coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.2%

66,938 $

3,969,423,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.2%

3,105 $

184,098,036 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

581.2 $

34,467,532 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.9%

173.13 $

10,266,609 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

59,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.2%

3,100 $

183,839,488 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5241 $

31,079 تومان

XRP

XRP

xrp

4.1%

0.1562 $

9,263 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.2%

6.48 $

384,264 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

صرافی یونی‌سواپ قصد همکاری با پی‌پال را دارد

08/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
صرافی یونی‌سواپ قصد همکاری با پی‌پال را دارد
UniSwap
Paypal
اخبار
UNI
3076
3 دقیقه

رییس بخش توسعه و گسترش یونی‌سواپ در همایش EthCC در پاریس به همکاری محتمل این صرافی با پی‌پال، E*Trade و استرایپ (Stripe) اشاره کرد.

ه نقل از کوین‌دسک، یونی‌سواپ بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهان به دنبال گسترش فعالیت خود در زمینه امور مالی مشتریان است. این موضوع در ویدئویی از همایش EthCC در پاریس بیان شد که اکنون این ویدئو از یوتیوب حذف شده است.

اشلی شاپ (Ashleigh Schap) رییس بخش توسعه و گسترش یونی‌سواپ در این همایش گفت که تیم توسعه‌دهنده این پروتکل معاملاتی در حال گفتگو با شرکت‌های شناخته‌شده حوزه فناوری امور مالی (fintech) به منظور گسترش و ترویج دیفای است.

شاپ در این خصوص گفت:

ما در حال تلاش هستیم تا صرافی یونی‌سواپ و سایر حوزه دیفای را در این برنامه‌ها وارد کنیم تا بتوانیم رویای نقدینگی آزاد و کارآمد را برای سراسر جهان محقق سازیم. پی‌پال، E*Trade و استرایپ خواهان گفتگو با ما هستند.

یونی‌سواپ لبز، EthCC، پی‌پال، E*Trade و استرایپ تاکنون در خصوص این موضوع اظهارنظری بیان نکردند.

پس از انتشار مقاله کوین‌دسک، هیدن آدامز (Hayden Adams) موسس شرکت یونی‌سواپ لبز در توییتر نوشت با شرکت‌هایی که در همایش EthCC به آنها اشاره شده است همکاری نداشته‌اند. وی گفت این ویدئو به درخواست یونی‌سواپ حذف شده است زیرا ممکن بود اینطور به نظر برسد که با شرکت‌های مذکور رابطه کاری داشته‌اند در حالی که اینطور نیست.

طبق سخنان شاپ، صرافی یونی‌سواپ با استفاده از شرکت‌های واسطه نظیر فایربلاکز (Fireblocks)، پکسوز (Paxos) و تالوس (Talos) به دنبال ایجاد همکاری بین امور مالی مشتریان و عرصه دیفای است. نکته قابل توجه این است که پکسوز سازنده پلتفرمی است که سرویس رمزارز پی‌پال بر بستر آن قرار دارد.

این همکاری‌ها می‌تواند به پروتکل‌های دیفای امکان دهد تا با ارائه دارایی‌های متنوع‌تر، پرداخت‌های آنی و دسترسی شبانه‌روزی وارد فناوری امور مالی شوند.

یکی از منابع نزدیک که ترجیح داد اسمی از او برده نشود در این خصوص گفت:

ما در حال صحبت با افراد مختلفی درباره شرایط و اتفاقات بالقوه آینده هستیم، اما هنوز چیزی تعیین یا تایید نشده است.

پکسوز و فایربلاکز نیز در این خصوص اظهارنظر نکرده‌اند.

آیا شاهد ورود TradFi به دیفای خواهیم بود؟

ایجاد بازارهای نقد یک وظیفه دشوار برای صرافی‌های سنتی است که متکی به روابط هزینه‌بر و پیچیده با بازارسازها هستند. صرافی یونی‌سواپ به عنوان یک بازارساز خودکار یا پلتفرمی که تبادل دارایی‌ها در استخرهای مختلف نقدینگی را برای معامله‌گران امکان‌پذیر می‌سازد، اسمی شناخته‌شده در عرصه رمزارزها است.

شاپ در سخنرانی خود در EthCC گفت:

رشد بازار رمزارزها در سال گذشته به شرکت‌های فناوری امور مالی نشان داد که تقاضای زیادی از جانب مشتریان برای رمزارزها و محصولات دیفای وجود دارد.

وی افزود که گسترش صرافی یونی‌سواپ به دشواری چند سال قبل نیست و شرکت‌هایی نظیر پی‌پال و استرایپ در مقابل محصولات دیفای مقاومت کمتری نشان می‌دهند.

شاپ در این خصوص گفت:

در ارتباط بودن و حفظ کاربران دلیل بسیار مهمی است که این شرکت‌های بزرگ به دنبال همکاری نزدیک با پلتفرم‌هایی نظیر یونی‌سواپ هستند.

