coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.6%

57,559 $

3,585,925,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.8%

2,917 $

181,709,787 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9994 $

62,263 تومان

Tether

Tether

usdt

3.2%

548 $

34,139,154 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

129.85 $

8,089,655 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.5%

0.5078 $

31,636 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

2,914 $

181,567,743 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3%

0.1263 $

7,868 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.3%

4.72 $

294,056 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

جابه‌جایی ماینرهای چینی پایان یافت؛ بهبود هش‌ریت شبکه بیت کوین و اتریوم

07/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
جابه‌جایی ماینرهای چینی پایان یافت؛ بهبود هش‌ریت شبکه بیت کوین و اتریوم
China
Bitcoin
Ethereum
تحلیل
3832
4 دقیقه

با پایان جابه‌جایی ماینرهای چینی به کشورهای دیگر، هش‌ریت شبکه‌های بیت کوین و اتریوم به تدریج در حال بازیابی است. دفتر مرکزی BIT Mining در شنژن گفته است که هم‌اکنون تجهیزات استخراج بیت کوین و اتریوم را به خارج از کشور چین انتقال داده و شروع به کار کرده است.

به نقل از the block crypto، با پایان جابه‌جایی بعضی از ماینرهای چینی به خارج از این کشور پس از سرکوبی توسط دولت، توان هشینگ دو بلاک چین برتر بیت کوین و اتریوم در مسیر بازیابی تدریجی قرار گرفته است.

میانگین متحرک ۷ روزه هش‌ریت بیت کوین به تدریج افزایش یافته و طی ۳ هفته اخیر بر روی ۱۰۰ اگزاهش بر ثانیه ثابت مانده است.

پس از سرکوبی صنعت استخراج بیت کوین توسط دولت چین، به ایستگاه‌های برق چندین استان این کشور دستور داده شده است تا تامین انرژی و برق مورد نیاز برای تاسیسات استخراج را به حالت تعلیق درآورند. هش‌ریت بیت کوین ابتدا به کمتر از ۹۰ اگزاهش بر ثانیه کاهش یافت که این سطح، از اوایل سال ۲۰۲۰ بی‌سابقه بوده است. انتظار می‌رود سختی استخراج بیت کوین با بازیابی تدریجی، در تنظیم بعدی رشد ۴ درصدی را ثبت کند. سختی شبکه از اواسط ماه می تاکنون، چهار تنظیم نزولی پشت‌سر هم را ثبت کرده است.

هش ریت بیت کوین

اگرچه در ابتدا گفته شده بود که این سرکوبی فقط مختص به استخراج بیت کوین است، اما دستور قطع برق به استان‌ها بر فارم‌های استخراج فعال در شبکه اتریوم نیز تأثیرگذار بوده است. این شرایط باعث شد ماینرهای اتریوم به فکر فروش کارت گرافیک‌های خود در بازارهای دست دوم فروشی بیافتند.

هم‌چنین پس از دستور سرکوبی از جانب دولت چین، علاوه بر بیت کوین، هش‌ریت شبکه اتریوم نیز با کاهش بیش از ۲۰ درصدی مواجه شد اما به تدریج به بالاتر از ۵۰۰ تراهش بر ثانیه افزایش یافت.

هش ریت اتریوم

بازگشت ماینرها به شبکه

بازیابی هش‌ریت بیت کوین و اتریوم نشان می‌دهد که حداقل بعضی از ماینرهای چینی فرایند جابه‌جایی به سایر کشورها را به پایان رسانده و سرانجام به شبکه بازگشته‌اند.

برای مثال، شرکت BIT Mining که قبلاً به اسم یکی از شرکت‌های بخت آزمایی ورزشی آنلاین شناخته می‌شد، تا ماه آوریل سال جاری بیش از ۵۰,۰۰۰ دستگاه اسیک بیت کوین در شین جیانگ و ژینگهای داشته است. این شرکت هم‌چنین دو تاسیسات استخراج فعال در سیچوان در اختیار داشته است.

