coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

63,826 $

3,976,359,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,132 $

195,146,028 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

62,256 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

585 $

36,448,615 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.1%

146.1 $

9,102,030 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9984 $

62,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

3,131 $

195,043,856 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.5%

0.5272 $

32,845 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

0.1606 $

10,005 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.1%

5.81 $

361,963 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کمک مالی ۲ میلیون دلاری ریپل‌اکس جهت توسعه NFT روی این شبکه

05/مهر/1400
افزودن به نشان شده ها
کمک مالی ۲ میلیون دلاری ریپل‌اکس جهت توسعه NFT روی این شبکه
XRP
NFT
اخبار
Ripple
2390
3 دقیقه

توکن‌های NFT بر بستر بلاکچین ریپل؟ چه کسی فکر می‌کرد این موضوع محقق شود؟ ریپل اکس (RippleX) به توسعه‌دهندگانی که بر روی راهکارهای NFT بر بستر XRPL کار می‌کنند، بیش از ۲ میلیون دلار کمک مالی اهدا می‌کند.

به نقل از کریپتوپوتیتو، طبق اعلان رسمی ریپل، ریپل اکس مجموعا بیش از ۲ میلیون دلار به ۲۵ شرکت‌کننده منتخب از ۱۰ کشور مختلف اهدا کرده است.

اگرچه ممکن است ریپل محبوب‌ترین شرکت در عرصه رمزارزها نباشد، اما پشتکار و شوق این شرکت به رشد، علیرغم انتقاداتی که به آن وارد می‌شود قابل توجه است. ریپل اکس یکی از بخش‌های ریپل است که بر بهبود توسعه فناوری‌های پیرامون XRP Ledger متمرکز است. ریپل اکس اخیرا اولین موج کمک مالی خود را معرفی و استقبال از تب‌وتاب NFT را اعلام کرده است.

توکن‌های NFT، نیروی جدید ارتش ریپل

هدف و تمرکز اصلی این طرح، توسعه پروژه‌های متن باز است که با NFT ها بر بستر XRPL سروکار دارند.

در واقع، XRPL شامل تمام مواردی است که در حال حاضر از اکوسیستم XRP مدنظر داریم و تکاملی از دفترکل اجماع قبلی ریپل (RCL) است. محصولات قبلی ریپل، xRapid و xCurrent و xVia در چیزی که اکنون آن را به اسم ریپل‌نت (RippleNet) می‌شناسیم ادغام شده‌اند و این محصول تا سال ۲۰۱۹ توانسته است توجه بیش از ۲۰۰ مشتری را به خود جلب کند.

اگرچه مدت‌ها هدف اصلی ریپل، ارائه شبکه پرداخت سریع و ارزان بوده است، اما به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان به دنبال روش‌هایی برای استفاده از پتانسیل این بلاکچین و انطباق آن با دوره جدید هستند. توکن‌های NFT علیرغم محبوبیتی که دارند، کاربرد آنچنانی در اکوسیستم XRP نداشته‌اند.

ریپل اکس به این موضوع اشاره کرده است که بیش از ۱۰۰ درخواست دریافت کرده است، اما جالب‌ترین این درخواست‌ها بر موضوعات زیر معطوف بوده‌اند:

  • توسعه NFT ها برای صنایع مختلف نظیر خرده‌فروشی، هنر، موسیقی، ورزش و تبلیغات دیجیتال.
  • پلتفرم‌ها و ابزارهای یادگیری به منظور ایجاد پروژه‌های مختلف بر بستر XRPL و تعامل با آن
  • ابزارهای بصری سازی اطلاعات
  • راهکارهای امنیتی و پرداختی

در صورتی که XRPL بتواند از NFT ها پشتیبانی کند، تعداد کاربران آن به طور چشمگیری افزایش می‌یابد و حتی می‌تواند در اختیار مشتریان سازمانی و شرکتی در حوزه‌های استراتژیک نظیر هویت‌های دیجیتالی، مدل‌های تبلیغاتی، زنجیره تامین و غیره قرار بگیرد.

