coingram
کوینگرام

ارز دیجیتال فگ چیست؟ همه چیز درباره Feg Token

15/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
ارز دیجیتال فگ چیست؟ همه چیز درباره Feg Token
FEG
FEGToken
MameCoin
Shitcoin
6515
زمان مطالعه: 5 دقیقه

سال ۲۰۲۱ یکی از سال‌های پر پروژه مخصوصا در حوزه Defi بوده است. یکی از این چندین پروژه، FEG نام دارد که با وعده تحول سیستم Defi پا به میدان گذاشته است. در این مقاله قصد داریم به بررسی پروژه، سرویس‌ها و توکن آن یعنی ارز feg، بپردازیم. علی‌رغم در دسترس نبودن اطلاعات جامع و مناسب از این پروژه و نحوه کارکردش، سعی کردیم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

پروژه FEG چیست؟

دنیای ارزهای دیجیتال به‌واسطه ارتباطش با تکنولوژی، هر روز شاهد پیدایش و گسترش فناوری‌های جدید و متنوع است. ارز FEG، توکنی جدید است که در اوایل سال ۲۰۲۱ بر بستر بلاک چین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس عرضه شد.

اسم این پروژه از عبارت Feed Every Gorilla (به هر گوریل غذا دهید) گرفته شده که یکی از چندین برنامه‌های آن حمایت از حیوانات است. شعار فگ، Be the Future of DeFi (آینده دیفای باشید) اعلام شده و هدف آن را تغییر در طراحی و توسعه دیفای تعیین کرده‌اند. ایجاد امنیت بیشتر، کارآمدی بیشتر (کاهش گس) و سیستم پاداش‌دهی بهتر از جمله ایده‌ها و هدف‌های این پروژه است.

معرفی سرویس‌های FEG

صفحه اول سایت FEG

پروژه فگ در کنار ارائه توکن، سرویس‌هایی مانند FEGex (صرافی وسواپ)، fWrap (رپد کردن توکن)، FEGtrack (رصد توکن‌های در گردش و وضعیت بازار) و FEGfaucet (دریافت هدیه) نیز عرضه کرده است. در ادامه به معرفی بیشتر هر کدام می‌پردازیم.

معرفی FEGex

گروه فگ با بازنویسی کدهای موجود از برنامه‌های قبلی، پلتفرمی طراحی کرده‌اند که مشکل اساسی صرافی‌های دیگر را حل می‌کند. FEGex با طرح میان زنجیره‌ای خود، بین دو بلاک چین ERC-20 و BEP-20 ارتباط ایجاد کرده است. توکن‌های موجود در بلاک چین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس در این صرافی قابل معامله هستند. برخی از قابلیت‌های این صرافی عبارت‌اند از:

Smartswap: شما با سپرده‌گذاری توکن‌هایتان در smartswap کارمزد سواپ و گس کمتری پرداخت خواهید کرد.

FEGchart: ابزارهای تحلیل تکنیکال و نمودارها برای کاربران و تحلیل‌گران در نظر گرفته شده است.

Cashback reward: بخشی از خرید تریدرها به‌صورت نقدی بازگردانده خواهد شد. ۰/۰۸ درصد از هر فروش روی هر جفت توکن برای این کار درنظر گرفته شده است.

صفحه ابتدایی FEGex

استیک: ۰/۱۲ درصد از ارزش دلاری هر تراکنش در صرافی که در قالب fBNB یا fETH باشد، به هولدرهای توکن فگ تعلق خواهد گرفت. نکته‌ای که FEG به آن اشاره می‌کند این است که استیک کردن شامل ضرر ناپایدار نمی‌شود و تنها ۲ درصد مالیات یا همان کارمزد از سپرده‌گذاری یا برداشت دریافت می‌شود.

کارمزد: به استثنا FEG و TRY، به میزان ۰/۲ درصد از فروش (که به LPها داده می‌شود)، ۰/۱۲ درصد برای استیک کنندگان، ۰/۰۸ درصد برای بازپرداخت نقدی و ۰/۰۵ درصد برای کارمزد سیستم از بقیه توکن‌ها دریافت خواهد شد. به ادعای FEG، مجموع این کارمزدها کمتر از ۰/۳ درصد می‌شود که از بقیه صرافی‌ها کمتر است.

