coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

66,975 $

3,851,062,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

3,120 $

179,398,850 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

578.5 $

33,261,450 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

172.3 $

9,907,250 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,116 $

179,172,875 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.5205 $

29,929 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

6.4 $

368,000 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.9%

0.1529 $

8,792 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

بلوبانک چیست و چگونه می‌توان در آن حساب باز کرد؟ / افتتاح حساب در 7 دقیقه

19/شهریور/1400
افزودن به نشان شده ها
بلوبانک چیست و چگونه می‌توان در آن حساب باز کرد؟ / افتتاح حساب در 7 دقیقه
آموزش
درآمد
بلوبانک
5554
7 دقیقه

بلوبانک یک بانک دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن آن و کاملا به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. تمامی سپرده‌های مشتریان در بلو نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس نیز کارت‌های بانکی بلو، با پیش شماره کارت‌های بانک سامان (۸۶-۶۲۱۹) صادر می‌شوند. درواقع اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک)، از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک صورت می‌گیرد.

و اما مراحل باز کردن حساب در فاز فعلی که فاز قبل از رونمایی عمومی از بلوکارت هست، بسیار آسان است و کافی است ابتدا دوستی را پیدا کنید که در بلوبانک حساب داشته باشد تا برای شما از داخل اپلیکیشن دعوت‌نامه ارسال کند، سپس با دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید با طی کردن مراحل زیر، در کمتر از ۷ دقیقه حساب خود را در بلوبانک باز کنید. توجه داشته باشید برای باز کردن حساب در بلوبانک، به اصل کارت ملی (برای کارت‌های ملی قدیمی کد رهگیری درخواست صدور کارت هوشمند) برای ارسال تصاویر مربوطه و داشتن یک خط تلفن همراه فعال که به نام خودتان هست، نیاز دارید.

همچنین پاداش 300 هزار تومانی دارد که بدین صورت است

شما با دعوت هر فرد به بلوبانک 30 هزار تومان دریافت می کنید و تا سقف 10 نفر می توانید افراد را دعوت کنید

مراحل گام به گام افتتاح حساب در بلوبانک

۱. ابتدا اپلیکیشن بلوبانک را از طریق لینک https://blubank.com/download/ دانلود کنید و پس از وارد شدن به اپلیکیشن، روی گزینه «باز کردن حساب» کلیک کنید. در مرحله بعد که مانند تصویر زیر است، باید گزینه «شرایط و ضوابط را خوانده‌ام و قبول می‌کنم» را فعال و گزینه «ادامه» را انتخاب کنید.

 

 

۲. سپس باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه باید به نام خودتان باشد. بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه، برایتان یک کد تایید ارسال می‌شود. آن را در کادر مربوطه وارد کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

  •  

  • ۳. در این بخش کد معرف را وارد می کنید.کد معرف هر شخص اختصاصی است

  • کوینگرام با همراهی بلوبانک کد دعوت بدون محدویت مخصوص کاربران اپلیکیشن را فقط تا اخر امشب فعال کرده است.

  • همچنین برای اینکه بتوانید حتما ثبت نام کنید می توانید مراحل اولیه ثبت نام را امروز انجام دهید و تا آخر امشب کد را وارد کنید و مراحل بعد را روزهای آینده انجام دهید

  • کد معرف کوینگرام : MGOZ7I

  • کد معرف کوینگرام : mgoz7i

  • در مراحل بعدی باید کدملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

     

  • ]
  • ۴. در ادامه ساخت حساب کاربری، باید یک نام کاربری به‌دلخواه خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب نام کاربری باید یک رمز عبور امن نیز برای حساب خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای ورود آسان‌تر و امن‌تر اثرانگشت خود را نیز فعال کنید. برای فعال کردن آن گزینه «فعال شود» را انتخاب کنید و اگر نمی‌خواهید این گزینه را فعال کنید، روی گزینه «الان نه» کلیک کنید.

