coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

63,277 $

3,942,157,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.5%

3,077 $

191,724,512 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9987 $

62,219 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

585.5 $

36,477,896 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.9%

152.84 $

9,521,932 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.998 $

62,175 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5296 $

32,994 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

3,080 $

191,902,690 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.1%

0.157 $

9,781 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.6%

5.9 $

367,570 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ویتالیک بوترین راهکاری برای انتقال NFT ها به لایه دوم ارائه داد

25/شهریور/1400
افزودن به نشان شده ها
ویتالیک بوترین راهکاری برای انتقال NFT ها به لایه دوم ارائه داد
NFT
Ethereum
اخبار
ویتالیک بوترین
2576
3 دقیقه

ویتالیک بوترین موسس اتریوم راهکاری به منظور انتقال NFT ها به لایه دوم ارائه داده است. انتقال NFT ها به لایه دوم به دلیل نیاز به حل مسائل و مشکلات کارمزد گس زیاد در شبکه اتریوم است. بوترین پروپوزالی برای طرح بین رول آپ‌ به جای استفاده از یک رول آپ مجزا ارائه داده است.

به نقل از zycrypto، صنعت NFT ها به رشد و پذیرش خود ادامه می‌دهند. فارغ از معیارهای چشمگیری که این صنعت کسب کرده است، مشکل افزایش کارمزد گس وجود دارد که مانع از رشد این توکن‌ها شده است. در این بین، ویتالیک بوترین موسس اتریوم، انتقال NFT ها به لایه دوم از طریق قابلیت بین رول آپی را معرفی کرده است.

قابلیت انتقال بین رول آپی

طبق گفته ویتالیک بوترین، انتقال NFT ها به لایه دوم می‌تواند از طریق پلتفرم تک رول آپ محقق شود، اما این روش آنچنان مناسب NFT ها نیست. وی به دلایلی نظیر حجم بالای NFT ها اشاره کرده است که مدیریت کارآمد و نیاز NFT ها به تعامل‌پذیری با سایر بخش‌های اکوسیستم اتریوم را برای پلتفرم‌های تک رول آپی دشوار می‌سازد.

بدین منظور، بوترین راهکاری پیشنهاد داده که شامل ثبت NFT ها در شبکه مبدا و ایجاد NFT های بین زنجیره‌ای با قابلیت انتقال بین رول آپ‌های مختلف است. این فرایند شامل انتقال NFT به قرارداد مدیریت بین زنجیره‌ای است و مقصد و مالک اولیه NFT را نیز در برمی‌گیرد. سپس از قرارداد مدیریت بین زنجیره‌ای (wrapper management contract) به منظور ایجاد NFT بین زنجیره‌ای استفاده می‌شود.

برداشت این NFT ها نیز شامل تعامل با قرارداد مدیریت بین زنجیره‌ای می‌شود. ویتالیک بوترین در خصوص تاخیر در برداشت‌ها گفته است که کاربران می‌توانند در رول آپ اول، توکن خود را ایجاد کنند و به مزایده بگذارند و سایر کاربران با نرم‌افزار مناسب می‌توانند از اعتبار و صحت NFT اطمینان حاصل کنند و آن را خریداری کنند. دلیل این روش نامتعارف آن است که دریافت توکن توسط رول آپ دوم ممکن است تا یک هفته طول بکشد.

رشد عرصه NFT

در سال ۲۰۲۱، صنعت NFT ها مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است زیرا جامعه رمزارزها با هیاهوی این عرصه آشنا شده‌اند. اعداد و ارقام چشمگیری در این عرصه وجود دارند، به طوری که می‌توان مهم‌ترین آن، مزایده اثر هنری NFT بیپل (Beeple) است که به قیمت ۶۹ میلیون دلار فروخته شد. هم‌چنین می‌توان به اولین توییت جک دورسی اشاره کرده که NFT آن به قیمت ۲.۹ میلیون دلار معامله شده است.

بلاک چین اتریوم میزبان بخش عمده‌ای از NFT ها است. ارزش بازار پروتکل‌های NFT به بیش از ۳۶.۶ میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه آن نیز به بیش از ۸ میلیارد دلار رسیده است.

