coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

63,419 $

3,951,003,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,093 $

192,692,654 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

583.3 $

36,340,213 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.5%

145.56 $

9,068,388 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5275 $

32,863 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,093 $

192,685,178 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.6%

0.16 $

9,968 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.1%

5.63 $

350,749 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

طرح پیشنهادی BEP-95 برای توکن سوزی بایننس کوین ارائه شد

01/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
طرح پیشنهادی BEP-95 برای توکن سوزی بایننس کوین ارائه شد
BNB
BSC
اخبار
Binance
3859
3 دقیقه

طرح بهبود جدید بایننس اسمارت چین با عنوان BEP-95 عرضه شده است که در آن فرآیند توکن‌سوزی لحظه‌ای با سوزاندن کارمزد تراکنش‌ها به این شبکه اضافه خواهد شد.

به نقل از کوین تلگراف، همزمان با افزایش مداوم قیمت بایننس کوین، توسعه‌دهندگان بایننس اسمارت چین (BSC) طرح جدیدی را برای حفظ مدل ضد تورمی و بهبود ارزش BNB پیشنهاد کرده‌اند.

بر اساس پروتکل اولوشن (Evolution) بایننس که BEP-95 نام دارد، توسعه‌دهندگان زنجیره هوشمند بایننس در حال بررسی مکانیسم توکن سوزی لحظه‌ای برای سوزاندن بخشی از کارمزد گس تراکنش‌ها هستند تا بدین شکل عرضه BNB را کاهش دهند و با افزایش تقاضا، بهای آن افزایش یابد. بر اساس این طرح بهبود، هولدرهای بایننس کوین تصمیم خواهند گرفت که چگونه پاداش گس خود را ارسال کنند.

همزمان با انتشار این پیشنهاد در روز جمعه، توسعه‌دهندگان خاطرنشان کردند پیشنهاد جدید ممکن است مقدار کل BNB که اعتبارسنج‌ها و نمایندگان از فرآیند سپرده‌گذاری به دست می‌آورند را کاهش دهد. گفتنی است این مکانیسم توکن سوزی با معرفی پارامترهای قابل‌کنترل برای دو قرارداد هوشمند سیستم برای جمع‌آوری کارمزد گس فعال خواهد شد.

بایننس کوین در سال ۲۰۱۷ توسط صرافی بایننس ایجاد شد و یک توکن ضد تورمی است، بدان معنی که صرافی بایننس هر سه ماه یک‌بار درصد مشخصی از توکن‌ها را می‌سوزاند تا ارزش آن را حفظ کند. فرآیند توکن سوزی پس از سوزاندن ۵۰٪ از عرضه BNB و کاهش آن به ۱۰۰ میلیون واحد متوقف خواهد شد.

شایان‌ذکر است، هفدهمین دوره توکن سوزی بایننس دوشنبه هفته گذشته انجام شد و طی آن، ۱،۳۳۵،۸۸۸ واحد بایننس کوین که در آن زمان ۶۴۰ میلیون دلار ارزش داشت از گردش خارج شد.

پیشنهاد توسعه‌دهندگان بایننس اسمارت چین در حالی مطرح می‌شود که بایننس کوین اخیراً شاهد رالی قیمتی بزرگی بوده است و روز چهارشنبه موفق شد از مرز ۵۰۰ دلار عبور کند. البته قیمت از آن زمان کمی کاهش پیدا کرده و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۴۸۰ دلار معامله می‌شود و پس از بیت کوین و اتریوم، در رتبه سوم برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد. بر اساس داده‌های کوین‌گکو، ۶۸۶.۳۱ دلار بالاترین قیمت بایننس کوین است که در ماه مه سال جاری به ثبت رسیده است.

آخرین طرح بهبود بایننس کوین در ماه آگوست رخ داد و چیزی شبیه مکانیسم جدید کارمزد تراکنش‌هاست که با هارد فورک لندن در شبکه اتریوم اجرا شده است. بر اساس داده‌های Etherchain، نرخ متوسط سوزانده شدن اترها در حال حاضر، ۳.۷۶ اتر یا ۱۵،۴۴۸ دلار در دقیقه است.

منبع میهن بلاکچین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!


تحلیل کاربران

.

majidsoltsni

01/آبان/1400

خاموش باشی تا دیگران به سخنت آرند، بهتر که سخن گویی تا دیگران خاموشت کنند ... موفقیت سریع به دست نمیاد، ولی این نباید باعث شه که تو ازش ناامید بشی.