۵. تا این جای کار، شما حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید. برای باز کردن حساب در بلوبانک از این مرحله به بعد باید مدارک موردنیاز را وارد کنید. در این بخش باید از کارت ملی خود عکس بگیرید. اگر کارت ملی شما قدیمی است، باید تاریخ انقضای کارت ملی و کد رهگیری که برای کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اید را نیز وارد کنید. سپس در بخش شناسایی هویت، باید با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و بدون ماسک، عبارت خواسته شده از شما را در قالب یک ویدئو کوتاه برای بلوبانک ضبط و ارسال کنید.

۶. پس از ارسال ویدیو، اطلاعات شما با موفقیت دریافت می‌شود. از این به بعد اطلاعات شما تا ۲ ساعت دیگر بررسی می‌شود و نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. اگر تمامی اطلاعات و مدارک ارسال شده، مورد تایید باشد، پیامکی حاوی این متن برای شما ارسال می‌شود: «حساب شما با موفقیت فعال شد.»

۷. بعد از فعال شدن حسابتان، مجددا وارد اپلیکیشن بلوبانک شوید و کارت بانکی بلو را سفارش دهید. کارت بانکی بلو در ۳ رنگ آبی، سبز و قرمز موجود هست که بعد از انتخاب رنگ موردنظرتان و وارد کردن کد پستی و شماره تلفن ثابت خود، سفارش کارت‌بانکی‌تان نیز با موفقیت ثبت می‌شود.

۸. در نهایت نیز اگر در استان تهران باشید تا حداکثر ۵ روز کاری بعد و اگر در شهرستان باشید تا ۷ روز کاری بعد، کارت بلوبانک به دستتان می‌رسد. بعد از اینکه کارت را دریافت کردید، باید وارد اپلیکیشن شوید و آن را فعال کنید. همچنین در داخل اپلیکیشن می‌توانید رمز کارت بانکی خود را نیز انتخاب کنید.

  • در صورتی‌که کارت ملی قدیمی خود را گم کرده‌اید و برای کارت ملی جدید نیز درخواست داده‌اید و هنوز به دستتان نرسیده است، در بخش اسکن کارت ملی، صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه خود را اسکن کنید تا فرایند افتتاح حساب در بلو بانک با موفقیت طی شود.
  • در بلوبانک بازکردن حساب کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارد.
  • در بلوبانک برای حداقل مانده موجودی در ماه، سود سپرده ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.
  • امکان مسدودکردن کارت بلوبانک از طریق اپلیکیشن بلوبانک وجود دارد.
  • بلوبانک عضو سامانه شتاب بانک مرکزی است.

سخن پایانی

فارغ از کیفیت اپلیکیشن بلوبانک، وجود این سرویس می‌تواند خلا نبود یک بانک تمام دیجیتالی که افتتاح حساب در آن بدون هیچ کاغذبازی و اتلاف وقتی صورت می‌گیرد را پر کند. در واقع، بلوبانک می‌تواند یک گزینه‌ی بسیار خوب برای کسانی باشند که به فکر افتتاح حساب‌های جانبی برای انجام فعالیت‌های روزمره‌ی بانکی و انجام خریدهای معمول خود هستند اما، دردسرهای ساخت حساب بانکی به روش سنتی به عنوان یک سد در مقابل خواسته‌ی آن‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین، اپلیکیشن و سرویس بلوبانک فعلاً در ماه‌های اولیه‌ی فعالیت و توسعه‌ی خود به سر می‌برد و انتظار می‌رود تا توسعه‌دهنده‌ی آن، به مزایا و خدماتی که امروز توسط این اپلیکیشن ارائه می‌شود اکتفا نکرده و به صورت پیوسته دامنه‌ی ارائه‌ی خدمات خود را گسترش دهد. در واقع، بخش پرداخت‌های این اپلیکیشن می‌تواند در آینده میزبان گزینه‌های بسیار مختلفی از جمله پرداخت خلافی، عوارض و جرایم و بیمه خودرو باشد. در نهایت، با توجه به تیم توسعه‌ی توانای بلوبانک، احتمالاً در آینده شاهد کلید خوردن پروژه‌ی تغییر نسل بانک‌داری توسط این سرویس خواهیم بود.

