coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

64,967 $

4,235,848,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.6%

3,178 $

207,228,420 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

65,193 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

616.9 $

40,222,532 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

147.86 $

9,640,472 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.6%

3,176 $

207,088,892 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.1%

0.5311 $

34,628 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

0.1533 $

9,995 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.1%

5.51 $

359,252 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

جدال دوج کوین و شیبا اینو ادامه دارد؛ فلوکی و ELON نیز وارد بازی شدند

08/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
جدال دوج کوین و شیبا اینو ادامه دارد؛ فلوکی و ELON نیز وارد بازی شدند
DOGE
SHIB
DogeElonMars
میم کوین
3623
4 دقیقه

پس از اینکه در هفته گذشته شیبا اینو توانست افزایش قابل توجهی تجربه کند، میم کوین‌های دیگر نیز دست به‌کار شده و وارد فاز صعودی شده‌اند.

به‌نقل از دی‌کریپت، توکن فلوکی اینو (Floki Inu) توانست با تغییر مالیات تراکنش‌ها، و اجرای یک کمپین بازاریابی سریع، افزایش قیمت چشمگیری تجربه کند. فلوکی اینو یک میم کوین بر بستر اتریوم و بایننس اسمارت چین است که قیمت آن در روزهای گذشته، بیش از ۲۰۰٪ افزایش یافته است.

شیبا اینو در ادامه روند صعودی خود، در روز گذشته توانست برنده رقابت میم کوین‌ها باشد و از دوج کوین با توجه به ارزش بازار آن،‌ پیشی بگیرد. در زمان نگارش این خبر شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۷۳ دلار در رتبه ۹ جدول رمز ارزها بر اساس ارزش بازار قرار دارد.

اما امروز، رقیب تازه‌نفس شیبا یعنی فلوکی با رشد ۲۰۰٪ در چند روز گذشته، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. قیمت فلوکی اینو در محدوده ۰.۰۰۰۳۰۶۱ دلار در حال نوسان است. این توکن میان‌زنجیره‌ای که در جولای ۲۰۲۱ (تیر ۱۴۰۰) عرضه شد، از دیروز روند صعودی خود را آغاز کرد و با پامپ ۲۲۳ درصدی، توانست اوایل امروز، بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۳۰۶۸ دلار را ثبت کند.

هرچند که تشخیص دلیل افزایش ناگهانی میم کوین‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که وابستگی زیادی به تغییر احساسات شبکه‌های اجتماعی دارند، کار دشواری است؛ اما اخیرا چند اتفاق کلیدی برای فلوکی رخ داده است.

دلیل رشد چشمگیر فلوکی اینو چیست؟

اولین اتفاق، راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی سریع در لندن بوده است. تبلیغاتی در سیستم حمل‌ونقل عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در معرض نمایش قرار داده شده بود و به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌داد که اگر افزایش قیمت دوج کوین را از دست داده‌اند، باید فلوکی را حتما خریداری کنند.

در حالی که این کمپین در اوایل اکتبر (مهر) شروع شد، موجی از مقالات مطبوعاتی که این کمپین را پوشش می‌دادند، در هفته گذشته راه افتاد.

توییت افراد مختلف درباره فلوکی اینو

دومین اتفاق مربوط به مالیات‌های تراکنش‌ها می‌شود. توسعه‌دهندگان فلوکی ساختار کارمزدها را به‌نحوی تغییر دادند که مالیاتی کمتری برای هر تراکنش پرداخت شود. این تغییر با حذف نحوه پرداخت حق امتیاز یا مبلغ بازگشتی به هولدرها بر اساس حجم تراکنش‌ها انجام شد. سیستم بازگشتی شبیه دیگر میم کوین محبوب اوایل سال یعنی سیف مون (SafeMoon) است.

در یک رشته توییت که در روز چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد، توسعه‌دهندگان این پروژه نگرانی‌هایی نظارتی را دلیل حذف پرداخت حق امتیاز در فلوکی اینو اعلام کردند. پرداخت‌های این‌چنینی به دارندگان توکن‌ها ممکن است باعث شود آن توکن به یک اوراق بهادار ثبت نشده شباهت پیدا کند. این اتفاق اخیرا برای برخی از پروژه‌های خاص NFT نیز رخ داده است.

