coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

63,277 $

3,942,157,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.5%

3,077 $

191,724,512 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9987 $

62,219 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

585.5 $

36,477,896 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.9%

152.84 $

9,521,932 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.998 $

62,175 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5296 $

32,994 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

3,080 $

191,902,690 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.1%

0.157 $

9,781 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.6%

5.9 $

367,570 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ارز دیجیتال چیست؟

22/خرداد/1398
افزودن به نشان شده ها
ارز دیجیتال چیست؟
آموزش
بلاک چین
معرفی
از کجا شروع کنم
84124
دقیقه

ارز دیجیتال چیست؟ ارز مجازی چیست؟ ارز رمز چیست؟ و سوالات زیاد این چنینی ذهن بسیاری را مشغول کرده است. اگر به دنبال خواندن این مقاله هستید، حتما کلماتی مانند ارز دیجیتال، ارز مجازی، رمز ارز، ارز رمزپایه، ارز دیجیتال و یا حتی رمزینه پول به گوشتان خورده است. در ابتدا باید بگوییم تمام این کلمات برگردان انگلیسی یک کلمه است و یک مفهوم را می‌رساند که آن همان کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) است. پس در ادامه با مواجه شدن با هریک از این کلمات مطمئن باشید که راجع به یک مفهوم صحبت می‌شود.

ارز دیجیتال

کریپتوکارنسی‌ها در حقیقت پول اینترنتی یا آنلاین هستند که با استفاده از تکنولوژیکریپتوگرافی (رمزنگاری) رمزگذاری می‌شوند و تمام ویژگی‌های پول‌های رایج را بجز ماهیت فیزیکی دارا هستند. می‌توان آنها را با ارزهای دیگر مبادله کرد، با آنها تراکنش‌هایی که با پول معمولی از طریق بانک‌ها انجام می‌دهید را انجام دهید، خرید آنلاین انجام دهید و… .

البته روش استفاده از آنها کمی متفاوت است و رویه‌های مختص به خود را دارند. تمامی تراکنش‌ها که با ارز دیجیتال انجام شود روی یک شبکه پایگاه داده غیر متمرکز به نام بلاک چین ذخیره می‌شود. اولین ارز دیجیتال به این سبک، بیت کوین بود که در سال ۲۰۰۸ وارد دنیا شد. بعد از ترویج و رشد انفجاری بازار ارزهای دیجیتال در این چند سال تعداد آنها به حدود ۲۱۵۴ رسیده است.

کوین و توکن چیست؟

قبل از تعریف این دو عبارت باید یادآور شویم که تمام کوین‌ها یا توکن‌های موجود، هرکدام یک ارز مجازی هستند که بنا به نوع طراحی آنها کوین یا توکن نامیده می‌شوند. پس به زبان ساده تا به امروز حدود ۲۱۵۴ ارز دیجیتال تولید شده که همه آنها کوین‌ یا توکن هستند.

تفاوت کوین و توکن :

در این مقاله علاوه بر توضیح در رابطه با ارز دیجیتال، به توضیح در رابطه با تفاوت ها و ویژگی های کوین و توکن می پردازیم:

کوین

کوین، که همچنین با نام کوین‌های جایگزین یا آلتکوین نیز شناخته می‌شود، نوعی از ارز مجازی است که به طور مستقل کار می‌کند و پلت‌فرم جداگانه‌ای برای خود دارد. در این پلت‌فرم بنیادی، معاملات کوین مذکور، انجام می‌شود. اکثر آلتکوین های موجود یک نسخه (یا یک فورک) از بیت کوین هستند که با استفاده از پروتکل اصلی بیت کوین ساخته شده و فقط تعدادی اصلاحات به کد اصلی آنها افزوده شده است. پس اگر کد اصلی نوشته شده برای یک کوین تغییر کند، در حقیقت یک کوین جدید به وجود آمده است. نمونه هایی از آلتکوین‌های محبوب در بازار لایت کوین، بیت کوین‌کش، دوج کوین، Namecoin و بسیاری دیگر است.

