coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

6.5%

63,180 $

3,936,114,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.3%

3,107 $

193,562,985 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

62,281 تومان

Tether

Tether

usdt

3.3%

584.8 $

36,434,909 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.9%

144.81 $

9,021,663 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

0.5311 $

33,088 تومان

XRP

XRP

xrp

4.3%

3,105 $

193,434,024 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

14.3%

0.152 $

9,470 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.2%

5.77 $

359,471 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۳ اتفاق جدید برای قیمت طلا / پیش از خرید طلا این اخبار را بخوانید

08/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
۳ اتفاق جدید برای قیمت طلا / پیش از خرید طلا این اخبار را بخوانید
Gold
بازار ایران
اخبار داخلی
طلا
2795
2 دقیقه

شاخص دلار عقب‌نشینی کرده، اخبار حاوی نااطمینانی از مذاکرات منتشر و تقاضاهای احتیاطی بازار طلا بیشتر شده است. آیا بازار طلا طبق انتظار عمل خواهد کرد و متاثر از این اخبار به روند صعودی خود ادامه می‌دهد؟

صبح امروز رویترز گزارش داد که ارزش دلار برای سومین روز متوالی در محدوده نزولی ماند. آن طور که ایسنا گزارش رویترز را ترجمه کرده، رفتار معامله‌گران بازار ارز هنوز با احتیاط زیادی در مقایسه با هفته‌های قبل همراه است. بسیاری از تحلیلگران بازار ارز معتقدند که سیگنال کلیدی بعدی در تعیین مسیر دلار زمانی خواهد بود که بانک مرکزی آمریکا زمان تغییر سیاست‌های فعلی و افزایش نرخ بهره از نرخ پایین فعلی را اعلام کند.

اما جدای از این سیگنال صعودی برای قیمت طلا، اخبار دیگر نیز وضعیتی مشابه دارند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه در کویت اظهار کرد که مذاکرات بر سر احیای برجام نمی‌توانند به طور نامحدود ادامه یابد اما واشنگتن کاملا آماده است تا مذاکرات را ادامه دهد.

وی گفت: ما به دیپلماسی متعهد هستیم اما این پروسه نمی‌تواند به طور نامحدود ادامه یابد. ما می‌خواهیم ببینیم که ایران آماده انجام دادن یا ندادن چه کارهایی است و کاملا آماده‌ایم تا برای ادامه مذاکرات به وین بازگردیم. توپ در زمین ایران باقی است.

اما سومین پیام مهم برای بازار طلا مربوط به رفتار بازیگران آن است. دنیای اقتصاد نوشته است: برخی بازیگران حاضر در بازار عنوان می‌کنند که تقاضای احتیاطی در روزهای اخیر بالا رفته است. از نگاه آنها، جدا از توقف مذاکرات هسته‌ای و تهدید آمریکا مبنی بر تحریم‌های جدید، اعتراضات در کشور نیز موجب هراس شماری از معامله‌گران و افزایش خریدهای احتیاطی ارز و طلای آنها شده است. با این حال، بیشتر فعالان باور دارند که افزایش قیمت روزهای اخیر بیشتر به‌دلیل توقف مذاکرات هسته‌ای و تغییر فضای انتظاری بازارها بوده است.

در همین حال به نظر می‌رسد بازار طلا نیز در روزهای اخیر نسبت به اخبار گرانی دلار واکنش نشان داده است. محمد کشتی‌آرای، نائب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پایان هفته اخیر در گفتگو با صداوسیما از افزایش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی سکه خبر داده و دلیل آن را بالا رفتن قیمت اونس جهانی و رشد قیمت ارز دانسته است.

نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا نیز در گفتگو با تجارت‌نیوز از کاهش تقاضا در طول هفته گذشته و تاثیر نوسانات قیمت دلار بر بازار طلا و سکه خبر داده و علت اصلی افزایش قیمت را نبود تقاضا و افزایش نرخ ارز می‌داند.

اما آیا در ادامه با توجه به اخبار مورد اشاره ممکن است روند فعلی طلا ادامه یابد؟ این روند چقدر ممکن است در ادامه پایدار باشد؟ خیلی از فعالان بازار معمولا برای خرید خود ابتدا به این دو سوال پاسخ می‌دهند. از نگاه برخی کارشناسان مانند شهاب موسوی در آینده بلندمدت مثلا چهار ساله روند طلا رو به صعود پیش‌بینی می‌شود اما برخی کارشناسان هم مثل او خوشبین نیستند. باید دید در هفته پیش‌رو طلا چه واکنشی به اخبار مورد اشاره نشان می‌دهد.

