coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

63,069 $

3,897,664,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.3%

3,250 $

200,837,022 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9977 $

61,658 تومان

Tether

Tether

usdt

1.9%

592 $

36,582,510 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

140.74 $

8,697,732 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.4%

3,250 $

200,840,112 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.519 $

32,074 تومان

XRP

XRP

xrp

1.1%

0.1478 $

9,134 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.3%

5.38 $

332,484 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مونرو به دیفای وصل می‌شود؛ عرضه پل محرمانه مونرو در شبکه اصلی

22/مرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
مونرو به دیفای وصل می‌شود؛ عرضه پل محرمانه مونرو در شبکه اصلی
XMR
Monero
DEFI
اخبار
2843
2 دقیقه

شبکه سکرت اعلام کرد که پل محرمانه مونرو در شبکه اصلی فعال شده است. پل مونرو به دارندگان آن اجازه می‌دهد تا برای اولین بار بصورت مستقیم به اکوسیستم محرمانه DeFi دسترسی داشته باشند.

به نقل از Cryptodaily، پل محرمانه مونرو، قدرت و پذیرش مونرو را با کاربردهای برنامه‌ریزی حریم خصوصی در شبکه ترکیب می‌کند. این پل ابزارهای جدید برای DeFi ایجاد می‌کند که تا پیش از این امکان پذیر نبود.

تبدیل XMR به SXMR

پل محرمانه مونرو به کاربران اجازه می‌دهد که توکن‌های XMR خود را به sXMR تبدیل کنند. توکن‌های SXMR به عنوان توکن‌های مخفی XMR شناخته می‌شوند که توکن بومی شبکه سکرت است. این توکن به کاربران اجازه می‌دهد از برنامه‌های مخفی دیفای مانند SecretSwap استفاده کنند.

SecretSwap به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های SXMR خود را با SCRT یا بصورت خصوصی با توکن‌هایی که توسط پل‌های شبکه سکرت یا شبکه بومی پشتیبانی می‌شوند، معامله کنند. کاربران همچنین می‌توانند توکن‌های sXMR خود را به توکن XMR تبدیل کنند چرا که پل محرمانه مونرو یک پل دو طرفه است.

نگاهی به پل محرمانه مونرو

پل‌های محرمانه، برای دارایی‌های اکوسیستم‌های مختلف، حریم خصوصی را به ارمغان می‌آورند. این دارایی‌ها می‌توانند مانند توکن‌های محرمانه به شبکه سکرت وارد شوند. توکن‌های محرمانه مانند توکن‌های ERC-20 قابل برنامه‌ریزی هستند و می‌توانند ضمن حفظ حریم خصوصی در برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. همه تعاملات با قراردادهای توکن‌های محرمانه، رمزنگاری می‌شوند و فقط توسط کاربرانی قابل مشاهده هستند که کلیدهای مشاهده را در اختیار دارند.

پل محرمانه مونرو این امکان را به مونرو می‌دهد تا بتواند به راحتی در شبکه سکرت رفت و آمد داشته باشد. کاربرد مونرو به عنوان یک کوین حریم خصوصی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با استفاده از برنامه‌های محافظت از حریم خصوصی که در بستر شبکه سکرت وجود دارد، به برنامه‌های غیرمتمرکز محرمانه دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که کاربران به برنامه‌هایی مانند SecretSwap دسترسی پیدا می‌کنند که یک بازارساز خودکار (AMM) حریم خصوصی و میان زنجیره‌ای است.

پل محرمانه مونرو، سومین پل محرمانه که بر روی شبکه اصلی عرضه می‌شود

پل محرمانه مونرو اولین پل محرمانه‌ای نیست که در شبکه اصلی عرضه می‌شود. پیش از این نیز دو پل محرمانه اتریوم و بایننس اسمارت چین نیز عرضه شده‌اند. با افزوده شدن پل‌های محرمانه بیشتر به شبکه اصلی، کاربران امورمالی غیرمتمرکز محرمانه (Secret DeFi) گزینه‌های بیشتری از توکن‌های محرمانه برای تعامل در اختیار دارند.

