coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

63,334 $

3,945,708,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,077 $

191,685,263 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

591 $

36,821,792 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.5%

154.9 $

9,650,270 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.2%

0.5463 $

34,034 تومان

XRP

XRP

xrp

2%

3,076 $

191,611,749 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.9%

0.158 $

9,843 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.3%

5.86 $

365,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

افزایش ۱۸۰٪ قیمت ATOM در یک ماه گذشته؛ دلیل آن چیست؟

07/شهریور/1400
افزودن به نشان شده ها
افزایش ۱۸۰٪ قیمت ATOM در یک ماه گذشته؛ دلیل آن چیست؟
ATOM
Cosmos
Market
تحلیل
3050
4 دقیقه

قیمت رمز ارز ATOM به دلیل راه اندازی اکوسیستم دیفای شبکه کازموس و راه‌اندازی پل‌های میان زنجیره‌ای برای اتریوم و بیت کوین، با افزایش سه رقمی مواجه شده است.

به نقل از کوین تلگراف، هم‌زمان با هارد فورک لندن اتریوم و تغییر هزینه‌های بالای تراکنش‌ها، روند پروتکل‌های لایه اول نیز در ماه آگوست رو به رشد بوده است.

یکی از بزرگترین فواید درخواست برای یافتن محیط‌های خوشایندتر قرارداد هوشمند، پیدایش پروژه Cosmos و توکن ATOM بوده است. پروژه‌ای که بر قابلیت همکاری مجهز است و به لطف پروتکل ارتباطات بین بلاکچین‌ها (IBC) به اینترنت بلاکچین‌ها تبدیل شده است.

داده‌های کوین تلگراف مارکت‌پرو نشان می‌دهد که قیمت ATOM از تاریخ ۲۰ جولای که ۸.۸۷ دلار بود، ۱۸۰ درصد رشد داشته و به ۲۴.۷۷ دلار در ۲۲ آگوست رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته ATOM نیز در همین تاریخ از میانگین ۲۵۰ میلیون دلار به ۱.۸۷ میلیارد دلار رسید. در زمان نگارش این خبر قیمت ATOM با ۹.۸۱٪ افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۱.۸۹ دلار رسیده است.

۳ دلیل برای قدرت نمایی ATOM در یک ماه گذشته وجود دارد که این دلایل عبارتند از انتشار پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز در شبکه، راه‌اندازی یک سایدچین که تبادل دارایی‌ها بین Cosmos و اتریوم را ممکن می‌سازد و اعلام برنامه‌هایی برای آوردن بیت کوین به اکوسیستم Cosmos.

گسترش قابلیت‌های DeFi

امور مالی غیرمتمرکز یکی از بزرگترین تحولاتی است که طی چند سال گذشته از اکوسیستم بلاکچین بیرون آمده است و بناست انقلابی در حوزه مالی سنتی ایجاد کند. راه‌اندازی اولین رابط کاربری کاربردی برای دیفای در کازموس، یکی از بزرگترین محرک‌های قیت ATOM در این اواخر بوده است زیرا معرفی قابلیت‌های تبادل بین زنجیره‌ای، اعضای جامعه کازموس را هیجان زده کرد و منجر به جهش در تقاضای این توکن شد. تیم توسعه Cosmos طی توییتی در ۱۸ آگوست نوشت:

Emeris beta، اولین رابط کاربری Gravity Dex هم اکنون در حال فعالیت است. پورتال میان زنجیره‌ای EmerisHQ هم اکنون عرضه شده و دیفای را در کازموس به یک واقعیت تبدیل کرده است. همین امروز شما می‌توانید قدرت امور مالی غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای را تجربه کنید.

از طریق رابط کاربری جدید کاربران می‌توانند به چندین پروتکل دیفای در شبکه کازموس دسترسی پیدا کنند و دارایی‌های خود را در بلاکچین‌هایی مانند IRISnet (IRIS)، Persistence (XPRT) و Akash Network (AKT) ترید کنند.

