coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

64,357 $

4,009,441,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,154 $

196,506,660 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

594.5 $

37,034,858 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.8%

147.04 $

9,160,592 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

3,153 $

196,441,868 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.5327 $

33,187 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

0.1617 $

10,074 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.4%

5.9 $

367,570 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آیا ریپل و کمیسیون بورس آمریکا توافق می‌کنند؟ حقوق‌دان‌ها پاسخ می‌دهند

09/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
آیا ریپل و کمیسیون بورس آمریکا توافق می‌کنند؟ حقوق‌دان‌ها پاسخ می‌دهند
XRP
SEC
Ripple
اخبار
3082
2 دقیقه

یکی از وکلای باتجربه در زمینه دعوی‌های تجاری معتقد است که ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هیچ‌کدام تمایلی به توافق ندارند. او همچنین گفته است که نتیجه این دادگاه برای کل صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش یوتودی، جیمز فیلان (James Filan)، کارشناس باتجربه در زمینه دعوی‌های تجاری و بنیان‌گذار شرکت مسئولیت محدود فیلان (Filan) در ایالات کنتیکت آمریکا، گفته است توافق بین شرکت ریپل و کمیسیون بورس آمریکا بعید به نظر می‌رسد.

منظور از توافق شرایطی است که در یک پرونده قضایی طرفین اختلافات خود را حل‌و‌فصل کنند و به صورت داوطلبانه از ادامه دادرسی انصراف دهند. در این موارد معمولاً یکی از طرفین شرایط توافق طرف مقابل را می‌پذیرد.

بر اساس توییتی که فیلان روز گذشته منتشر کرده است، او تصور نمی‌کند که توافق بین ریپل و کمیسیون بورس شدنی باشد.

فیلان گفته است نه ریپل و نه کمیسیون بورس، هیچکدام قصد تسلیم شدن ندارند. او همچنین گفته است که با نظر جرمی هوگان (Jeremy Hogan)، وکیل آمریکایی، که گفته بود طرفین دادرسی در شرف توافق هستند، مخالف است.

فیلان گفته است اطمینان دارد که ریپل نهایت استفاده را از شهادت ویلیام هینمن (William Hinman) خواهد کرد. هینمن که در گذشته به‌عنوان مدیر امور مالی در کمیسیون بورس آمریکا فعالیت می‌کرد، از ارتباط بین کمیسیون بورس و اشخاص ثالث پرده‌برداری کرده است.

شهادت هینمن به معنی تقویت موقعیت ریپل در دادگاه است و می‌تواند گفته‌های کمیسیون بورس آمریکا در رابطه با وضعیت ارزهای دیجیتال و مقررات آنها، تست هاوی (Howey Test) و تمامی مسائل درگیر با این پرونده از سال ۲۰۱۸ را روشن کند.

فیلان گفته است که احتمال دارد نمایندگان ریپل با اشخاص نزدیک به هینمن صحبت کنند تا برای ارائه موضع جدید خود در رابطه با این بخش از پرونده در دادگاه حاضر شود.

این وکیل باتجربه معتقد است که فرآیند دادگاه ریپل و نتیجه آن برای کل صنعت فناوری‌های غیرمتمرکز و بلاک چین از اهمیت بالایی برخوردار است.

فیلان گفته است:

این پرونده به پیروزی و موفقیت کل فضای ارز دیجیتال مربوط می‌شود. اگر کمیسیون بورس یا هر کس دیگری در جریان این پرونده آسیب ببیند، در شرایط بدی قرار می‌گیرد. این یک جنگ است.

ریپل پیش از این هم پیروزی‌هایی را در رقابت خود با کمیسیون بورس آمریکا به دست آورده است. این شرکت پرداختی که ارزش بازار آن از ۱۰ میلیارد دلار فراتر می‌رود، از سوی کمیسیون بورس متهم شده است که اوراق بهاداری غیرقانونی‌ را در قالب توکن‌های XRP به مشتریان آمریکایی ارائه کرده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!


