coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

63,769 $

3,972,808,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

3,117 $

194,189,723 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

585.3 $

36,464,813 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

146.2 $

9,108,260 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.531 $

33,081 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

3,115 $

194,045,187 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

11.3%

0.1617 $

10,074 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.1%

5.74 $

357,602 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

هدف بعدی قیمت بیت کوین پس از رکوردشکنی اخیر چیست؟

29/مهر/1400
افزودن به نشان شده ها
هدف بعدی قیمت بیت کوین پس از رکوردشکنی اخیر چیست؟
BTC
Bitcoin
تحلیل
ترید
2507
3 دقیقه

شش ماه طول کشید تا بیت کوین از اوج قیمتی ۶۵۰۰۰ دلاری آوریل خود عبور کند. در حال حاضر، با افزایش قیمت بزرگترین رمزارز بازار به کانال ۶۷۰۰۰ دلار، تحلیلگران اهداف قیمتی بزرگتری را مد نظر دارند.

به نقل از کوین دسک، صعود اخیر بیت کوین به ۶۷۰۰۰ دلار و این واقعیت که قیمت این ارز نسبت به ابتدای سال دو برابر شده است، موج جدیدی از پیش‌بینی‌های صعودی را در میان تحلیلگران ایجاد کرده است.

بن کازلین، سرپرست بخش تحقیق و استراتژی صرافی AAX در مصاحبه‌ای با کوین دسک گفت:

اوج‌گیری و رکوردشکنی بیت کوین از زمانی که این دارایی ۵۰ درصد از ارزش خود را در ماه مه از دست داد مورد انتظار بود.

وی اکنون معتقد است بیت کوین می‌تواند از مرز ۱۰۰,۰۰۰ دلار عبور کند؛ هدف قیمتی که تعداد زیادی از تحلیلگران از آن سخن گفته‌اند.

بلاکچین بیت کوین تنها ۱۲ سال سن دارد و معامله گران در بازارهای رمزارز و وال استریت بیش از هر زمان دیگری بر تحولات دارایی‌های دیجیتال متمرکز شده‌اند. بنابراین، با توجه به اینکه قیمت اکنون در سطوحی تاریخی قرار دارد، تحلیلگران در حال تعدیل مدل‌های خود و بررسی دقیق نمودارها برای پیش‌بینی مرحله بعدی این رالی هستند.

قیمت بیت کوین تنها در ماه جاری بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است؛ افزایشی که با تایید نخستین صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین توسط قانون‌گذاران آمریکایی همراه شد. صندوق ETF پروشرز (ProShares) روز سه‌شنبه معاملات خود را در بورس نیویورک آغاز و در نخستین روز، ۵۷۰ میلیون دلار دارایی جمع‌آوری کرد و حجم معاملاتی آن به رقم چشمگیر یک میلیارد دلار رسید که یکی از موفق‌ترین راه‌اندازی‌های ETF در تاریخ محسوب می‌شود.

رکورد قبلی بیت کوین در ماه آوریل ۶۴,۸۸۹ دلار بود و از آن زمان، افراد این سطح قیمتی را به‌عنوان هدف اصلی بیان می‌کردند. بااین‌حال، در حال حاضر با توجه به رکوردشکنی، ممکن است ارزیابی چشم‌انداز بیت کوین دشوارتر باشد.

نمودارها در رابطه با هدف بعدی بیت کوین چه می‌گویند؟

دامنیک دانتس (Damanick Dantes) از تیم کوین دسک روز چهارشنبه پیش‌بینی کرد سطح ۸۶,۰۰۰ دلاری، ممکن است مطابق با سیگنال‌های نمودارها هدف اصلی بعدی گاوها باشد.

کازلین در این رابطه می‌گوید:

همه نگاه‌ها به ۱۰۰,۰۰۰ دلار متمرکز است اما وقتی سرمایه‌گذاران خرد هجوم می‌آورند و صندوق‌های بیشتری از جمله ETF با پشتوانه فیزیکی به بازار بیت کوین وارد شود، بعید است صد هزار دلار پایان مسیر باشد.

تحلیلگران چه نظری دارند؟

متیو دیب، مدیرعامل شرکت استکس فاندز (Stack Funds) در گفتگویی با کوین دسک اظهار داشت از زمان راه‌اندازی صندوق پروشیرز، درخواست زیادی از جانب سرمایه‌گذاران خرد وجود داشته است. علاوه بر این، فاندینگ ریت‌ها در بازارهای آتی نیز در حال افزایش است البته هنوز با سطوح بالای اوایل سال خود فاصله دارد. از فاندینگ ریت ها به عنوان معیاری برای ارزیابی تمایل سرمایه‌گذاران برای ایجاد موقعیت‌های اهرمی استفاده می‌شود.

