coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

64,329 $

4,194,250,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0%

3,138 $

204,583,908 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

65,187 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

608.5 $

39,677,460 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.5%

144.06 $

9,392,712 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

65,193 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

3,135 $

204,415,040 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.2%

0.5295 $

34,523 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

0.1505 $

9,813 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.8%

5.38 $

350,776 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بازار NFT پنکیک‌سواپ در راه است؛ تحلیل تکنیکال CAKE و ۳ آلتکوین دیگر

26/شهریور/1400
افزودن به نشان شده ها
بازار NFT پنکیک‌سواپ در راه است؛ تحلیل تکنیکال CAKE و ۳ آلتکوین دیگر
Altcoin
Cake
تحلیل
ترید
4503
6 دقیقه

در این پست به بررسی و تحلیل تکنیکال قیمت توکن CAKE و ۳ آلتکوین دیگر می‌پردازیم که بر اساس اخبار منتشر شده از تیم توسعه‌دهنده آنها، رویدادهای مهمی پیش‌رو دارند. موارد عنوان شده به هیچ وجه به معنای افزایش یا کاهش قیمت این رمزارزها نیست. به همین دلیل از موارد ذکر شده به عنوان سیگنال خرید/فروش یا سرمایه‌گذاری استفاده نکنید.

این مطلب تنها تحلیل تکنیکال قیمت رمز ارزها است و به هیچ عنوان توصیه خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست. بازار رمز ارزها با ریسک بالایی همراه است و با مطالعه و آگاهی به این ریسک‌ها وارد این بازار شوید. میهن بلاکچین مسئولیتی در قبال از دست رفتن سرمایه شما ندارد.

تحلیل تکنیکال قیمت CAKE

صرافی پنکیک سواپ اعلام کرده است به زودی پلتفرم صدور و بازار NFT خود را عرضه خواهد کرد. کاربران برای دسترسی به قابلیت‌های بازار NFT پنکیک سواپ باید یک حساب کاربری در صرافی اصلی PancakeSwap داشته باشند. کارمزد مینت کردن (ایجاد کردن) هر توکن به صورت CAKE خواهد بود و نرخ آن فعلا مشخص نشده است. همچنین تمام این کارمزدها که برای مینت کردن توکن‌های NFT پرداخته می‌شود سوزانده خواهند شد.

رمزارز صرافی پنکیک سواپ با نماد CAKE پس از برخورد با خط روند صعودی (خط سبز رنگ در تصویر زیر) توانسته است صعود خوبی را تجربه کند. خریداران در نمودار قیمت CAKE توانسته‌اند قیمت را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ (Ema ۲۰۰) تثبیت کنند که این یک نشانه مثبت است. البته برای صعود بیشتر قیمت مقاومت‌های مختلفی بر سر راه خریداران قرار دارد. در مرحله اول خط روند نزولی (خط زرد رنگ در تصویر) مقاومت مهمی بر سر راه قیمت است درصورتی‌که خریداران بتوانند از این ناحیه را عبور کنند می‌توان انتظار رشد قیمت تا مقاومت‌های بعدی (۲۴.۹ دلار و ۲۶.۳۷ دلار) را داشت.

خط روند نزولی در ناحیه ۲۱.۸ دلار فرصت مهمی برای خرس‌ها است تا بار دیگر بازار را در دست گیرند؛ درصورتی‌که قیمت نتواند این خط روند نزولی را بشکند CAKE می‌تواند افت قیمت را تجربه کند. یکی دیگر از نشانه‌هایی که این سناریو را محتمل می‌کند وضعیت اندیکاتور قدرت نسبی (Rsi) است که در ناحیه اشباع خرید قرار دارد و هرلحظه می‌توان با برگشت به نواحی زیر ۷۰ مومنتوم نزولی در بازار ایجاد کند. اندیکاتور مک‌دی (Macd) گرچه هنوز در وضعیت صعود قرار دارد اما درصورتی‌که در روزهای آتی در این اندیکاتور کراس منفی ایجاد شود احتمال کاهش قیمت این توکن افزایش می‌یابد.

