coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

6.5%

63,180 $

3,936,114,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.3%

3,107 $

193,562,985 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

62,281 تومان

Tether

Tether

usdt

3.3%

584.8 $

36,434,909 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.9%

144.81 $

9,021,663 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

0.5311 $

33,088 تومان

XRP

XRP

xrp

4.3%

3,105 $

193,434,024 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

14.3%

0.152 $

9,470 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.2%

5.77 $

359,471 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کناره‌گیری مدیر بایننس؛ صرافی بایننس به دنبال مدیرعامل جدید است

06/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
کناره‌گیری مدیر بایننس؛ صرافی بایننس به دنبال مدیرعامل جدید است
Binance
CZ
اخبار
3313
2 دقیقه

بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان قصد دارد مدیر عامل جدیدی انتخاب کند. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس اعلام کرد این صرافی در بخشی از برنامه احتیاطی خود به دنبال استخدام مدیر عامل جدیدی است.

به نقل از cryptobriefing چانگ پنگ ژائو اعلام کرده است:

ما به دنبال جذب مدیرانی با تجربه در مسائل قانون‌گذاری و تطبیقی هستیم. از آنجا که مطابقت با قانون‌گذاری‌ها در اولویت ما قرار دارد ما به دنبال استخدام یک مدیر عامل با تجربه قبلی در حوزه انطباق با مسائل قانونی هستیم.

وی عنوان کرد برنامه احتیاطی از روز اول شروع شده است و هیچ مدیر عاملی نباید بیشتر از ۱۰ سال در جایگاهش باقی بماند. CZ یک دوره ۵ ساله را برای سمت مدیر عاملی ایده‌آل می‌داند. با توجه به آنکه چانگ پنگ ژائو صرافی بایننس را در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی کرده است، می‌توان نتیجه گرفت که او در آینده‌ای نزدیک جایگاه خود را ترک خواهد کرد.

با این حال CZ اذعان داشت برنامه‌ای برای جایگزین کردن سریع او در کار نیست و ممکن است خبرنگاران صحبت‌های او را به نحوی دیگر منتقل کنند.

چانگ پنگ ژائو اعلام کرد قصد ندارد بایننس را برای همیشه ترک کند و در صورت استخدام مدیر عامل جدیدی او در یک موقعیت شغلی دیگر در این صرافی فعالیت می‌کند.

بایننس و مشکلات قانون‌گذاری

تصمیم صرافی بایننس مبنی بر استخدام مدیر عامل جدید گامی در راستای استراتژی‌های انطباق با قانون‌گذاری است.

ژائو عنوان کرد شرکت او برای دریافت مجوزهای بومی در مناطقی مانند کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و شرق آسیا در چهارچوب صرافی‌های رمز ارز قانونی اقدام کرده است.

صبح امروز نیز صرافی بایننس سقف برداشت روزانه برای کاربران سطح پایه را به ۰.۰۶ بیت کوین تغییر داد. این تصمیم به منظور افزایش سختگیری روی حساب‌های احراز هویت نشده اتخاذ شده است. همچنین در چند روز گذشته این صرافی لوریج بازارهای فیوچرز خود را برای برخی کاربران کاهش داده است و ابزاری برای گزارشات مالیاتی برای کاربران معرفی کرده است.

به کارگیری یک مدیر عامل متمرکز بر مسائل قانون‌گذاری به بایننس کمک می‌کند که به این اهداف دست پیدا کند.

صرافی Binance در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان است که حجم روزانه معاملات آن بیش از ۲۳ میلیارد دلار گزارش شده است.

بایننس برای تبدیل شدن به یک سازمان مالی تلاش می‌کند

مدیر عامل این صرافی به منظور ثبت این شرکت به عنوان یک سازمان مالی آمادگی لازم برای قانون‌گذاری‌های بیشتر را دارد.

به گزارش رویترز چانگ پنگ ژائو به منظور کسب مجوز فعالیت صرافی بایننس در تمام نقاط دنیا برای انطباق با قانون‌گذاری‌های بیشتر آمادگی لازم را دارد.