پرسش‌های متداول

چگونه می‌توانم حساب بازکنم؟

پیدا کردن دوستی که در بلوبانک حساب دارد، به اشتراک گذاشتن شماره موبایل و دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک. تا پایان امروز می توانید از کد mgoz7i برای ثبت نام استفاده کنید.

برای بازکردن حساب چه مدارکی لازم است؟

اصل کارت ملی برای ارسال تصاویر مربوطه و داشتن یک خط تلفن همراه فعال که به نام خودتان است.

من کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌ام، آیا می‌توانم حساب بازکنم؟

بله، اگر درخواست کارت ملی هوشمند را ثبت کردید، از راه ثبت کد رهگیری نوشته شده روی رسید ثبت‌نام کارت ملی هوشمند، امکان بازکردن حساب را دارید.

من کارت ملی هوشمند ندارم و برگه رسید کارت ملی هوشمند را گم کرده‌ام، چطور می‌توانم حساب بازکنم؟

در وب‌سایت سازمان ثبت و احوال کد رهگیری کارت ملی خود را پیداکنید و فرآیند بازکردن حساب را انجام دهید.

برای بازکردن حساب محدودیت سنی وجود دارد؟

بله، طبق قانون بانک مرکزی، حداقل سن برای بازکردن حساب در بلوبانک ۱۸ سال است.

چگونه هویت خود را تایید کنم؟

برای شناسایی هویت لازم است مشتری اطلاعات هویتی خود، تصویر پشت‌ و‌ روی کارت ملی، شماره تلفن همراه فعال متعلق به خود و یک ویدئوی کوتاه مطابق با راهنمای داخل اپلیکیشن را ارسال کند. مدارک و ویدئو توسط کارشناسان بلوبانک بررسی و هویتتان تایید یا رد می‌شود.

بازکردن حساب هزینه دارد؟

خیر، بازکردن حساب و ارسال کارت کاملا رایگان است.

بلوبانک مجوز قانونی لازم برای فعالیت بانکی را دارد؟

بلوبانک، یک استارت‌آپ بانکی است که در روزهای پایانی سال متأثر از کرونا، آغاز به‌کار کرد و در حال حاضر ذیل نظارت، مسئولیت و مجوز بانک سامان مشغول فعالیت است.

آیا تضمین قانونی توسط بانک مرکزی برای بازگشت سپرده‌ها نزد بلو وجود دارد؟

سپرده‌‌های مشتریان بلو، نزد بانک سامان نگهداری می‌شود و در واقع این بانک در قبال کلیه‌ی مشتریان و سپرده‌گذاران بلوبانک، به‌عنوان بانک عامل شناخته خواهد شد و هم‌زمان هم وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس، کارت‌های بانکی بلو، با پیش‌ شماره‌ی کارت‌های بانک سامان صادر می‌شود.

کارت‌های بلو عضو شبکه‌ی شتاب است؟

اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی شتاب و شاپرک از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک انجام می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی را برای مشتریان به دنبال نخواهد داشت.

اگر سوالی دارید، در چت اپلیکیشن بلوبانک پیام صوتی و یا متنی بگذارید، یا با شماره ۸۷۶۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

جشنواره صرافی ها! رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. (مرداد ۱۴۰۲)

جشنواره صرافی ها! رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. (مرداد ۱۴۰۲)

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم


تحلیل کاربران

بلوبانک

مهناز‌طاهری

05/شهریور/1400

بلوبانک، یک استارتاپ جدید است که برمبنا و زیرمجوعه نئوبانک‌ها فعالیت می‌کند.این هدیه بازکردنی است دوست گرامی، شما از طرف «سیدمحمد قاسمی» عزیز به بلوبانک دعوت شده اید. از سایت بلو بانک یا بازار اپلیکیشن بلوبانک را نصب کنید.یا پیوی پیام بزارید سایتش رو بفرستم کد «MGBHZI» را در قسمت کد معرف وارد و فرآیند بازکردن حساب را تکمیل کنید. بلو؛ بانک، ولی دوست داشتنی دوستان حتما حساب باز کنید بانکداری الکترونیکه زیر نظر بانک سامان کارت عابر بانک شتاب هم رایگان ارسال میکنن براتون با کد دعوت وارد بشید و دوستاتون هم دعوت کنید وبرای هر نفر 30 تومان من دریافت کردتاسقف ۱۰نفر