منبع:

تجارت نیوز


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

فدرال رزرو نیویورک: بیت کوین می‌تواند جایگزینی برای طلا باشد

فدرال رزرو نیویورک: بیت کوین می‌تواند جایگزینی برای طلا باشد

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد


تحلیل کاربران

مطالعه روند طلا

نوید

11/مرداد/1400

قیمت طلا به طور کلی افزایشی است.حتی با وجود این که گاهی اوقات افت های شدیدی دارد.فقط یه چیزی میتونه طلا رو به طور قطع به یه فلز معمولی تبدیل کنه اون هم استخراج طلا از فضا است که من بعید میدونم عملیاتی باشه.بیت کوین بازار طلا رو داره تصاحب میکنه ولی تا الان فقط ده درصد بازار طلا رو گرفته

12

نوسانات طلا

yones83

09/مرداد/1400

به نضر من الا وقت خرید طلاست حتی در بازار های ارزی و بورسی باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم ....

10

طلا دربازار ارز

[email protected]

08/مرداد/1400

در بازاره ارزها دیجیتا ل طلا جایه کاهه خوبی دارد ودر رشد طلا که در چند روز اخیر خوب بود است داشته ونبسان زیادی در بازار ارز داشته

22

قیمت طلا

raha_rp

12/مرداد/1400

طلا هیچوقت افت نمیکند هرگز نداشتیم طلاقیمتش بره بالا و دوباره بخواد بیاد پایین یه تومن میکشن روطلا بعدصدتومن میارن پایین و همونقد نگهش میدارن تا سرصدا بین مردم کمترشه و دوباره این داستان ادامه دارد

6

تحلیل طلا

nadernouri44

08/مرداد/1400

بالاخره روزی میرسه که ارز های دیجیتال مخصوصا بیت کوین جای طلا رو میگیرن و طلا اون ارج و قرب همیشگیش رو از دست میده

22

طلا @شش طلا

arminaka71

08/مرداد/1400

طلا به زودی رشد بالایی داره دراین دوران ت۴ییر حکومت به زودی ت۴ییر میکنه آینده درخشانی داره طلا آینده طلا مثل ارز دیجیتال

27

اتفاقات طلا

09192110430

08/مرداد/1400

اما سومین پیام مهم برای بازار طلا مربوط به رفتار بازیگران آن است. دنیای اقتصاد نوشته است: برخی بازیگران حاضر در بازار عنوان می‌کنند که تقاضای احتیاطی در روزهای اخیر بالا رفته است. از نگاه آنها، جدا از توقف مذاکرات هسته‌ای و تهدید آمریکا مبنی بر تحریم‌های جدید، اعتراضات در کشور نیز موجب هراس شماری از معامله‌گران و افزایش خریدهای احتیاطی ارز و طلای آنها شده است. با این حال، بیشتر فعالان باور دارند که افزایش قیمت روزهای اخیر بیشتر به‌دلیل توقف مذاکرات هسته‌ای و تغییر فضای انتظاری بازارها بوده است.؟؟؟؟

30

قیمت طلا

babak67

08/مرداد/1400

نوسانات نرخ ارز در چند روز گذشته که با افزایش قیمت دلار همراه بود، باعث افزایش قیمت در بازار طلا و سکه شد.

34

طلا

abbaskorbanm

09/مرداد/1400

بنظر میرسد با این احوال قیمت طلا بازم کاهش پیدا کند در این هفته جدید چون قیمت نفت به احتمال زیاد بالا برود ونسبت به طلا برعکس است این برود بالا آون یکی افت پیدا میکند

24

افزایش قیمت طلا درمتوقف شدن مذاکرات

زارع

08/مرداد/1400

مذاکرات ایران وامریکا متوقف شد براساس توقعات ایران وسطح توقعات کسی که خودازبرجام بیرون امده است متفاوت است تاتصمیم گیری نهایی هردوطرف خواهان ماندن دربرجام هستند همین توقف موجب کاهش دلاروافزایش قیمت طلا دربازار شده است طلاروند افزایشی راادامه می دهد درصورتی که قیمت ارزنیز هنوزنتوانسته به ثبات برسد

33

ارز و طلا

mahmood.rahmati

08/مرداد/1400

برخی بازیگران حاضر در بازار عنوان می‌کنند که تقاضای احتیاطی در روزهای اخیر بالا رفته است. از نگاه آنها، جدا از توقف مذاکرات هسته‌ای و تهدید آمریکا مبنی بر تحریم‌های جدید، اعتراضات در کشور نیز موجب هراس شماری از معامله‌گران و افزایش خریدهای احتیاطی ارز و طلای آنها شده

31

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.