تحلیل کاربران

ریپل و بورس امریکا

09192110430

09/مرداد/1400

منظور از توافق شرایطی است که در یک پرونده قضایی طرفین اختلافات خود را حل‌و‌فصل کنند و به صورت داوطلبانه از ادامه دادرسی انصراف دهند. در این موارد معمولاً یکی از طرفین شرایط طرف مقابل را می‌پذیرد. بر اساس توییتی که فیلان روز گذشته منتشر کرده است، او تصور نمی‌کند که توافق بین ریپل و کمیسیون بورس شدنی باشد.؟؟؟؟

22

ریپل و کیسیون بورس امریکا

مسعودجعفری

10/مرداد/1400

باسلام اگه قبل از دادرسی بتونن مشکلات خود رو بصورت دواطلبانه حل و فصل کنند و کار به دادگاه نکشه بنظرم میتونه شاهد اتفاقات خوبی باشیم

12

این دادگاه واقعا ریپل را بدنام کرد !

amirkhosrofeizi

11/مرداد/1400

ریپل اگر یادتون بیاد ارز سوم بازار بود و بسیار جذاب اما تنها ارزی یود که مثل خیلی ارزها امسال رکورد سابقش رو نه که نشکست بلکه بهش نزدیکم نشد که این اتفاق کلا بخاطر مسایل ریپل با انجمن حوصله سر بر sec بود امیدوارم که دست از سر این ارزهای بی آزار بردارن و بذارن ملت دچار ضررو زیان نشن یکی از بزرگترین ضربات رو از این دادگاه مایی خوردیم که توکن xrp رو خریدیم با هزار امید و با امید ۳دلاری شدن ولی به دو دلار هم نرسید !

16

هدف ریپل

Hadi49hadi

28/شهریور/1400

ریپل قصد دارد یک شبکه پرداخت ارتباطی امن و غیرمتمرکز برای مؤسسات مالی سراسر جهان فراهم کند؛ در واقع هدف ریپل با بیت کوین کاملاً در تضاد است.

2

ریپل و امریکا

everest

12/مرداد/1400

موسسان ریپل همچنان در تلاشن که با بازار امریکا توافق کنند ولی از یک نظر شک و تردیدی در توافق وجود دارد چون که اقتصادان بورس امریکا به این مصر هستن که به نفع بازارشان باشد

10

پروندهای قضایی

[email protected]

09/مرداد/1400

منظور توافق شرایط است که در یکی از پرونده های قضایی طرفین اختلافات خودرا حل وفصل کنند و به صورت داوطلبانه ازادامه دادرسی انصراف دهند .

19

توافق ریپل و آمریکا

ramin.sene

12/مرداد/1400

ببینید بنظر من هم این توافق شدنی نیست چون در یک دادگاه همیشه یک طرف محکوم و طرف مقابل پیروز میشود مگر هردو باشرایط هم کنار بیایند این در صورتیست که یکی از طرفین کمی عقب نشینی کنه واین هم غیر ممکنه

8

توافق نهایی

meybodtejaratnews

09/مرداد/1400

به نظرم در نهایت ریپل پیروز این پرونده خواهد بود.ولی کمیسیون لوری و دولتمردان کاربرمبکنند کن در نهایت موضوع دعوا با تفاهم بسته شود

8

ریپل و امریکا

babak67

09/مرداد/1400

منظور از توافق شرایطی است که در یک پرونده قضایی طرفین اختلافات خود را حل‌و‌فصل کنند و به صورت داوطلبانه از ادامه دادرسی انصراف دهند. در این موارد معمولاً یکی از طرفین شرایط طرف مقابل را می‌پذیرد.