46

بلو بانک،شاید متفاوت

saeidyazan

05/شهریور/1400

بلو بانک رو قبلا تهیه کرده بودم و تا حدودی جالبه کاربردهاش. میتونی به راحتی از طریق اپلیکشن در همون لحظه کارتت رو غیر فعال کنی و اگر کسی پسورد کارتت رو داشت دیگه نتونه استفاده کنه و دوباره فعالش کنی. در کل عموم خدماتش تقریبا شبیه بقیه اپلیکشن های بانکی و کارتهاست فقط راحتی بهتر در استفاده از خدمات بانکی بهت میده.تغییر انواع پسوردها،گرفتن المثنی کارت و رمز دوم بدون حضور در بانک. سقف انتقال پول در حجم بیشتر . هر چند اگر خدمات دهیش متفاوت تر بشه که بهتره.مثلا بشه باهاش مراودات تجاری(خرید و فروش های عادی و پرداخت در رستورانها،هتل ها و ...) با کشورهای همسایه بصورت مستقیم داشت. این مورد مهمترین پیشرفت و نیاز برای خدمات کارت بانکی برای ما مردم هست وگرنه انگار چیز خاصی ارائه نداده که دلخوش بشیم

31

بلوبانک

armin138686

09/مهر/1400

سلام وعرض ادب به نظر من یکی از بهتربن برنامه هاست من خودم توش حساب باز کردم وازش هم راضی هستم از نزر من شما هم باهاش کار کنید خدا نگهدار

6

بانکداری دیجیتال ؛ بلوبانک

alibit041

05/شهریور/1400

سلام و درود. از مزایای بانک داری دیجیتال نیاز نبودن به حضور فیزیکی در شعبه بانک برای کار های بانکی هست. حتی برای تغییر و انتخاب رمز اول کارت هم از طریق نرم افزار بلوبانک به صورت آنلاین اقدام کنید. اگه میخواید ثبت نام کنید ممنون میشم اگه با کد دعوت من ثبت نام کنید MH2TSY

21

tara6001

09027066001

07/شهریور/1400

منم از این اپلیکیشن استفاده میکنم و راضی ام خیلی از کارام رو راحت کرده دوسش دارم و توصیه میکنم حتما نصب کنید کاملا قابل اطمینانه

7

کارت بلوبانک

[email protected]

06/شهریور/1400

باسلام خدمت دوستان گرامی که این کارتو گرفتن.یسوال داشتم آیا این کارت کاراییه کارتهایی مثل پی پل یا آمازون رو داره.یا فقط داخل ایران کار میکنه باتشکر از راهنماییتون

10

بلو بانک

09192110430

05/شهریور/1400

بانک سامان در راستای خدمات الکترونیک و کیف پول مجازی اقدام به ساخت سامانه ای به نام بلو کارت که کلیه مراحل افتتاح حساب و ...... به صورت مجازی و انلاین و خدمات ان هم انلاین است االبته پاداش و کد معرف از طریق کوینگرام و دعوتنانه الزامی است ؟M@F

28

بانک دیجیتالی بلوبانک

Behroozmahmoudi

05/شهریور/1400

بلو بانک بانکی دیجیتالی است که کلیه عملیات بانکی بصورت کاملا آنلاین در اپلیکیشن بلوبانک انجام می‌گیرد و سپرده های کاربران تحت تضمین صندوق ضمانت سپرده های بانکی نزد بانک مرکزی بوده و توسط بانک سامان نگهداری میشود.