در بازار کوین‌های دیگری هم هستند که از نسخه اصلی بیت کوین منشعب نشده‌اند، مانند اتریوم، ریپل و مونرو. و… این کوین‌ها یک بلاک چین جداگانه برای خود دارند و از بلاک چین آنها علاوه بر ذخیره تراکنش‌ها و مسائل مربوط به مفهوم پول، استفاده‌های دیگری هم می‌شود. بنابراین مشخصه بارز کوین ها این است که برای فعالیت خود از بلاک چین اختصاصی خود استفاده می کنند.

توکن

توکن هم نوعی ارز دیجیتال است با این تفاوت که بلاک چین جداگانه‌ای ندارد و از بلاک چین ارزهای دیگر استفاده می‌کند. توکن‌ها معمولا برای یک پروژه طراحی و تولید می‌شوند. پروژه‌ای که برای جمع‌آوری بودجه خود از توکن استفاده می‌کنند، اصطلاحا ICO نامیده می‌شود. توکن‌ها از نظر طراحی و پیاده‌سازی بسیار ساده تر از کوین‌ها هستند، چرا که نیازی نیست کد منبع از پروتکل اصلی اصلاح شود و هیچ بلاک چین جدیدی ایجاد نمی‌شود. تقریبا اکثر توکن ها بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده‌اند و تعدادشان روز به روز اضافه می شود. [اتر اولین پولی بود که روی بلاک چین اتریوم نوشته شد.

با این توضیحات شاید بتوان گفت توکن‌ها، به لحاظ فنی ارز محسوب نمی‌شوند. چرا که برای وجود داشتن به بلاک چین یک ارز دیگر نیاز دارند و به طور مستقل نمی‌توانند وجود داشته باشند. با وجود این توضیحات ممکن است همچنان کمی گیج باشید. مرز میان کوین و توکن حتی برای کاربران و فعالان این حوزه هم کمی گنگ است. به هرحال این نکته کاملا واضح است که تفاوت این دو در ساختار آنهاست، کوین‌ها می‌توانند به عنوان ارز مورد استفاده قرار گیرند در حالیکه توکن‌ها مانند [برنامه‌های غیر متمرکزی هستند که روی بلاک چین کوین‌ها پیاده می‌شوند.

صرافی ارز دیجیتال

سوال بسیاری از کاربران این است که ارزهای دیجیتال را از کجا و به چه شکل می توان خریداری کرد! برای خرید ارزهای مختلف به صرافی مراجعه می کنید اما برای خرید ارزهای دیجیتال باید به کجا مراجعه کرد؟ صرافی ارز دیجیتال. البته مکان خاصی مد نظر نیست و صرافی آن به صورت فیزیکی وجود ندارد، بلکه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال (ترید) کافی است به اپلیکیشن ها و سایت های مربوط به صرافی ها مراجعه کنید. ارزهای دیجیتال را می توان از طرق مختلفی خریداری کرد که یکی از آنها صرافی ها هستند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

قابلیت

moohamad887

06/تیر/1399

نداشتن وجه فیزیکی امنیت ارز دیجیتال را بسیار بالا می برد وباعث میشود علاوه بر امکان مبادله از فواصل دور امکان سو استفاده از ان نیز وجود نداشته باشد

39

ارز

rezarahim

24/اسفند/1398

هنوز خیلی کار داره که بخواد مردم به ارزهای دیجیتال اطمینان کنن چون قابل لمس نیست ولی مطمئنا جایگزین ارز فیزیکی میشن

60

امکان خرید از آپ کوینگرام

maryam88

12/آذر/1399

بنظرم حالا که اعتماد مخاطبان به این آپ بالاست بهتره امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال کم کم وارد این آپ بشه و امکان خرید از کمترین مقدار تا بیشترین مقدار واسه دوستانی که قصد سرمایه گذاری در حیطه ارز دیجیتال رو دارند فراهم بشه ممنون میشیم کمی هم شرایط احراز هویت رو آسان بگیرید چون آپ ها و سایت های دیگه خیلی سختگیر هستند امیدوارم بزودی این امکان در آپ پرطرفدار کوینگرام طراحی و پیاده سازی بشه

27

آیا به ارز دیجیتال اطمینان کنیم؟

amirhossein683

19/فروردین/1399

ارز دیجیتال به دلیل مجازی بودن آن اکثر افراد این ریسک را برای خرید آن انجام نمیدهند و یک موضوع دیگر این که اگر ارز دیجیتال قابل اطمینان نبود قطعا ایران وسیله ی استخراج آن را که توسط سپاه تولید شده است را وارد کار نمیکرد. ممنون لطفا با لایک خود ما را یاری کنید.

