coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

62,215 $

3,689,349,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

2,905 $

172,273,023 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,359 تومان

Tether

Tether

usdt

3.3%

566.9 $

33,615,984 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.6%

143.98 $

8,538,014 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

59,359 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

0.5004 $

29,674 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

2,903 $

172,150,272 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

6.94 $

411,542 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.8%

0.1485 $

8,806 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

جلسه علنی مجلس؛ ماینرهای از کار افتاده چین در آینده نزدیک وارد ایران خواهند شد

24/شهریور/1400
افزودن به نشان شده ها
جلسه علنی مجلس؛ ماینرهای از کار افتاده چین در آینده نزدیک وارد ایران خواهند شد
اخبار داخلی
مجلس
ارز دیجیتال
3258
5 دقیقه

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد و در این جلسه موضوع استخراج رمز ارزها و مبادلات داخلی آن در کشور مورد بحث قرار گرفت. نمایندگان در این خصوص نظرات خود را اعلام کردند.

به نقل از خبرگزاری خانه ملت، پرویز محمدنژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با بیان اینکه در آینده نزدیک تمام ماینرهای بنجل، از کار افتاده و انبار شده چین که تا امروز حدود ۲۰۰ هزار عدد از آنها کشف شده، وارد ایران خواهد شد، گفت:

گویا گروهی به عنوان نهنگ‌ها ماموریت یافته‌اند تمام ماینرهای از رده خارج شده چین را وارد ایران کنند که این اتفاق افتاده و بلای جان انرژی کشور ما شده است!

پرویز محمدنژاد قاضی محله در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی‌ وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور گفت:

امروز تعداد بسیاری از کشورهای دنیا حضور رمزارزها را در داخل کشورشان ممنوع کرده‌اند، حتی کشورهایی مانند آمریکا که از فناوری‌های فوق العاده برخوردار هستند، ماینینگ را نیز ممنوع کرده است، ماینینگ یعنی کارگری، امروز در غالب کشورهای دنیا کارگری می‌کنند و سودش را برخی از سوداگران می‌برند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس یازدهم ادامه داد:

ما در داخل کشور ۶۰ هزار مگاوات تولید برق داریم که ۱۱.۵ درصد آن در مسیر مصرف اتلاف می شود، حدود ۱۲ مگاوات در حوزه برق آبی تولید داریم، اما هیچ پایه برقی برای ما محسوب نمی‌شود، کما اینکه امسال به کمتر از ۳۵۰۰ مگاوات رسید، ضمن آنکه ۳۰ تا ۵۰ درصد نیز به دلیل اورهال نکردن دستگاه‌ها از بین می‌رود و در نهایت آورده ما از مجموعه ۶۰ هزار مگاوات در حدود ۲۷ هزار مگاوات است. این در حالی است که ۱۲ هزار مگاوات نیز تراز منفی داریم که در همین سال جاری خود را نشان داد، لذا این سوال مطرح است که از کدام محل باید یک پروژه بسیار عظیم مانند رمزارزها را تامین برق کنیم؟

وی افزود:

بزرگترین خطری که رمزارزها برای برق ایجاد می‌کند، مصرف دائمی است، چرا که مصارف خانگی، تجاری و صنعتی به صورت سینوسی هستند، لذا در شبکه ایجاد تنفس می‌کنند و تنها موجودی که وارد شبکه برق شده و به صورت ممتد کار می‌کند و در مسیر خود به تاسیسات برق آسیب می‌رساند همین رمزارزها هستند، لذا باید فکری اساسی برای آنها کرد.

محمدنژاد تصریح کرد:

در آینده نزدیک تمام ماینرهای بنجل، از کار افتاده و انبار شده چین که تا امروز حدود ۲۰۰ هزار عدد از آنها کشف شده، وارد ایران خواهد شد و حتی زباله‌های آن بدتر از زباله های اتمی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم بیان کرد:

گویا گروهی به عنوان نهنگ‌ها ماموریت یافته‌اند تمام ماینرهای از رده خارج شده چین را وارد ایران کنند که این اتفاق افتاده و بلای جان انرژی کشور ما شده است. با این وجود تنها راه مقابله با این آسیب‌ها این است که مزارع رمزارز کنترل شده و اجاره‌ای فعالیت کنند، چرا که در این شرایط تحت کنترل بوده و می توان از آنها مالیات گرفت و کنترل‌های لازم را اعمال کرد.