44

بلوبانک

[email protected]

06/شهریور/1400

بلوبانک همان بانک اینترنتی هست وشما میتونید در بانک خود پول هایتان را بریزید و من خوشحالم که پول هایم در بلوبانک هست

12

ترفندهای بانکیا

naser175

05/شهریور/1400

سوای همه حسن و محاسنی که این ابزارکها و گجتها ممکنه داشته باشن هدف اصلی و جدید بانکها استفاده از میلیاردها تومان منابع شناور هست تو کار ترید و معاملات بیتکوین و آلتکوینها که میشه روزانه میلیاردها تومان ازش سود گرفت بی دردسر

25

بلو بانک

2281883086

09/مهر/1400

واقعا عالیه پیشنهاد میکنم درسته بعضی وقتا یه گیرایی داره ولی مال نت هس. ولی در هرصورت عالیه افتتاح حساب رایگان دریافت کارت رایگان

3

بلو بانک

Eslam1858

30/آبان/1400

بانک دیجیتال وغیرحضوری برای مردم عزیزهست برای انتقال وجه عضو شتاب وکارای دیگرمیتوان با بلو بانک ایجاد کرد مچکرم از دستن کاران .

2

اگر کد برای ثبت نام میخواین

amirhosseinmiraghel

05/شهریور/1400

MHUBTYاینم کد بزنید و ثبت نام کنید خدایی خوبه برای ورودش هم شما نیاز به کد معرف دارین امکانات خوب داره فضای خوب و راحت سریع بعدشم به ازای هر عضویت 30هزار تومن میده

23

بانک دیجیتالی

امینکوین

05/شهریور/1400

کاربرای عزیز توجه داشته باشن که اطلاع از امنیت بانک دیجیتالی خیلی حیاتی هست. متاسفانه هستن افرادسودجویی که به راحتی سرمایه کاربران رو بالا کشیدن. مراقب باشید که ممکنه با حسابهای دیجیتالی شما کلاهبرداری های کلان صورت بگیره و طبق قوانین شما مسئول پرداخت خسارت شناخته می شید. لطفا مدارک و اطلاعات مهم خودتون رو در اپلیکیشن هایی که تاییده اون ها نا مشخص است به اشتراک نذارید.

41

بلو بانک

marwan

15/فروردین/1402

مبالغ سپرده‌‌های مشتریان در چارچوب ضوابط قانونی و تا سقف قانونی تعیین شده مورد تضمین «صندوق ضمانت سپرده‌های بانک مرکزی» است.. پروتکل‌های امنیتی در بلو همه پروتکل‌های امنیتی در سیستم‌های زیرساخت بانکی و همچنین استانداردهای بانک مرکزی در خصوص تسویه وجوه و حسابداری، به‌دقت رعایت شده است.

2

بلوبانک

hastiiii

05/شهریور/1400

بانک سامان با فراهم کردن بلوبانک قدم بزرگی به سمت پیشرفت برداشته و میتونه در اینده بانک های دیگه رو نیز به همین سمت بکشونخ

20

بلو بانک

poorya684

06/شهریور/1400

بلو‌‌بانک بانکی دیجیتالی است که همه عملیات بانکداری روی اپیکیشن آن و کاملا به‌صورت انلاین انجام می‌شود.تمامی سپرده‌های مشتریان در بلو بانک نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است.بر همین اساس نیز کارت های بانکی بلو با پیش شماره کارت های بانک سامان صادر می‌شوند.

15

بلوبانک

kiaaa

05/شهریور/1400

باید به بانک سامان آفرین گفت ک تونسته در بانکداری الکترونیکی قدمی بسیار زیبا و جذابو بزرگی برداره و در بین این همه بانک ایرانی در این موضوع پیش قدم بشه. امیدوارم ک روز بروز بیشتر شاهده خبرهایی ازین قبیل باشیم.

17

بلوبانک

[email protected]

05/شهریور/1400

توضیح کامل فقط برای افتتاح حساب داده شده درمورد استفاده حساب برای ارز دیجیتال کوینگرام داده نشده لطفا دقیق درمورد استفاده حساب در کوینگرام راهنمایی کنید

21

بلو بانک

amir4444

09/مهر/1400

یک سیستم جدید اینترنتی بانکی که علاوه بر سپرده گذاری های خوب و سود آور جایزه ها و پاداش های خوبی هم داره و امیدوارم قابل اعتماد هم باشه.تا حالا که خوب بود و همه چیزش درست و اصولیه.

