coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

64,043 $

3,989,878,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,147 $

196,047,509 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9983 $

62,194 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

587.4 $

36,597,512 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5%

152.76 $

9,516,948 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

0.9964 $

62,076 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

0.5343 $

33,287 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

3,147 $

196,035,672 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.162 $

10,093 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.9%

5.95 $

370,685 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

میلیونر سابق دوج کوین به فکر خرید بیشتر است + تحلیل قیمت DOGE

18/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
میلیونر سابق دوج کوین به فکر خرید بیشتر است + تحلیل قیمت DOGE
Doge
Dogecoin
تحلیل
اخبار
2816
3 دقیقه

گلابر کانتسوتو (Glauber Contessoto) که خود را میلیونر دوج کوین می‌داند، در توییتر خود اعلام کرد که به دنبال خرید بیشتر این میم کوین است. البته با توجه به ریزش قیمت دوج کوین در ماه می او دیگر شایسته این لقب نیست.

به نقل از u.today در زمان نگارش این خبر قیمت دوج کوین، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ جهان پس از رشد ۲۷.۹۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۲۷ دلار رسیده است.

توییت میلیونر دوج کوین

او در ماه فوریه ۲۵۰،۰۰۰ دلار را به خرید رمز ارز DOGE اختصاص داد. زمانی که قیمت دوج کوین با توییت‌های ایلان ماسک افزایش چشمگیری را تجربه کرد، سرمایه گذاری گلابر به ارزش ۲ میلیون دلار رسید. از آن زمان تاکنون او دوج کوین‌های خود را نفروخته است. قیمت این رمز ارز مدتی پیش شروع به سقوط کرد و او تنها در یک روز ۱۶۷۰۰۰ دلار از دارایی‌های خود را از دست داد.

با این حال گلابر کانتسوتو به خرید این رمز ارز ادامه داد و شغل روزانه خود را رها کرد تا به‌طور کامل بر روی کانال یوتیوب دوج کوین تمرکز کند و بتواند با ساخت ویدیو درباره دیگر پروژه‌های رمز ارز، به‌عنوان دستمزد دوج کوین دریافت کند. محرک اصلی رشد قیمت دوج کوین همواره توییت‌های ایلان ماسک بوده است. ایلان ماسک شناخته‌شده‌ترین و تاثیرگذارترین طرفدار این کوین به حساب می‌آید. البته او اخیرا درباره دوج کوین توییتی نداشته است اما روز گذشته عکس پروفایل خود را که تصویری از سگ معروف شیبا اینو دوج بود تغییر داد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین؛ ۱۷ تیر ۱۴۰۰

پس از افزایش قیمت رمز ارزها در روز شنبه، قیمت دوج کوین به سطح ۰.۲۸ دلار بازگشت و به احتمال زیاد به ۰.۳ دلار خواهد رسید.

دوج کوین روز شنبه حدود ۲۸.۰۸ درصد رشد قیمت داشت. به دنبال افزایش قیمت ۱.۸۹ درصدی در روز جمعه، این رمز ارز در همان روز با قیمت ۰.۲۶۲۳ به کار خود پایان داد. اما روز شنبه دوج کوین به ۰.۲۰۳۷ سقوط کرد. در ادامه روز این رمز ارز سطح مقاومت کلیدی خود را شکست و در انتهای همان روز کار خود را به قیمت ۰.۲۶ دلار به پایان رساند.

در زمان نگارش این مطلب، دوج کوین با ۲۷.۹۳٪ افزایش نسبت به ۲۴ ساعت قبل به قیمت ۰.۲۷ خرید و فروش می‌شود. یک روز متلاطم که قیمت صبح دوج کوین ۰.۲۵۹۹ دلار اعلام شد و این عدد تا ۰.۲۸۴۰ نیز بالا رفت. این رمز ارز همچنین سطح مقاومت ۰.۲۸۲۴ دلار را آزمایش کرد.

نمودار قیمت دوج کوین در تایم‌فریم یک ساعته

پیش‌بینی قیمت دوج کوین برای روز پیش رو

دوج کوین باید از سطح قیمتی ۰.۲۴۳۱ اجتناب کند تا اولین سطح مقاومت کلیدی در ۰.۲۸۲۴ دلار را به بازی برگرداند. با این حال برای بازگشت به سطح ۰.۲۸ دلار نیاز به حمایت بازار احساس می‌گردد. سطح مقاومت ۰.۲۹ دلار احتمالا مانع مهمی در برابر افزایش قیمت دوج کوین خواهد بود.

در صورت شکست قیمت به سمت بالا دوج کوین می‌تواند سطح مقاومت ۲۳.۶٪ فیبوناچی اصلاحی را در قیمت ۰.۳۰۱۶ دلار آزمایش کند. در این صورت دومین سطح مقاومت نیز در ۰.۳۰۲۶ دلار قرار خواهد داشت. سقوط قیمت به سطح ۰.۲۴۳۱ دلار نیز باعث می‌شود ۰.۲۲۲۹ دلار به سطح حمایتی کلیدی تبدیل شود.. با این حال برای جلوگیری از فروش طولانی مدت، دوج کوین باید از سطوح پایین‌تر از ۰.۲۰ دلار جلوگیری کند. دومین سطح حمایتی اصلی نیز ۰.۱۸۳۶ دلار خواهد بود.