48

توکن سوزی بایننس کوین

maziyartayebi72

01/آبان/1400

توکن سوزی بایننس کوین برای اینکه ارزش این توکن حفظ شه مرتب انجام میشه و حالا با این طرح قطعا این اوکن سوزی بهتر انجام میشه

47

توکن سوزی فصل پاییز

hassanmohammadi

01/آبان/1400

بایننس هر سه ماه یک بار توکن سوزی داره واین کار سبب افزایش ارزش توکن هامیشه ، وحالا توکن سوزی لحظه ای، امیدکه نه فقط برای بنیان گذاران بلکه برای عموم هم سود حاصل گردد

28

بایننس

himan.f

02/آبان/1400

به هیچ عنوان مشکل در الگوریتم معاملاتی نیست، فقط فشار فروش از طرف صرافی برای لیکویید کردن پوزیشن هاست، تمامی ضرر آنچه که صرافی زیر قیمت فروش میکنه با سود لیکویید شدن ها جبران میشود.

3

توکن سوزی.

faizallahbahrehbar

01/آبان/1400

عاشق چنین طرح های هستم.هرچیزی که خوبه مگه میشه بگی بده .عاشق خبر خوب ووو وو..........وتمام چیزهای خوب ومشدی هستم .البته نه فقط من ها همه عاشق چیزخوبند.

31

پروتکل اولوشن (BEP-95)

Behroozmahmoudi

01/آبان/1400

براساس پروتکل اولوشن بایننس اسمارت چین کهBEP-95نام دارد قرار است که توکن سوزی های 3ماهه بایننس بصورت لحظه ای و با سوزاندن کارمزد تراکنش های بایننس به منظور حفظ آثار ضد تورمی وافزایش قیمت و ارزش بایننس صورت بگیرد.

33

طرح توکن سوزی بایننس اسمارت چین

زارع

01/آبان/1400

توسعه دهندگان بایننس اسمارت چین برای توکن سوزی لحظه ای بنام BEP-95برای رشد قیمتی وتوانایی زیاد توکن بایننس می باشد وبزودی اجرایی می‌شود با پروتکل اولوشن وی توان حجم بازاری BNBرابالابرد

52

توکن سوزی بایننس

amiralipor

10/آبان/1400

توکن سوزی بایننس صرفا برای بردن ارز خودش هست و بنظر میرسه مدیری کاربلد داره که با گذشت زمان کم ارزش ارز خود را بالاتر خواهد برد

2

توکن سوزی bnb

sevda1

25/تیر/1402

این ارز با داشتن پشتوانه ای همچون بایننس که اولین وقدرتمندترین صرافی های حال حاضردنیاست پتانسیل رشد فوق العاده ای دارد دراینده ای نزدیک با توکن سوزی این ارز رشد بیشتری رو به نسبت اتریم خواهد داشت

3

توکن سوزی BEP-95

dors@1

01/آبان/1400

توکن سوزی بایننس کوین همیشه انجام میشه تا قیمتش در اینده بیشتر شه و حالا با این طرح جدید میشه توکن سوزی لحظه ای رو تجربه کنه

36

توکن سوزی بایننس اسمارت چین

housain320i

02/آبان/1400

موفقیت سریع به دست نمیاد، ولی این نباید باعث شه که تو ازش ناامید بشی .توسعه دهندگان بایننس اسمارت چین برای توکن سوزی لحظه ای بنام BEP-95برای رشد قیمتی وتوانایی زیاد توکن بایننس می باشد وبزودی اجرایی می‌شود با پروتکل اولوشن وی توان حجم بازاری BNBرابالابرد

12

توکن سوزی بایننس

Hadi49hadi

01/آبان/1400

توکن سوزی بایننس یا Binance coin burn که توسط پلتفرم بایننس انجام می شود، هر سه ماه یک بار انجام می گیرد. صرافی بایننس بخش از سودی که در سه ماه به دست آورده را برای بازخرید ارز BNB اختصاص می دهد. سپس آن ارزهایی که خریداری کرده را از دسترس خارج می کند. بایننس تا زمانی این پروسه را انجام می دهد که مقدار کل ارز BNB به صد میلیون واحد برسد.

48

طرح توکن سوزی بایننس کوین چین

09226963275

01/آبان/1400

طرح توکن سوزی بایننس چین bnb که هر سه ماه یک بار انجام می شود تا از ارزش افزوده بایننس کم نشود،اسم این طرح که از پروتکل evolution و اسم این توکن سوزی را bnb.95 گذاشته است.

34

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.