coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.6%

57,559 $

3,585,925,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.8%

2,917 $

181,709,787 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9994 $

62,263 تومان

Tether

Tether

usdt

3.2%

548 $

34,139,154 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

129.85 $

8,089,655 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.5%

0.5078 $

31,636 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

2,914 $

181,567,743 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3%

0.1263 $

7,868 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.3%

4.72 $

294,056 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

دشمنی ۱۲ ساله چین و بیت کوین؛ این کشور نزدیک به ۲۰ بار تلاش کرده تا بیت کوین را بکشد

04/مهر/1400
افزودن به نشان شده ها
دشمنی ۱۲ ساله چین و بیت کوین؛ این کشور نزدیک به ۲۰ بار تلاش کرده تا بیت کوین را بکشد
Bitcoin
BTC
China
تحلیل
4178
5 دقیقه

از سال ۲۰۰۹، چین و هنگ‌کنگ، شمشیرشان را برای بیت کوین از رو بسته‌اند. در طول این سال‌ها، در بسیاری از مواقعی که سقوط قیمت بیت کوین باعث ترس، بلاتکلیفی و نبود قطعیت شد، رد پای چین را می‌شد پیدا کرد.

به گزارش کوین تلگراف، روز گذشته قیمت بیت کوین با سقوطی ۵ درصدی همراه شد؛ این سقوط پس از آن اتفاق افتاد که بانک مرکزی چین تمام تراکنش‌های مرتبط با این ارزها را غیرقانونی اعلام کرد. این در حالی است که طی ۱۲ سال اخیر، چین نقشی عمده در ۱۹ مورد ترس، بلاتکلیفی و نبود قطعیت‌هایی داشته است که معامله‌گران را نگران کرده بود.

۲۰۰۹: چین برای اولین بار ارزهای مجازی را ممنوع کرد

۱- قانون‌گذاران چینی هیچ زمانی از طرفداران ارزهای دیجیتال نبوده‌اند. سال ۲۰۰۹ و زمانی که فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال در روزهای ابتدایی خود قرار داشت، وزارت فرهنگ و وزارت تجارت چین، استفاده از ارزهای مجازی برای معاملات کالا را ممنوع اعلام کردند. در آن زمان به‌طور خاص از بیت کوین اسمی برده نشده بود. این کار را می‌توان سنگ بنای قانون‌گذاری‌های سخت‌گیرانه در چین در ارتباط با ارزهای دیجیتال دانست.

۲۰۱۳: بیت کوین به‌طور خاص ممنوع اعلام شد

۲- در سال ۲۰۱۳، بانک مرکزی چین، مؤسسات مالی را انجام تراکنش‌ها با ارزهای دیجیتال منع کرد. این بانک ارزهای دیجیتال را «بدون معنای واقعی» توصیف کرد. پس از انتشار این خبر، قیمت بیت کوین ۱,۰۰۰ دلار کاهش یافت. در آن زمان بی‌تی‌سی چاینا (BTCC)، بیشترین سهم در معاملات بیت کوین را در اختیار داشت. شایان ذکر است که کمی بعد، قیمت بیت کوین احیا شد.

۲۰۱۴: تهدیدهای توخالی

سال ۲۰۱۴ به ما یاد داد که اخبار غیرواقعی از ممنوعیت قانون‌گذاران چینی و بانک مرکزی این کشور، به اندازه اخبار واقعی، روی بازار تأثیر می‌گذارد.

۳- در ماه مارس آن سال، وب‌سایت سینا ویبو (Sina Weibo) ادعا کرد که بانک مرکزی چین به‌دنبال مسدودسازی تراکنش‌های بیت کوین و این کار را طی یک ماه عملی خواهد کرد. با وجود این که کمی بعد مشخص شد این خبر صحت ندارد، ولی باز هم قیمت بیت کوین سقوط کرد.

۴- تقریباً همزمان با این خبر، صرافی FXBTC که چین فعالیت می‌کرد، عنوان کرد که به‌دلیل تهدیدهای قانون‌گذاران در ارتباط با توقف فعالیت‌هایش، درهای صرافی را به روی کاربران خواهد بست. این دو خبر در سال ۲۰۱۴، باعث شد که قیمت بیت کوین از ۷۰۹ دلار به ۳۴۶ دلار برسد.