درک نحوه عملکرد پل محرمانه مونرو

ناشناس بودن و حفظ حریم خصوصی پل محرمانه مونرو بین بلاکچین مونرو و شبکه سکرت با استفاده از شبکه I2P انجام می‌شود که یک شبکه رمزنگاری شده، ناشناس و همتا به همتا است و تمام محتویات را به صورت خصوصی نگهداری می‌کند.

این پل مخفی به عنوان یک سرویس غیرقابل سانسور با معماری غیرمتمرکز عمل می‌کند. کیف پول چند امضایی مونرو ریسک هرگونه سانسور را کاهش می‌دهد چراکه هر اپراتور نود از هویت یا مکان دیگر اپراتورهای نود چند امضایی (MSCNO) بی اطلاع است.

ایجاد کلیدهای مشاهده در شبکه سکرت

شبکه سکرت در حال ایجاد یک اکوسیستم است که به طور پیش فرض، حریم خصوصی را شامل می‌شود. این شبکه همچنین به کاربران این اجازه را می‌دهد که معاملات و داده‌های رمزنگاری شده خود را رمزگشایی کنند تا بتوانند حریم خصوصی خود را کنترل کنند. کاربرانی که از پل برای رفتن از XMR به sXMR استفاده می‌کنند باید یک کلید برای مشاهده میزان دارایی sXMR خود و تعامل با امورمالی غیرمتمرکز محرمانه ایجاد کنند.

ایجاد کلیدهای مشاهده در شبکه سکرت به گسSCRT نیاز دارد. کاربرانی که برای ایجاد «کلید مشاهده» به مقدار اندکی SCRT نیاز دارند می‌توانند از کانال دیسکورد جامعه این رمزارز درخواست کنند. این کاربران هم‌چنین می‌توانند از فاست مبتنی بر ایمیل استفاده کرده و SCRT کسب کنند.

پروتکل بازارساز خودکار (AMM) SecretSwap

پروتکل بازارساز خودکار SecretSwap امکان ایجاد نقدینگی و ترید توکن‌های محرمانه را در شبکه سکرت میسر می‌سازد. این پروتکل از قراردادهای رمزنگاری شده استفاده می‌کند و از کاربران در مقابل تهدیدهای مرتبط با حریم خصوصی محافظت می‌نماید. در عین حال دسترسی به نقدینگی میان زنجیره‌ای را به ارمغان می‌آورد و هزینه‌ها را نسبت به دیگر پروتکل‌های لایه یک کاهش می‌دهد. دارندگان توکن مونرو که توکن‌های خود را به sXMR تبدیل می‌کنند می‌توانند آنها را با دیگر توکن‌هایی مانند sBTC، sETH و sSCRT مبادله کنند.

راه پیش روی پل محرمانه مونرو

با استفاده از فعال شدن پل محرمانه مونرو، اعضای جامعه می‌توانند توکن‌های محرمانه ایجاد کنند، آنها را مبادله کنند یا ییلد فارمینگ انجام دهند. با استفاده از sXMR و بازگرداندن آنها به XMR با استفاده از سوزاندن. این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تا درحالی که از امور مالی غیرمتمرکز محرمانه استفاده می‌کنند در ییلد فارمینگ دارایی‌های مونرو رقابت بیشتری داشته باشند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بایننس با مونرو خداحافظی می‌کند: دلایل پشت پرده این تصمیم چیست؟

بایننس با مونرو خداحافظی می‌کند: دلایل پشت پرده این تصمیم چیست؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

پول

mohadese.ak

23/مرداد/1400

با عرض سلام این پل محرمانه به کاربران جازه ی رشد خوبی میده و بنظرم قدم مفیدی در این حوضه می باشد با تشکر

6

وصل شبکه محرمانه مونروبه دیفای

زارع

22/مرداد/1400

رشد وپیشرفت شبکه مونروسبب شده که پلی بین این شبکه ودیفای انجام شود تابتواند این شبکه ورمزارزان به قدرتمند ترین رمزارزدرهمه حالتها مخصوصا دیفای برسد

33

مونرو

seyedhasan

18/بهمن/1402

پل محرمانه مونرو اعلام شده و باید تا حدودی شاهد رشد این توکن باشیم یا اینکه میتونه برا یه پامپ آماده باشه البته اگه نهنگ های بازار مدرکت رو خراب نکنن.