بخش لیکوئیدیتی و Bridge این صرافی هنوز راه‌اندازی نشده است.

رپد کردن توکن در پروژه FEG

صفحه بخش رپد توکن در FEG

یکی دیگر از قابلیت‌های پروژه FEG، رپد کردن ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید تنها با پرداخت یک درصد مالیات، رمزارز مورد نظر خودتان را wrap یا unwrap کنید.

یک درصد از تراکنش (خرید، فروش یا انتقال) رمزارز رپد شده در این صرافی، بین هولدرهای همان رمزارز توزیع خواهد شد.

معرفی FEGtrack

نسخه وب برای FEGtrack

توسعه‌دهندگان پروژه فگ برای هولدرهای این توکن، نرم‌افزاری طراحی و ارائه کرده‌اند که با آن می‌توانند توکن‌هایشان را رصد کنند. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی از جمله نمایش لحظه‌ای بالانس و ارزش توکن‌ها، میزان توکن‌های سوزانده‌شده و در گردش، پیش‌بینی پاداش و اضافه کردن چند آدرس کیف پول را دارد. همچنین در قسمت انتهایی این برنامه فعالیت‌هایی که با موضوع ارز feg و پروژه آن در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر رخ می‌دهد، نشان داده می‌شود.

معرفی FEGfaucet

بخش Fegfaucet در سایت FEG

این برنامه‌ای برای تشویق افراد به ورود و استفاده از این پروژه را دارد. تیم توسعه‌دهنده فگ در ابتدا ۲۰ تریلیون توکن FEG برای راه‌اندازی بخش FEGfaucet اختصاص داد. برای استفاده از این بخش نیازی نیست هولدر این توکن باشید.

هر کیف پول در هر ۲۴ ساعت قادر است تنها یک‌بار جایزه بگیرد. با اولین دریافت، مقدار آن صفر خواهد شد. جامعه FEG امیدوار است رقم این جایزه در آینده به دقیقه‌ای ۲۰ دلار برسد.

معرفی ارز feg

فگ با شعار «ساخته‌شده برای موفقیت» توکنی مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین اتریوم (ERC-20) و شبکه هوشمند بایننس (BEP-20) عرضه کرده است. تعداد ۱۰۰ هزار تریلیون از این توکن ایجاد و ۵۰ درصد از آن در همان ابتدا سوزانده شدند. هولدرهای این توکن به‌عنوان پاداش یک درصد از هر تراکنش دریافت می‌کنند.

برای ارائه این توکن هیچ پیش‌فروش یا عرضه اولیه (ICO) برگزار نشده است. نکته جالب دیگر درباره این توکن، هیچ توکنی در اختیار صاحبان و موسسان FEG نیست.

در حال حاضر ارز FEG جایگاه ۲۶۴۰ بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده‌اند و ۱۲۹ هزار و ۲۹۱ نفر آن را در واچ لیست خود قرار داده‌اند. قیمت توکن FEG در زمان نگارش این مقاله ۰.۰۰۰۰۰۰۰۳۴۱۸ دلار و حجم بازار رقیق‌شده‌اش ۱۴۷ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۳۰۰ دلار است.

همکاری‌های FEG

فگ با پروژه‌های دیفای مختلفی همکاری استراتژیک می‌کند. دلیل انتخاب این پروژه‌ها به‌خاطر موارد استفاده منحصربه‌فرد و پشتوانه قوی هرکدام از آن‌ها است. TRY finance ،GoldFarm و Fomolab سه شریک اصلی FEG هستند.

توسعه‌دهندگان TRY مسئول راه‌اندازی اولیه پروژه FEGex هستند. استخرهای استیک TRY پنج درصد از تراکنش‌های فروش توکن‌های موجود در استخرهایشان دریافت می‌کنند.