13

بلوبانک

naser feri

05/شهریور/1400

سلام دوستان بانک سامان با این اپلیکیشن جدیدی که راه انداخته قدم در عرصه جدید بانک داری کرده و برای مملکت ما همچین چیزی نیاز بود وخیلی جالب است حتماً استفاده کنید و البته مراقب رمز عبور خودتون هم باشید که به دست هرکس نیوفته که خوبی بلوبانک اینه به راحتی میشه از داخل اپلیکیشن کارت خودت رو غیر فعال کنی. به اميد ایرانی بهتر و آزاد تر و پیشرفته تر و خیروبرکت برای همه ایرانیان عزیز

19

بلو بانک

arminaka71

05/شهریور/1400

توضیح کامل فقط برای افتتاح حساب داده امااین حساب برای خرید ارز دیجیتال هست یاخیربایدتوضیح بیشتری کوینگرام دراین مورد بزاره که این بانک و کارت برای چه استفاده میشه یعتی مثل همون کارت ها قبلی بانک ها دیگر ولی دیجیتال بانک داری نوین وخوبه

30

مزایا

mahmood.rahmati

05/شهریور/1400

بدون پرداخت هزینه می توانید اقدام به تغییر رمز عبور نمایید. _ امکان خرید کالاهای مختلف نیز فراهم می باشد. _قابلیت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض را دارد. – امکان افتتاح حساب رایگان در بلوبانک

22

بانک عالیه

instakiarash

05/شهریور/1400

خیلیا این بانکو بهم معرفی کردن ولی جالب ترین نکتش این بود که این بانک برای تبلیغش‌ از نوین ترین شیوه تبلیغاتی یعنی معرفی و دریافت پاداش استفاده کرده مثل بادران و...

12

بلوبانک

ebramdl

05/شهریور/1400

جایی است که ارزهای دیجیتال مشتریان وسرمایه گذاران رابخوبی وباامنیت بالا نگهداری میکندواینکه جزوشبکه شتاب هم مبباشد بسیار عالی ورضایت بخش است...

11

بلوبانک

[email protected]

05/شهریور/1400

بلو بانک با کاری که انجام داد بخصوص تو این اوضاع کرونا بسیار مفید واقع شده و کار بانکی و راحت کرده من خودم به شخصه حساب باز کردم و خیلی خوشحال بابت اینکه رمز پوستش داخل خود برنامه اش هست کارشون عالی

8

عالی

ahadsamimi

07/شهریور/1400

جوری که من مطالعه کردم بنظرم خوبه من خودم حساب بازم دم انشاالله مردم هم راضی باشند بعددرصدسودماهانه برای سپرده گذاری خوبه حدود10درصدهست

11

بلوبانک

marzieh1349

09/مهر/1400

بلوبانک خیلی خوبه کارهاروراحت کرده من ازخونه ثبت کردم سه روزه کارتش اومددم در واقعاعالیه برایهرکس هم که لینکش وبفرستی وباکدشماواردبشه وکارت بگیره ۳۰ تومان میاد به حسابت

6

fare

farejoon

09/مهر/1400

بلو بانک با مجوز رسمی بانک مرکزی و تنها بانک اینترنیتی با ثبت نام غیر حضوری در بلو بانک کارت عابر بانک رایگان دریافت کنید و به مانده حساب ۱۰ در صد سود بانکی روز شمار دریافت نمایید البته با کد یه معرف ظرف پنج تا ده روز عابر بانک به محل سکونتتان ارسال میشه تنها بانک اینترنیتی غیر حضوری که کلیه انجام خدمات بانکی پرداخت قبوض خرید شارژ و و خیلی چیزهای دیگه...