کمی بعد و اواخر ماه مه آن سال، قیمت بیت کوین بار دیگر به بالای ۶۰۰ دلار بازگشت.

۲۰۱۶: هک صرافی‌های چینی

۵- صرافی هنگ‌کنگی بیت فینکس (Bitfinex)، قربانی یکی از بزرگترین هک‌های تاریخ ارزهای دیجیتال شد. طی این حمله، هکرها چیزی در حدود ۱۱۹,۷۵۶ واحد بیت کوین را از این صرافی سرقت کردند که در زمان نگارش این خبر ارزشی معادل ۵ میلیارد دلار دارند. مراجع قضایی همچنان در حال ره‌گیری برخی از این بیت کوین‌های سرقتی هستند. در آن زمان، انتشار خبر هک بیت فینکس باعث سقوط ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین طی دو روز شد.

۲۰۱۷: دو ممنوعیت در یک ماه

۶ و ۷:‌ در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷، دولت چین به‌صورت رسمی صرافی‌ها را از ارائه خدمات در داخل این کشور منع کرد. بانک مرکزی چین هم اعلام کرد که شهروندان این کشور اجازه شرکت در عرضه‌های اولیه سکه (ICO) را ندارند.

سه ماه طول کشید که قیمت بیت کوین از ۴,۰۰۰ دلار به اوج ۲۰,۰۰۰ دلاری خود برسد.

۸ و ۹: قیمت بیت کوین در یک روند صعودی قدرتمند قرار داشت که خبر بسته‌شدن صراف BTCC منتشر شد. گفته می‌شد که دلیل توقف فعالیت این صرافی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های دولتی از سوی چین باشد. بانک مرکزی چین ادعا می‌کرد که دیوارهای بیت کوین روزی فرو خواهد ریخت. شایان ذکر است که این صرافی همچنان فعال است.

بیت کوین با وجود این اخبار همچنان روند احیای خود را حفظ کرد و در برخی بازه‌ها شاهد اصلاح‌های جزئی بودیم.

۲۰۱۸: اخبار منفی

۱۰- اخباری که ژانویه آن سال منتشر شد، حاکی از آن بود که چینی‌ها مسئول سقوط بزرگ بازار هستند.

۱۱- در این زمان، بسیاری معتقدند بودند که انتشار اخباری مبنی بر اعمال محدودیت‌ها دولت چین در بحث استخراج ارزهای دیجیتال، عامل اصلی سقوط بازار است. اواسط فوریه، قیمت بیت کوین با سقوطی بیش از ۶۵ درصد، به ۶۸۵۲ دلار رسید.

صد البته این سقوط هم دوام چندانی نداشت و تا پایان همان ماه، بیت کوین موفق شد بار دیگر به بالای ۱۱۰۰۰ دلار برسد.

۲۰۱۹: دوباره ترس، بلاتکلیفی و نبود قطعیت

۱۲- قیمت بیت کوین آوریل آن سال با اصلاحی جزئی روبه‌رو شد. به‌گفته کارشناسان، پیش‌نویس لایحه توسعه و اصلاح چین که در آن قرار بود استخراج ارزهای دیجیتال ممنوع شود، دلیل اصلی این اصلاح بوده است.

۱۳- کمی بعد، بانک مرکزی چین عنوان کرد که در صورت کشف معاملات ارزهای دیجیتال، فوراً آن را متوقف خواهد کرد.

پس از انتشار این اخبار، قیمت بیت کوین سقوطی اندک را تجربه کرد، ولی کمی بعد شاهد احیا و پیشروی به‌سوی اوج تاریخی تازه بودیم.

۲۰۲۰: حمام خون و انگشت اتهام به‌سمت چین

۱۴- حمام خونی که ماه مارس سال ۲۰۲۰ شاهد آن بودیم، باعث شد که قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال سقوط کند. در آن زمان شیوع کرونا تازه قوت گرفته بود. این در حالی است که کارشناسان می‌گویند فروش بیت کوین‌های ماینرهای چینی عامل اصلی این کاهش قیمت بود.

۱۵- نوامبر ۲۰۲۰ دولت هنگ‌کنگ اعلام کرد که در نظر دارد معاملات خرد ارزهای دیجیتال را ممنوع کند. این کشور دلیل این اقدام را مبارزه با پول‌شویی عنوان کرده بود.

