coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.5%

62,485 $

3,730,354,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.6%

2,935 $

175,247,559 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

59,688 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

590 $

35,224,791 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.2%

147.58 $

8,810,526 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

59,694 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.8%

0.5063 $

30,226 تومان

XRP

XRP

xrp

1.6%

2,935 $

175,218,903 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.1%

7.11 $

424,467 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

9.2%

0.15 $

8,955 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

استراتژیست بلومبرگ: احتمال تایید ETF بیت کوین تا ماه اکتبر وجود دارد

01/مهر/1400
افزودن به نشان شده ها
استراتژیست بلومبرگ: احتمال تایید ETF بیت کوین تا ماه اکتبر وجود دارد
Bitcoin
ETF
اخبار
USA
2983
3 دقیقه

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ درباره صندوق ETF بیت کوین (صندوق قابل معامله در بورس)، پیش‌بینی ۱۰۰،۰۰۰ دلاری شدن BTC و اشتباه ری دالیو (Ray Dalio) درباره این رمز ارز برتر صحبت کرد.

به نقل از کریپتو پوتیتو، مایک مک‌گلون بیان کرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) احتمالا صندوق ETF بیت کوین را تا ماه اکتبر امسال تایید می‌کند. او همچنین دوباره بر پیش‌بینی خود مبنی بر ۱۰۰،۰۰۰ دلاری شدن قیمت بیت کوین تا پایان امسال تاکید کرد و گفت که این رمز ارز به زودی جایگزین طلا خواهد شد؛ دقیقا مانند زمانی که خودرو جایگزین اسب به عنوان پرکاربردترین وسیله نقلیه شد.

آیا صندوق قابل معامله آتی بیت کوین به‌زودی عرضه می‌شود؟

موضوع تایید‌شدن صندوق ETF بیت کوین توسط قانون‌گذاران آمریکایی سالهاست که در جریان است و تاکنون حتی یکی از این برنامه‌ها که تعدادشان کم هم نیست، مورد تایید قرار نگرفته‌اند. همزمان اما این محصولات در کانادا و دیگر کشورهای جهان در حال فعالیت هستند.

مک‌گلون در مصاحبه اخیر خود گفت کانادا سرمایه‌گذاران بسیاری از جمله شرکت ای‌آر‌کی اینوست ARK Invest که قصد عرضه صندوق‌های ETF را دارند به سمت خود جذب کرده است. این امر کمیسیون SEC را وادار می‌کند تا سرانجام صندوق‌های قابل معامله در بورس را برای نظارت بر عملکرد بیت کوین تصویب کند؛ حتی اگر این صندوق از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری آتی باشد. در واقع او پیش‌بینی می‌کند چنین پیشرفتی حتی اگر قدم کوچکی باشد، احتمالا در اواخر اکتبر اجرایی خواهد شد.

شرکت فیدلیتی Fidelity Investments که تاکنون چندین درخواست برای عرضه صندوق ETF بیت کوین خود به کمیسیون SEC ارائه کرده است در اوایل سپتامبر (شهریور) از این سازمان خواست تا این محصولات را مورد تایید قرار دهد. این شرکت معتقد است تایید چنین محصولاتی می‌تواند مشروعیت این دارایی‌ها را نزد سرمایه‌گذاران خاص افزایش دهد.

دوئل بیت کوین و طلا

بحث‌های دیگری که در داخل و خارج از صنعت رمز ارزها بالا گرفته است به عنوان یک مبارزه یا دوئل بین طلا و بیت کوین تلقی می‌شود. دوئلی بین طلا به عنوان بهترین دارایی در طول چندین قرن و بیت کوین به عنوان نسخه دیجیتالی (بهتر) این فلزگرانبها.

مک‌گلون به‌تازگی به تیم حامیان بیت کوین پیوسته است و تحقیقات بلومبرگ نشان می‌دهد که بخش قابل‌توجهی از وجوه مرتبط با طلا در حال تبدیل به بیت کوین و رمز ارزها هستند.

این تحلیلگر همچنین به سرمایه‌گذارانی که اوراق قرضه و طلا در اختیار دارند توصیه کرد که بخشی از دارایی‌های خود را هرچند کوچک به بیت کوین تبدیل کنند، در غیر این صورت آنها از سود قابل‌توجه این حوزه عقب خواهند ماند.

او همچنین به یک تفاوت عمده بین این دو دارایی اشاره کرد؛ تفاوتی که کفه ترازو را به سمت بیت کوین سنگین‌تر می‌کند. اشاره او به فعالیت دیجیتالی بیت کوین است. در جهانی که با سرعت بالا در حال مهاجرت به فضای آنلاین است، بیت کوین از این ویژگی مهم برخوردار است و همین موضوع به موفقیت بیت کوین کمک خواهد کرد.