نمودار قیمت CAKE تایم‌فریم ۴ ساعته

البته در حال‌ حاضر مومنتوم صعودی خوبی در بازار وجود دارد و خریداران توانسته‌اند نواحی قیمتی همچون ۲۱ دلار را باز پس بگیرند و قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ برسانند. اگر مقاومت‌های ذکرشده در روزهای آینده شکسته شود انتظار صعود بیشتری را برای این رمز‌ارز داریم در غیر این صورت می‌توان به سناریو نزولی مشخص شده در تصویر بیشتر فکر کرد.

تحلیل تکنیکال قیمت ALGO

الگوراند در هفته گذشته اعلام کرد طرح تشویقی ۳۰۰ میلیون دلاری خود را برای توسعه پلتفرم‌های دیفای در این شبکه آغاز خواهد کرد. رمز ارز آلگو یکی از کوین‌هایی بود که در هفته گذشته رشد خوبی را تجربه کرده است. در نگاه اول در تایم فریم روزانه به نظر می‌رسد قیمت ALGO درصدد مدل‌سازی گام صعودی پیش از خود است. با برقراری نسبت‌های فیبوناچی بین گام صعودی قبلی و گام اصلاحی بعد از آن می‌توان تارگت‌های احتمالی برای آلگو را مشخص کرد. مطابق با الگوی AB=CD می‌توان سه هدف احتمالی را برای آلگو در نظر داشت، هدف نخست محدوده ۲.۴ دلار، هدف دوم ۳.۴ دلار و هدف بلندمدتی و خوش‌بینانه ۵ دلار. همچنین آلگو نیز در حال حرکت در یک کانال بلند‌مدتی است که با عبور از سطح میانی آن و شکست مقاومت استاتیک تمایل خود را به رسیدن به سطوح یک‌چهارم نشان داده است. با این حال فعلاً مقاومت ۲.۴ دلاری جلوی صعود آلگو را گرفته است. گرچه می‌شود حرکت نزولی آلگو را در قالب پولبک به سطح میانی کانال در نظر گرفت.

نمودار قیمت ALGO تایم‌فریم یک روزه

در تایم فریم ۴ ساعت می‌توان حضور پررنگ گاوها را نمودار قیمت دید. حرکت پرشتاب بعد از پولبک به سطح میانی کانال بلند مدتی (خط قرمز در تصویر) و همچنین شکست خط روند نزولی شاخص قدرت نسبی (Rsi) و احتمال کراس مثبت در اندیکاتور مک‌دی (Macd) همگی نشان از حضور پررنگ خریداران است. البته گاوها برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر همچون ۲.۹ دلار محکوم‌ به شکست مقاومت ۲.۴۴ دلاری هستند و درصورتی‌که موفق به شکست این سطح نشوند می‌توان انتظار نزول قیمت در مرحله اول تا ۱.۹ دلار را داشت.

نمودار قیمت ALGO تایم‌فریم ۴ ساعت

تحلیل تکنیکال قیمت XCUR

پلتفرم Curate تا نیمه مهر ماه همکاری خود را با چین‌لینک، متیک و الگوراند آغاز می‌کند. توکن XCUR در تایم فریم ۴ ساعت پس از یک گام نزولی در حال شکل بخشی به یک گام صعودی است که می‌تواند یک گام اصلاحی باشد. در تایم فریم ۴ ساعت کیوریت با مقاومت ۳.۲ دلار که با میانگین ‌متحرک نمایی دوره ۲۰۰ (Ema ۲۰۰) شکل گرفته است مواجه است.

نمودار قیمت XCUR تایم‌فریم ۴ ساعت

خریداران برای بازپس‌گیری سطوح قیمتی بالاتر باید مقاومت ۳.۲ دلار را از سر راه بردارند. علاوه بر این مقاومت شاخص قدرت نسبی (Rsi) نیز درگیر خط مقاومت داینامیک خود است. درصورتی‌که این خط مقاومت داینامیک در شاخص مذکور بشکند با توجه به وضعیت اندیکاتور مک‌دی (Macd) که نشان‌گر مومنتوم صعودی است می‌توان انتظار داشت قیمت این توکن دو هدف احتمالی مشخص شده در تصویر (۳.۶ دلار و ۴.۳۶۱ دلار) را به دست آورد. این هدف‌ها از تراکم دو سطح فیبوناچی اصلاحی و پروجکشن گام‌های حرکتی تشکیل شده است.