24

مشکلات ادامه دار ریپل

نوید

10/مرداد/1400

این مشکلات ریپل دیگه داره حوصله کاربران کریپتو رو سر میبره .بیچاره اونایی که سرمایه گذاری های کلان کردن روی این ارز بیچاره

10

دعوای تجاری

ayoobchem

09/مرداد/1400

به گزارش یوتودی، جیمز فیلان (James Filan)، کارشناس باتجربه در زمینه دعوی‌های تجاری و بنیان‌گذار شرکت مسئولیت محدود فیلان (Filan) در ایالات کنتیکت آمریکا، گفته است توافق بین شرکت ریپل و کمیسیون بورس آمریکا بعید به نظر می‌رسد.

27

ریپل

SINASAMAEI

09/مرداد/1400

ریپل یکی از برترین ارز های بازار کریپتو به شمار رود و از ویژگی های اصلی آن میشه به مشارکت های زیادی که با بانک ها دارد اشاره کرد و به طور کلی مضوع حل مشکلات بین این ارز و این کمیسیون بعید هست و تا زمانی که مشکلاتشون حل نشود این ارز در آمریکا معامله نخواهد شد

29

باطانی

[email protected]

14/مرداد/1400

همیشه پله اول بزرگ ترین و سخت ترین هست و بقیه رو به آسونی میری بالا پس سعی کن همیشه چیزی رو اولش خوب سعی کن تا بهترین بشی

3

ریپل و شکایت

arminaka71

09/مرداد/1400

ریپل ارز خوبی هست و چون در بانک های دنیا قابل مامعله هست و همه دنبال مامعله باها این ارز هستن به زودی دراین دادگاه به پیروزی میرسه

23

تقابل ریپل و کمیسیون بورس آمریکا

Behroozmahmoudi

09/مرداد/1400

بنظر می‌رسد که در دعوای تجاری بین ریپل وsec طرفین به توافق نرسیده و نتیجه را دادگاه مشخص نماید که در صورت پیروزی ریپل دنیای فناوری غیر متمرکز وارزهای دیجیتال به موفقیت بزرگی دست خواهند یافت.

29

همیشه یادمان باشه

majidsoltsni

09/مرداد/1400

اینقدر به خودت اعتماد داشته باش، که از کسانی که آزارت میدهند، به راحتی دل بکنی. گاهی بعضی‌ها کارشان فقط چیدن بال آرزوهای شماست!

35

اما واگرها

kamran1363

09/مرداد/1400

امروز بیت کوین از مرز 4000 گذشت امید وارم که همچنان بماند چونکه خیلی ها امروزه سرمایه گذاری کردنند

7

ریپل

taranhed68

03/شهریور/1400

 پلتفرم Ripple یک پروتکل متن‌باز بوده و شبکه بلاکچین مخصوص به خود را دارد. باتوجه به اینکه سازندگان این رمزارز آپدیت های جدید برای پروژه خود ارائه نمی‌کنند و درصد بالایی از آنها تمام ریپل های خود را فروخته اند، نمیتوان برای آینده این رمزارز رشد زیادی را متصور شد. البته در دنیای رمزارزها هر اتفاقی شدنی است.

3

توافق _

mahmood.rahmati

09/مرداد/1400

بر اساس توییتی که فیلان روز گذشته منتشر کرده است، او تصور نمی‌کند که توافق بین ریپل و کمیسیون بورس شدنی باشد

29

ارز

Bonyadcity

11/دی/1400

با هر ارز رمزنگاری شده ، پروتکل یک مقدار است. این همان چیزی است که بلاکچین را قدرت می بخشد و ارز رمزپایه را قادر می سازد آنچه را که قرار است انجام دهد ، انجام دهد.

18

توافق کمیسیون بورس وریپل

زارع

09/مرداد/1400

ریپل بارسیدن به نظرات ودلایل موثقی که به نفع ارزهای دیجیتال است هیچوقت کوتاه نمی اید زیرا همه انها دراین رمز ارزدخیل هستند وباید جوابگو باشند که با لاپوشانی خودرا ازاین گذرگاه مبرا می دانند ولی اینطور نیست

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.