59

ارز دیجیتال

Zibaasgarkhani

21/فروردین/1400

بیت کوین و اتریوم در حال حاضربیشترین معروفیت ورابین مردم دارن بیشتر مردم ارز ديجيتال رو فقط بیت کوئین میدونن. ممنون از کوینگرام. کاش امکان خرید و فروش ارز در برنامه می‌بود.

22

اپلیکیشین کوینگرام عالیه

zeinab1364

30/تیر/1401

واقعا برنامه کوینگرام خیلی راحت و شفاف مفاهیم پایه‌ای مریپتوکارنسی رو توضیح میده و برای کسایی میخوان فعالیت ماینری داشته باشن قابل استفاده است دمتون گرم

9

ارز دیجیتال

mahan.shabahang

26/اردیبهشت/1399

خوب توضیح داده شده ولی واقعا هنوز گنگ هست ولی راه خیلی خوبی هست برای کسب درآمد البته به شرط اینکه یه سری اصطلاحات رو و چم و خمشو یاد بگیرین

45

ارزهای دیجیتال

09220573389

23/مرداد/1399

انقلابی بزرگ در صنعت مالی دنیا. بسیار امیدوار کننده هست و تمام معادلات مالی را دگرگون خواهد کرد. یک استقلال خاصی داره که ادم خیلی خوشش میاد ولی بدون پشتوانه بودنش تو دل ادم را کمی خالی میکنه ولی با اینحال اینده متعلق به ارزهای دیجیتال هست و امیدوارم اصلاحات کامل روی ارزهای دیجیتال زودتر انجام بشه و جایگزین پول فیات شود.

33

ارزها

شیرزادپرزیوندی

28/مرداد/1401

امروزه معاملات ارزی جایگاه خاصی رادرجامعه بخوداختصاص داده،ازآنجاکه معاملات ارزی دربیشترکشورها محدودیت راکنارزده،پس شکی نیست آینده ای قدرتمندرادرآینده بخوداختصاص خواهدداد.

3

تعریف خیلی ریز

hamedjangbogo

13/فروردین/1399

ارز دیجیتال ارزی هست که در تمام دنیا قابل استخراج به تعداد محدودی که شرکت گفته است و اینکه برای استخراج ارز دیجیتال دستگاه های موظف هستند یا یه سری از سوالات ریاضی رو حل کرده و در انتها پاداش انها همان استخراج هایی است که از دستگاه ها خارج شده و امتیازی برای دستگاه ها میباشد و اگر دستگاه سرعت محاسباتش بیشتر باشه امتیاز استخراج بیشتری میگیره که این بستگی به مدل های دستگاه های استخراج میباشد.

50

سپاس

saeedreaisi

16/فروردین/1400

خدا کنم تو ارز دیجیتال دست دلال و مافیا کوتاه باشه و سرمایه مردم رو با استراتژی خاصی نابود نکنند خیلی ها الان خودشان را کارشناس ارزهای دیجیتال میدانند خیلی ها دارند از سرمایه مردم کارمزدی رو برای خودشان به جیب میزنند خدا کنم روال به صورتی باشه که همه بتوانند تو اقتصاد نوین قدم بزارند

24

ارز دیجیتال

samira.abd

30/اردیبهشت/1399

ممنون از توضیحاتتون ولی کاش میشد این اطلاعات رو عموما به همه مردم گفت چون من مطمئنم که اکثرا در مورد ارز دیجیتال چیزی نمیدونند

49

ارز

[email protected]

09/مهر/1400

مقاله جالبی بود من که ازش استفاده کردم و با مفاهیم اولیش آشنا شدم امیدوارم مقالات جامع‌تری ارائه بده