دیب معتقد است در کوتاه‌مدت، سطح ۸۰,۰۰۰ دلاری می‌تواند هدف بعدی بیت کوین باشد. به گفته این تحلیلگر، با افزایش اطمینان و ثبات بازار در میان‌مدت، احتمالاً بخشی از سرمایه موجود در بیت کوین به سمت اتریوم و سایر آلت کوین‌ها برده خواهد شد.

اولریک لیکه بنیان‌گذار ARK36 در رابطه با هدف بعدی بیت کوین اظهار داشت:

من تعجب نخواهم کرد اگر ببینم بیت کوین در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ یا سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار صعود کند.

خوان پولیسر، محقق شرکت IntoTheBlock اظهار داشت:

این رشد بیانگر مشتریان سازمانی است که بیت کوین را پذیرفته‌اند.

ساموئل ایندیک، تحلیلگر شرکت Investing.com اما معتقد است همانند گذشته که پس از رویدادهای مهم در بازار، اصلاح قیمت اتفاق افتاد بایستی شاهد اصلاح باشیم.

وی در این رابطه گفت:

به‌عنوان‌مثال، در سال ۲۰۱۷، زمانی که قراردادهای آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو راه‌اندازی شد، بازار نزولی کمی بعد آغاز شد و بهبود از آن تقریبا سه سال طول کشید.

به گفته ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار از شرکت Oanda، یکی از خطرها این است که افزایش قیمت نفت و گاز طبیعی به‌ویژه با نزدیک شدن زمستان می‌تواند موجب بررسی بیشتر در رابطه با مصرف انرژی شبکه بیت کوین شود.

مویا در این رابطه گفت:

اگر زمستان امسال منجر به بحران انرژی در چندین کشور شود، دولت‌ها ممکن است مواضع تندی را اتخاذ کنند که ممکن است هش ریت شبکه را با اختلال روبه‌رو کند.

منبع میهن بلاکچین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

تسلا

hassansafari11

29/مهر/1400

اخیراایلا ماسک مدیرتسلا اعلام کرده که ازاین به بعد میشه با بیت کوین از تسلا خرید کرد اینم یه اهرم واسه صعود بیت کوین میتونه باشه

12

بیتکوین

[email protected]

29/مهر/1400

این که رکورد را بالا تر ببرد یا اینکه پایین بیاد و ارزان تر از شود ومردم بیتوکن جمع کنند

11

بیت کوین

09307914482

29/مهر/1400

لیت کوین رگورد لی سابقه خودشو زد وحالا که افت کرده بعداز اینکه نفسش تازه شد محددا ۱۰۰ هزار دلار رو هدف قرار میده

13

هدف بیت کوین

Hadi49hadi

29/مهر/1400

با اخبار پرسروصدای ویزا (Visa) و پی‌­پل (PayPal) قیمت بیت کوین در حال افزایش است و تا بیش از 59 هزار دلار، سرعت گرفته است. هر دوی این شرکت‌ها فعالیت خود را در زمینه پرداخت‌­های بیت ­کوینی و رمزارزی آغاز کرده‌اند. به بیان دیگر، بازار کاملاً در میانه چرخه گاوی قرار دارد و هرگونه اصلاح برای معامله‌­گران و سرمایه‌­گذاران، یک موهبت تلقی می‌­شود. 

15

fare

farejoon

29/مهر/1400

همیشه چه در ارز یا هنرمندان یا هر کسی که به معروفیت میرسه کسانی هستن که با سیاستی که دارن اون ارز یا شخصیت چنان پایین میکشن که طرفدارانشون روز به روز کمتر و کمتر میشه حتی بعضیها که هنرمندن دست به شایعه یا نقطه ضعف اون شخص میسازن که طرفی که میلیون ها طرفدار داره یک شبه صبح بلند میشه میبینه با خاک یکسان شده حالا ارز بیت کویین هم همچین مشکلی داره خدا کسانی را که تحمل پیشرفت هیچ چیز را ندارن به راه درست هدایت کنه نه اینکه بقیه ارزها بد هستن ولی هر ارزی بالا و پایین داره ولی نه با نیرنگ ولی چون از این مدل ها هر چند ماه از بیت کویین میبینم برای من عادیه بقیه را نمیدونم

18

اینده

a1398

29/مهر/1400

بعد از شکست مقاومت و ثبت رکوردی جدید یک اصلاح زمانی خواهد داشت وبعدش انشالله میره برا سه رقمی شدن

