coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

65,391 $

3,877,686,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.1%

2,949 $

174,867,991 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.9%

570.7 $

33,840,731 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1%

161.82 $

9,595,926 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.5156 $

30,575 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

2,946 $

174,693,056 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.2%

6.71 $

397,903 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.4%

0.1505 $

8,925 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

پذیره‌نویسی «تفارس» انجام شد / پذیره‌نویسی‌ها چه تاثیری بر شاخص دارد؟

08/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
پذیره‌نویسی «تفارس» انجام شد / پذیره‌نویسی‌ها چه تاثیری بر شاخص دارد؟
ثفارس
اخبار داخلی
بورس
بازار ایران
1879
2 دقیقه

امروز پذیره نویسی «تفارس» انجام شد. پذیره نویسی این نماد امروز از ساعت ۹ تا ۱۲ صورت گرفت. همچنین به مدت یک ماه این پذیره نویسی در صورت به فروش نرسیدن آن ادامه دارد.

امروز پذیره‌نویسی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس «تفارس» انجام شد. پذیره‌نویسی این نماد امروز از ساعت ۹ تا ۱۲ صورت گرفت. همچنین به مدت یک ماه این پذیره‌نویسی در صورت به فروش نرسیدن آن ادامه دارد.

مبلغ مورد نیاز برای ۲ میلیارد سهام عرضه شده «تفارس» به قیمت ۱۰۰ تومان برای هر نفر امروز از ۱۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان برآورد شده بود. همچنین کارمزدی هم برای خرید این سهم در نظر گرفته نشده است.

پذیره نویسی با عرضه اولیه چه تفاوتی دارد؟

زمانی که یک سهم در بازار سهام عرضه می‌شود با استفاده از ارزش‌گذاری قیمت آن سهم مشخص می‌شود و در یکی از بازارهای بورس یا فرابورس عرضه آن انجام می‌شود. نکته مثبت در عرضه اولیه یک نماد در بازار سرمایه قابلیت معامله آن سهم از فردای عرضه در بازار است.

اما پذیره نویسی‌ها با قیمت اسمی ۱۰۰ تومان هستند و پس از اتمام فرآیند، باید مراحل مربوط به ثبت شرکت دنبال شود. این مرحله ممکن است روزها یا ماه‌ها به درازا بکشد و بعد از آن مورد داد و ستد قرار می گیرد.

پذیره نویسی یا شاخص‌سازی در بورس؟

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه درباره اثرگذاری این پذیره‌نویسی در بازار سرمایه گفت: طبیعتا بخشی از نقدینگی بازار را جذب می‌کند. سابقه اینگونه پذیره‌نویسی‌ها عمدتا برای سرمایه‌گذاران پربازده بوده است اما بهتر است به صورت موردی نیز شرایط بنیادی این مورد نیز بررسی شود.

میرزایی ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی بازار، اقدام به پذیره نویسی نوعی شاخص‌سازی به حساب می‌آید و به صورت غیرواقعی رقم شاخص تغییر می‌کند.

منبع:

تجارت نیوز


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

نسخه کامل سند ریال دیجیتال منتشر شد

نسخه کامل سند ریال دیجیتال منتشر شد

توضیح رییس کل بانک مرکزی درخصوص خرید و فروش ارزدیجیتال

توضیح رییس کل بانک مرکزی درخصوص خرید و فروش ارزدیجیتال


تحلیل کاربران

ثفارس

Hadi49hadi

08/آبان/1400

تامین سرمایه خلیج فارس، اولین تامین سرمایه‌ ای است که از سوی شورای عالی بورس مجوز آن به یک گروه صنعتی اعطا شده است و بدین ترتیب گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس انحصار تامین سرمایه‌ ها که پیش از این در اختیار نهادهای مالی بود را شکست.

35

بورس

علیرضا0003

10/آبان/1400

تاشاخص بورس حداقل به ۱میلیون۸۰۰نرسیده اعتمادبه بازار برنمی گرده حالامسولین هرچی دلشون میخادبگن اکثراکسایی که توبورس هستن توضررن وکسی هم جدیدواردبازارنمیشه

14

بورس ایران

Mohammadyousefi

16/آبان/1400

تا زمانی که بازار سرمایه به تعادل نرسد و حجم معاملات افزایش پیدا نکند پزیره نویسی یا عرض اولین میتواند بیشتر به مردم اسیب برساند و شاخص کل نزولی شود در زمانی که بازار سرمایه نیاز به جان تازه ای دارد(حمایت)

7

پذیره‌نویسی تامین سرمایه خلیج فارس

زارع

10/آبان/1400

تفارس نمادبورسی سرمایه گذاری تامین خلیج‌فارس امروز پذیره نویسی آن تاتامین سرمایه دومیلیارد اغازشده وتازمانی که این سرمایه به مبلغ مورد نظرمیرسد پذیره نویسی ادامه داشته است واینگونه پذیره نویسی زودبه سودنمی رسند بلکه تااغازوشروع بکار این سازمان تامین خلیج فارس ممکن نیست

27

.

majidsoltsni

11/آبان/1400

آنهایی که بیش از بقیه از مرگ می ترسند، کسانی هستند که با حجم زیادی از زندگی نزیسته به مرگ نزدیک میشوند ...

24

بورس ایران

[email protected]

17/آبان/1400

بعضی ها هستند از مرگ‌می‌ترسند و بعضی ها هم از پایین آمد بورس و برای بعضی ها بورس و پول حکم خانه و خانواده را دارد وبعضی ها هم تمام سرمایشان را داخل بورس میزارند همه و همه کسانی که داخل بورس هستند امید وارند که قیمت بورس برود بالا و انتظار هست که انسان را پیر می‌کند موفق و پیروز باشید

5

اغاز به کار بورس

shabshekan

08/آبان/1400

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی امروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ پذیره نویسی سهام شرکت تامین سرمایه خلیج فارس انجام گردید ،این پذیره نویسی در صورت عدم خرید نا ۲ ماه ادامه دارد،قابل ذکر است که این پذیره نویسی با کارمزد انجام میپذیرد،با تشکر از کاربران گرامی

36

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.