10

بلوبانک

[email protected]

09/مهر/1400

سلام خدمت شماعزیزان یکی از خدمات غیرحضوری و بروز دنیای دیجیتال و بانکداری ک براحتی و صرف کمترین وقت افتتاح حساب میکنی و کارت بانکی جالب و ارسال رایگان تحویل میگیری

5

بلو بانک دیجیتال

bejarkoly

05/شهریور/1400

واقعا حرکت خیلی جالب و مفیدی بود فکر کنم با دیجیتالی شدن دنیا نیاز مبرمی به یک کیف پول دیجتالی حس مشد و بانک سامان این نیاز رو برطرف کرده

30

بلوبانک

rezapakdel

05/شهریور/1400

یکه گام کوچک ولی روبه جلوروبانک سامان انجام داده که درآینده خیلی خیلی موثرخواهدبودهرچندهم که الان هم خیلی تاثیرگذاربوده وبلوبانک کارروبرای کاربران سهل وآسان کرده مشخصه مدیران بانک سامان گام های روبه جلوبرداشته اند

28

MICKZA

sevda1

05/شهریور/1400

لو بانک بانکی تمام دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن موبایل و کاملا آنلاین انجام می‌شود. به زبان ساده، بلو بانکی است که همیشه همراه شما خواهد بود.کدمعرف برای ثبت نام دوستانMICKZA

21

بلو بانك

faeze74

09/مهر/1400

عاااااااليه هم ظاهر خيلي جذابي داره هم پشتيباني عالي هم سريع ميشه افتتاح حساب كرد و ديگه نيازي نيست براي درست كردن رمز دوم و رمز پويا به عابر بانك بريم

5

بلو بانک

abbaskorbanm

05/شهریور/1400

بانک آبی یا بلو بانک ایده جالب ورودی است که روی موبایل نصب میشه وعده کارت نیز باایمان صادر میشود و رصد ده برای سود آن خوب است که میتوان خوبی دارد وزیر نظر بانک مرکزی است

18

بلو بانک

mostafa400

09/مهر/1400

بانک خیلی غالی وپیشرفته برای کارت به کارت خوبه برای ارزهای دیجیتال و خرید بسته وشارژ رو میتوان استفاده نمود از اینکه ارز دیجیتال رو میشود خیلی جالبه

5

بلوبانک

[email protected]

05/شهریور/1400

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی بانکداری نیز روبه جلوست وخیلی شرایط بلوبانک ایده آل است توصیه میکنم حتمااازاین برنامه باشرایط آسان ورایگان که تضمین شده ودارای امنیت بالایی است استفاده کنیدکارت هاباسه رنگ شیک متفاوت هستش که قرمز بیشترپسنداست .

18

دریافت پاداش نقدی بلوبانک

vahid.1400

14/آذر/1400

سلام،این اولین باری است که من از تبلیغات مختلفی که تاحالا دیدم توانستم سود کسب کنم و واقعا به اون پاداشی که در داخل تبلیغ شده بود دست پیدا کنم. واقعاً لذت بردم،چون هم این افتتاح حساب کاملاً رایگان و غیر حضوری بود و هم اینکه توانستم بابت معرفی هر فرد مبلغ ۳۰ هزار تومن دریافت کنم. من این افتتاح حساب را به همه شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنم،مطمئن باشید به دردتون میخوره و یه چیزی که اینجا بهش اشاره نشده اینه که،داخل توضیحات گفته شده که به ازای معرفی ۱۰ نفر تا سقف ۳۰۰هزار تومان پاداش دریافت میکنید،اما بعد از افتتاح حساب و دریافت کارت عابربانک،اُپراتور اپلیکیشن به صورت تصادفی به شما پیامی میدهد که شما میتوانید در ۲۴ ساعت آینده به اِزای معرفی هر تعداد کاربر، مبلغ ۳۰ هزار تومان پاداش نقدی دریافت کنید،واین یعنی بدون هیچ محدودیتی کاربر معرفی کنید و پول بگیرید. نکته آخر اینکه حتما برای واریز پاداش به حساب خودتون از داخل اَپلیکیشن در قسمت دریافت پاداش گزینه به «حساب خودم» را انتخاب کنید چون گزینه پیش فرض روی «به حساب خیریه» تنظیم شده است. شاد و پیروز باشید،خدانگهدار

1

بلوبانک

mostaFahoooo

05/شهریور/1400

برنامه بسیار خوبی است از نظر من حتما ازش استفاده کنید من خودم در بلوبانک حساب بازکردمو و کارتم چند روز بعد تحویلم دادن

23

جمعه

[email protected]