استخراج رمزارز صدمات زیادی برای کشور به همراه دارد/ رمزارز در صورتی موثر است که بومی شود

عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی‌ وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور گفت:

امروز رمزارزها با استفاده از برق یارانه‌ای استخراج می‌شوند، متاسفانه این بالاترین ضرر برای مردم است. در شرایطی که شرکت‌های رسمی و بزرگ در حال استخراج رمز ارزها هستند و از طریق فروش محصولاتشان ارز تولید می‌کنند، آنها را در سامانه تزریق نمی کنند، چطور می خواهیم این رمزارزها را کنترل کنیم؟ بانک مرکزی چه راهکار کنترلی در این زمینه دارد؟ وقتی به راحتی در کمترین زمان بدون هیچ نظارتی از کشور خارج می شوند، چگونه می‌خواهیم این موضوع را رهگیری کنیم؟ بی تردید عدم رهگیری بزرگترین آسیب این پدیده است.

نماینده سروستان، کوار و خرامه در مجلس یازدهم ادامه داد:

هنگامی که کارگاهی با ۷۰ الی ۸۰ کارگر تعطیل و تنها با چند نگهبان رمزارز تولید می‌کند، چگونه در مسیر تولید و اشتغالزایی گام بر می دارد؟ در شرایط فعلی تولید یک بیت کوین ۱۳ الی ۱۵ هزار دلار هزینه داشته اما متوسط فروش آن در سال ۵۱ هزار دلار بوده و تا سقف ۶۰ هزار دلار هم افزایش یافته است. حال سوال این است که سود آن به جیب چه کسی می رود؟ مالیات آن چگونه پرداخت می‌شود و عایدی آن برای کشور چیست؟

وی ادامه داد:

رمزارزها می‌توانند یک شبه فردی را میلیاردر و فردا شب وی را ورشکسته کنند، همانگونه که بارها درصحن مجلس در رابطه با بورس تذکر دادیم که جیب مردم را خالی می‌کند، اما برخی مسئولان و مردم توجهی نکردند و سپس بورس سقوط کرد و تعداد زیادی ورشکسته شدند. رمزارز بسیار بدتر از بورس است، چرا که با شدت بیشتری افراد را ورشکسته می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد:

وقتی در زمینه تولید برق مشکل داریم و تراز انرژی کشور منفی بوده، چطور می‌توانیم به موضوع استخراج رمزارزها ورود کنیم؟ اگر یک تکنولوژی است باید جامع و کامل مورد بررسی قرار بگیرد، چرا برخی افراد موضوع تحریم‌ها را مطرح می‌کنند در حالی که ما زیر ذره‌بین همان کشورهای تحریم کننده رمزارز استخراج می‌کنیم، حال چطور می‌توانیم تحریم را دور بزنیم؟ اگر قرار است چنین کاری انجام شود، باید این کار بومی شود، لذا معتقدم گزارش کمیسیون اقتصادی در این رابطه بسیار سطح پایین بوده است، چرا که پوشش این کارها تولید ارز بوده اما معتقدیم صدمات زیادی به کشور وارد می‌کند. ما از تکنولوژی عقب نخواهیم ماند، اما اجازه توسعه موضوعی که ابتدا و انتهای آن مشخص نیست را نمی‌دهیم.

انتقاد از عدم اخذ نظر تخصصی کمیسیون انرژی در خصوص رمز ارزها/هیات رییسه گزارش تخصصی کمیسیون‌ها را باید دریافت کند

عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد ماده ۵۰ آئین نامه داخلی، با اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی در ارتباط با رمز ارزها، گفت:

پوسته برخی طرح‌ ها مربوط به یک حوزه است و ما برای هر موضوعی می‌توانیم به مباحث اقتصادی آن هم بپردازیم. در خصوص گزارش رمز ارزها که همکاران بیان کردند کارشناسی کامل شده کجا به گزارش کمیسیون انرژی در این زمینه پرداخته شده است در حالی که بزرگترین بحران کشور بحث انرژی و برق و آسیب این موضوع به حوزه انرژی است.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی افزود:

هیات رئیسه هنگامی که طرح و لوایح را به کمیسیون ها ارجاع می‌دهد باید در انتخاب کمیسیون اصلی و فرعی دقت کند و دیگر اینکه گزارش کمیسیون‌های تخصصی نیز قرائت شود.