پروپوزال بوترین به چه دلیل مهم است؟

رشد NFT ها می‌تواند به شدت تحت تأثیر کارمزدهای زیاد شبکه اتریوم قرار بگیرد. با ارائه پروپوزال اخیر، کاربران NFT می‌توانند کارمزد تراکنش‌های خود را کاهش دهند. این موضوع تاثیر بسزایی بر رشد بیشتر و پذیرش گسترده این توکن‌ها خواهد گذاشت.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!


تحلیل کاربران

ارایه راهکارNFTها به لایه دوم

(*elham*)

25/شهریور/1400

بیشتر NFTهابربستر اتریوم راه اندازی شدند ومیزان بالای تراکنش هاسبب شده که بهترین انتقال NFTهابه لایه دوم راارائه داد که شاید برای مالکان وکاربران موثرتر باشد وبار مالی هزینه تراکنش هاراکم کند

4

بوترین

dors@1

25/شهریور/1400

راهکار انتقال nft به لایه دوم میتونه نتایج خوب و مثبتی داشته باشه و فشار وارد بر شبکه اتریوم رو کمتر کنه و کاربران این حوزه نیز از این روش شاد بشن

47

ویتالیک و nft

asalii

25/شهریور/1400

ویتالیک بوترین به دلیل اینکه حجم معاملات زیادی بر بستر اتریوم انجام میشه و nftها معمولا بر روی شبکه اتریوم هستند راهکار ارائه nftبر لایه دوم رو داده و خبر خوبی برای حوزه nft است

48

کاهش هزینه تراکنشها درشبکه اتریوم

hjalali33

27/شهریور/1400

بیشترNFTها دربلاکچین وبستراتریوم فعال هستند که با توجه به کارمزد این شبکه میتوان اذعان داشت که NFTها باعث کاهش کارمزدتراکنش بر بستر اتریوم میباشد

16

ارائه راهکارکهNFTها به لایه دوم

زارع

25/شهریور/1400

بیشتر NFTها بربستر اتریوم راه اندازی شدند ومیزان بالای تراکنش هاسبب شد که بوترین انتقال NFTهابه لایه دوم راارائه داد که شاید برای مالکان وکاربران مؤثرترباشد ووبارمالی هزینه تراکنش هاراکم کند

30

ویتالیک بوترین

ماهور

25/شهریور/1400

راهکار استفاده از nft در لایه دوم میتونه خلاقیت ویتالیک بوترین رو نشون بده و خبر خوبی برای کاربران حوزه nft باشد

56

راهکار بوترین

bejarkoly

25/شهریور/1400

ویتالیک بوترین موسس اتریوم راهکاری پیشنهاد کرد برای انتقال NFTها به لایه دوم برای کاهش هزینه کارمزد گس.درسال ۲۰۲۱ NFTها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند.

29

برداشت

mahmood.rahmati

26/شهریور/1400

ویتالیک بوترین در خصوص تاخیر در برداشت‌ها گفته است که کاربران می‌توانند در رول آپ اول، توکن خود را ایجاد کنند و به مزایده بگذارند و سایر کاربران با استفاده از نرم‌افزار

21

چخوف

majidsoltsni

25/شهریور/1400

احمق‌ به کسانی گفته میشود که برای اثبات گفته ‌هایشان هیچ مدرکی ارائه نمیکنند اما برای زیر سوال بردن گفت دیگران از آنها مدرک طلب میکنند!

30

بوترین و لایه های دوم

09192110430

25/شهریور/1400

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد با نقشه راه اتریوم برای مقیاس‌پذیری این بلاک چین با روشی به اسم شاردینگ سال‌ها فاصله داریم، بوترین گفته است که کاربران باید از رول‌آپ‌ها حمایت کنند. وی گفت: اگر صرافی، کیف پول، استخر ماینینگ، کاربر مهم و یا حتی کاربر معمولی هستید، باید رول‌آپ‌ها و عملکرد آنها را بشناسید.?M@F

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.