coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.1%

66,391 $

3,936,986,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.7%

2,997 $

177,700,159 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,359 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

579.5 $

34,366,722 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9.5%

162.41 $

9,630,913 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

1 $

59,419 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

0.5171 $

30,664 تومان

XRP

XRP

xrp

1.9%

2,991 $

177,370,451 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.9%

6.51 $

386,043 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.4%

0.1539 $

9,126 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کوین بیس به دارندگان USDC سود سالانه پرداخت می کند

16/مهر/1398
افزودن به نشان شده ها
کوین بیس به دارندگان USDC سود سالانه پرداخت می کند
USDC
CoinBase
اخبار
4473
دقیقه

صرافی کوین بیس (Coinbase) به کاربران خود ۱/۲۵ درصد سود سالانه به نگهدارنده های استیبل کوین USDC پرداخت می کند. از روز چهارشنبه،‌ مشتریان بورس ارز دیجیتال مستقر در سان فرانسیسکو می توانند از سهام استیبل کوین وابسته به دلار USDC خود سود کسب کنند. نرخ بهره سالانه ۱/۲۵ درصد است. پل کتسن (Paul Katsen) مدیر محصول صرافی کوین بیس گفت:

*ما در تلاش هستیم تا راه های بیشتری برای مشتری در جهت رشد ثروت خود در کوین بیس ایجاد کنیم.* او اضافه کرد: *یکی از تجربیاتی که ما از مشتری بد کسب کرده ایم این است که آنها پول خود را از کوین بیس به حساب بانکی خود جا به جا می کنند تا کمی سود بانکی کسب کنند. ما سعی می کنیم این تجربیات را گرد هم بیاوریم اما با ارز دیجیتال و در صرافی کوین بیس. کاربران این صرافی با داشتن حداقل یک دلار USDC در حساب های خود به طور خودکار و بدون هزینه و کارمزد، شروع به جمع آوری پاداش در دارایی های خود می کنند.*

می توانید بدون معامله کردن در صرافی کوین بیس سود ببرید

همه پاداش ها ماهیانه به کاربران پرداخت می شوند و می توان آنها را بلافاصله مشاهده کرد و هم زمان از آنها برای خرید سایر ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی استفاده کرد.

مدیر اجرایی صرافی کوین بیس مکس برانزبورگ (Max Branzburg) گفت:

تجربه کاربر واقعاً بسیار صاف و ساده است. به محض اینکه شما در حساب خود USDC داشته باشید پاداش دریافت می کنید و می توانید شمارش پاداش را بلافاصله مشاهده کنید، بنابراین می دانید که در هر زمان مشخص دقیقاً چقدر درآمد دارید. شما می توانید هر لحظه از آن برای خرید هر ارز دیجیتال استفاده کنید.

وقتی از وی پرسیده شد که چگونه کوین بیس از این ابتکار پشتیبانی می کند برانزبورگ توضیح داد که این شرکت از جریان های از قبل موجود از قبیل از بانک متولی، مدیریت خزانه داری، فعالیت های سرمایه گذاری و غیره خارج می شود. او گفت: ما می توانیم از سودهایی که به عنوان یک تجارت ایجاد می کنیم به مشتریان خود به خاطر ذخیره دارایی هایشان بر روی پلتفرم پاداش بدهیم. برانزبورگ اضافه کرد: ما خوشبختیم که می توانیم این کار را به عنوان یک تجارت سودآور انجام دهیم.

برنزبورگ در رابطه با چگونگی مقایسه برنامه پاداش USDC با نرخ های موجود در بانک در ایالات متحده، خاطرنشان كرد: نرخ بهره ۱/۲۵ درصد برای داراییهای دلار آمریكا “۱۵ برابر بیشتر از میانگین ملی یا آنچه مردم ممكن است از طریق حساب پس انداز سنتی دریافت كنند” است.

در حالی که این نرخ پایین تر از برنامه های غیرمتمرکز مالی (DeFi) مانند Compound یا dYdX است برانزبورگ اظهار داشت: برنامه پاداش USDC باعث می شود تا سود USDC به طور ویژه برای مصرف کنندگان آسان شود زیرا دیگر نیازی به انتقال پول به یک برنامه یا حساب جداگانه نیست.

Reginatto، مدیر محصول در شروع سرمایه گذاری مالی Circle، که USDC را با همکاری کوین بیس راه اندازی کرد گفت:

برای اقتصادهای در حال توسعه، قادر ساختن مردم برای نگه داشتن بودجه معادل دلار و بهره چیزی حدود ۱/۲۵ درصد در سال ... بسیار جالب است و به ویژه در اقتصادهای در حال توسعه تقاضای زیادی از مصرف کنندگان می بینیم.

