coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

66,812 $

3,841,690,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,113 $

178,978,525 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

578 $

33,235,000 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.5%

171.91 $

9,884,825 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

57,494 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

3,110 $

178,833,625 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5213 $

29,975 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

6.44 $

370,300 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.5%

0.1525 $

8,769 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

جک دورسی: اَبَرتورم در راه است و آمریکا و سایر کشورها را فرا می گیرد

04/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
جک دورسی: اَبَرتورم در راه است و آمریکا و سایر کشورها را فرا می گیرد
جک دروسی
بازار جهانی
پیتر شف
اخبار
2456
2 دقیقه

پیتر شف، طرفدار طلا و منتقد سرسخت بیت کوین به توییت جک دورسی مبنی بر وقوع ابر تورم و نقش بیت کوین در جلوگیری از این رویداد واکنش نشان داد.

به نقل از یوتودی، پیتر شف، مدیرعامل شرکت یورو پسیفیک کپیتال و شرکت شف گلد به توییت جک دورسی در رابطه با احتمال وقوع ابر تورم در آمریکا پاسخ داد و خاطرنشان کرد بیت کوین نقشی در جلوگیری از این تورم نخواهد داشت.

تنها «دارایی‌های واقعی» می‌توانند از تورم شدید محافظت کند

در تاریخ ۲۳ اکتبر، جک دورسی مدیرعامل شرکت توییتر و اسکوئر در توییتی نظر خود را در رابطه با وضعیت اقتصادی کنونی آمریکا که ناشی از قرنطینه اقتصاد در سال ۲۰۲۰ و همچنین چاپ مداوم پول برای گذراندن دوران همه‌گیری کرونا است را به اشتراک گذاشت.

به گفته دورسی، ابر تورمی شدید در راه است و ابتدا در آمریکا و سپس سایر نقاط جهان رخ خواهد داد.

توییت دورسی با واکنش شف همراه شد. مدیرعامل شرکت یورو پسفیک کپیتال در پاسخ به دورسی مدعی شد که تنها «دارایی‌های واقعی» به گذران این ابر تورم کمک خواهند کرد. به عقیده وی، طلا به عنوان یک دارایی واقعی واجد شرایط است اما بیت کوین دارایی واقعی به شمار نمی‌رود.

واکنش پیتر شف به توییت جک دورسی

پیتر شف: بیت کوین یک دوست خیالی است

در توییت دیگری، شف بیت کوین را با دوستان خیالی مقایسه کرد و آن را «make believe asset» خواند و اظهار داشت که مفهوم دوست خیالی اکنون برای بزرگسالان محقق شده است.

توییت پیتر شف

علاوه بر این، وی بار دیگر روش‌های مختلف استفاده از طلا در صنایع مختلف را به دوستداران بیت کوین یادآوری و خاطرنشان کرد که این رمزارز نمی‌تواند فلز زرد رنگ با ارزش را شکست دهد.

به نظر شما بیت کوین می‌تواند در تورم شدید (پیش بینی جک دورسی) به کمک سرمایه‌گذاران بیاید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

موفقیت دورسی

Hadi49hadi

04/آبان/1400

یکی از مشخصه‌های بارز شخصیتی دورسی سخت‌کوشی مثال‌زدنی او است. دورسی هر روز ۸ ساعت را به شرکت توییتر اختصاص می‌دهد. بعد از فراغت از آن به سراغ اسکوئر می‌رود و ۸ ساعت دیگر را در آن شرکت می‌گذراند. هردوی این شرکت‌ها به‌سرعت رو به پیشرفت هستند و به وقت زیادی نیاز دارند. دورسی برای این‌که بتواند به هردوی آن‌ها برسد برای تمام لحظات روز خود به‌دقت برنامه دارد و به‌شدت به آن پای‌بند است.