GFarm که یک پروتکل FaaS بین زنجیره‌ای دیفای است به کاربران اجازه می‌دهد روی اتریوم و بایننس بدون نیاز به کد، مزرعه رمزارز و NFT گسترش دهند.

Fomolabs هم در پروژه NFT با فگ همکاری داشته است. این مجموعه که روی توکن‌های غیرقابل معاوضه ورزشی تمرکز بیشتری دارد، با بوکسور قدرتمند (تایسون فیوری – Tyson Fury) همکاری می‌کند.

نقشه راه پروژه FEG

در نسخه‌ قدیمی سایت فگ، نقشه راه یا رُدمپ این پروژه به‌صورت فصلی و سالانه نمایش داده می‌شد؛ اما بعد از آپدیتْ تنها به بیان برنامه‌های انجام‌شده، فعلی و آینده بسنده کرده‌اند. در این بخش به بیان موارد ذکر شده در هر برهه زمانی اشاره می‌کنیم.

برنامه‌های انجام‌شده: طراحی و ایجاد، لیست شدن در یونی سواپ، همکاری با TRY.finance، همکاری با Dogira، آغاز کمپین‌های تبلیغاتی، توسعه اکوسیستم، لیست کردن برنامه FEGtrack در گوگل‌پلی، ارائه نسخه بتا FEGex (صرافی و سواپ)، همکاری با PASA، فروش NFT، راه‌اندازی FEGtrack برای وب، راه‌اندازی FEGshop، همکاری با Goldfarm، راه‌اندازی استخر FEGtoken در Goldfarm، حسابرسی توسط Solidity Finance، همکاری با FOMO، راه‌اندازی FEGstake، ایده‌پردازی درباره Smartswap، لیست شدن در شرکای FEGex، طراحی ابزار معاملاتی مانند نمودار برای FEGex، راه‌اندازی FEGfaucet، لیست شدن در صرافی متمرکز Hotbit، FEGlottery، آزمایش FEGex، راه‌اندازی FEGex

برنامه‌‌های فعلی: قابلیت افزودن خودکار در FEGex، قابلیت سواپ مستقیم در FEGex، آماده‌سازی FEGex در SmartDeFi، پیاده‌سازی رپد FEG، کار روی نسخه دوم FEGshop – FEGstats و FEGcharts

برنامه‌های آینده: را‌ه‌اندازی اولین توکن SmartDefi، نسخه دوم FEGtrack، نسخه دوم FEGstake، ایجاد بریج برای FEGex، ایجاد FEGcentral برای پیاده‌سازی FEGblog و FEGedu، طراحی مجدد رابط کاربری FEGex، توسعه و گسترش اکوسیستم توکن FEG و FEGex

کیف پول مناسب ارز FEG

همان‌طور که گفتیم، توکن فگ بر بستر اتریوم عرضه شده و دارای استاندارد ERC-20 است؛ بنابراین برای نگهداری این توکن‌ها می‌توانید از کیف پول‌هایی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. از کیف پول‌های محبوب و معروف این شبکه می‌توان از تراست والت، لجر و متامسک نام برد.

معرفی تیم پروژه FEG

باتوجه‌به تاکید این پروژه بر گسترش فعالیت‌های غیرمتمرکز و توسعه دیفای، نامی از موسس یا بنیان‌گذار این پروژه و توکن موجود نیست. در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها همواره به موضوع نقش جامعه این توکن در تصمیم‌گیری‌ها اشاره کرده است و توکن فگ را متعلق به شخص خاصی نمی‌دانند.

چگونه می‌توان FEG خرید؟

صرافی‌های محدودی امکان معامله FEG را برای کاربران مهیا کرده‌اند. این امری طبیعی است زیرا زمان زیادی از معرفی و شروع به کار این پروژه نگذشته است.

در ابتدا این رمزارز در صرافی‌های یونی سواپ و پنکیک سواپ قابل معامله بود. در حال حاضر صرافی 1INCH نیز می‌توان این توکن فگ را خرید و فروخت. هنوز صرافی متمرکزی این توکن را در لیست خود قرار نداده است.