11

آینده ارز دیجیتالی

hassan01243

16/اسفند/1399

درآینده نزدیک افراد بیشتری در ارز دیجیتالی سرمایه گزاری خواهند کرد و بیشترین و محبوب ترین شغل بین افراد جامعه خواهد بود

19

ارز

sadeghs410

23/اردیبهشت/1400

ارز دیجیتال فرصتی خوبی برای ما ایرانی هاست تا از این تحریم های مالی کمی سود ببریم .با بیماری کورنا که همه رو خونه نشین کرده ..ارز دیجیتال جایگزین بسیار عالیه که مارو از بی پول نجات بده

22

سوال

mn13661366

26/دی/1399

باینکه ارز دیجیتال فقط عداد وارقام مجازی هستن آیا ممکن هر لحظه جمع بشه ؟ واگر جمع شد ویا هک شدن به جایی دسترسی داریم برای طلبمون ویا اینم مثل بقه بعدش دستمون به هیچ جایی بند نیست؟

24

اپلیکیشن عالی

amiramiri1384

10/تیر/1400

با سپاس از کوینگرام بابت قیمت های به روز قسمت درآمد زایی و .... مفاهیم و اخبارتون هم خیلی خوب و مفیده و از پایه میشه همه چی رو یاد گرفت

13

تحلیل در باره ارز دیجیتال

KazimRahimizada

22/شهریور/1400

از اینکه مارا با ازر بیت کوین و ازرد دیجیتال آشنا کردید ممنونم حالا می‌دانیم که چی به درد ما میخوره و چگونه ازش استفاده کنیم

14

ارزهای دیجیتالی

nzzm

20/فروردین/1400

ایران هم باید فکری به ارزهای دیجیتالی باشه و برای خودش طراحی کنه و ماهم باید وارد ارزهای دیجیتالی بشیم و سرمایه گذاری کنیم تا از سود های بیشتری بهرمند شویم.

55

ارز دیجیتال

Q123456789

11/خرداد/1399

ای کاش برنامه ای ترتیب میدادن که هرکسی بتونه مثل سکه این ارزهارو بخره و لمس کنه . یه جورایی مجازی بودنش اعتماد آدم رو سلب میکنه ولی خب ظاهرا نمیشه کاریش کرد

46

پشتوانه ارز دیجیتال چیست؟

masoud39

10/اسفند/1398

همانطور که تولید پول فیزیکی احتیاج به پشتوانه دارد ( طلا ) و کشورها نمیتوانند هرقدر که خواستند اسکناس چاپ کنند. تولید ارز دیجیتال هم باید توسط یک عامل کنترل شود و نمیتوان بی رویه آنرا تولید کرد. حال این سوال پیش می‌آید که پشتوانه اینهمه ارز دیجیتال چیست؟

59

شروع کار

mahdi2536

26/خرداد/1400

با عرض سلام. برای من که یک تازه وارد هستم اطلاعات زمینه ای مفیدی داشت فکر میکنم با برداشت درست از اطلاعات می‌شود موفقیت خوبی داشت. با تشکر

20

.

Nouva0_0

30/فروردین/1400

خب اگر که صرافی فیزیکی رو جایگزین سایت هایی کنیم که خیلی قابل اعتماد نیستن..بهتر نمیشه؟ اینطوری باید هرلحظه نگران اطمینانش باشیم...

19

دیجیتال

ali12566

14/مهر/1400

به نظر من ارز خوبه وباید وارد باشی تا بتونی مامله کنی باید اطاعات کافی داشته باشی اگر بلد نباشی باختی

9

سپاس و تشکر

peymanasghari

16/فروردین/1399

از این که اطلاعات واضح دادین ممنونم مطالب اموزنده و روشن بودن ادم زود متوجه میشه به نظر من از کلمات بزرگ استفاده نشه بهتره یکی مثل من بی سواد باشه یکساعت بایددنبال معنیش بگردیم

59

اطلاعات تکمیلی درمورد کوین وتوکن

Loghmankarimipor

17/فروردین/1400

مقاله خوبی بود درمورد کوین وتوکن وتاحدی درمورد رمز ارزها اطلاعات چندانی نداشتم خیلی خوب بود البته باید خیلی جامع تر وکلی تر باشه ودرمورد اصالت صرافی های دیجیتال بحث بشه که احساس میکنم کاربرها دراین مورد زیادنمی توانم اطمینان حاصل کنن وصرافی های بااصالت و مورد اعتماد حتما معرفی بشن تاکاربرها بتونن بهترکارکنن