وی همچنین اظهار کرد:

ما موضوع هسته‌ای تخصصی را امنیتی کرده‌ایم و این موضوعات را هم به اسم اقتصادی تنها در کمیسیون اقتصادی بررسی کردیم و نهایتا هم حاصل آن قطعی برق مردم می‌شود لذا خواهشمندم گزارش های تخصصی کمیسیون ها گرفته شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

تحقیقات درباره رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری کریپتویی!

تحقیقات درباره رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری کریپتویی!

اخبار مهم بازار رمزارزها در این هفته!

اخبار مهم بازار رمزارزها در این هفته!

ایلان ماسک از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری طرفدار بیت‌کوین، حمایت کرد.

ایلان ماسک از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری طرفدار بیت‌کوین، حمایت کرد.

بازار کریپتو در سال ۲۰۲۴ چگونه است؟

بازار کریپتو در سال ۲۰۲۴ چگونه است؟


تحلیل کاربران

کسب بیت کوین

rezarahim

26/شهریور/1400

سلام دوستانی که تمایل دارن در تایم های بیکاری به جای اینستاگردی از طریق سایت بیت کوین رایگان بدست بیارن به شماره ۰۹۳۵۹۶۷۰۰۹۲ در واتساپ پیام بدن تا راهنمییشون کنم

8

ماینرهای چینی در ایران

09192110430

24/شهریور/1400

در آینده نزدیک تمام ماینرهای بنجل، از کار افتاده و انبار شده چین که تا امروز حدود ۲۰۰ هزار عدد از آنها کشف شده، وارد ایران خواهد شد، گفت: «گویا گروهی به عنوان نهنگ‌ها ماموریت یافته‌اند تمام ماینرهای از رده خارج شده چین را وارد ایران کنند که این اتفاق افتاده و بلای جان انرژی کشور ما شده استM@F

24

ماینرها

3800907755

25/شهریور/1400

سلام بنطر من مشکل انرژی برق چرا باید تو کشور ما فقط کم باشه این هم یه نوع بهانه اس برای برداشتن ماینرها

3

نظر

mohebmz

24/شهریور/1400

اگر هر عملی که در دنیا از پشتوانه مردمی برخوردار است توسط اندیشمندان بی طرف و دلسوز و متخصص بدون تبعیض و به دور از تضاد منافع مورد تحقیق قرار گیرد و جنبه حقوقی و شرع تعیین گردد و به جای سرکوب به دنبال شناسایی راه های ابتکاری و مفید باشیم و به مردم در آن موضوع کمک شود تا از منافع آن برخوردار شوند هم مورد رضایت خدا و هم مورد رضایت جامعه و سلامت روحی و روانی مردم می گردد الان به خاطر عملکرد غلط دولت و مجلس قبلی و مواردی جدید هم در بورس هم در امور دیگر مردم را عصبانی کرده است

25

رمز ارزها و مجلس

aidinjabari

24/شهریور/1400

وقتی اقایان نماینده اطلاعی از بلاکچین و p2pوکریپتو کارنسی و دیفای و بایننس ندارند .خواهش میکنیم وارد بحث تخصصی نشوند و نظر ندهند .دو الی سه نفر کارشناس بلاکچین دعوت کنند تا نظر دهند

4

ورود ماینر چین

[email protected]

24/شهریور/1400

موبایل چین وتمامی وسایل چین با قیمت کم و بعضا کیفیت خوب باعث رکود اقتصادی و رکود خرید کالای ایرانی شده حالا ماینر چین مونده بود بیا ایران و باعث کاهش انرژیمون بشه همینجوریشم برقا یکسره قطه امسال از شدت گرما چندین نفر مردن اونوقت بنظرم نباید بزارن این اتفاق بیفته

14

نظر

amirroshani

24/شهریور/1400

هر چیزی که توی این مملکت باعث رشد اقتصادی مردم بشه سرکوب میکنن ۲۰۰هزار ماینر دست مردم بوده چرا نمیگن چند تاش دست خود ارگانهای دولتی کار میکنه اصلا بحث واردات دستگاه نیست فقط مالیات بدید همه چیز درست میشه

2

ماینرها

9139863733

25/شهریور/1400

وقتی داناها در این کار اجازه ورود ندارن هربلای کوچکی به مردم ربط میدن اون شهرکهای رمز ارز که هرکدام از هزاران ماینر تشکیل شده مثل هند روسیه چین که باهمکاری سپاه دارن توکشور کار میکنن و۱۲ درصد برق رامصرف میکنن اونا هیچ جای اشکال نداره یا حوزه علمیه های که داخلشون ماینر گذاشتن اونا جای معلوم نیست ولی فقط همین چهارتاماینر که دست مردم که از روی ناچاری میخوان کار کنن برا مسولین شده خادچشم مملکت