اولین سال شیوع کرونا با شکسته‌شدن رکورد ۲۰,۰۰۰ دلاری برای بیت کوین به پایان رسید. این اولین بار طی ۳ سال پیش از آن بود که بیت کوین به بالای ۲۰,۰۰۰ دلار می‌رسید. کمی بعد شاهد ثبت اوج تاریخی تازه در ۳۰,۰۰۰ دلار بودیم.

۲۰۲۰: همچنان چین مقصر است

۱۶- ماه مه ۲۰۲۰ (اردیبهشت) انجمن ملی امور مالی اینترنتی چین، انجمن بانکداری این کشور و انجمن پرداخت چین، طی بیانیه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و خطرات احتمالی این قبیل سرمایه‌گذاری‌ها هشدار دادند.

۱۷- یک ماه بعد، بانک مرکزی چین به بانک‌های چینی و ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت موبایلی این کشور دستور داد که از ارائه خدمات به مشتریانی که با ارزهای دیجیتال سر و کار دارند، خودداری کنند.

۱۸- ماه ژوئن (خرداد)، مقامات چینی استخراج ارزهای دیجیتال در کشور را ممنوع اعلام کردند. این خبر باعث شد تا ماینرها از چین به دیگر نقاط جهان مهاجرت کنند.

۱۹- دیروز، بار دیگر بانک مرکزی چین طی دستوری، تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در این کشور را ممنوع اعلام کرد.

شکست پشت شکست

با احتساب ممنوعیت‌های روز جمعه، دولت‌های چین و هنگ‌کنگ، ۱۱ بار به‌طور مستقیم نسبت به تهدید به ممنوعیت یا اجرای ممنوعیت در قبال ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها و ماینرها اقدام کرده‌اند. در موارد دیگر، اخبار غیرواقعی و هک‌ها باعث شده‌اند تا قیمت بیت کوین سقوط کند. از سال ۲۰۰۹، بارها چین عامل اصلی ترس، بلاتکلیفی و نبود قطعیت در بازار بوده است.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت، قیمت بیت کوین ۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است. در حال حاضر نیز هر واحد بیت کوین در محدوده ۴۲,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین


تحلیل کاربران

دشمنی چین ۱۲ ساله شد

asalii

04/مهر/1400

۱۲ سال شده که چین در تلاش برای ممنوع کردن ارزهای دیجیتال است و نزدیک به ۲۰ بار هست که اقدام کرده و نتونسته کاری کنه

36

ارز دیجیتال

بهمنسریری

04/مهر/1400

چین عددی به حساب نمیاد که بیت کوین رو تحریم کنه در مقابل ابر قدرتی مثل آمریکا و انگلستان و دیگر کشورها به شما قول میدم در چند سال آینده هم چین دیگر وجود نخواهد داشت و تجزیه خواهد شد به تاریخ ۱۴۰۰

0

چین کشور 72 ملت

korosh01

04/مهر/1400

در تمامی این بازه های مختلف که کشور چین و هنگ کنگ به ارزهای دیجیتال ضربه زدند نتوانستند موفق شوند و دوباره ارزهای دیجیتال راه خود را رفته اند.

42

دشمنی چین با بیت کوین

s@m@d

05/مهر/1400

چین ۱۲ سال است که در تلاش برای سرکوب بیت کوین و ارزهای دیجیتال تلاش می کند و هیچوقت نتوانسته مدفق شود و اینبار هم هیچی نمیشه و به زودی روند صعودی بازار شروع میشه

34

دشمنی چین

arefaref

05/مهر/1400

چین هدف داره از این دشمنی. اونا میخان قیمتشو پایین بیارن و از کف شروع کنن به جمع کردن ارزها. چین کشوری هستش که فکرش بلند مدته.