مهم ترین اولویت

غیر از صرافی کوین بیس، Circle در حال حاضر تنها دیگر نهاد تأیید شده برای صدور کوین های جدید USDC است. کوین بیس و Circle باهم، کنسرسیوم CIRCLE را تشکیل می دهند که هدف آن پذیرش استیبل کوین USDC و ایجاد چارچوب نظارتی برای توسعه مداوم آن است. بین این دو استارت آپ، از تاریخ ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۱۸ بیش از ۱ میلیارد دلار USDC صادر شده است.

فراتر از USDC، برانزبورگ می گوید برنامه های مشابهی در آینده برای سایر ارزهای دیجیتال در صرافی وجود دارد. ما این را آغاز سرمایه گذاری بلند مدت در تولید پاداش برای مشتریان می دانیم. … ما همچنان راه های دیگری را برای پاداش های بیشتر به مشتریان خود کشف خواهیم کرد. وی اضافه کرد:

ما دارایی های مختلف و جغرافیای مختلف را در نظر می گیریم. ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان همیشه مورد توجه کوین بیس است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

کوین بیس

matin4113

22/مهر/1398

اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، نیاز به یک پلتفرم برای تجارت آنها و واسطی برای ارتباط با شبکه دارید. بیشتر ما امکانات کافی برای ارتباط با استفاده از بلاک چین و ذخیره سازی پول های دیجیتال را نداریم. برای حل این مشکل از کوین بیس استفاده می کنیم

9

صرافی کوین بیس سود می دهد

moeinwollf

16/مهر/1398

اینجور که فهمیدم صرافی کوین بیس به صاحبان استیبل کوین اگه حفظش کنن سالانه یه چند درصدی سود میده

19

کوین بیس

saeedsj

17/مهر/1398

فکر خوبی هست همانند بانک یک درصدی سود به کاربران بدن. اگر بلاک چین هم همین طوری بود خیلی عالی میشد

13

ایدی عالی

hanahatami

29/تیر/1400

خیلی خوب است چون ۲۰راه حل خوب برای سرمایه گذاری را نشان دادن و مردم رو روشن کردن و در جای امن و دخالت هیچ کسی دست ندارد پس خیلی خوب میشه سرمایه گذاری توسط این ارز صورت بگیرد و با خیال راحت میباشد

4

کوین بیس

nanapink

16/مهر/1398

در پی افزایش دیگری در مارس ۲۰۱۹ ، کوین بیس پرو در حال حاضر تمام معاملات حساب های زیر ۱۰,۰۰۰۰ دلار را با ۰.۱۵ درصد هزینه سازنده و ۰.۲۵ درصد هزینه خریداران محاسبه می کند. براساس این اطلاعیه  پس از ۷ اکتبر تمام معاملات ۱۰,۰۰۰ دلار و پایین تر شاهد افزایش هزینه های سازنده خواهند بود.

15

راههای کسب و کار نوین در اقتصاد جهانی

shabshekan

16/مهر/1398

با سلام و وقت بخیر،،،در سالهای اخیر با تحول در کسب و کار،، اقتصاد نوین پدید امد،که یک شکل این کسب و کار همین است ،صرافی مردم را تشویق به خرید ارز دیجیتال کرده و انها ملزم هستند که رمز ارزهای دیجیتال خود را در این صرافی نگهداری کنند،با هودل و نگهداری کوئین ها در صرافی ،به کوئین ها سود و پاداش تعلق میگیرد،،که درصد پاداش و سود بستگی به مقدار کوئین هودل شده دارد،،

15

یک ایده عالی

HamiGh

16/مهر/1398

به نظرم صرافی کوین بیس ایده خوبی ارائه داده . این کار حتما کاربران را ترغیب میکنند به جای سرمایه گذلری در بانک در صرافی سرمایه گذاری کنند و به نظرم این ایده باید در صرافی های بزرگ دیگه هم اجرا بشه !

21

صرافی عالی

Ali.A71

17/مهر/1398

صرافی های خوب و معتبر همواره بدنبال راههایی هستند که بتوانندسوددهی خوبی به مشتریان خود داشته باشند

12

سودهی

abolfazl..

18/مهر/1398

با این کار افراد زیادی به سوی بیت کوین می آیند و سود اور برای مردم هم هست حرکت بسیار خوبی هست

9

سود دهی سالیانه به کاربران

soni3168

16/مهر/1398

کوین بیس یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال محسوب میشه با این کار کوین بیس قطعا کاربران بسیار زیادی رو به سوی خودش جذب میکنه و این یک استراتژی مفید هست که باید شرکت ها و کمپانی ها و سایر برندهای ارزی این امکان رو جهت افزایش کاربر ایجاد کنند

10

نسل بی نصیب !!!

arash.karimipoor

16/مهر/1398

با وجود تمام مزایایی که کوین بیس و صدها شرکت دیگه دارن اما وقتی ما جوانان ایران از داخل کشورمون نتونیم جزو کاربران این شرکتها بدلیل تحریم و ...بشیم چه فایده ای داره برامون ؟ ما نسل سوخته ،نسل بی نصیب هستیم. بی نصیب از خیلی چیزا حتی از یه سری تکنولوژیهای روز دنیا .