پروژه‌های منتخب

پروژه‌های زیر، پروژه‌های منتخبی هستند که هر کدام، کمک مالی مختلفی دریافت کرده‌اند:

آکوارل (Aquarelle): این پروژه به دنبال ایجاد یک جهان دیجیتال (metaverse) بر بستر XRPL است. این پروژه در صدد ایجاد کتابخانه متن باز NFT، بازار NFT مبتنی بر وب و گالری مجازی سه بعدی WebGL است تا NFT ها را نمایش دهد و با آنها تعامل ایجاد کند.

آکوارل در استرالیا واقع است، اما امیدوار است تا با تولیدکنندگان محتوا از کشور هند تعامل برقرار کند.

پروژه Anchain.AI، استفاده از CISO در XRPL: این پروژه بر استفاده از NFT ها در امنیت سایبری معطوف است تا هوش مصنوعی مورد استفاده توسط دولت‌ها را توسعه دهد. Anchain در آمریکا واقع است.

ببت‌هامپ (Bithomp): یک تول‌کیت (مجموعه‌ای برای توسعه برنامه‌ها) و مرورگر XRPL است که به‌روزرسانی خواهد شد تا از NFT ها پشتیبانی کند. بیت‌هامپ در کشور سوئد واقع است.

پروژه Clever.Gallery: یک بازار و گالری NFT با عملکرد مرورگر NFT. این پروژه در آمریکا واقع است.

پروژه CryptoIso20022 Interop: یک استارت‌آپ که به دنبال خودکارسازی تبدیل ارز فیات به پرداخت‌های رمزارز است. این پروژه در کشور سوییس واقع است.

پروژه Cryptum / Blockforce: این پروژه به دنبال توسعه پلتفرم API/SDK برای استفاده از XRPL در برنامه‌ها است. این پروژه در کشور برزیل واقع است.

پروژه DART: یک پلتفرم هنر دیجیتالی که بر بستر ریپل‌نت است و از NFT پشتیبانی می‌کند. این پروژه هم‌چنین از توکن XRP به عنوان ابزار پرداخت در تراکنش‌ها استفاده می‌کند. این پروژه در کشور سوئد واقع است.

گلکسی (Galaxy): یک پلتفرم تبلیغاتی بر بستر XRPL است. این پروژه در کشور انگلستان واقع است.

پروژه Go4Zerps: یک SDK با زبان برنامه‌نویسی Golang برای ایجاد برنامه‌ها بر بستر XRPL است. این پروژه در کشور انگلستان واقع است.

سایر پروژه‌های منتخب عبارتند از لجر سیتی (Ledger City)، NFT Terrace، Audiotarky، Peerkat، Scratch2Hooks، Trustline، Wallery.me، Xchange، xPay، Node-RED، XRPL Rosetta، ZerpCraft.

این در حالی است که شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از شرکت ریپل همچنان در جریان است و بر اساس گزارش میهن بلاکچین، طبق ادعای وکلای این شرکت، ریپل کوتاه نمی‌آید.

به نظر شما این اقدام Ripple چه تاثیری در قیمت رمز ارز XRP خواهد داشت؟

منبع میهن بلاکچین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!


تحلیل کاربران

کمک مالی

[email protected]

06/مهر/1400

کمک مالی 2 ملیونی صدرصد درآینده پیشرفت زیادی برای ریپل در بر خواهد داشت وبزودی شاهد آن خواهیم بود ممنونم.

3

ریپل اکس

B@hm@n

05/مهر/1400

کمک مالی برای پیشرفت در حوزه nftتوسط ریپل اکس صورت گرفته و میشه گفت یک موفقیت بزرگ برای ریپل اکس است

47

ریپل

[email protected]

05/مهر/1400

به نظر من که یه اوج ناگهانی به بالا را داره یه چند روز دیگه بهتون ثابت میشه ریپل یکی از ارزهای خوب و مطمعن هست

3

ریپل اکس

p@r@stesh

05/مهر/1400

کمک مالی برای پیشرفت انجام شده و ریپل اکس برای اینکه بتونه در حوزه nft موفقیت هایی داشته باشه نیاز به همچین کاری داشته است

41

تحلیل

09360908275

05/مهر/1400

با سلام این اخبار خیلی بدرد من خورد مرسی واقعلا عالی بود من تا حالا اینقدر اخبار خوب ندیده بودم خیلی خوبه از همه مرسی بابت اخبار خوبتون

4

صبح دگر

majidsoltsni

06/مهر/1400

زندگی اتفاقی نیست بلکه پاسخی در برابر بخشش‌ها و داده‌های شماست. زندگی صدا و آهنگ خودتان است. هر بُعدی از زندگیِ‌تان بازتاب نیت و افکار شماست. شما خالق زندگی‌تان هستید!