0

دشمنی ۱۲ ساله چین با بیت کوین

B@hm@n

04/مهر/1400

وقتی ۱۲ سال چین تلاش کرده که بیت کوین و ارزهای دیجیتال رو سرکوب کنه و نتونسته حالام نمیتونه کاری کنه و فقط با ریزش ارزهای دیجیتال در پی این خبر میشه منتظر بود که در اینده دیگه خبرهای چین تاثیری بر ارزهای دیجیتال نخواهد گذاشت

58

مخالفت دیرینه چین باارزهای دیجیتال

زارع

04/مهر/1400

کشورچین سالهاست که بامخالفت وممنوعیت ومسدودکردن راههای استفاده ارزهای دیجیتال رادرکارنامه خودداردهرچندتاکنون نتوانسته موفقیت خوبی دراجرای این عملکردبه سبب مخالفت سرمایه گذاران وماینرهارابدست آوردگاه بااصراروممنوع کردن معاملات رمزارزهادربانک مرکزی راوضع کرده است

30

تلاش چین برای کشتن بیت کوین

Behroozmahmoudi

05/مهر/1400

چین از سال 2009میلادی تا کنون 11بار تلاش کرده است که بیت کوین را نابود کند و هنگ کنگ نیز 9بار چنین اقدام را انجام داده است که در مجموع همه 20تلاش این 2کشورهمگی با شکست مواجه شده است.

29

چراچین دشمن بیت کوین هست

goahrambalwch

04/مهر/1400

چراچین دشمن بیت کوین هست چی مزیت وچی زرری برای چین دارداین ارزچیزینیست که بتوانندان راازپاانداخت پس بجایکه دشمنی کننددوستی داشته باشندتاهم خوددولت چین هم ملتش ازسودهای سرشاراین ارزدیجیتالی بهره مندشوند

1

چین دشمن دیرینه بیت کوین

محمود64

04/مهر/1400

در این 12 سال بارها و بارها دولت چین وهنک کنگ با اعمال تحریم ها مانع پیشرفت بیت کوین شوند که ناکام ماندند

1

بیت کوین

akbarabadi

05/مهر/1400

درکشورچین دشمنی حواصی بابیت کوین داردلذانزدیک به ۲۰مرحله مورد تحریم قرارداد ه است ولی این رمز ارزتوانسته در جهان جایگاه خاصی را پیداکند

3

دشمنی چین با بیت کوین

[email protected]

06/مهر/1400

بنظر بنده بیشتر کارهایی که چین داره انجام میده تا بیت کوین رو یجوری بکشه بیرون و شایعاتی هست که خودشون یه ارز بنام خودشون میخوان بدن بیرون که یجوری بتونه در دنیا جای بیت کوین رو بگیره و یجوری ارزش رو با ارزش کنه چون با وجود بیت کوین و یسری ارزها که دارند پیشرفت بالایی میکنند روند جا کردن ارز خودشون هم سختتر خواهد شد و هم اگر هم موفق بشوند خیلی خیلی طول خواهد کشید تا به ارزش بیت کوین و ثبات اون در بازار جهان برسه ممنونم.......

0

چین ظالم

[email protected]

04/مهر/1400

این کشور به هر نحوی از هر راهی که شده میخواد خودشو تو دنیا قدرتمند بدونه بخاطر همین ازتمام مراحل استفاده میکنه هیچیم براش مهم نیست خیلی کثیفن

1

دشمنی چین وبیت کوین

marwan

05/تیر/1402

دولتمردان چینی هرازگاهی تصمیم می‌گیرند تا سیاست‌های ضد کریپتو خود را بار دیگر به مردم یادآوری کنند. در ادامه این اقدامات هدفمند برای توقف استفاده از ارزهای دیجیتال در چین، بانک مرکزی این کشور بار دیگر خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال را به شهروندانش یادآور شد.

2

چین

مهناز‌طاهری

05/مهر/1400

شده اند فناوری دیجیتال از هر نوعی است و هر کشوری اگر خود را با آن تطبیق ندهد دچار اضمحلال و فرسودگی اقتصادی و عقب ماندگی صنعتشان خواهد شد و چین یکی از شکست خرده ها خواهد شد اگر نتواند خود را با فناوری جدید تطبیق دهد

23

قدرت اقتصادی چین

حسیننجدی

04/مهر/1400

با توجه به اینکه چین در چند سال آینده بزرگترین قدرت اقتصادی ججهان خواهد شد ، قطعا تمام رمزارزها را با چالش جدی روبرو خواهد کرد ولی از طرف دیگر برای دور زدن تحریم های آمریکا ، احتمال استفاده این دولت کمونیستی از رمزارزها هرگز صفر نخواهد بود.