شاپ در همایش پاریس گفت هرچند، امور مالی سنتی هنوز دغدغه‌هایی در خصوص فناوری بلاک چین و اعتبار و صحت تراکنش‌های درون زنجیره‌ای دارد. وی بیان کرد که استراتژی کنونی صرافی یونی‌سواپ، بررسی دقیق و نظرسنجی در خصوص نیازهای سازمان‌های مالی بزرگ در خصوص قوانین احراز هویت و سایر دغدغه‌های مرتبط با انجام تراکنش مستقیم بر بستر بلاک چین است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

سونی سواپ

babak67

08/مرداد/1400

ایجاد بازارهای نقد یک وظیفه دشوار برای صرافی‌های سنتی است که متکی به روابط هزینه‌بر و پیچیده با بازارسازها هستند. صرافی یونی‌سواپ به عنوان یک بازارساز خودکار یا پلتفرمی که تبادل دارایی‌ها در استخرهای مختلف نقدینگی را برای معامله‌گران امکان‌پذیر می‌سازد، اسمی شناخته‌شده در عرصه رمزارزها است. شاپ در سخنرانی خود 

23

احتمال همکاری یونی سواپ و پی پال

Behroozmahmoudi

08/مرداد/1400

یونی سواپ بمنظور گسترش فعالیت خود در امور مالی کاربران قصد همکاری با شرکتهای پیشرو در فن آوری امور مالی نظیر پی پال واسترایپ وE*tradeرادارد.

32

یونی سواپ

mahmood.rahmati

08/مرداد/1400

بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهان به دنبال گسترش فعالیت خود در زمینه امور مالی مشتریان است این موضوع در ویدئویی از همایش EthCC در پاریس بیان شد که اکنون این ویدئو از یوتیوب حذف شده

39

همکاری بزرگ

arminaka71

08/مرداد/1400

م بزرگترین صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ بخواهد برای همکاری با پی پال این همکاری هیلی خوبه آینده خوبی داره برای این دو مرکز ارز دیجیتتلر

27

نقل و انتقال رمزارز

امینکوین

08/مرداد/1400

با توجه به سرمایه گذاری های فراوان چینی ها در ایجاد صرافی های مجازی و همینطور هزینه های بالای ماینیگ، استراتژی چینی ها کسب درآمد حداکثری از نقل و انتقال رمز ارزها و در صورت لزوم گرو گرفتن دارایی کاربران هست. کاری که همین الآن هم دارن انجام میدن. دوستان لطفا از صرافی های غیر چینی و غیر آمریکایی استفاده کنید

35

نقل و انتقال

Matinhshmati

08/مرداد/1400

با سلام با توجه به این همه نقل و انتقال های خطر ناک از طرف چینی ها و کشور های دیگه به نظر بنده باید منتظر یک صرافی دیجیتال فوق پیشرفته با زبان فارسی بود که بتوان به راحتی مورد استفاده همگانی قرار بگیرد باتشکر

10

همکاری یونی سواپ با پی پال

زارع

08/مرداد/1400

بزرگترین صرافی غیرمتمرکزیونی سواپ که باتقاضای مشتریان زیادی روبه روست هرچه فعالین این حوزه بتوانند بااستفاده ازفناوری های روز دنیا وهمکاری بادیگر پلتفرم های فعال فضای مجازی می توانند به پیشرفتهای زیادی دست یابد

32

همکاری یونی سواپ و پی بال

09192110430

08/مرداد/1400

اشلی شاپ (Ashleigh Schap) رییس بخش توسعه و گسترش یونی‌سواپ در این همایش گفت که تیم توسعه‌دهنده این پروتکل معاملاتی در حال گفتگو با شرکت‌های شناخته‌شده حوزه فناوری امور مالی (fintech) به منظور گسترش و ترویج دیفای است. شاپ در این خصوص گفت: ما در حال تلاش هستیم تا صرافی یونی‌سواپ و سایر حوزه دیفای را در این برنامه‌ها وارد کنیم تا بتوانیم رویای نقدینگی آزاد و کارآمد را برای سراسر جهان محقق سازیم. پی‌پال، E*Trade و استرایپ خواهان گفتگو با ما هستند.

20

پی پال. با ارزش

ivnse888

09/مرداد/1400

چرا مسئولین توجه نمی کند تا برنامه های خوب را که مردم ایران نمیتوانند به انها دسترسی داشته باشد برای مردم عزیز ارائه نمی دهند. تا همه مورد استفاده قرار دهد اول همین پی پال.

4

پی پال همکاری با تمام صرافی ها

موسي

08/مرداد/1400

پی پال همکاری خود را با تمام صرافی های غیر متمرکز را انجام می کنند و روز به روز می شنویم که پی پال با یکی از صرافی های غیر متمرکز همکاری خود را انجام می دهند

26

صرافی ها

nima niknam

09/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان.از حمایت کردان این شرکت ها آدم به هیرت می افتد،یکبار طرف داری می کنند و زیر پای هم را می روفند و نه همیه صرافی ها.

10

همکاری اینده ساز

مسعودجعفری

08/مرداد/1400

باسلام وقت بخیر اگه این همکاری با پی پال اتفاق بیفته قدمی مهم در جهت گسترش و بهبود معاملات ارز بیفته و استقبال بیشتری صورت میگیرد.

24

گرفتن گرو پول مردم

abbaskorbanm

08/مرداد/1400

کشوری که قبول نمایند رمز ارز در کشورشان تولید شود حق نظر دارند ولی کشوری که ارزشی برای ارز دیجیتال قابل نیست چرا باید کیف پول ل و آرایی مردم را بلکه کند واستفاده

9

صرافی های

[email protected]

08/مرداد/1400

از حمایت کردان این شرکتها ادم به هیرت میفته یکبار طرف داری میکنند و زیر پای هم را می روفند ونه همیه صرافی ها

23

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.