وی اعلام کرده است این صرافی قصد دارد در راستای تسهیل ارتباطات بین قانون‌گذاران و دولت‌ها یک دفتر مرکزی تاسیس نماید. CZ اعلام کرد:

از این پس ما یک سازمان مالی خواهیم بود.

بر اساس گفته‌های او بایننس از مدل تجاری قبلی خود فاصله می‌گیرد و برای تبدیل شدن به یک شرکت قانونی تلاش می‌کند. در ماه گذشته این صرافی با مسائل قانونی بسیار زیادی در کشورهای مختلف از جمله ژاپن و انگلیس روبرو شد.

به نظر شما استخدام مدیر عامل جدید در صرافی بایننس می‌تواند بار فشارهای قانونی روی دوش این صرافی را سبک‌تر کند؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

باینسس

۱۲۴۸

06/مرداد/1400

این کار باعث میشه دیگه بیت کوین به صورت قانونی در تمام کشورها به انوان یک ارز خرید و فروش شود ولی همچنان استخراج ارزها در برخی کشورها غیرقانونی است

45

مدیر عامل جدید باعث رونق

mohsenjozani

07/مرداد/1400

خوبه مدیر عامل جدید باعث رشد وموفقیت میشه وتفکرات وفکر جدیدی هم به اون سهام وارد میشه که به نظر من خوبه

1

جایگزین مدیرعامل جدید با تفکرات مالی

مسعودجعفری

06/مرداد/1400

باسلام با جذب مدیر عامل جدید در صرافی باینس با چنین ایده هایی باعث تطباق و پیشبرد های مالی مسلما در جذب سرمایه گذاری عالی قدمی مثبت خواهد بود

40

بایننس

mohamdii

07/مرداد/1400

خب شرکت بایننس باید در مدیر عامل با پایه و بر جایی استفده کنه و در تصمیم گیری ها به خوبی دقت کنند تابتوانند شرکت خوبی را در حوزه خود داشته باشد

1

صرافی باینس

[email protected]

06/مرداد/1400

بزرک ترین صرافی ارزدیتیجال جهان قصد دارد مدیر عامل جدیدی انتخاب کند. چنان میدانید که مدیر عامل آقای پنگ ژاو مدیر عامل باینس علام کردیده وبه نظر من انتخاب خوب است .

35

جایگزین مدیر عامل

me912hdi

06/مرداد/1400

با سلام با توجه به تفکرات و ایده های صورت گرفته وهمچنین نگاه به مدیران باتفکرات بالاتر قدم های مثبتی مشاهده خواهد شد

1

بایننس

babak67

06/مرداد/1400

او برای دریافت مجوزهای بومی در مناطقی مانند کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و شرق آسیا در چهارچوب صرافی‌های رمز ارز قانونی اقدام کرده است.

43

کاربران ایرانی

ramintak

07/مرداد/1400

با اجباری شدن احراز هویت برای کاربران بایننس کاربران ایرانی که در این صرافی کار میکنند و تعداشان هم زیاد است با مشکل بزرگی روبرو هستند و باید به فکر صرافی دیگری باشند

29

تعویض مدیر عامل بایننس

09192110430

06/مرداد/1400

پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با تغییرات آتی قیمت بیت کوین از طرف سرمایه‌گذاران، تحلیلگران بازار و همچنین افراد با نفوذی همچون مدیرعامل صرافی بایننس یعنی آقای چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) صورت گرفته است. آقای ژائو طی یک مصاحبه‌ی اخیر خود پیش‌بینی نسبتاً خوش‌بینانه‌ای در رابطه با قیمت بیت کوین در سال جاری داشته است. به گفته‌ی وی رمزارز BTC راهکار بسیار بهتری برای نگهداری ارزش در برابر ارزهای فیات است

46

کناره گیری مدیرعامل صرافی بایننس

زارع

06/مرداد/1400

برای عملکرد بهتر وکارایی سالم واستفاده ازقوانین روز کشورها بهتراست که حداکثر ماندن دراین پست ده سال باشد ولی اگر کارایی بهتری می خواهیم که شرکت یاسازمانی داشته باشد مدت مدیریت ان5سال باشد