1

چین و ارز دیجیتال

arashkh1345

04/مهر/1400

چین ظاهرا از این ارزهای دیجیتال راضی نیست ، مگر اینکه روی این ارزها تسلط داشته باشه ، به هر حال دیدگاه کمونیستی به این موضوعدبی دلیل نیست

0

دشمنی ۱۲ ساله چین

p@r@stesh

04/مهر/1400

چین ۱۲ سال است در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت بیت کوین است ولی موفق نبوده و بی شک اینبار هم اتفاقی نخواهد افتاد

53

بیت‌ کوین

mtpanah

05/مهر/1400

همه چیز از سال ۲۰۰۸ و انتشار مقاله‌ای که نوعی پول الکترونیک به نام بیت کوین در آن معرفی شده بود آغاز شد. هویت ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو آغازگر انقلابی بود که سال‌ها بعد به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شد و اقتصاددانان را به بحث‌های نظری گسترده درباره آن وادار کرد

32

تفرقه بیانداز و حکومت کن

mohebmz

04/مهر/1400

چین با ایجاد شک. و ترس و ناامیدی ارزها را تضعیف می کند تا در کف قیمت مالکیت عمده را بدست آورد اثبات این ادعا را باید از اینکه تاکنون هیچ اعتراض یا تجمعی از طرف مردم چین را گزارش نکرده اند پی برد چون هر گروه یا جمعی. اگر کسی مانع کاسبی آنها شوند با اعتراض و عکس العمل منفی مواجه خواهند شد و این اعتراضات تاکنون از کشور چین گزارش نشده پس مطمئن باشید بلوف است برای بهره برداری بیشتر

30

ویروسی

amir4444

05/مهر/1400

درکل چین کمونیست با کل دنیای مدرن و کشورهایی که مثل ایران حرفشنوی نداشته باشند ازش دشمنی داره.چه پنهان و چه آشکار.بیتکوین هم یکی از همین موارد به حساب میاد.درکل چین از خود ویروسی که پخش کرد در جهان خطرناک تره و خودش یک ویروس چند قطبیه.

35

mohammad

mohammadkhayati3431

06/مهر/1400

چین فقط میتونه جنگ رو در برابر کشورهایی آسیایی برنده بشه البته منظورم جنگ با بیت کوین یا در کل جنگ اقتصادی وگر نه نمیتونه با همچین قدرت هایی چون هر کشور دیگه ای هم بود دست از سر جنگ با بیت کوین بر می‌داشت چون ۱۲ بار شکست رو تجربه کرده

1

مقاومت دولتها در برابر ارزهای دیجیتال

yari2

05/مهر/1400

هیچ دولت مردی نمیتواند مانع رشد ارزهای دیجیتال شود به دلیل اینکه اینگونه ارزها بطور ازاد وخودمختارن استقبال مردم فقط میتونه براونها تاثیر گذار باشه فقط

0

دشمنی چین و ارزهای دیجیتال

ماهور

04/مهر/1400

نزدیک به بیست بار دولت چین در ۱۲ سال اقدام به حذف ارزهای دیجیتال وبخصوص بیت کوین کرده و همیشه موفق نبوده و حالا با ادامه این روند میشه به این نتیجه رسید که این کار ها فقط یه بازیه و برای سود بیشتر خودشون انجامش میدن

56

چین بیت کویین ممنوع کرد چرا؟

akbar202120

04/مهر/1400

چون چین و هنگ کنگ همیشه ممنوع میکنه چون خیلی سقوط شده بازم ممنوع میکنه و اگه ایران ممنوع کنه چی خخخ مواظب باشید

2

دشمنی چین با بیت کوین

[email protected]

04/مهر/1400

درسته چین خیلی وقت میخواد جلوی بیت کوین بگیره ولی نتونسته و حالا میخواد تهدید کنه چرا چون ما با هربار اومدن به بیت کوین اینترنت مصرف می کنیم و پول اینترت نت با یه آمریکا می‌رود بخاطره همین

1

چین و دخالت

[email protected]

04/مهر/1400

چین ثابت کرده استاد کپی کردن همه چیز میباشد و احتمالا خودشان در حال ساخت بازاری با ارز مشابه هستند که در قدم اول با ناامن نشان دادن این بازار و ارزها قصد در رسیدن به هدفشون رو دارند

1

سیاست اقتصادی کثیف چین

amingoodboy

04/مهر/1400

چین به چند علت اینکارو انجام میده.. یکی مشکل تامین برق کشور چین هستش و برای این از منابع برقی کشور های دیگه استفاده کنه..توی کشور های مختلف مزرعه استخراج ساخته..از جمله ایران.. دوم یه سیاست کثیف هستش که وقتی یه حکومتی چیزی رو ممنوع میکنه..دقیقاً از اون داره سود آوری انجام میده واسه خودش..یه جورایی داره نقش تحریک بازار جهانی رو انجام میده..