24

جک دورسی: ابرتورم اقتصادی درراه است

زارع

04/آبان/1400

باتوئیت جک دورسی باقرنطینه ناشی از کرونا وچاپ بی سابقه دلار در آمریکا با یک تورم اقتصادی دربیشتر کشورهای جهان روبه‌رو خواهیم شد نقش مهمی بیت کوین می‌تواند در این زمینه داشته باشد ولی این توئیت با مخالفت پیترشف همراه بود که ذخیره طلا را بهتر از بیت کوین می داند

40

آمریکا

Sajad_2002

06/آبان/1400

آمریکا قصد تحریم تتر را دارد و اگر تتر تحریم شود بیت کوین ضربه بسیار سنگین میخورد. آمریکا فقط قصد دارد باعث نابودی بقیه کشور ها شود و نزارد مردم دیگر کشور ها پیشرفت کند و ما به امید مسولیت کشور هستیم که به با مذاکرات این مشکلات را حل کند و مردم یک نفس راحت بکشند

6

أبر تورم

dors@1

04/آبان/1400

تورم روز به روز در حال بیشتر شدنه و حالا با صحبت های جک دروسی مثل اینکه أبر تورم از امریکا شروع میشه و قطعا تاثیرش بر روی کشورهای تحت تحریم بیشتر است

47

عالی

hamid100

07/آبان/1400

بله قطعا همین طورخواهد بود. ونباید دارایی رو به صورت نقد ذخیره کرد که درسالهای آتی باتوجه به نرخ تورم،به شدت از ارزش ان کاسته خواهد شد.وباعث ضررهای جبران ناپذیر خواهد شد.

13

پیش‌بینی ابرتورم توسط جک دورسی

Behroozmahmoudi

04/آبان/1400

جک دورسی مدیر عامل توییتر و اسکوئر پیش‌بینی کرده است که ابرتورمی در راه است که ابتدا آمریکا و سپس باقی کشور ها را در بر خواهد گرفت

32

امریکا

a1398

04/آبان/1400

امریکا اقتصاد برتر دنیا اگه تتر رو تحریم کنه به احتمال خیلی زیاد شاهد ریزش های سنگین بیت کوین و سایر ارزها خواهیم بود

46

جک دروسی

maziyartayebi72

04/آبان/1400

تورم زیاد خیلیا رو از پا درمیاره و بدبختیش برای مردم عادی بیشتره و خداکنه ارزها بتونن مقابله خوبی با تورم داشته باشند

34

دروسی و پیشگویی

hassanmohammadi

04/آبان/1400

به نظرم آقای دروسی درست پیش بینی کرده، این بلوف نیست که اقتصاد آمری‌کا پایه اقتصاد تمام دنیاست، فرپاشی اقتصاد آمریکا، یعنی سکته مغزی و مرگ اقتصاد جهان، شاید در خبرها از افت ارزش ارزهای کشورها درمقابل دلار شنیده باشید، این یعنی پیش گویی دروسی

17

شاید خوب ، شاید بد

Roozbeh9277

04/آبان/1400

از یک نظر شاید رمزارزها بتونه راه حل خروج آمریکا و خیلی از کشورهای درگیر بحران و تورم باشه ، ولی از یک جنبه دیگه ارزهای دیجیتال هیچ پشتوانه محکمی مثل ذخیره طلا یا پول فیات نداره و خیلیها رو به شک میندازه

28

جک

sedig

03/دی/1400

دنیا در حالت قرار گرفته که باید از حالت مجازی استفاده بشه برای زندگی وهر روز بیشتر به این سمت حرکت می‌کنیم باید اینو بدونید ارز دیجیتال باعث میشه تورم از بین بره

2

..

sam93

04/آبان/1400

با توجه به جایگاه معاملاتی اقتصاد امریکا در ارزهای دیجیتالی واثر گذاری برنامه ریزی انها در روند رشد صعودی یا نزولی قطعا نقش تحریم در ارزش تتر بی اثر نخواهد بود . هر چند میتوان تامل بیشتری به خرج داد.

8

تورم و نوسان

nilgram

06/آبان/1400

آیا چانگ پنگ ژائو و دروسی از یک بازه زمانی ابراز نگرانی میکنند؟ در اینکه کشور ما به شدت تحت تاثیر این تورم خواهد بود شکی نیست .

6

محمد

mohammadrostemi

10/آبان/1400

بنظرم منم آقای دروسی درست پیش بینی کرده او اختشاش آمریکا اینطوری کرده معنی مرگ بر آمریکا ک میدونید چیه معنیش یعنی مرگ بر سلطه گری ن مرگ بر مردمش

3

مثال واقعی

master365

04/آبان/1400

اوضاع کنونی ایران می‌تواند الگوی آینده دنیا باشد. مسلما حفظ و ذخیره دارائی بصورت وجوه نقد زیان‌بار خواهد بود و سبب جاماندن از نرخ تورم خواهد شد. لذا ذخیره سرمایه بصورت دارائی فیزیکی بدون شک راهگشا خواهد بود و سود بهمراه خواهد داشت.

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.