پس از سرکوبی از جانب دولت، یکی از شرکت‌های ماینر بیت کوین که در بازار بورس نیویورک نیز فهرست شده، گفته است که تا ماه جولای ۳۰۰۰ دستگاه به قزاقستان ارسال خواهد کرد. BIT Mining در بیانیه رسمی در روز چهارشنبه بیان کرد ۳۸۱۹ دستگاه استخراج بیت کوین با مجموع هش‌ریت ۱۷۲ پتاهش بر ثانیه به تاسیسات واقع در قزاقستان ارسال و در آن کشور فعال کرده است. این شرکت اوایل هفته جاری اعلام کرده بود که کاملا از کسب‌وکار مرتبط با بخت آزمایی خارج شده است تا تمام تمرکز خود را بر روی استخراج قرار دهد.

شرکت BIT Mining گفته است که ۴۰۳۳ دستگاه استخراج بیت کوین دیگر با مجموع هش‌ریت ۱۲۱ پتاهش بر ثانیه به دیتاسنترهای واقع در قزاقستان ارسال شده و آماده فعالسازی است. به علاوه، توافقنامه خرید ۲۵۰۰ ماینر جدید بیت کوین امضا کرده است که انتظار می‌رود طی ۷ روز آتی تحویل داده شود و در کشور قزاقستان فعال شوند.

شرکت BIT Mining به غیر از تجهیزات استخراج بیت کوین، فعالیت در زمینه استخراج اتریوم را نیز خارج از کشور چین و با هش‌ریت ۸۶.۴ گیگاهش بر ثانیه آغاز کرده است. این شرکت که هم اکنون تقریبا ۰.۷ درصد کل هش‌ریت شبکه اتریوم را در اختیار دارد گفته است:

انتظار می‌رود تا پایان ماه اکتبر ۲۰۲۱، دستگاه‌های بیشتری با ظرفیت ۴۷۱۳.۶ گیگاهش بر ثانیه فعال شوند.

شرکت BIT Mining در ماه فوریه ۲۰۰۰ ماینر اتریوم به ارزش ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است که تاریخ تحویل آن در طول سال جاری است.

شرکت ارائه‌دهنده انرژی بیت‌ریور (BitRiver) که در کشور روسیه واقع است، بیان کرده که پس از دستور قطع برق توسط دولت چین، قراردادهایی با مشتریان چینی فعال در زمینه استخراج برای تامین ۱۵۰ مگاوات برق امضا کرده است. انتظار می‌رود این ظرفیت برق طی چهار ماه آتی به شبکه برق وارد شود.

ایگور رونتس (Igor Runets) موسس و مدیرعامل بیت‌ریور قبلا گفته بود که با توجه به کاهش عرضه جهانی برق برای استخراج بیت کوین، ممکن است بازیابی کامل هش‌ریت بیت کوین به سطح رکورد ۱۸۰ اگزاهش بر ثانیه مدتی طول بکشد.

آیا در آینده نزدیک باز هم شاهد رکوردشکنی هش‌ریت بیت کوین خواهیم بود یا بازیابی آن بیش از آنچه که انتظار می‌رود به طول می‌انجامد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

وقت ماینر اتریوم شدن رسیده !

amirkhosrofeizi

08/مرداد/1400

اتریوم به دو دلیل پادشاه بازار کریپتو کارنسی میشود یک به خاطر شبیه شدن به بیت کوین و خارج شدن از محدود بودن توکن های اتریوم بعد از آپدیت دو حجم بازار که همین الان اتریوم اختلاف حجمی اگر داره با اتریوم به خاطر قیمت بالای بیتکوین هست که به نظر من خیلی کمتر از قیمت واقعیشه و حباب هست این دو دلیل وقتی اتفاق بیفتن میبینیم که اتریوم به نماد تک ارز جهان بین تبدیل خواهد شد

11

استخراج بیتکوین

btc12345

07/مرداد/1400

بطور قطع نه چین و نه هیچ کشور دیگه از سود ناشی از ماینینگ و دیگر تراکنش های مربوط به رمزارها بدشون نمیاد، حالا باید منتظر ماند تا مشخص بشه چرا اجازه استخراج رو در کشور خودشون نمیدن؟ البته در خبرها اومده که بخشی از ماینرها به ایران هم وارد شدن.