0

دشمنی چین با بیت کوین

maziyartayebi72

05/مهر/1400

چین هر ساله نشان داده که با بیت کوین نمیتونه سازگاری پیدا کنه و هرسال یک ممنوعیت برای ارزهای دیجیتال داره ولی بازهم میبینیم که نهنگ های زیادی در چین هستند

0

دشمنی چین با بیت کوین

Hadi49hadi

04/مهر/1400

در حقیقت اینکه چین بطور آشکارا با ارز رمزها ومخصوصا با بیت کوین شمشیر از رو بسته است چیز جدید و یا تعجب بر انگیزی نیست چین ی کشور قوی اقتصادی است و برای ثبات اقتصاد خ.ود نیاز به تقویت پولش و ی ارز رمز داخلی دارد و برای این منظور باید ارزهای خارجی را بکوبد

33

دشمنی بدون دلیل

bejarkoly

05/مهر/1400

کشور چین از بدو به وجود آمدن بیتکوین سنگ بنای مخالفت و دشمنی با بیتکوین و ارزهای دیجیتال را بنا نهاد و در تمام این سالها بدون دلیل به دشمنی با بیتکوین و ارزهای دیجیتال پرداخته است

26

دشمنی ناموفق

hassansezavar

05/مهر/1400

چین سالهاست از این دشمنی خسته نشده، ولی در مقابل تغییر نمیشه مقاومت کرد، ارز دیجیتال آیندست و آینده اجتناب ناپذیره.

0

دشمنی چین با بیت کوین

ashkan11121

12/مهر/1400

چین 12 ساله که به دنبال سرکوب بیت کوین و ارز های دیجیتال است ولی تا حالا موفق به این کار نشده و اینبار هیچی نمیشه و به زودی روند صعودی بازار شروع میشه

1

دشمنی چین با بیت کوین

dors@1

04/مهر/1400

چین خیلی تلاش کرده جلوی بیت کوین رو بگیره و هربار موفق نبوده و حالا بازم داره تهدید تو خالی میکنه و خودشونم میدونن نمیشه جلوی پیشرفت ارزهای دیجیتال رو گرفت

51

یوان

Alireza1364

04/مهر/1400

باید توجه داشت که افکار عمومی و جهانی مستعد پذیرش ارزهای دیجیتالی هستند کشورهایی که به این قضیه پی برده اند و به ارزش بسیار بالای این مارکت پی برده اند و از اقتصاد خوبی هم برخوردار هستند با اینگونه کوبیدن بیت کوئین و سایر آلت کوئین ها در صدد پایین کشیدن آنها و معرفی ارزهای دیجیتال خود از جمله یوان دیجیتال هستند

32

بیت کوین

ahoura1354soltani

04/مهر/1400

آینده بسیار خوب و عالی در انتظار ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین هستش،،چین بارها تلاش کرده تا این اقتصاد را به شکست بکشاند،که موفق نشده ،به امید روزهای خوب ،پاینده باشین

1

مخالفت ضد و نقیض چین با بیت کوین

نوید

04/مهر/1400

باور این که چین واقعا با بیت کوین مخالف باشه با وجود این که بزرگترین ماینر جهان و بیشترین مشتقات ارزهای دیجیتال رو داره سخته.به نظر من که یه بازی کثیفه

1

چین و بیت کوین

[email protected]

04/مهر/1400

سالها در حال تغیر در دیدار با این همه چیز رو کامل توضیح داد تا در صورت تمایل دارند .دولت چیز دیگه از منتقدان این ارزهای دیجیتال است که در بازار جهانی در حال تغیر در این زمینه

28

fare

farejoon

04/مهر/1400

سالهاست که چین با هر ترفندی که بلد بود مخالفت خودش را به نوعی به این ارز درجه یک نشون داده و هرگاه که بیت کویین پایین اومد اخرش به چین ختم میشه بخل و حسادت حتی به السالوادور هم اثر کرده به هر حال هرکاری بکنه مثل این ۱۲ سال باز هم کاری از پیش نمیبره .

43

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.