49

معامله دوج کوین در بستری امن

majidsoltsni

07/مرداد/1400

صرافی ارز دیجیتال فینیکس دوج کوین را هم به لیست ارزهای بازار خود اضافه کرد. دوج کوین هفتمین ارز دیجیتال بزرگ جهان است که صدها هزار کاربر در سراسر جهان دارد. اعتماد این جامعه‌ی بزرگ و بین‌المللی باعث ایجاد چشم‌اندازی روشن برای این ارز دیجیتال شده است. صرافی فینیکس تا ۱۵ مرداد از کاربرانی که در این صرافی دوج کوین معامله کنند، کارمزدی دریافت نمی‌کند.

30

عرضه اولیه بایننس

Hadi49hadi

26/شهریور/1400

طی عرضه اولیه سکه توسط بایننس نزدیک به ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری شد. صرافی نام برده در عوض، به کاربران توکن ارز دیجیتال خود با نام بایننس کوین را اهدا کرد، هر چند در ابتدا ارزش هر واحد ۰.۱ دلار بود. این موضوع نشان می‌دهد سرمایه افرادی که از بایننس در شروع فعالیتش حمایت کردند، ۲۶۰ برابر شده است. گفتنی است اگرچه نام آن بایننس «کوین» انتخاب شده، اما یک رمز ارز مستقل نبوده و توکنی ساخته شده بر بستر بلاک چین اتریوم است.

2

درست

alimaruofi

09/مرداد/1400

خیلی خوب بود باید باشد ما که کلن بیخیال زندگی شدیم ولی خیلی محتوای خوبی بو من که خیلی خوشم امد ازش باید امتیاز علی داد بهش و عالی بود

0

مشکل جدید برای کاربران ایرانی

fereshtehm

07/مرداد/1400

متاسفانه ایران جزو کشورهای ممنوعه داد و ستد ارزهای دیجیتاله و این مسئله باعث بروز مشکلات عدیده برای کاربران ایرانی میشه، علی الخصوص کسانی که تراست والت دارن.

5

سیاست های پیشرفت

mohsenheydarii

07/مرداد/1400

خب وقتی بزرگترین صرافی جهان مدیر ارشدشو تغییر میده،یا از عملکرد ایشون راضی نبوده،یا اینکه اهداف بزرگتری داره که نیاز به مدیران بزرگتری احساس میشه!

1

استراتژی

nima niknam

09/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز.تصمیم صرافی بایننس مبنی بر استخدام مدیر عامل جدید گامی در راستای استراتژی های انطباق با قانون گذاری است.

2

شرایط بهتر و پر ریسک..

kh_mohamadzade

07/مرداد/1400

مدیر عامل جسور و پر انرژی بود و اینکه نفر بعدی کار سختی در پیش داره پیچیدگی کار و ثابت کردن خود کا کارای بهتری داره از مدیر عامل قبلی و این شرایط سختی رو به وجود میاره براش.. امیدوارم حتما شرایط بهتر میشه

4

کناره گیری مدیر بایننس

marwan

08/فروردین/1402

بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان قصد دارد مدیر عامل جدیدی انتخاب کند. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس اعلام کرد این صرافی در بخشی از برنامه احتیاطی خود به دنبال استخدام مدیر عامل جدیدی است.

1

استراتژی

mahmood.rahmati

06/مرداد/1400

تصمیم صرافی بایننس مبنی بر استخدام مدیر عامل جدید گامی در راستای استراتژی‌های انطباق با قانون‌گذاری است

46

کناره گیری مدیر عامل صرافی بایننس

[email protected]

07/مرداد/1400

برای عملکرد بهتر و کارایی سالم و استفاده از قوانین روز کشور ها بهتراست که حداکثر ماندن در این پست ده سال باشد ولیاگر کارایی بهتری می خواهیم که شرکت یا سازمانی داشته باشد مدت مدیریت ان پنج سال باشد

29

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.