9

جا به جایی ماینرها

farid63

08/مرداد/1400

به نظر میاد چین در مورد رمزارزها رفتار محتاطانه ای در پیش گرفته و یا شاید هم علت این کار بار زیاد مصرف برق هست.البته آینده همه چیز را روشن میکنه

6

ماینر ها

[email protected]

09/مرداد/1400

با درود و سپاس فراوان به شما دوست و هموطن عزیز و گرامی: استخراج انواع و اقسام ارز های دیجیتالی ، در اکثر کشورهای رو به رشد، قانونی بوده و حتی با قرار دادن تخفیف هایی ، شرکت های که ماینر انجام می دهند را جذب می کنند ... اما ، متاسفانه مسولین ما ، حتی توان تامین برق کشور خودش را هم نداره ، از بس که سرمایه گذاری در صنعت برق و حتی سیستم برق رسانی از بس فرسوده که بعضی ۵۰ ، ۴۰ در صد افت دارند .... با تشکر فراوان ، موفق و پیروز و صحت و سلامت و تندرست و سربلند باشید...

5

جابجایی ماینر ها

[email protected]

17/مرداد/1400

با جابجایی ماینر ها روند ارزها صعودی شد و هدفی ک چین داشت ک میخواست با منع کردن در بازار ارز سلطه داشته باشه با شکست مواجه شد ارز فراگیره و بیت کوین به قعر قعرا میره

4

روند صعود ارز

[email protected]

08/مرداد/1400

سلام و روز بخیر ، با جابجایی و بازگشت ماینر ، قطعا روند ارز بصورت صعودی بر میگرده و باعث میشود سرمایه گذاران بیشتری جذب شوند

9

بازیابی

hossein2000

08/مرداد/1400

روسیه با تامین برق استخراج کننده ها آنها جذب می نماید... ولی در ایران دولت به فکر جمع آوری و فرصت ها در حال سوختن است و هر روز عرصه بر جوانان سرمایه گذار تنگ تر می شود

9

جابجایی ماینرها یا سیاست اقتصادی

09192110430

07/مرداد/1400

هم‌زمان با تأکید دوباره رگولاتورهای چینی در مورد وضع قوانین ممنوعیت خدمات پرداختی بیت‌کوینی، بسیاری از استخراج‌کنندگان این رمزارز به فکر ترک چین افتاده‌اند. باوجوداینکه هنوز برخی از استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در استان سیچوآن در جنوب شرق چین مشغول فعالیت هستند، منابع آگاه از احتمال خروج آن‌ها از این کشور، در واکنش به سیاست‌های دولتی جدید خبر داده‌اند. رگولاتورهای چینی اخیراً مجدداً بر محدودیت‌های آتی بر فعالیت‌های بیت‌کوینی تأکید کرده‌اند؛ برای نمونه، در جلسه‌ اخیر کمیته‌های ثبات و توسعه مالی شورای دولتی، مسئولین از مقابله این کشور با فعالیت‌های مربوط به بیت‌کوین برای جلوگیری از گسترش مخاطرات و آسیب دیدن سیستم، خبر دادند. بانک مرکزی این کشور نیز با صدور بیانیه‌ای نهادهای مالی و شرکت‌های پرداخت را از ارائه خدمات مربوط به رمزارزها منع کرد.؟؟؟؟

33

جلب سرمایه گذاران به سوی ارزدیجیتال.

ebramdl

03/شهریور/1400

هرچقدارزدیجیتال راه صعود کردن راطی کند سرمایه گذاران. سرمایه بیشتری را برای خرید صرف این کارمیکنن تابتوانندسودبیشتری ازاین راه بدست اورند

5

کپی نکنید

Rainman1360

08/مرداد/1400

آقا من هر چی این تحلیل هارو میخونم فقط برداشتن قسمتی از متن بالا رو کپی کردن به جای تحلیل گذاشتن قابل توجه همچنین اشخاص بگم که تحلیل یعنی نظر خودتون رو درباره این اتفاق بگید نه فقط چیزی که نوشته شده رو دوباره بنویسید بااحترام به اونا که تحلیل درست و حسابی میذارن