19

دنیای امروز

absama

21/آذر/1400

میگن آدم ها وقتی آخرین درخت رو قطع کنن می‌فهمن پول رو نمیشه خورد ارز دیجیتال اومده تا خیلی از مشکلات رو حل کنه از همه مهمتر به طبیعت و اکوسیستم یه جان تازه بده ، مضاف اینکه دنیای امروز تکنولوژی و پیشرفت رو می‌طلبد، با مطالب و شما آدم میتونه گام مهمی به جلو برداره

7

پول

hossin.yas

13/اردیبهشت/1400

بنظر من اینکه بهترین راه سرمایه گذاری ارز دیجیتال هست و در چندین سال اینده خیلی ها ارز دیجیتال دنبال میکنن

18

بلاک چین

Hُ3N

24/اسفند/1399

ایده بلاک چین میتونه کل زندگی مارو در بر بگیره و قطعا بیشتر ساز و کار های امروزی ما رو در اینده (۵ سال دیگه)تغییر میده

21

نظر راجب برنامه

mahmood1374

07/تیر/1399

برنامه واقعا خوبیه برای کسب درامد ولی اگه تبلیغات کمتر بشه و اقتصادی تر بشه بهتره با این برنامه میشه راه و روش درامد از طریق ارز های دیجیتال رو ب راحتی یاد گرفت و دچار سر درگمی نشد ممنون میشم لایک کنید

34

بیت کوین ارز دیجیتال غیرمتمرکزی است که ت

alikhazaee72

07/شهریور/1401

اما جدا از بحث بیت کوین‌های رایگان که به هیچ وجه نقطه شروع جالبی برای آشنا شدن با چنین پدیده بزرگی نیست، در این مطلب قرار است این انقلاب پولی و تکنولوژیکی را بشکافیم و آن را از هر نظر مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا در ادامه به سوالاتی که از این ارز دیجیتال در ذهن دارید، پاسخ دهیم.

3

زیرساخت جهت استخراج

rezapoor

22/مرداد/1399

با سلام ای کاش دولت یه مقدار نگاه اقتصادی بزرگتری داشت وبه مسئله ارز دیجیتال بیشتر بها میداد کشوری مثل ایران که سرشار از معادن گوناگون میباشد میتوانست بهترین جای استخراج ارزهای دیجیتال رابرای

31

ارز دیجیتال

ako.khodaveisi

20/اردیبهشت/1400

درصد بالایی وجود دارە کە در آیندە نە چندان دور ارزهای دیجیتال جای پول های کاغذی رو بگیرن ، اما مشکل اینجاس کە برای مردم کمی ناآشنا و گیج کنندەس و باید دولتها بە صورت آموزشی زمینەی روی کار آمدن ارزهای دیجیتال را برای مردم فراهم کنند.

20

صرافی

yasi_._

26/تیر/1399

لطفا صرافی ها و کیف پول های دیجیتال مطمئن معرفی کنید به واسطه این همه سرقت و هک های انجام شده . ممنونم از توضیحات عالیتون

44

خب سادس

ムli.s

12/مرداد/1399

داریم راجب پول صحبت میکنیمو این برا همه جذابه!! حالا راجب ی پول صحبت میکنیم ک ماهیت فیزیکی نداره واای جذاب تر شد منکه دوسش دارم نگرانی و هیجان خودشو داره!

34

توکن ها

foroogh1234

11/اسفند/1399

دنیای ارزهای دیجیتال دنیای وسیع و ناشناخته ای هست واسه ی ما با توضیحات کامل و روان شما باعث فهم راحت تر آن شدید

29

کوین وتوکن

mazisaajedi6688

06/فروردین/1399

به تحلیل بنده همونجور که تو مقاله گفته شده کوین اا ارز دیجیتال هستند و بنظر من توکن ها واحد های کوچکتری از کوین هستند که هر توکن مختص کوین خاصی میباشد کمی ساده تر انگار توکن هد پول خورد هستند از واح بزرگتری بنام کوین

59

ارز دیجیتال چیست

samyarr407

14/فروردین/1400

با پیشرفت دنیا و به وجود آمدن زندگی دیجیتال همه چیز به سوی آن رفت که در کنار طلا و واحد پولی ارز دیجیتال هم نیاز و حس شد...در کل میتوان گفت ارز دیجیتال یک رمز الکترونیکی که بر پایه رمزها و رمز ارزها به صورت دیجیتالی هستش.

