coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

61,477 $

3,645,586,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2%

2,893 $

171,531,773 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9996 $

59,276 تومان

Tether

Tether

usdt

4.4%

568.1 $

33,691,295 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.7%

144.26 $

8,554,618 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

59,359 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5059 $

30,000 تومان

XRP

XRP

xrp

2%

2,890 $

171,368,698 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.3%

7 $

415,100 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.5%

0.1468 $

8,705 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

معامله‌گران معتقدند به زودی ETF اتریوم راه‌اندازی خواهد شد

29/مهر/1400
افزودن به نشان شده ها
معامله‌گران معتقدند به زودی ETF اتریوم راه‌اندازی خواهد شد
ETF
ETH
Ethereum
تحلیل
3585
4 دقیقه

تحولات در بازارهای آپشن نشان می‌دهد که برخی از معامله‌گران بسیار به رشد قیمت اتریوم در سال آینده امید دارند و معتقدند ETF اتریوم به‌زودی عرضه خواهد شد.

به نقل از کوین دسک، معامله‌گران اختیار یا آپشن توجه خود را به چشم‌انداز طولانی‌مدت اتریوم معطوف کرده‌اند چراکه برخی پیش‌بینی می‌کنند صندوق قابل معامله بورس (ETF) مبتنی بر این ارز احتمالاً به دنبال راه‌اندازی نخستین ETF بیت کوین در آمریکا راه‌اندازی خواهد شد.

آمار نشان می‌دهند تقاضا برای معاملات آپشن طولانی‌مدت و OTM با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت فعلی اتریوم افزایش یافته است. به گفته شرکت مستقر در سنگاپور QCP Capital، تقاضای زیادی برای قراردادهای آپشن اتریوم با قیمت ۱۵۰۰۰ دلار با تاریخ انقضای ۲۵ مارس ۲۰۲۲ وجود دارد. رقمی که بسیار با سطوح فعلی متفاوت است.

شرکت QCP Capital روز سه‌شنبه در کانال تلگرامی خود در این رابطه نوشت:

به نظر می‌رسد اگر پس از عرضه ETF بیت کوین، ETF اتریوم راه اندازی شود، با توجه به اینکه اتریوم ۲.۰ نیز در راه است توجهات به سمت اتریوم معطوف خواهد شد.

داده‌های ارائه‌شده توسط صرافی اوراق مشتقه Deribit نشان می‌دهد اختیار خرید (call options) با قیمت ۱۵۰۰۰ دلار، بیشترین سود باز را در میان تمامی قراردادهای اختیار که در ماه مارس ۲۰۲۲ منقضی می‌شوند دارند.

نمودار قراردادهای آپشن اتریوم مارس ۲۰۲۲

پلتفرم تجزیه‌وتحلیل Genesis Volatility معتقد است جریان معاملات آپشن با قیمت ۱۵۰۰۰ دلار ترکیبی از خریداران و فروشندگان بوده است. به گفته این پلتفرم، تراکنش‌های اولیه با این قیمت در تاریخ ۱۵ اکتبر با ۷۰۰ قرارداد آغاز شد و در آن زمان، سود باز تقریبا ۸۰۰۰ قرار داد بود. این رقم تا روز چهارشنبه به ۴۰,۰۰۰ قرارداد برای ماه مارس رسید.

قراردادهای آپشن اتریوم

گرگ مگادینی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Genesis Volatility در گفتگویی با کوین دسک در این رابطه گفت:

ترکیب جریان خوب است. این بدان معناست که یک بازار واقعی دوطرفه اینجا وجود دارد و مردم در کنار پیش‌بینی ۱۵۰۰۰ دلاری نظرات خود را دارند.

بیت کوین دیروز پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز نخستین صندوق قابل معامله بورس آتی به اوج جدیدی رسید. برخی از فعالان بازار امیدوارند ETF اتریوم نیز تایید شود و به افزایش قیمت کمک کند.

حداقل پنج درخواست برای راه‌اندازی ETF اتریوم تا بدین جای کار وجود دارد که ازجمله آنها می‌توان به ETF مبتنی بر قرارداد آتی شرکت VanEck و ProShares اشاره کرد.

استفان کولیکن، مدیرعامل و مدیر ارشد مالی شرکت سرمایه‌گذاری اتر کپیتال در این رابطه گفت:

با راه‌اندازی ETF بیت کوین، این اطمینان حاصل شده که ETF اتریوم نمی‌تواند چندان دور از ذهن باشد. هر دو دارایی دیجیتالی غیرمتمرکز هستند و اتر از نظر قانونی پیچیده‌تر از بیت کوین نیست.

برخی انتظار دارند ETF مبتنی بر اتریوم تا پایان سال جاری راه‌اندازی شود.