جمع‌بندی

هرچند اطلاعات زیادی درباره این پروژه از طرف گردانندگان و صاحبان آن منتشر نشده است اما سعی کردیم به بررسی پروژه توکن و سرویس‌های آن بپردازیم. این مطلب صرفا برای آشنایی با این پروژه Defi آماده شده و هیچ‌گونه تشویق به سرمایه‌گذاری و استفاده از آن به‌حساب نمی‌آید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

آینده درخشان feg

fateme5062

15/مهر/1400

مکانیزم این توکن به گونه ایست که مالکین ارز فگ را به هولد کردن آن تشویق می کند.تورم زدا بودن، از دیگر ویژگی های FEG Coin می باشد که طبق اعلام وبسایت رسمی این رمز ارز، هیچ محدودیتی در سوزاندن آن وجود ندارد.

19

feg

SINASAMAEI

15/مرداد/1400

پروژه feg یکی از اهدافش حمایت از حیوانات است و به نظر میرسه توکن فگ پروژه ای پیشتاز خواهد بود و در اولین گام مشکلات بین صرافی ها یعنی شیکه erc20 وbep رو حل کرده

59

239

mahmood.rahmati

15/مرداد/1400

در حال حاضر ارز دیجیتال FEG Token دارای رتبه 239 در میان لیست ارزهای دیجیتال موجود است و رفته رفته سعی دارد تا با دیگر کوین‌های هم تراز خود به رقابت بپردازد

58

FEG TOKEN

Behroozmahmoudi

15/مرداد/1400

سال 2021یکی از سالهای پر پروژه بخصوص درزمینه پروژه‌های دیفای بوده است و پروژه فگ بمنظور ارائه سیستم دیفای پای به عرصه گذاشته است.

49

alone

amirasefifar

15/مرداد/1400

با همچین پشتوانه و ریسک پذیری بالایی میتواند رقیب محکم برای سایر شرکتهای مرتبط باشد . حمایت و اعتماد ما هم خاالی از لطف نیس . البته همراه با حمایت گسترده و واقعی

39

ارز دیجیتال Feg token

ali_bitcoin_2001

15/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب در حال حاضر ارز دیجیتال فگ توکن دارای رتبه 239 در میان لیست ارز های دیجیتال موجود است سعی دارد تا با دیگر کوین های هم تراز خود با رقابت بپردازند. با تشکر.....

40

بیت کوین

لیلا؟نوروزی

15/مرداد/1400

میتواند سبب عرضه تازه ای از ایده ونو سازی بشود . وبلکه سازه کارهای جهانی دیدگاهی برای ان در بازار داشته باشد

36

ارز دیجیتال فگ ارز آینده ها

مسعودجعفری

15/مرداد/1400

باسلام وقت بخیر ارز فگ بااین همه پشتوانه و تبلیغات گسترده مسلما یکی از ارزهای اینده دار خواهد بود که سرمایه گذاران با هولد کردن نتیجه ان را در اینده خواهند دید.

50

feg

khalil641

25/مرداد/1400

فگ یه پروژه ای هستش میتوانه دار آینده نزدیک هولدراش پول دار کنه و یه سود خوب با یه پامپ به وجود بیار رشد خوبی داشته باشه

23

جهنم و بهشت

majidsoltsni

15/مرداد/1400

به دنبال جهنم و بهشت در آخرت نباش. هر دو همین اکنون موجودند. هر زمان که بتوانیم کسی را بی چشمداشت و بی معادله دوست بداریم، در بهشتیم و هر زمان که آلوده به حسادت و نفرت و کینه شویم، در اصل به جهنم سرنگون شده

58

feg

smnaji

27/آذر/1400

همیشه ارزهای جدید به وجود میان و سرنوشتشون یا نابودیه یا اینکه دارندگانشون رو پولدار میکنن و این وسط یه ریسک نیازه اگر موفقیت یا شکست رو ۵۰ ۵۰ در نظر بگیریم بازم با توجه به قیمت پایینی که داره منطق میگه باید خرید و هولد کرد اگر شکست بخوریم چیز زیادی از بین نمیره ولی اگه موفق بشه معلوم نیست چند در صد سودهی کنه پس بخرید