24

صرافی های ارز دیجیتال

mehrdad32

24/فروردین/1399

در مشهد صرافی هایی ایجاد شده که در ان ارز دیجیتال را چنج می کنند و این از نشانه های گسترش و قدرت بالای ارز های دیجیتال است که هر روز بیشتر از دیروز جا پای خود را در بازار محکم می کنند

40

ارز علمی

asghar jahani

21/فروردین/1399

علم هر روز پیشرفت میکنه و ما هم باید موازی با آن حرکت کنیم پس بیت کوین یک پیشرفت علمی جهت تبادلات ومعاملات جهانی هست یعنی علم و ثروت خود را جهانی کردن

57

ارزدیجیتالی

sapedram

25/تیر/1399

ارز دیجیتالی هرروز ارزش بالا میره نسبت به پولی که در بانک به صورت سنتی نگهداری میشه و هرروز ارزش پایین میاد

29

قدرت ارز دیحیتال

hamid.h.g

14/اردیبهشت/1399

با گذاشت هر روزه این تکنولوژی پیشرفت کرده و همه گیر میشه و نقل و انتقال بانکی راحتتر میشه و هم سرعت انتقال بسیار بالاتر میره

45

ارز

وحیدحیدری

15/آذر/1400

ارزهای دیجیتال در سطح جهان جایگاه ویژه و بخصوصی دارند که به نظرم اشنایی با کلیات ان برای همگان مفید میباشد

1

safa

safa1986

01/مهر/1400

بهتره بعدازاین مباحث به افرادی ک تازه وارد دنیای ارز دیجیتال راههای سرمایه گذاری و ریسک وسوداوری واموزش بدید

14

پذیرش ارز دیجیتال

babak101

03/فروردین/1399

متاسفانه انسانها در برابر هر موضوعی که متوجه و توجیه نشن مقاومت میکنن.ارز دیجیتال هم در این مقوله مستثنا نیست.ولی باید پذیرفت که ارز دیجیتال هم به زودی جزو بیشترین دغدغه انسانها خواهد شد.

47

صرافی

elnazyazdani

06/اسفند/1399

به نظر من واقعا صرافی ها کار مردم را خیلی راحت کردند و در زمان کوتاهی بسیاری از خدمات را برای مردم انجام میدهند فقط باید به صرافی های معروف و خوب مراجعه کرد

18

امید به آینده

momyvandsaman

05/آذر/1400

بی شک آینده در دست رمز‌ ارزها‌ست و بی شک کسانی که ارز دیجیتال دارن حتما از سرمایداران‌ آینده هستن . به امید پیروزی

5

عدم آگاهی مناسب

mehdilord

27/بهمن/1399

ارز دیجیتال و به تبع آن تریدر شدن تحولی عظیم در دنیای اقتصادی هست ولی متاسفانه هنوز آنطوری که باید جای خود را پیدا نکرده و این از آگاهی دادن کم به مردم میباشد و عدم تبلیغات مناسب

22

ارز دیجیتال

nahn73740

27/تیر/1399

ارز دیجیتال در آینده ای نزدیک جایگذیت مناسبی برای ارزهای دیگه هست الان با توجه به بازار های روز و عصر دیجیتالی به نظر من بهترین راه ارز دیجیتاله

34

سرمایه گذاری

armin1386

03/اردیبهشت/1399

ارز دیجیتال سرمایه گذاری بلند مدتی است که میتوان به عنوان بهترین سرمایه گذاری نام برد ولی این سرمایه گذاری ها برای تازه وارد ها می تواند گیج کننده باشد و باعث اذیت شدن و زده شدن آن ها از این بازار می شود

42

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.