تری گریگز، مدیرعامل شرکت GSR در این رابطه اظهار داشت:

ETF اتریوم امسال قطعا راه‌اندازی خواهد شد و قطعا برای اتر صعودی خواهد بود. علاقه شدید به ETF بیت کوین بحث‌هایی را در جامعه مدیریت سرمایه‌گذاری به وجود آورده که طیف وسیعی از آلت کوین‌ها را دنبال می‌کند.

داده‌ها نشان می‌دهد معامله‌گران نیز بر این رویداد اتفاق‌نظر دارند. طی سه روز گذشته، بازار OTC متمرکز بر سازمان‌های پارادایم متوجه موضع صعودی مشتریان خود بر اتریوم به ویژه با حجم معاملات و قراردادهای آپشن برای نوامبر، دسامبر و مارس سال آینده شده است.

قراردادهای آپشن، ابزارهای پر ریسکی هستند که به خریدار حق خرید یک دارایی را پس از مدت‌زمانی مشخص با قیمتی از پیش تعیین‌شده مشخص می‌کند. با این حال، هیچ اجباری برای این کار وجود ندارد. قراردادهای اختیار خرید (call option) حق خرید را به معامله‌گر اعطا کرده و قرارداد اختیار فروش (put option) حق فروش به او می‌دهد.

پاتریک چو، مدیر فروش در شرکت پارادایم در مصاحبه‌ای با کوین دسک گفت:

آنچه می‌بینیم پیش‌بینی‌های صعودی برای حرکت بیشتر تا پایان سال و ماه مارس سال آینده است.

نمودار قراردادهای آپشن Call و Put اتریوم

شرکت QCP Capital همچنین خاطرنشان کرد که نوسانات ضمنی (IV) طولانی‌مدت از اواخر هفته گذشته بیش از ده درصد افزایش یافته است. نوسانات ضمنی انتظار سرمایه‌گذاران از نوسانات قیمت در یک دوره خاص را بیان می‌کند و هرچه تقاضا برای قراردادهای آپشن بیشتر شود، IV بیشتر افزایش خواهد یافت که به معنی قیمت‌های بالاتر برای قراردادهای آپشن Call و Put است.

داده‌های Skew نشان می‌دهد تقاضای سه‌ماهه و شش‌ماهه برای قراردادهای آپشن فروش در هفته گذشته منفی بوده است که بیانگر این است که تقاضای قوی‌تری برای قراردادهای آپشن خرید وجود دارد.

اما همه هنوز نسبت به راه‌اندازی ETF اتریوم در کوتاه‌مدت متقاعد نشده‌اند. سوی چانگ، مدیرعامل شرکت CF Benchmarks پیش‌بینی می‌کند این محصول اواسط سال ۲۰۲۲ به بازار وارد شود. به عقیده وی، ETF اتر پیش از راه‌اندازی به نقدینگی قوی‌تری نیاز دارد.

تا روز سه‌شنبه، مقدار سرمایه قفل‌شده در قراردادهای آتی در صرافی‌های مشتقات بالغ بر ۱۰.۴ میلیارد دلار است. برای مقایسه، ارزش دلاری قراردادهای بیت کوین در همان روز ۲۵ میلیارد دلار بوده است.

به نظر شما ETF اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟


تحلیل کاربران

اتریوم

dors@1

29/مهر/1400

انتطار از اتریوم میره که به دنبال بیت کوین تلاش های بیشتری کنه و حالا منتظر صندوق ETF اتریوم باید باشیم و تاثیرش در کوتاه مدت اگه عملی شه مثبته

48

اتریوم

Sajad_2002

01/آبان/1400

جایی رشد بسیار زیادی دارد . روز به روز قیمت ارزش خود می‌رسد و امیدوارم مردم بتواند از این ارز سود خوبی کسب کند اما باید مواظب باشیم چونکه اتریوم یک دفعه بالا میرود یک دفعه پاین میاد ما خیلی باید مراقب باشیم

2

ارز اتریوم

housain320i

30/مهر/1400

انتطار از اتریوم میره که به دنبال بیت کوین تلاش های بیشتری کنه و حالا منتظر صندوق ETF اتریوم باید باشیم و تاثیرش در کوتاه مدت اگه عملی شه مثبته

10

اتریوم

faizallahbahrehbar

30/مهر/1400

اتریوم رشد خیلی خوبی خواهد کرد.اینقدر رشد میکنه که باید باتریلی پولامو ن راحمل کنیم.همین الان باید به فکر رزرو تریلی باشیم.