26

بازهم صعودبیت کوین

hassanmohammadi

29/مهر/1400

اگریادتون باشه حدود۶ ماه پیش بیت کوین به ۶۴۰۰۰دلارهم رسید.ماهرروزتحلیلمان بر این بودکه از ۷۵هزارهم خواهدگذشت امامخالفانی مانند خزانه داری آمریکا، تسلا که حامی دوج بود وکسانی دیگر مطالبی منتشرکردندکه سبب افت قیمت تا ۳۰ هزار تاشد، حالاهم خوشبینی به ۸۶۰۰۰دلار یا صدهزار خیلی روشن نیست

22

صعود بیت کوین

Hosseeini

30/مهر/1400

شاید خیلی ها این رو قبول نداشته باشند ولی روند صعودی بازار ارز در اواخر سال میلادی افزایش پیدا می‌کن و این افزایش قیمت تا سال جدید میلادی میره میشه اینطور دیده که پایان سال میلادی و کریسمس برای این ارز سود دهی به دهک پاین دارندگان ارز دیجیتال

6

هدف بیت کوین

hastiiii

29/مهر/1400

با شکسته شدن رکورد قیمتی بیت کوین حالا اهداف جدید در راه است و احتمالا هدف جدید ۱۰۰هزار دلار است و با صعود بعدی میتونیم به این قیمت نزدیک تر شیم

25

امکان استفاده از بیت کوین در والمارت

meysam mazloom

07/دی/1400

بزرگ‌ترین شرکت‌های جهانی همچنان در حال برنامه ریزی برای استفاده از بیت کوین هستند. گویا والمارت، بزرگ‌ترین خرده فروشی جهان، بی سروصدا در حال پذیرش بیت کوین است. طبق گفته برخی کاربران این فروشگاه، در حدود 200 دستگاه خودپرداز مستقر در برخی شعبه‌های آمریکا، امکان خرید برحسب بیت کوین را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. این اقدام می‌تواند زمینه ساز پذیرش آرام ارزهای دیجیتالی توسط والمارت باشد که در صورت وقوع حتما تاثیر مثبت زیادی روی بازار خواهد داشت. در حال حاضر مجموع ارزش بازارهای جهانی به 2 هزار و 530 میلیارد دلار رسیده و  همچنان 45 درصد این بازار به بیت کوین تعلق دارد.

10

هدف بعدی بیت کوین

ماهور

29/مهر/1400

بیت کوین رکورد زد و به بالای ۶۷۰۰۰ دلار رسید و حالا حتی اگه ریزش هم کنه میتونه هدف بعدیش از همین الان ۱۰۰۰۰۰ دلار باشه

36

بیت کوین

maleky1196

30/مهر/1400

بیت کویین چند روزه داره ریزش میکنه اما به همین زودی رکورد جدیدی ثبت خواهد کرد ما خواهیم دید چه تغییرعظیمی خواهد داشت

4

بیت کوین

[email protected]

06/آبان/1400

سلام بیت کوین مال ادمهای پولدارهست همه ادمهای درسراسر جهان بیت کوین دارنندوبه سودخوبی میرسندحال ما کم بوجه ها کم ترین ارز می خریم حدودیکسال زمان می بردسودخوب برسیم ولی بستکی به ارزداردمثل ارزون ترین ارز سودکمی داردوچندسال طول می کشدتا به سود برسد

6

تاییدیه صندوق هایETF

زارع

29/مهر/1400

افزایش قیمت بیت کوین بدنبال تاییدیه صندوق های ETFپیش بینی های زیادی ازادامه داشتن روند صعودی این ارزدیجیتال رابه همراه‌ داشت ورود رکوردشکنی بعدی را۸۶۰۰۰دلار ذکر می کنند ولی پلن بی همان۱۰۰هزاردلارراپیش بینی می کند

23

محجود

mp1367

29/مهر/1400

با توجه به تحلیل در این مقاله آماده است بنظرم بیت کوین همچنان بتازد و رو به رشد باشد .اگر همه عوامل برای پیشرفت فراهم باشد

11

هدف بعدی بیت کوین بعداز رکورد شکنی؟

Behroozmahmoudi

29/مهر/1400

اکنون که بعد از 6ماه بیت کوین رکورد تاریخی قیمت خود را شکسته کارشناسان معتقدند که بزودی قیمت آن از سطح 100000دلار عبور خواهد کرد.

21

هدف بعدی بیت کوین

asalii

29/مهر/1400

بیت کوین هر هدفی که داشته باشه رو خیلی زود بهش میرسه و حالا نگاه ها به قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلاری ست و این قیمت مطمئنا خیلی زود دیده خواهد شد

30

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.