البته درصورتی‌که قیمت XCUR نتواند از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ (Ema ۲۰۰) عبور کند می‌توان انتظار اصلاح قیمتی بیشتری را داشت؛ اگر سناریو نزولی ترسیمی در تصویر زیر رخ دهد اولین ناحیه حمایتی در ناحیه ۲.۵۸ دلار قرار دارد و حمایت بعد در ناحیه ۱.۶ دلار تشکیل می‌شود.

تحلیل تکنیکال قیمت Zcash

هارد فورک Zcash در اوایل مهر ماه انجام خواهد شد. قیمت زی‌کش (ZEC) همگام با بیت‌کوین یک افت پرشتاب را تجربه کرد و در روزهای اخیر در حال اصلاح این افت قیمت است. به نظر می‌آید زی‌کش در حال تکمیل موج ۲ یا B از یک سیکل نزولی در قالب یک الگوی فلت یا پهنه است (که در تصویر با علائم a,b,c مشخص شده است). سه ناحیه فیبوناچی برای اتمام موج c از این فلت را می‌شود متصور شد؛ این سه هدف به ترتیب در محدوده‌های : ۱۴۵ دلار، ۱۵۲ دلار و ۱۶۱ دلار قرار دارند و انتظار می‌رود در یکی از این ناحیه‌های ما با برگشت قیمت مواجه شویم. بنابراین این سه ناحیه مهم‌ترین مقاومت‌هایی است که بر سر راه زی‌کش قرار دارد. قرارگیری شاخص قدرت نسبی (Rsi) در ناحیه اشباع فروش احتمال فرضیه مطرح‌شده را افزایش می‌دهد.

نمودار قیمت ZEC تایم‌فریم ۴ ساعت

لازم به ذکر است که درصورتی‌که قیمت بتواند سقف قبلی خود را در ناحیه ۱۷۵ دلار فتح کند سناریو مطرح‌شده باطل می‌شود.

در صورت کاهش قیمت ZEC پس از تکمیل موج آخر الگوِ پهنه حمایت‌های مهم بر سر راه زی‌کش به ترتیب در محدود‌ه‌های ۱۳۴ دلار و ۱۲۴ دلار قرار دارد که از دست رفتن حمایت ۱۲۴ دلار به نظر کار را برای خریداران دشوار خواهد کرد.

این مطلب تنها تحلیل تکنیکال قیمت رمز ارزها است و به هیچ عنوان توصیه خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست. بازار رمز ارزها با ریسک بالایی همراه است و با مطالعه و آگاهی به این ریسک‌ها وارد این بازار شوید. میهن بلاکچین مسئولیتی در قبال از دست رفتن سرمایه شما ندارد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

تحلیل قیمت ارز کیک

نوید

27/شهریور/1400

صرافی یونی سواپ به نظر میرسه که داره با بازار گرمی ارزشو میفروشه به خلق الله.سوزاندن توکن به منظور بالا بردن قیمت اون کار درستی نیسا

3

پنکیک سواپ

09192110430

26/شهریور/1400

صرافی پنکیک سواپ در نظر دارد توکن اختصاسی خود را به عنوان nft با گارمزد پنکیک با قیمت نامعلوم راه اندازی کند البته تعدادی از توکنها نیز درحال بروز رسانی و همکاری با چین لینک و پنکیک هستند که در حال اماده سازی جهت افزایش قیمت هستند مثال الگوراند و زی کش و ... M@F

32

تحلیل پنکیک سواپ وسه پلتفرم دیگر

زارع

26/شهریور/1400

بزودی لااستفاده ازپلتفرم پنکیک سواپ NFTبربستر CAKEراه اندازی وواردبازار می شود وبرهمین اساس روندصعودی مثبتی درانتظار این پلتفرم خواهد بود الگوراند وزی کش وکیوریت نیز درتایم فریم های چهارساعته روندصعودی مثبت رادرپیش رودارد

40

تحلیل پنکیک سواپ

hastiiii

26/شهریور/1400

صرافی بزرگ و معتبر پنکیک سواپ درحال اضافه کردن بازار nft هست و این کارها میتونه کمک زیادی به بالا رفتن قیمت ارز این صرافی یعنی ارزcake کنه