12

فگ

amir98۰۰۰

05/آبان/1400

در خریدن فگ باید نترس باشی بخری و دوسال صبر کنید فگ یک روز از شیبا هم بهتر میشد اگر سرافی خودش را بزنه پشت سر هم صفر هاش کم میشد فگ بخرید و بزارید بمونه

16

تحول در حوزه دیفای

aliansari

15/مرداد/1400

در سال ۲۰۲۱ که پروژه های حوزه دیفای بیشتر شده و کم کم مردم دنیا دارن بسمت ارزدیجیتال میرن پروژه فِگ اومده که حوزه دیفای رو متحول کنه. این پروژه بر بستر اتریوم و شبکه بایننس عرضه شده. و از برنامه های حمایت از حیوانات است

57

معرفی ارز دیجیتال فگ

نوید

13/شهریور/1400

از این ارزها هر روز بسیار روی کار میان و از بین میرن ولی باز هم ممنون که این ارزها رو معرفی میکنن .بالاخره اگر مناسب سرمایه گذاری باشن یه عده روی اونا سرمایه گذاری میکنند

20

بیت کوین

nima niknam

17/مرداد/1400

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز.میتواند سبب عرضه تازه ای از ایده و نوسازی بشود و بلکه سازه کار های جهانی دیدگاهی برای آن در بازار داشته باشد.

27

پروژه فگ

marwan

12/اسفند/1401

اسم این پروژه از عبارت Feed Every Gorilla (به هر گوریل غذا دهید) گرفته شده و یکی از چندین برنامه‌ آن، حمایت از حیوانات است. شعار فگ، Be the Future of DeFi (آینده دیفای باشید) اعلام شده و هدف آن را تغییر در طراحی و توسعه دیفای تعیین کرده‌اند. ایجاد امنیت بیشتر، کارآمدی بیشتر (کاهش گس) و سیستم پاداش‌دهی بهتر از جمله ایده‌ها و هدف‌های این پروژه

6

فناوری وتوکن های جدید

زارع

15/مرداد/1400

توکن FEGیکی ازبروزترین توکن هادرحوزه دیفای بربستر اتریوم است که با شعارحفاظت ازمحیط زیست وبابهبودهای بسیارپیشرفته. نسبت به توکن های دیفای پابه عرصه گذاشت

58

فگFEGارز دیجیتال پیشرفته

hakim_768

14/آبان/1402

ارز FEgتوکنی جدید است در سال2021که بربستربلاک چین اتریوم برای شبکه بایننس عرضه شد که فناوری عرضه وتکنولوژی پیشرفته ای در بازارارز ذیجیتال دارد

2

ارز دیجیتال فگ

09192110430

15/مرداد/1400

یکی از پیشرونده‌ترین ارزهای دیفای به نام رمز ارز فگ (FEG) توضیحاتی را بیان کنیم. این ارز با هدف انجام تراکنش‌های نامتمرکز در بلاکچین اتریوم و بایننس اسمارت‌ چین ایجاد شد و با نوسانات بازار همسو گشت ولی مدل پیاده‌سازی این ارز طوری است که به سوی موفقیت در حرکت می‌باشد. به توکن FEG، توکن تورم هم می‌گویند. این توکن، دارای بیشترین گردش حساب معادل صد کوادریلیون است که در هر تراکنش یک درصد کارمزد بین مالکین این توکن، تقسیم می‌شود و یک درصد توکن نیز، می‌سوزد. این مکانیسم مالکین توکن را تشویق به هولدینگ کرده و عرضه جانبی را کاهش می‌دهد تا ارزش این ارز بالا رود. در حقیقت، یک رابطه عرضه و تقاضا شکل می‌گیرد. توجه داشته باشید که برای سوزاندن توکن‌ها در شبکه، هیچ محدودیتی وجود ندارد.؟؟؟؟

59

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.