18

کمک مالی۲ میلیون دلاری ریپل اکس

زارع

05/مهر/1400

شبکه ریال هنوزدرجریان شکایت کمیسیون بورس واوراق بهادارامریکا قراردارد ولی دست ازپیشر فته وبهبودشبکه برنمی داردوبرای توسعه NFTهاتلاش می کند واستقبال باپاداش برای رشداین شبکه درNFTهارادرسردارد

21

کمک مالی

dors@1

05/مهر/1400

کمک مالی ای که دو سر برد حساب میشه و ریپل اکس با این کمک مالی هم راه خودش رو اسون تر میکنه و هم در حوزه nft که خیلی درحال پیشرفت هست میتونه به اهداف بهتری برسه

45

ریپل

Hadi49hadi

09/آبان/1400

ریپل هم یک پلتفرم و هم یک ارز دیجیتال است، این فناوری بیشتر به دلیل شبکه پرداخت دیجیتالی‌اش شناخته‌شده است اما دارای کریپتوکارنسی مختص به خود نیز هست. پلتفرم Ripple یک پروتکل به‌صورت متن‌باز است که به‌منظور انجام تراکنش‌های سریع و ارزان طراحی شده است. ریپل به‌جای استفاده از سیستم ماینینگ بلاک چین، از یک مکانیزم اجماع از طریق گروهی از سرورها برای تأیید معاملات استفاده می‌کند. تراکنش‌های ripple در عرض چند ثانیه تأیید می‌شوند و هزینه‌ی بسیار کمی دارند (در مقایسه با بیت کوین که تأیید معاملاتش زمان بیشتری طول می‌کشد و هزینه‌های بالایی را نیز شامل میشود

2

کمک مالی

ماهور

05/مهر/1400

کمکهای مالی برای رسیدن به چیزی که به عنوان یک هدف به ان نگاه میشود خیلی میتونه موثر باشه و ریپل اکس برای اینکه نهایت استفاده رو از حوزهnft ببره اقدام به کمک مالی کرده است

46

جلب نظر توسط شرکت ریپل

shabshekan

05/مهر/1400

با سلام و وقت بخیر و ارزوی سلامتی برای همه کاربران گرامی،،،طبق گذارش رسمی شرکت ریپ که انتشار یافت ،شرکت ریپ ایکس مبلغ دو ملیون دلار را به ده نفر از کشورهای مختلف اهدا کرده است،هدف از این کار توسعه توکن های غیر مثلی بیان شده است،،البته اهداف دیگری هم دنبال میشود ،با توجه به این نکته که پرونده این شرکت در دادگاه امریکا باز میباشد،،با این حال افزایش قیمت دور از ذهن نیست،،،با تشکر

31

nf

mtpanah

05/مهر/1400

نوعی خاص از توکن‌های رمزنگاری است که با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین گونه‌ای دارایی دیجیتال ایجاد می‌کند که قابل تکثیر نیست.

32

سود دهی

[email protected]

08/مهر/1400

این خبر عالی و میتونه سود بالایو داشته باشه اگه این ارز همینجوری جلو بره نیتون سود خیلی با حالیو بده

3

اینده رمز ارزها

1358yari

09/مهر/1400

به نظر من دنیا به سمت تکنولوژی های برتر خواهد رفتوحمل کنقل وجابجایی رمز ارزها نیز باعث شده به محبوبیت انها بیشتر ازقبل افزوده گردد

0

ریپل اکس و کمک مالی

s@m@d

05/مهر/1400

کمک مالی اگه در راه هدف بهتر استفاده شه میتونه از همه طرف سود داشته باشه و حالا ریپل اکس قطعا سود و مفقیت بیشتری به دست خواهد اورد

41

سود دوجانبه

amir4444

05/مهر/1400

این کمک مالی تنها یک کمک و یا وام نیست بلکه در کل برای زیرساخت ها و پیشرفت هر دو موثر واقع میشه و با این کمک در اینده سود بیشتری خواهند کرد

31

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.