11

تحلیل

asadigm

17/مهر/1398

باسلام خدمت دوستان گرامی ، یکی نیست به این کمپانی کویین بیس بگه 1.25 هم شد سود!!! شما بیایین ایران سرمایه گذاری کنید 25 درصد سالانه سود میدیم . البته دوستان ناگفته نماند توی بلاد کفر خبری از تحریم‌ها و تورم و گرانی نیست ونسبت به این شرایط سود خوبی به حساب میاد .

10

سود

asghar

17/مهر/1398

سودی ک کوین بیس میده ب کاربراش میتونه از سودی باشه ک از تراکنش های این صرافی است و البته ی جورایی مثل بانک‌هم هست و سالانه سودی رو ب عنوان تشویق ب کاربراش میده

13

رمزارز

[email protected]

19/دی/1400

باسلام خدمت مردم عزیز ایران که دررمزارز کوین بیس سرمایه گذاری کرده اند دارندگان این رمزارز سالانه سود دهی خواهندگرفت

5

صرافی کوین بیس

mortezaaa

16/مهر/1398

تقریبا در صرافی کوین .بیس کاربران به دو کار تشویق میوشوند استفاده از این صرافی جهت خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال نگهداری و خرید USDT در این مارکت واینکار همانند بانک ها به مشتریان خود سود اندکی نیز پرداخت میکند

17

USDC

saeedj22

16/مهر/1398

مشتریان کوین بیس قادر خواهند بود بدون نیاز به فروش یا معامله کردن هرگونه رمزارز ، از بازده سکه USD خود سود کسب کنند. در زمان انتشار این خبر ، USDC بیست و سومین سرمایه رمزگذاری بزرگ بازار با حجم مبادلات در حدود ۴۵۲ میلیون دلار است.

18

صرافی

AmirMansourAmiri

17/مهر/1398

این کار صرفا برای افزایش اعتماد کاربران به این صرافی انجام میشه و سرمایه گذار هارو تشویق به داشتن این ارز میکنه

12

سود ارز

Alikhan2040404

17/مهر/1398

سودی که کویین بیش به کاربراش میتونه از سودی باشه که از تراکنش های این صرافی است و البته یه جورایی مثل بانک هم هست و سالانه سودی رو به عنوان تشویق به کاربرانش میده

8

صرافی

soheilstar

17/مهر/1398

صرافی های خوب و معتبر همواره بدنبال راه هایی عستند که بتوانند سود دهی خوبی به مشتریان خود داشته باشند که در کنار آن مشتریان جدیدی وارد بازار کار خود کنند.

12

مشتری مداری کوین بیس

hekmat62

16/مهر/1398

صرافی کوین بیس که از صرافی های بزرگ و سرامد می باشد.برای جذب بیشتر مشتری سود سالانه می دهد .که این روش جالبی برای ارتقاء کیفیت مشتری مداری و جذب سرمایه در صرافی خود می باشد

19

تشویق و پیشرفت

omid

16/مهر/1398

هر جا طرح حمایتی یا تشویقی باشه پیشرفت رو شاهد خواهیم بود. با این حمایت های تشویقی نه تنها رقابت بین صرافی ها بیشتر خواهد شد ، ارائه خدمات بهتری رو هم شاهد خواهیم بود.

17

کوین بیس

matin.pk.

18/مهر/1398

خوب می شد اگه به کاربران یک درصد سود هم می دادند بلاکچین هم اگر این طور می شد عالی بود.

8

تحلیل

amirho3einbb

18/مهر/1398

به نظرم این کار بیشتر برای تحریک کردن مردم برای خرید و سرماسه گذاریه و روش خوبیه تا مردم جدب بشن و بتونن در امد داشته باشن

7

تحریم

mak7ms

16/مهر/1398

یادمون باشه که اگه یه بار با سرور ایران اکانت درست کنیم واسه همیشه بلاک خواهیم شد ایران رو کاملا تحریم کرده و از بلاک در آکردن اکانت کوین بیس کاری تقریبا غیر ممکن است

9

استیبل کوین

leila.t

16/مهر/1398

استیبل کوین یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت است. قیمت اکثر ارزهای دیجیتال توسط بازار تعیین می‌شود که در آن خریداران و فروشندگان کوین‌ها را مبادله می‌کنند و قیمت بر حسب عرضه و تقاضا مشخص می‌شود. در مقابل، استیبل کوین ها به دنبال دستیابی به قیمت ثابت می‌باشند.

19

راه کار

amir310

16/مهر/1398

کاری که صرافی کوین بیس انجام میدهد وسوسه کردن مشتریان خود جهت نگهداشتن ارز usdc و عدم انتقال و تبدیل آن به حسابهای بانکی که در قبال سرمایه سود میدهند هست.

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.