8

اتریوم

hastiiii

29/مهر/1400

اتریوم به تقلید از صندوق ETF بیت کوین میتونه همین کار رو انجام بده و باعث رشد قیمتش شه و اون قیمت های بالایی که از اتریوم انتظار داریم به واقعیت بپیونده

41

راه اندازیETFاتریوم

زارع

29/مهر/1400

کاربردهای اتریوم چندین برابر با بیت کوین است درنتیجه معامله گران ازراه اندازی صندوق ETF اتریوم مطمئن هستند زیرا طيف گسترده ای ازسرمایه گزاران روی دومین ارزدیجیتال سرمایه گذاری کرده اند

28

اتریوم

ماهور

29/مهر/1400

صندوق ETF بیت کوین تاثیرش رو خیلی زود نشون داد و حالا اتریوم احتمال داره این کار رو انجام بده واگه به خوبی معاملاتش انجام شه میتونه روند صعودی خوبی در پیش بگیره

48

mosi0022

mosi00

30/مهر/1400

سلام خسته نباشید باید بشه هرروشی ساخت ولی سقف ریزش ها رو کاش میشد کنترل کرد چون گاهی خیلی ظلن میشه به ماها ما که هیچی تداریم و اومدیم اینجا داریم این کار رو میکنیم ماها که کله وقت میذاریم برای چی و برای منافع شخصی خودمان و برنامه ها ولی با یک خبر همه چیز تغیر میکند با یک توئیت کل بازار ریز یا سقوط و بار مثبت این طور نمیشد چقدر عالی میشد ولی خیلی عالی هست

5

اتریوم

A.rasolzadh

29/مهر/1400

بعد از بیت کوین نوبت رشد اتریوم است حتما در سبدتون داشته باشید به دید بلند مدت در 2022رشد زیادی خواهد کرد

3

اتریم

a1398

29/مهر/1400

اتریم دومین ارز معتبر بازار کریپتوکارنسی بعد از شکست مقاومت تاریخی خود مورد توجه قرار گرفته

32

دنباله رو بیت کوین

Ho3inAz

30/مهر/1400

به نظر می رسد اتریوم هم راه بیت کوین را دنبال میکند و پله های ترقی را یکی یکی می پیماید و به زودی افزایش چشمگیری خواهد داشت

2

استخراج

Reza1395400

29/مهر/1400

تولید و استخراج با تلفن و تبلت در منزل و محل کار و بدون دخالت مستقیم برق و به جای اینکه با تلفن وبت رو از دست بدیم از اون کسب درامد کنیم ؛یعنی میشه " ...

1

اتریوم 2

09226963275

30/مهر/1400

اتریوم بعد از بیت کویین دومین ارز دیجیتال است با این حال اتریوم 2 هم در راه است و اتریوم با عرضه ntf اتریوم می خواهد از بیت کویین عقب نمانده.

13

ETF

hassanmohammadi

30/مهر/1400

همانطورکه راه اندازی etfبرای اوج گرفتن بیت کوین لازم دیده شدواجرای آن نتایج بسیارخوبی برای دارندگان بیت کوین داشته، اینجاهم بایدبزودی سرانجام داشته باشد

14

رمزارز

[email protected]

15/دی/1400

باسلام خدمت مردم عزیز ایران که دررمزارز سرمایه گذاری کرده اند رمزارز اتریوم کماکان در رشدوکاهش است تا دوسال اینده به بیشترین قیمت خود خواهد رسید

1

etfاتریوم

Hadi49hadi

29/مهر/1400

راه اندازی ETF اتریوم به وسیله درخواست شرکت سرمایه گذاری VanEck از مواردی است که توانسته توجه سرمایه گذاران را به اتریوم بیش از پیش جلب کند. وجود ETF این رمز ارز باعث افزایش کارایی و استفاده از آن در حیطه ارزهای دیجیتال می‌شود.

24

.

majidsoltsni

29/مهر/1400

دنیا ما را زیبا نمیکند، ما دنیا را با خوبیهایمان زیبا میبینیم بخشودن کسی که به تو بدی کرده تغییر گذشته نیست، تغییر آینده است.

20

صندوق ETF اتریوم

asalii

29/مهر/1400

صندوق ETF اتریوم قطعا راه اندازی میشه و به همون صورت که معاملات بیت کوین عالی بود اینم همون جوری میشه و میتونه روی روند قیمتی اتریوم تاثیر مستقیم بزاره

43

ای تی اف اتریوم؟

Behroozmahmoudi

29/مهر/1400

برخی از معامله گران معتقدند که بزودیETF اتریوم نیز همانند بیت کوین راه اندازی خواهد شد و قیمت آن افزایش خواهد یافت

25

اتریوم و ای تی اف

naser feri

29/مهر/1400

باسلام خدمت دوستان عزیز گلم ما که بیت کوین نخریدیم و الانم باز نمیتونیم بخریم مخصوصا با این ای تی اف بیت کوین بس باید اتریوم رو خرید کنیم چون شک نکنید به پیرو بیت کوین. اتریوم هم دنبال رو راه می‌شود و ای تی اف اتریوم هم راه میفته.

28

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.