پل اتریوم فرصت‌های جدیدی ایجاد می‌کند

دلیل دوم پیشرفت ATOM ادغام Sifchain با IBC (قابلیت ارتباط بین بلاکچینی) است که این پروژه را به اولین صرافی غیرمتمرکز تبدیل می‌کند که ترید بین اکوسیستم کازموس و شبکه اتریوم را ممکن می‌سازد. پروژه Cosmos در توییتی نوشت:

ارزشی که Sifchain برای اکوسیستم کازموس به ارمغان می‌آورد غیرقابل انکار است و ما منتظر ساختن آینده جذاب بین زنجیره‌ای هستیم.

در حال حاضر اتریوم میزبان اکثر پروتکل‌های قرارداد هوشمند برتر DeFi و NFT است و این ادغام به کاربران هر دو اکوسیستم اجازه می‌دهد به آسانی دارایی‌ها را بین دو شبکه مبادله کنند.

بیت کوین رپد شده به کازموس می‌آید

دلیل سوم روند صعودی فعلی به واسطه اعلامیه ۲۳ آگوست شکل گرفت که در آن عنوان شده بود بنیاد اینترچین (IFC سازمانی که پروژه‌های اکوسیستم Cosmos را تامین مالی می‌کند) بودجه صندوق توسعه Interlay را برای آوردن بیت کوین به شبکه کازموس تامین کرده است. کازموس در توییتی در ۲۳ آگوست اعلام کرد:

بیت کوین به کازموس می‌آید. interbtc در حال ساخت پل IBC است تا به هر زنجیره سازگار با IBC امکان دسترسی به بیت کوین را بدهد. گام کنونی به کازموس کمک می‌کند تا حوزه DeFi خود را تقویت کند و همکاری بین زنجیره‌ای را بهبود ببخشد.

بیت کوین رهبر غیر قابل انکار بازار رمز ارزها است و اکثریت ثروت انباشته شده این اکوسیستم را به خود اختصاص داده است. بنابراین فراهم آوردن امکان فعالیت بیت کوین در کازموس، این پتانسیل را دارد تا کاربران جدید را به شبکه بیاورد. Interlay از فناوری lock-up و vault استفاده می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد بیت کوین خود را به صورت امن نگهداری کنند و بیت کوین میان زنجیره‌ای با پشتوانه صادر کنند که می‌تواند در پروژه‌های DeFi مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. این ویژگی در حال حاضر به عنوان یکی از پاراچین‌های پولکادات نیز در دسترس قرار دارد.

این ادغام به بیت کوین اجازه می‌دهد که در اکوسیستم دیفای کازموس مورد استفاده قرار بگیرد و نقدینگی بالا و کاربرد بیشتری را برای این شبکه به ارمغان بیاورد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

اکو سیستم

mahmood.rahmati

07/شهریور/1400

انتشار پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز در شبکه، راه‌اندازی یک سایدچین که تبادل دارایی‌ها بین Cosmos و اتریوم را ممکن می‌سازد و اعلام برنامه‌هایی برای آوردن بیت کوین به اکوسیستم Cosmos

21

تدبیر در افزایش قیمت

ehsansh9940

07/شهریور/1400

درود گرم ماخدمت دوستان و همراهان ما... بیشتر افزایش قیمت ارزATOM به واسطه ایجاد پلها بین اتریوم و بیتکوین اتفاق افتاد...

25

افزایش ۱۸۰درصد قیمت اتوم

marwan

18/بهمن/1402

قیمت کازمس (ATOM) پس از راه اندازی اکوسیستم دیفای و کار بر روی پل های میان زنجیره ای برای اتر (ETH) و بیت کوین (BTC) ، رشد سه رقمی را ثبت کردوبه ۱۸۰درصد رسید

1

اکوسیستم

165165

07/شهریور/1400

انتشار پروتکل های مالی غیر متمرکز در شبکه راه اندازی یک ساید چین که تبادل دارایی ها بین اتریوم را ممکن می سازد واعلام برنامه برای اوردن بیت کوین به اکوسیستم

11

اتم

kamezjan

07/شهریور/1400

ظاهرا اتم در شروع پله های صعود قرار گرفته و در آینده بیشتر ازش خواهیم شنید ...برای سرمایه گذاری گزینه خوبیه حتما تو سبدتون داشته باشید