من از افرادی که مدام از طلا به عنوان یک پوشش ریسک صحبت می‌کنند، می‌ترسم. من با شما موافقم اما این موضوع را نیز به شما می‌گویم که قبل از اختراع خودرو، اسب بهترین گزینه برای حمل‌و‌نقل بود. هر روز که بیت کوین شکست نمی‌خورد، در واقع یک گام رو به جلو برای حرکت به سوی فضای طلا بر می‌دارد.

میلیارد آمریکایی اشتباه می‌کند

مک گلون به قانون‌گذاری‌ها که اخیرا در حوزه رمز ارزها به یک بحث داغ تبدیل شده است اشاره کرد. ری دالیو، میلیاردر و سرمایه‌گذار اسطوره‌ای آمریکایی، اوایل ماه جاری خاطر نشان کرد اگر بیت کوین قرار است به موفقیت برسد، قانون‌گذاران آمریکایی جلوی این اتفاق را خواهند گرفت. او معتقد است آنها این کار را انجام می‌دهند چرا که همه ابزارهای لازم را در اختیار دارند.

دالیو پیشرفت بیت کوین را تقریبا غیر ممکن می‌داند و مک‌گلون کاملا با این عقیده مخالف است:

من بارها این صحبت‌ها را شنیده‌ام. اگر می‌خواهید بیت کوین را متوقف کنید باید قوانین این کشور را تغییر دهید. تنها روشی که واقعا بتوان بیت کوین را متوقف کرد این است که استفاده از اینترنت را ممنوع یا مسدود کنید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!


تحلیل کاربران

etf

mtpanah

02/مهر/1400

صندوق ETF دولتی به یکی از انواع صندوق های سرمایه‌گذاری گفته می‌شود که امکان خرید و فروش آن به عنوان دارایی وجود دارد

47

etf

[email protected]

02/مهر/1400

خب انشاالله که بیتالکوین صعود البسیار اغنی بکنه که همه کسایی که سرمایشون تواین کار گذاشتن خبرخوب داشته باشن وطعم پولداری بچش

30

سلام

AmirHoseinZamiri

02/مهر/1400

پست بسیار خوب آموزنده ای بود ممنونم .برنامه بسیار خوب و جذابی است که امیدوارم روز به روز پیشرفت بهتری داشته باشه.

6

عالی

diak

02/مهر/1400

بسیار خوب و عالی.انشالله تغییرات گسترده ای انجام شود و همه شاد و پیروز باشید.تا سال دیگر همه پولدار خواهید شد و این را باور داشته باشید

6

بیت کوین

mofrad061

15/مهر/1400

بیت کوین تا در یک میان مدتی باعث افزایش قیمتی از۸۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ صعودی میشود بچه های یکم صبر کنید کلی سود تو این تحلیله

3

سرگرمی

mohsen.sh.

20/مهر/1400

اینکه دوتا میلیاردر میان راجب یکی از پرسودترین ارزها و معتبرترین ارزها بحث میکنن،یعنی قیمت افزایشی،حالا یه قانون وجود داره که میگه از آب گل آلودراحت میشه ماهی گرفت.دقیقا کاری که این میلیاردرها دارن میکنن

0

سلام تحلیل منوهم لایک کنید

rezaporeyan1373

17/مهر/1400

راستش دوستان من تازه امدم تواین برنامه دانش وتجبه ندارم اگه یکی منوتوجیح کنه ممنون میشم یافقط بهم بگیدهرکوین چندتومن میشه وتحلیل منوهم لایک کنیدممنون میشم

5

3 سناریو

alireza s

02/مهر/1400

۱-وضعیت اورگرند ۲_تصویب قوانین ۳_ETF عوامل مهم برای افزاییش یا کاهش بیت کوین هست که کفه ترازو با شرایط بد بودن ۳ عامل اصلی همیشه یه سمت بیت کوین بوده

6

صندوقetf

منوپولی

07/مهر/1400

ازآنجایی که صندوق ETF بعنوان یه سرمایه محسوب میشه درصورت خرید یافروش میتونه جزو دارایی‌های دولت محسوب شه به رشد قیمت کوئین کمک میکنه اما درطولانی مدت

5

fare

farejoon

03/مهر/1400

یه صندوقیست که درون ان مقداری بیت کویین که که سهام ان هی بالا و پایین میشه و صرافی ها کمی وحشت دارن دیگه نیاز به انه کمتر میشه وبه زودی همه کشور ها میتونن بدون مشکل برای اینده پس انداز کنن .