2

مونرو

mtpanah

23/مرداد/1400

ارزهای متنوع ویژگی‌های متفاوتی دارند، برخی از آن‌ها در خرید و فروش‌ها قیمت کمتری دارند، برخی نیز سریع‌تر هستند. ویژگی قابل توجه مونرو که تقریباً می‌توان گفت منحصر به فرد است، بی نام بودن آن است

33

دیفای چیست

مهناز‌طاهری

24/مرداد/1400

دیفای به معنای امور مالی غیرمتمرکز (Decentralized Finance) است، اصطلاحی فراگیر که برای انواع برنامه‌های مالی در ارزهای رمزپایه یا بلاک چین که به منظور کمرنگ کردن واسطه‌های مالی ایجاد شده‌اند، به کار می‌رود

10

پل وترکیب

arminaka71

22/مرداد/1400

این پل به کاربران اجازه رشد خوبی میده وارزیابی تبدیل کنن وسرعت بالا ببرن وسطح امنیت و دستری راحت تر باشن

40

نقدینگی ترید توکنها

[email protected]

23/مرداد/1400

این از ما کاربران در مقابل تهدیدهای مترقبه با حریم مخصوص محافظ می‌نماید این نقدینگی وخرید توکن های محرمانه رادر شبکه سکوت مسیرمیسازند

17

روان درمانی

majidsoltsni

24/مرداد/1400

من انسان های زیادی را دیده ام که مُرده اند چون زندگی برایشان ارزش زندگی کردن نداشت. از همین جا به این نتیجه می رسم که پرسش دربارهء معنای زندگی ضروری ترین پرسش همهء زمان هاست.

14

دیفای محرمانه مونرو

09192110430

22/مرداد/1400

دیفای defi یا امور مالی غیرمتمرکز واژه‌ای است که خدمات مالی همتا به همتا بر روی بلاک‌چین‌های عمومی و به خصوص اتریوم را در برمی‌گیرد. با Defi ، می‌توانید اغلب چیزهایی که بانک‌ها پشتیبانی می‌کنند مانند به دست آوردن بهره، وام، خرید بیمه، دارایی‌های تجاری و ... را انجام دهید؛ اما Defi سریع‌تر است و نیازی به کاغذ بازی یا وجود شخص ثالث ندارد. همانند رمزارز، Defi نیز جهانی، همتا به همتا (یعنی مستقیما میان دو نفر و نه از طریق یک سیستم مرکزی) با قابلیت حفظ حریم خصوصی و برای همه باز است که مونرو نیز به این شبکه متصل خواهد شد؟ M@F

30

درک نحوه عملکرد پل مونرو

LiLi_sh

22/مرداد/1400

ناشناس بودن و حفظ حریم خصوصی پل مونرو بین بلکچین مونرو و شبکه سکرت با استفاده از شبکه، که یک شبکه رمزگذاری شده. این پل مخفی به عنوان یک سرویس غیرفعال سانسور بامعماری غیرمتمرکز عمل می‌کند.

5

مونرو ( fare )

farejoon

22/مرداد/1400

با سلام این سکرتی که میگین واقعا درسته در این بازی من تاکنون ۶ بار برنده شدم ولی تاکنون نتوانستم امتیازی که مشخص کنه البته میتوسه تبریک که برنده شدم ولی به نظرم چون روسی این مشکلو دارم .. اگه راهی بهتر بلدین در اختیارم بذارید سپاسگذارم .

33

ترکیب مونرو

raha_rp

22/مرداد/1400

پل محرمانه مونرو به کاربران اجازه رشد خوبی میده سرعت بالا ببرن و برنامه ریزی حریم خصوصی در شبکه ترتیب میکند

10

ترکیب

mahmood.rahmati

22/مرداد/1400

پل محرمانه مونرو، قدرت و پذیرش مونرو را با کاربردهای برنامه‌ریزی حریم خصوصی در شبکه ترکیب می‌کند این پل ابزارهای جدید برای DeFi ایجاد می‌کند که تا پیش از این امکان پذیر نبود

42

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.