05/شهریور/1400

چقد عالی واقعی. امیدوارم ی روز تو ایران برسه که بتونیم از تمام تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنیم. و بدون استرس و نگرانی واس آینده بهتر وارد بازارهای روز جهانی بشن و اینهمه قوانین دست و پا گیر نباشه

13

خرید ارز

abdin1999

09/مهر/1400

دوستان من تازه واردم کویینگرام شدم ارز میشه خرید فروش کرد تو این اپیکیشن؟ خعلی دوس دارم انجامش بدم

2

بلو بانک

Hadi49hadi

05/شهریور/1400

کمتر از دو سال قبل و با شیوع ویروس کرونا، اهمیت و ضرورت استفاده از خدمات اینترنتی بیش از گذشته احساس شد. از این رو بسیاری از استارت آپ های جدید شکل گرفتند که یکی از آنها بلوبانک بود. بلوبانک مجازی، جزء نئوبانک ها محسوب میشود و از اواخر سال ۱۳۹۸ شمسی شروع به فعالیت در سیستم بانکداری ایران نمود.

18

تحلیل از این برنامه

sydfrh7426

06/شهریور/1400

خیلی اپیکیشن عالی هستش من تازه واردش شدم ولی نمیدونم چطور باید کیف پول را درست کنم کسی هست کمکم کنه

11

khatereh

khaterh

05/شهریور/1400

بله بلو بانک کارت پیشرفته ایه که کار رو برامون اسون کرده وبه جای اینکه وقت خودمونا توصف بانک برای گرفتن کارتهای دیگه تلف کنیم خیلی راحت ورایگان بدستمون میرسه وخدمات زیادی ارائه میده که بسیار عالی و کاربردی هست .

20

حساب

ahmad491

05/شهریور/1400

ایجادحساب ازطریق دور نگاری ودریافت کارت و سود ۱۰ درصدی تشویق کننده است تعداد حسابهام زیاد داره میشه باید از بین حسابها خوبتر بهتر و با بهرترینو انتخاب کنم

19

روزگار

majidsoltsni

05/شهریور/1400

ما چنان زندگی می کنیم که گویی همواره در انتظار چیزی بهتر هستیم حال آنکه اغلب آرزو می کنیم که ای کاش گذشته بازگردد و بر آن حسرت می خوریم...

37

کد معرف نا محدود بلوبانک

yashar.azha

05/شهریور/1400

دوستان عزیزم MHIBRA میتوانید از طریق کد دعوت درج شده تا هر زمان که میخواهید در بلوبانک ثبت‌نام کنید.

18

بلوبانک

09307914482

06/شهریور/1400

حساب دیجیتال خیلی خوبه ودر شرایط کنونی به شدت مورد نیاز است حساب دیجیتال چند مزیت دارد ازجمله عدم حضور فیزیکی، کاهش ترافیک ،کاهش آلودگی هوا، کاهش سرایت بیماریهای مسری مخصوصا کرونا، صرفه جویی در وقت وراحتی درانجام امور بانکی. سوال: حداقل موجودی حساب یا افتتاح حساب چقدر بای باشه؟ وآیا حسابهای ارزی هم میشه افتتاح کرد یا تبدیل ارزی؟ باتشکر

17

بلوبانک

Chiman72

05/شهریور/1400

بلوبانک عالیه کاملا دیجیتالیه وخیلی پشتیبانیشون عالیه کدمعرف منو وارد کن تا30هزارتومن هدیه به من وشمابده کدمعرفMIFRUA

19

دارای مشابه

mortezagaleh

05/شهریور/1400

اما من تا امروز دقیقا در بانک مهر ایران،بانک آینده اقدام به افتتاح حساب بصورت کاملا غیر حضوری کردم،پس این بانک جدید چه امکانات جدیدی می‌تونه داشته باشه و نسبت به اونایی دیگه امتیاز داشته باشه،کاش بیشتر در این مورد اطلاع رسانی می‌فرمودید،لیکن در کل بسیار جالبه و خیلی پر زمان صرفه جویی میشه و نشون میده که در حال گذر از این دوران سنتی هستیم.

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.