نگاهی به شاخص‌های تکنیکال دوج کوین

اولین حمایت کلیدی: ۰.۲۲۲۹ دلار

اولین مقاومت کلیدی: ۰.۲۸۲۴ دلار

سطح ۲۳.۶٪ فیبوناچی اصلاحی: ۰.۳۰۱۶ دلار

سطح ۳۸.۲٪ فیبوناچی اصلاحی: ۰.۳۸۵۹ دلار

سطح ۶۲٪ فیبوناچی اصلاحی: ۰.۵۲۲۱ دلار

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تسلا دروازه‌های خود را به روی دوج کوین گشود: DOGE هم اکنون قابل پذیرش!

تسلا دروازه‌های خود را به روی دوج کوین گشود: DOGE هم اکنون قابل پذیرش!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

بازگشت میلیونر

Behroozmahmoudi

20/مرداد/1400

گلابر کانتسوتو که خود را میلیونر دوج کوین می‌نامد در توئیتر خود اعلام کرد که قصد خرید بیشتر این میم کوین را دارد.البته با توجه به ریزش شدید قیمت دوج کوین در ماه می دیگر کسی او را شایسته این نام نمی‌داند.

12

رمزارز

[email protected]

16/دی/1400

باسلام خدمت مردم عزیزایران که در رمزارز دوج کوین سرمایه گذاری کرده انددوج کوین رمزارزیست که در اینده به بیشترین قیمت خودخواهدرسید

1

بدعت ایلان ماس

امینکوین

18/مرداد/1400

از زمانی که ایلان قیمت کریپتو رو با توئیت های خودش بالا پایین کرد بقیه هم فکر کردن میتونن از این روش برای خودشون کلاهی بدوزن. غافل از اینکه کاربرها خیلی حرفه ای تر شدن و دیگه حتی توئیت ایلان هم تاثیر گذار نیست.

26

بازگشت سرمایه گذارهای قوی

مسعودجعفری

18/مرداد/1400

باسلام،طبق حمایت های قوی ایلان ماسک از ارز دوج کوین ،سرمایه گذاران قویتری هم به سوی این ارز گرایش پیدا خواهند کرد و روند صعودی قیمت این ارز دیجیتال رو شاهد خواهیم شد

30

دوج کوین

09192110430

18/مرداد/1400

دوج کوین یا میم کوین جنجالی ایلان ماسک و تریدر بزرگ ان پسرش و سایر میلیونرهای دوج بدنبال خرید ان هستند و دنبال افزایش سرنایه هستند این حاکی از افزایش ارزش این سگ دوست داشتنی است ؟؟؟؟

18

دوج

[email protected]

18/مرداد/1400

دوج کوین ارزیس ک با کوچکترین صعود بیت .صعود میکنه وسود خوبی میده ولی آلت کوین ها مناظر حرکت ثابت صعود بیت هستن برای صعود ولی اگه ایلان توییت منفی نده

26

وضعیت دوجکوین

SINASAMAEI

18/مرداد/1400

دوجکوین ارز خیلی عجیبیه به طوری که افراد متخصص در کریپتو خرید اون رو پیشنهاد نمیدن اما افراد تازه وارد مقدار زیادی از اون رو می‌خرن و سود خوبی هم می‌کنند و همین عمر باعث عصبانیت افراد با تجربه در بازار میشه

38

دوج و افزایش یا کاهش

arminaka71

18/مرداد/1400

میلیونر گ‌ذشته دوج به فکرخرید دوباره شده به زودی معلوم میشه دوج آیا میشه رقیب خوبی برای ارزها تا سوم جدول باسه یانه ولی چون شیبا و ببی دوج اومدن طرفداری دوج کم شد یک دونه بود عالی بود واقعا نگهداری ازش ارزش داشت

39

ریزش قیمت کوین

09226963275

21/مرداد/1400

با ریزش قیمت دوج کوین در ماه می کسی گارسیا شایسته این میلیونر دوج کوین نمی داند با حمایت ایلان ماسک می تواند رشد کند

2

DOGE

taranhed68

03/شهریور/1400

. بالاترین قیمت دوج کوین در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰(18 August 2021) معادل ۱.۸۲ دلار بوده که همینک %۸۳.۹۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش دوج کوین ۱۳۱.۰۱ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۳۱.۰۱ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن دوج کوین معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۱۶.۷۱ از حجم معاملات روزانه است.

1

2 میلیون

mahmood.rahmati

18/مرداد/1400

زمانی که قیمت دوج کوین با توییت‌های ایلان ماسک افزایش چشمگیری را تجربه کرد، سرمایه گذاری گلابر به ارزش ۲ میلیون دلار رسید از آن زمان تاکنون او دوج کوین‌های خود را نفروخته است

38

پند امروز

majidsoltsni

21/مرداد/1400

خوشبختى سراغ کسانى می‌رود که بلدند بخندند. این زندگى نیست که زیباست. این ما هستیم که زندگى را زیبا یا زشت مى‌بینیم. دنبال رسیدن به یک خوشبختى بى نقص نباشید. از چیزهاى کوچک زندگى لذت ببرید. اگـر آن‌ها را کنار هم بگذارید، مى‌توانید کل مسیر زندگی را بـا خوشحالى طى کنید.

4

دوج کوین دراستانه سرمایه گذاری

زارع

18/مرداد/1400

بیشتر این ارزدیجیتال نوپا رادرسبد سرمایه گذاری خود قرارمی دهند وهنوز هم به ذخیره این ارزپیشرو هستند وقیمت این ارزافزایشی است

31

سرمایه‌گذاری

rezgar

21/مرداد/1400

وقتی امکان سرمایه گذاری بی خطر و پرسود باشه و خود طرف هم در حوزه ارز دیجیتال دستی بر آتش داره، قطعاً وارد میشه و با حجم بالایی هم سرمایه گذاری رو انجام میده و معاملات رو پیگیری می‌کنه

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.