47

سواپ

Hadi49hadi

27/شهریور/1400

قرارداد سوآپ یا معاوضه یا تاخت نوعی از ابزار مشتقه است که در آن یک طرف قرارداد نسبت به معاوضه عواید ناشی از ابزار مالی خود با عواید ناشی از ابزار مالی طرف مقابل اقدام می‌کند. عواید چنین قراردادی بستگی به نوع ابزار مالی مورد معامله دارد. برای مثال در معاوضه یا سوآپ اوراق قرضه منظور از عواید می‌تواند سود آن اوراق و به صورت کوپن‌های مربوط به آن باشد. این‌گونه از قراردادها معمولاً شامل تاریخ پرداخت و نیز نحوه محاسبه عواید یا جریانهای نقدی مورد معامله است.

13

ارزcake

B@hm@n

26/شهریور/1400

ارز cake پشتوانه محکمی داره و چون ارز اصلی صرافی پنکیک سواپ هست قطعا اینده درخشانی داره و قیمتش چند برابر خواهد شد

52

ارز cake

asalii

26/شهریور/1400

ارز معتبر صرافی پنکیک سواپ اینده خوبی داره و میتونه قیمت بالایی رو داشته باشه و با توجه به کارهای مثبتی که در صرافی پنکیک سواپ انجام میشه قطعا تاثیر زیادی بر ارز cake داشته باشه

54

بازارNFT پنکیک سواپ

Behroozmahmoudi

26/شهریور/1400

پنکیک سواپ اعلام کرده است که بزودی پلتفرم صدور و بازارNFT خود را عرضه خواهد کرد و خریداران برای خریدNFT پنکیک سواپ باید یک حساب در صرافی اصلی پنکیک سواپ داشته باشند.

40

پنکیک

ماهور

26/شهریور/1400

ارز پنکیک سواپ میتونه پیشرفت زیادی داشته باشه و حالا با راه اندازی بازارnft در صرافی پنکیک میتونه کمک کنه تا در اینده رشد خوبی کنه

61

تحلیل

p@r@stesh

26/شهریور/1400

ارزهای صرافی های معتبر معمولا که خوب از اب درمیان و ارز cake میتونه به موفقیت های زیادی دست پیدا کنه چون اسم یزرگ صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ پشتش هست

56

پنکک‌ سواپ

mtpanah

26/شهریور/1400

پنکیک سواپ یک پلتفرم تبادل یا به بیانی دیگر یک صرافی غیرمتمرکز جهت مبادله توکن‌ های BEP-20 در شبکه بلاک چینی تحت عنوان اسمارت چین بایننس‌ است

34

تحلیل پنکیک

dors@1

26/شهریور/1400

ارز cake از ارزهای محبوب و اینده داریه و میشه با توجه به اپشن های صرافی پنکیک سواپ منتظر صعودی شدن این ارز باشیم

48

صرافی

nafis62

27/شهریور/1400

صرافی پنکیک سواپ تا وقتی که پلتفرم nftعرضه کنه رمز ارز پنکیک سوان صعود خوبی داره انشالله با عرضه این پلتفرم بازار خوبی به دست بگیره

3

سواپ پنکیک

[email protected]

26/شهریور/1400

با راه اندازی بازار nft صرافی سواپ پنکیک پیشرفت زیادی میکنه و در اینده سود خوبی به دست میاد و میتونه آینده خوبی داشته باشه

4

cake

hamidnarimani

27/شهریور/1400

ارز cake به واسطه پشتوانه صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ آینده درخشانی داره،برای سرمایه گذاری و هولد مناسبه

6

ارزcake

[email protected]

26/شهریور/1400

ارزcakeباپشتوانه ی محکم ومعتبرصرافی پنکیک سواپ حتما روند صعودی ودرخشانی خواهد داشت و جای پیشرفت خارق العاده ای دارد

4

ارزکاکی

[email protected]

26/شهریور/1400

به نظرم سه آینده خوبی درانتظار باشه ودربازاررمزارزها جای خوبی درانتظارداشته باشه.وقیمتش رورندسعوددی راحفظ کنه

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.