14

دوباره شنا در جهت مخالف آب

amir4444

24/شهریور/1400

تو کشورهای مترقی و پیشرفته اولین همفکری و بحث در مجلس عوام در صورت عادی بودن و نیمه عادی بودن کشور وضعیت معاش و بیکاری و حل مشکلات مالی و رفاه مردم و جلوگیری از افسردگی جامعه ست.و همین دلیلی میشه که ما بگیم کشورهای مترقی و پیشرفته. چیزی که باعث میشه مردم در کشورهای پیشرفته اصلا واژه بی خانمانی یا قسط و اقساط معوقه و دقدقه خوراک و پوشاک براشون نا آشناست و اصلا درک نمیکنند این واژه ها رو. ولی این کشور ما معلوم نیست این مجلس یا خانه مردم با اینهمه گرفتاری و فشار چرا هربار دست میزاره رو یه چیزی که هیچکدوم هیچ سر رشته ای در اون ندارند و همه هم اظهار نظر میکنند.عجباااااا

30

تحلیل رمزارزها

زهراپیرکاریز

24/شهریور/1400

به نظرمن مجلس بایدبه موضوع تریدکردن مردم کاری نداشته باشه چون خیلی هاازهمین راه دارندروزی همسروفرزندانشون تامین می کنند تواین اوضاع کروناوبیکاری حالا برای استخراج رمزارزها بایدراهی پیداکنندتاازکشورهای دیگه عقب نمونند واین کارحتمابایدانجام شودچون میتونه سوداوری خوبی برای کشورداشته باشد.به امیدروزهای بهتربرای مردم سرزمینم

1

بحث ماینرها.

faizallahbahrehbar

24/شهریور/1400

قوانینی که دولت برای استخراج رمزارزداره امیدوارم جدا ازترید باشه .وهرچیزی که به نفع خود میباشد امیدوارم برای مردم هم اونو بخواد.

2

ماینر

asgharhos

24/شهریور/1400

این مطلب مشخص هست که ماینر ها قدیمی به تبع مصرف بالایی برخوردار است و بنظر من به صرفه نخواهد بود باید خود دولت خیلی زودتر به فکر تولید می افتاد تا برای کشور هم ارز اوری می اورد و چرا ماینر قدیمی

4

صنعت ماینینگ

architect

24/شهریور/1400

متاسفانه نمایندگان ملت سواد ماینیگ و کریپتوکارنسی را ندارند. آن شخصی که میخواهد ماین کند با چند مشاور مشورت میکند و ماینر میخرد. همین نماینده ها باید مشاورانی مشخص کنند و سرمایه های مردم را به این سو هدایت کنند و آنگاه مالیات هم طبق قانون دریافت کنند. فی الحال حکومت ده سال است که با دستگاه های قدیمی و برق مفت از جیب ملت در حال استخراج است

21

رمز ارزها

kamalalmasepoor

27/شهریور/1400

رمز ارزها در ایران بر خلاف تمام کشورهای توسعه یافته نه تنها کمکی به اقتصاد و زیر ساختهای کشور نکرد بلکه با فشاری که به برق سراری اورد باعث تعطیلی ناخواسته بسیاری از شرکتها و کارخانه های تولیدی و خدماتی و همچنین خسارت به کسب و کارهایی گردید که به طور مستقیم نیاز به برق داشتند و فقط باعث منفعت و سود یک ارگان خاص که در مورد رمز ارزها با اشخاص چینی مشارکت داشتند

1

ارز دیجیتال

babak67

26/شهریور/1400

بزرگترین خطری که ارزهای دیجیتال برای برق ایجاد می‌کند، مصرف دائمی است، چرا که مصارف خانگی، تجاری و صنعتی به صورت سینوسی هستند، لذا در شبکه ایجاد تنفس می‌کنند و تنها موجودی که وارد شبکه برق شده و به صورت ممتد کار می‌کند و در مسیر خود به تاسیسات برق آسیب می‌رساند همین ارزهای دیجیتال هستند

10

ماینرهای چینی

ماهور

24/شهریور/1400

دستگاه های ماینر و از کار افتاده چینی به چه درد میخوره که وارد شه اخه ! به جای اینا بشینید قانون بزارید و به فکر مردم باشید و همه چیو قانونی اعلام کنید

36

ایران و ماینرهای فرسوده چینی

Behroozmahmoudi

25/شهریور/1400

یکی از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که گروهی بنام نهنگ‌ها ماموریت یافت اند که ماینرهای فرسوده چینی را برای استخراج رمز ارزها وارد ایران کنند اما نگفت که این افراد از طرف چه کسی یا سازمانی و با چه مجوزی به این کار اقدام کرده اند.

