمز ارزها هر جا و در هر موضوعی این روزها حرف بیت و الت کویین هست و رمز ارز یعنی داریم به روزهایی که بیت دنیارو دگرگون کنه میرسیم واستون موفقیت آرزو کردم

9

بیت کوین یا بازی

raziye30

10/مرداد/1400

روش خیلی جالبی برای آشنایی و ترغیب بیشتر مردم نسبت به خرید بیت کوین است.واقعا اینا همه جوره دارن پول در میارن،ایول.

5

استخراج اتریم

majidsoltsni

06/مرداد/1400

حدودا 4 ماه طول میکشه تا 0.1 اتریم براتون استخراج کنه حداقل برداشتی 0.1 اتریم هستش فقط کافیه آدرس اتریم و یه رمز چهاررقمی بهش بدین لازم نیست نتتون هم همیشه روشن باشه بعد باز کردن حساب خودش براتون خودکار استخراج میکنه

28

بازی ها

mohamdii

06/مرداد/1400

خب اگر حتی شده بازی ها هم بخواهند مردم را به سمت ارز دیجیتال بیت کوئین دعوت کنند خیلی خوبه و نه تنها بازی ها بلکه خیلی جامعه گسترده تری باید این کار با ارزش رو برای ارز دیجیتال انجام بده

10

سود بالای بازی

hadimsv

06/مرداد/1400

قیمت بالای ده دلار هست بلافاصله بعد از عرضه بازی با استفاده از ربات این رمز بازیابی میشه تازه معلوم نیست چقد بیت کوین جایزه میده به نظر من ترفندی هست برای فروش بازی بی کیفیت

10

بیت کوین

babak67

06/مرداد/1400

یک سال پیش با بیت کوین آشنا شدم و عاشق آن هستم. برای ترویج آگاهی درباره بیت کوین و پروژه دلخواهم دست به هر کاری خواهم زد...  برخی از بازیکنان آینده‌نگر نگرانی‌هایی درباره دخالت بات‌های دنیای رمزارزها در بازی و پیدا‌کردن عبارات بازیابی مطرح کردند؛ با‌این‌حال، نیل کولیر واکنشی به این نگرانی‌ها نشان نداد.

22

بازی و جایزه

[email protected]

11/مرداد/1400

به نظرم بازی سختی باشه ولی با سختیهاست که به راحتی میشه همه چی بدست بیاری اینم یه ریسکه وآمادی بزرگ ریسک پذیرند باید باخت تا هر بردی تجربه کرد

8

ریش مرا

marwan

15/فروردین/1402

این بازی در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) منتشر می‌شود و تنها با پول فیات قابل خرید است. البته کولیر اعلام کرده است که نسخه‌ای از بازی را ارائه خواهد داد که با بیت کوین قابل خریداری باشد.

1

رمزارزها بایدبه هرطریقی دردسترس باشند

زارع

05/مرداد/1400

برای اگاهی واستفاده ازرمزارزهابه خصوص بیت کوین بهترین راه شناخت انهاست که گاهی رمزارزهادرحوزه های مختلف ماننددیفای ،NFT ،ویابازی های فردی یا گروهی به میدان می ایند وکاربران باید برای استفاده ازانهاازفکرواگاهی خوداستفاده کند بازی چه کسی ریش مرادزدید یکی دیگر ازراههای سرگرم کننده وشناخت وبدست اوردن بیت کوین است

45

۱۴۰۰

mahmood.rahmati

06/مرداد/1400

این بازی ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ (۲ آگوست ۲۰۲۱) منتشر می‌شود و تنها با پول فیات می‌توان آن را خرید‌؛ اما به‌گفته‌‌ کولیر، نسخه‌ای از آن نیز روانه بازار خواهد شد که می‌توان آن را با بیت کوین خرید

38

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.