8

فرار ببت ماینینگ از چبن

marwan

28/بهمن/1401

بعد ازاینکه چین فعالیت این شرکت در چین ممنوع کرد این شرکت به قزاقستان منتقل شد وتوسط دستگاهای سنگین شروع به استخراج بیستر وبیشتر کرد

2

ماینرهای چین

babak67

08/مرداد/1400

براساس قوانین و مقررات رمزارزهای مجاز برق را به قیمت صادراتی دریافت می کنند اما طی این چند روز با هماهنگی هایی که انجام شد کلیه مراکز مجاز فعالیت خود را قطع کردند و قرار شد زمان دیگری مجددا فعالیت خود را آغاز کنند.

20

بالارفتن هش ریت بیت کویین و اتریوم

[email protected]

08/مرداد/1400

اینکه بیت کویین دوباره داره جون میگیره و کندل های روزانه و هفتگی سبزی ثبت میکنه خیلی خوبه.این وسط هم انتقال و راه اندازی ماینرهای چینی توی کشورهایی چون روسیه و قزاقستان و حتی ایران میتونه کمک خیلی خوبی برای بالا رفتن بیت کویین داشته باشه.

5

بازیابی

mahmood.rahmati

07/مرداد/1400

با پایان جابه‌جایی بعضی از ماینرهای چینی به خارج از این کشور پس از سرکوبی توسط دولت، توان هشینگ دو بلاک چین برتر بیت کوین و اتریوم در مسیر بازیابی تدریجی قرار گرفته

33

افزایشی

gahraman

07/مرداد/1400

من نظرم این هس که با احتیاط جلو رفت اما تا حالا زیاد کاهشی نبودی شاید چند روز کاهش داشته اما در روال روبه افزایش که بگذارد زیاد افزایش پیدا میکند

6

روند صعود ارز

nima niknam

09/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان.با جابجایی و بازگشت ماینر ، قطعا روند ارز به صورت صعودی بر می گردد و باعث می شود سرمایه گذاران بیشتری جذب شود.

7

جابجایی ماینرهای چینی

امینکوین

07/مرداد/1400

بطور قطع نه چین ‌و نه هیچ کشور دیگه از سود ناشی از ماینینگ و دیگر تراکنش های مربوط به رمزارها بدشون نمیاد، حالا باید منتظر ماند تا مشخص بشه چرا اجازه استخراج رو در کشور خودشون نمیدن؟ البته در خبرها اومده که بخشی از ماینرها به ایران هم وارد شدن.

36

جابه جایی ماینرهای چینی

[email protected]

09/مرداد/1400

با پایان جابه جایی ماینرهای چینی به کشورهای دیگر هش ریت شبکه های بیت کوین واتریوم به تدریج در حال بازیابی است

5

بازگشت ماینرها و روند صعودی قیمت ارزها

مسعودجعفری

07/مرداد/1400

باسلام وقت بخیر،با بازگشت ماینرها به مدار مسلما تاثیر مثبت در روند صعودی قیمت ارزها داشته و سرمایه گذاران بیشتری جذب خواهد کرد.

30

پایان یافتن جابجایی ماینرهای چینی

زارع

07/مرداد/1400

باپایان گرفتن ماینرهای چینی وضعیت رمز ارزهاتاحدی روند افزایشی به خودگرفتند وهش ریت بیت کوین به روال سابق برگشت وتقریبا سبب بهبودی وثبات بازارشدوضعیت اشفته ماینرها وسردرگمی سرمایه گذاران نیز روبه پایان است

36

افزایش دوباره هش ریت

نوید

08/مرداد/1400

هش ریت بیت کوین و اتریوم موقعی که کم میشه به این معنیه که ماینر ها کمتر به سمت بیت کوین رفته اند البته این اجباری بوده و فعالیت ماینر ها ممنوع شده بود ولی خوشبختانه دوباره برگشتند

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.