27

کازماس و افزایش ۱۸۰٪

09192110430

07/شهریور/1400

قیمت ارز دیجیتال کازماس (Cosmos) در یک ماه گذشته رشدی سه‌رقمی داشته است. کارشناسان معتقدند که اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید به شبکه کازماس باعث افزایش علاقه سرمایه‌گذاران برای خرید این ارز ، قیمت توکن‌‌های مربوط به پروتکل‌های لایه اول برتر بازار در طول ماه اوت (مرداد) همواره در حال افزایش بوده است، می‌توان گفت دلیل این رشد تأثیر اندک و نامحسوس هاردفورک لندن در حل مشکل بالا بودن کارمزد و سرعت پایین تأیید تراکنش‌ها در شبکه اتریوم بوده است؟m@f

15

پرواز ماهانهATOM

Behroozmahmoudi

07/شهریور/1400

قیمت توکنATOMدر طی یک ماه گذشته 180٪افزایش یافت که عمده دلایل آن عبارتند از: راه اندازی پروتکل های مالی غیر متمرکز در شبکه،راه اندازی یک ساید چین که تبادل دارایی ها بین کازموس و اتریوم را ممکن می‌سازد و اعلام برنامه های انتقال بیت کوین به اکوسیستم کازموس.

23

پند

majidsoltsni

07/شهریور/1400

در روزگاری که خنده ی مردم از زمین خوردن توست پس " برخیز " تا چنین مردمی بگریند شاخص ایران که ریخت

22

همکاری

abbaskorbanm

07/شهریور/1400

این شاخه با شاخه های دیگر همکاری دارد ازNftگرفته تا ابریشم واز همه مهمتر بیت کوئن وزارت دلایل دیگر که مورد حمایت است بهمون خاطر رشد میکند اونا 180درصدی

24

افزایش قیمت atom

dors@1

07/شهریور/1400

ارز atom توانست ۱۸۰ درصد رشد داشته باشه تا نشون بده این همه تعریفی که از این پروژه و ارز میشه واقعیت داره و دراینده بازهم اینجور رشد و پامپ شدن رو خواهیم دید

17

A T O M

پارسا فرهاد

07/شهریور/1400

فقط اتم بخرید و نگه دارید با این تعداد سکه و عقب افتادگی از بازار خیلی بیشتر از اینا جای رشد داره . هم رده هاشو ببینید الان قیمتشون چنده . انشاالله در روز های پیش رو یه سود خوب به همه مون میده

17

بیت کوین

[email protected]

07/شهریور/1400

سلام دوستان بیت کوین یک ارز قدرت مند هست و روز به روز ماه به ماه بالا میره و ارز دوم که قیمت خوبی داره اترویم هست

8

بیت کوین

مهناز‌طاهری

08/شهریور/1400

بیت کوین یک پیشرفت بسیار هیجان انگیز است و ممکن است به یک ارز جهانی ختم شود. من معتقدم در دهه آینده بیت کوین به حدی رشد می‌کند که به یکی از مهمترین راه های پرداخت و انتقال دارایی ها بدل شود.

15

رمز ارز اتم و رشد ۱۸۰درصدی آن

نوید

08/شهریور/1400

رمز ارز های بسیاری وجود دارند که متکی به اتر و بیت کوین هستند و به محض این که ارتقایی در اونها شکل میگیرد این ها هم رشد میکنند.پیوند بین اتر و بیت کوین با اتم بسیار میتونه برای این ارز دیجیتال مفید باشه

5

رشدATOMدریک ماه قبل

زارع

07/شهریور/1400

این پروژه به اینترنت بلاک چین هاتبدیل شده توانسته بارشد 180% این رمز ارزوحجم معاملات بالا برسداین رشد به دلیل همکاری اتریوم وکازموس وهمچنین اتریوم باشاخص حداکثری که بابیشترین حوزه های دیفای وNFT هاهمکاری زیاد داردوسلطان تمام رمز ارزهاوحوزه های دیگر هنوزبیت کوین است که رهبری انهارابه عهده دارد

28

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.