12

آهن قرازه میخریم

abbaskorbanm

24/شهریور/1400

هر چه که در کشور چین جمع میشه وممنوع میدن به ما ایرانی ها ودلارش میکنن خودشون نمی‌خوان برق اضافی مصرف کنند هم به ما فروختن هم یک چیز عقایدشون شده

17

مسئولین بیکفایت

سینا68

25/شهریور/1400

کلا هرچیزی که از رده خارج میشه میاد توی ایران و مسئولین هم با آغوش باز استقبال میکنن و بودجه مملکتو به باد میدن و خیال میکنن شاهکار کردن...

2

وارد کنندگان ماینر های بنجل چینی به ایرا

[email protected]

24/شهریور/1400

با درود و سپاس فراوان به شما مردم شریف و آگاه و هوشیار ایران : متاسفانه ، خائنین به کشور ، فقط و فقط ، بخاطر منافع شخصی خودشان ، چنان به کشور و مملکت خیانتی می کنند و ضربه های مهلکی به صنعت کشور وارد کرده و مردم ایران را بیکار و سفره هایشان را خالی می کنند و.... امیدوارم که کسانی در جمع دولتمردان باشند و جلوی اینگونه افراد و اشخاص را خائنین را بگیرند ...

20

نظره نماینده ها

[email protected]

24/شهریور/1400

من نمیدونم چرا بورس ایران رو با رمز ارزها مقایسه میکنند بنظر بنده کشوری که اقتصادش بر اثر تحریم ها به صفر رسیده چگونه می تواند بورس فعال و سود آوری داشته باشد. بالاخره کشور هم برای پیشرفت به تکنولوژی و ثروت نیازدارد و خیلی از مشکلات کشور با این ثروت و درامد از بازار کیریپتوکارنسی قابل حله حتی ساخت نیروگاه های برق مخصوص این بازار سودآور

1

ماینر

asalii

24/شهریور/1400

ماینرهای از کار افتاده چینی چیزی رو درست نمی کنه و باید مثل تمام کشورها که درحال سود بردن از این راه هستند عمل کنیم و باید به فکر مردم بود

36

تفکیک

hamai

24/شهریور/1400

به نظر من باید موضوع استخراج و موضوع ترید باید جدای از هم بررسی بشه نمیشه این دو را یکجا براشون تصمیم گرفت برای استخراج جدا تصمیم بگیرن که اکثرا هم دست خود دولت ولی در بحث ترید که بیشتر مردم هستن جدا تصمیم گرفت

28

اقتصاد مبتنی بر فناوری نه صادرات نفت

فرهادپارسا

24/شهریور/1400

باید روش های درآمد زایی و افزایش سرمایه کشور از شیوه سنتی و استخراج نفت و گاز و منابع ملی به کشف و تولید برقمنابع جدید

2

اصلاح یا قانون جدید

adel1992

25/شهریور/1400

من میگم باید دولت جدید هم راه ملت و مردم باشه و تاجایی که میتونن موافق نظر مردم باشن حالا که مردم دارن به سمت کار و سرمایه ی جدید میرن نباید جلوشون سنگ انداخت خیلی از مردم بیکار و بیپول هستن..شاید یکی بتونه با مدیریت سرمایه خوب خودشو تو این بازار بکشه بالا اگه فقط ۱۰درصد موفق بشن بازم امار خوبی میشه برا جوانان بیکار

4

ماینر های چینی در ایران

bejarkoly

24/شهریور/1400

طبق گفته نماینده شهر لنگرود در مجلس شورای اسلامی به زودی ماینرهای از رده خارج شده چینی وارد ایران خواهند شد.البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که در تولید برق مشکل بزرگی داریم و با وارد شدن دستگاههای استخراج قدیمی این مشکل دو چندان خواهد شد.