22

.

majidsoltsni

02/مهر/1400

پــندهای زیبــا ☘: اینكه همه‌ چیز به روال همیشگی پیش می‌رود خود همان فاجعه انسانیت اولیـن چیزی است که باید قبل از هر چیز داشت زیرا هیچ چیز کثیف‌ تر از هرزگي در لباس دیانت نیست..

24

بیتکوین

[email protected]

12/مهر/1400

بنظرم اگراین ارز جوری بودکه دردسترس عموم به راحتی میبودوبدست آوردنش کمی براحتی میشد بدنبودولی درکل ممنون ازتمامی کارکنان ودست درکاران این عرصه

2

تکنولوژی

amir4444

03/مهر/1400

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز باید شاهد جایگزینی علم دیجیتال در همه موارد باشیم و به نظر من رمزارزها جایگزینی برای سرمایه هایی همچون طلا و غیره خواهند شد و به دلیل نامحدود بودن آنها بسیار پرطرفدار میشوند.

33

بلومبرگ

Hadi49hadi

02/مهر/1400

بلومبرگ ال.پی. شرکت رسانهٔ جمعی چندملیتی است که مقر آن در نیویورک در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. بلومبرگ دارای ۴ بخش اصلی می‌باشد. بلومبرگ حرفه ای، بلومبرگ شرکتی، بلومبرگ صنعتی و بلومبرگ خبری.

30

موافقت کمسیون نظارت بر بورس و اوراق بهاد

S.MaTiin

02/مهر/1400

سلام آنچه که واضح و مشخص است رمز ارزها و خصوصا بیت کوئن جای خود را در بین جوامع از هر طیف و موقعیت که باشند پیدا کرده و همگان نسبت به آن آگاهی پیدا کرده اند پس خواه ناخواه کمسیون نظارت بر بورس و اوراق بها دار باید ETF را تایید کند تا بتواند نظارت خود را بعنوان یک مقام استصوابی حفظ کند پس بطور حتم در ماه آینده شاهد حرکت روبه جلو این کمسیون خواهیم بود

33

صندوق ETF بیتکوین

bejarkoly

02/مهر/1400

مدتهاست که صحبت در مورد پذیرش صندوق های قابل معامله یا همان ETF در امریکا توسط سازمان بور و اوراق بهادار امریکا مورد بررسی قرار گرفته،استراتژیست ارشد بلومبرگ از تایید این صندوق تا ماه اکتبر خبر داد

37

ای تی اف بیت کوین

Behroozmahmoudi

02/مهر/1400

مایک مک گلون استراتژیست معروف بلومبرگ معتقد است که تا پایان ماه اکتبر صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تأیید و بیت کوین وارد بورس می‌شود.

43

استراتژیست

شاهینمرتضائ

02/مهر/1400

این استراتژیست ها هر کاری میکنن و ما باید با اواز اون ها برقصیم این است رسم روزگار هر که پول داشت زندگی کرد

5

ارزش بیت کوین دراینده

1358yari

11/مهر/1400

به نظر من بیت کوین میتونه جای طلا رو بگیره وارزشش روز به روز بیشتر خواهد شد هرچند با مقاوتهایی از سوی دولتهایی چون چین وغیره ایجاد میشه اما تاثیری در ارزش اون نخواهد داشت چون دنیا به سمت تکنولوژی شدن خواهد رفت

3

استراتژیست بلومبرگ

babak67

02/مهر/1400

استراتژیست ارشد بلومبرگ در حالی که قیمت بیت کوین بار دیگر از 51 هزار دلار فراتر رفت گفت با توجه به رشد بهتر بیت کوین نسبت به شاخص S&P500، این ارز می‌تواند سبد سرمایه گذاری طلا و سهام را تکمیل کند.

38

بازار بیتکوین

naser175

02/مهر/1400

به آخر هفته سوم ریزش نزدیک شدیم از ده روز بعد الی نهایتا بیست روز دیگه روند پر قدرت صعودی شروع میشه و یکماه چهل پنج روز ادامه داره تا دور بعدی ریزش و همینطور تکرار این چرخه حرص و طمع

33

پذیرش ETFوپذیرش صندوق های بیت کوین

زارع

02/مهر/1400

صندوق های بیت کوین توسط کمیسیون بورس واوراق بهادار وپذیرش ETF بزودی به سرانجام می رسد که بیشترکشورها مانند کانادا وامریکای شمالی صندوق های بیت کوین راه اندازی کردند

35

بیت کوین

hastiiii

02/مهر/1400

بیت کوین و بحث ETF برای این ارز خیلی وقته مورد بحث قرار گرفته و این صندوق برای مقابله با طلا میتونه خیلی موفق عمل کنه

50

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.