19

ماینرهای بنجل بزودی واردایران می شوند

زارع

24/شهریور/1400

ایافکرکردهایدکه این ماینرها حدودچندصد واحد بیت کوین استخراج کرده اندایا فکر می کنید که با چه نیرویی باید کارکنند تابرای نهنگهاسود اوری کند ولی چنانکه پیداست دراین میان بااین واردات فقط تعداد معدودوانگشت شماری سهیم هستند وسود به جیب انهامی رود

22

تاسف برای ایران و ایرانی

ehsansh9940

25/شهریور/1400

درود خدمت هموطنان و همراهان گرامی... تاسف باره که اجناس استوک و لباس های تاناکورا و لوازمات اوراقی کشورهای دیگه برای ما قابل استفاده و خریدنی محسوب میشه,,,برای ایرانی با تمدن و فرهنگ کهن و غنی

11

ماینر

مهناز‌طاهری

24/شهریور/1400

وقتی در زمینه تولید برق مشکل داریم و تراز انرژی کشور منفی بوده، چطور می‌توانیم به موضوع استخراج ارزهای دیجیتال ورود کنیم؟

25

استخراج ارز

Amirreza63

26/شهریور/1400

حرف نمایندگان درسته،خیلی ها با برق ارزان قیمت در حال استخراج هستن و برق یارانه ای رو دارند به نفع خودشون مصادره میکنن و این در حالیه که همه ما از قطعی برق بی نصیب نبودیم. مجلس باید به دنبال راهکار باشه تا هم از استخراج این رمز ارز بی نصیب نشیم و هم افرادی سودجو از این فرصت سو استفاده نکنن

3

ایران

rhym

04/بهمن/1401

ایران این روز ها وعزت خوبی نداره ولی تا چند وقت ديگه به امید خدا خیلی بهتر میشه ایشالله همیشه مردم ايران کل جهان‌ با ارز ديجيتال آشنا بشن

3

ماینرهای ازکار افتاده

Hadi49hadi

25/شهریور/1400

این چی سیاست غلطی که ما باید چن دهه از بقیه کشورها عقب باشیم و نیم خور کشورهای دیگه باشیم اون ماینرها اگه کارایی داشت و بدرد خور بود باور کنید به ما نمیدادن جهان سومی یعنی این

13

این تحلیل ها چیه؟؟

instakiarash

24/شهریور/1400

یک عده متنی از نوشته هارو کپی پست می‌کنند و ادمین تایید میکنه ادمین رسیدگی کن واقعا اوضاع تحلیل کاربران اصلا خوب نیست. کپی الصاق

2

ماینینگ

mahmood.rahmati

26/شهریور/1400

ماینینگ یعنی کارگری ، امروز در غالب کشورهای دنیا کارگری می‌کنند و سودش را برخی از سوداگران می‌برند .

10

ایران +بنجل وازکارافتاده =بدتر از قبل

[email protected]

25/شهریور/1400

این چیزها غیر عادی نیست همیشه بدترین چیز های چینی برای ما ایرانی هاست چرا چین چرا بنجل و توقیفی یا انبارخوابیده وازکارافتاده واقعا این است لیاقت کشور ایران مردم آریایی ملت ی که یک عمر چندین دهه پشت انقلاب ایستادند واقعا این ؟چه اشخاصی داخل این کارهای ناکارآمد دست دارند واقعا و چقدر با این کار با آسیب رساندن به کشور و مردم شریف ایران میخواهند حساب های خود و هم سفره های خودشان را پر زرق و برق و سفره های دهک های پایین را خالی تر از خالی و پدران را شرمنده فرزندان و همسران کنندآیا واقعا این درست است ؟؟؟ شما بگین اگراشتباه میگم قانع کنید من رو دوستان کووینگرام ی عزیز خواهشاً تایید کنید تحلیل را تا ثبت شود

1

ماینرهای چینی درایران

[email protected]

24/شهریور/1400

ازصحبتهای این نماینده اینجورمیشه نتیجه گرفت که خودشون اصلانمیدونندبلاکچین وماینینگ چی هست. یکی بهشون یک سوژه میده واینهاکپی پست کرده ومیان تومجلس میخونند. بعضی هاشون که توتلفظ کردن کلمات بایدبرن ازاول ابتدایی شروع کنند.

1

ماینر

akbarabadi

10/مهر/1400

به نظرمی رسد ماینرهااسیب جدی به برق می رساندلذانفراتی که می خواهندازماینراستفاده کنند با کسب مجوز به صورت عادلانه استخراج کنند مثل کشورهای دیگر

4

کم شدن برق و قطعی مداوم

amint1384

28/شهریور/1400

با سلام. با آمدن ماینر های چینی به ایران و انجام استخراج در ایران باعث می‌شود که برای هدر نرفتن برق زیاد قطعی برق مداوم داشته باشیم و این خوب نیست.

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.