در این رشته توییت مطرح شد:

ما برای لیست کردن FLOKI در حال صحبت با صرافی‌های متمرکز بزرگ هستیم. برای این صرافی‌ها، موافقت نهادها در اولویت است. به‌عبارت دیگر، اگر این احتمال وجود داشته باشد که فلوکی یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود، لیست شدن آن در صرافی‌ها سخت خواهد شد. حذف پرداخت بازگشتی این مشکل را حل خواهد کرد.

فلوکی اینو مالیات تراکنش‌های خودش را از ۸٪ به ۳٪ کاهش داد و در کنار تامین مالی برنامه‌های بازاریابی (مانند تبلیغات لندن) مبالغ مالیات برای ساخت اکوسیستم آن استفاده می‌شود. از جمله برنامه‌هایی که این پروژه دارد، ایجاد یک بازی ویدیویی متاورس به نام “Valhalla” است.

بنابر گزارش سایت Floki Inu، این میم کوین بیش از ۱۷۰ هزار هولدر دارد. هرچند باتوجه به فعالیت اخیر، ممکن است این عدد بیشتر شده باشد. کوین گکو حجم مبادلات فلوکی در ۲۴ ساعت گذشته را بیش از ۲۰۳ میلیون دلار نشان می‌دهد. فلوکی اینو از زمان راه‌اندازی در جولای (تیر) حدود ۲۵۰،۰۰۰٪ رشد داشته است. بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ این رمز ارز در رتبه ۲۷۰۲ جدول رمز ارزها بر اساس ارزش بازار قرار دارد.

توکن DOGELON در صرافی Crypto.com لیست شد

رمز ارز Dogelon با نماد ELON روز گذشته در صرافی Crypto.com لیست شد و کاربران این صرافی قادر خواهند بود این رمز ارز را با دلار آمریکا، یورو، پوند و ۲۰ ارز فیات دیگر خریداری کنند.

دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) یک رمز ارز بر بستر اتریوم است. بر اساس آنچه در وب سایت Crypto.com آمده است این توکن قرار است کاربردی واقعی داشته باشد. به گفته این وبلاگ، ELON به عنوان اولین ارز بین سیاره‌ای قرار است برای انتقال مسافران به مریخ مورد استفاده قرار بگیرد.

پس از انتشار این خبر قیمت توکن ELON با ۱۲۷٪ رشد در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار رسیده است و هم‌اکنون در رتبه ۹۶ بازار رمز ارزها قرار گرفته است.

اطلاعات مطرح شده در این مطلب تنها ترجمه اخبار منبع است و به هیچ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها نیست.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

پیش‌بینی ChatGPT: کدام میم‌کوین‌ها پس از هاوینگ بیت کوین رشد خواهند کرد؟

پیش‌بینی ChatGPT: کدام میم‌کوین‌ها پس از هاوینگ بیت کوین رشد خواهند کرد؟

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

دوم شیبا

akbarabadi

09/آبان/1400

با بالا رفتن قیمت بیت کوین این میم کوین ها که از اول با هم رقابت داشتند بالا رفته وبا حمایت ایلان ماسک دوج به بالاصعود و حالا نوبت شیبابرای صعود محیا وخود را به دوج رسانده است

26

میم کوین ها درحال صعود

زارع

08/آبان/1400

هفته گذشته شیبا اینو توانست دررتبه نهم جدول رمزارزها قرار بگیرد وامروز رقیب شیبا اینومیم کوین تازه نفسی بنام فلوکی اینوبا200٪افزایش وباحجم معاملاتی203میلیونی دلاری را به نام خودثبت کندکه دلیل این رشدقیمتی فولکی اینوراه انداختن کمپین تبلیغاتی درلندن می باشد

42

آینده شیبا اینو

Roozbeh9277

08/آبان/1400

شیبا با اینکه ارز نوظهوری محسوب میشه اما خیلی خوب تونسته جایگاه خودشو در رقابت با سایر ارزها پیدا کنه و تبدیل به رقیب جدی برای دوج کوین شده و با برنامه های آینده شیبا و بستر سازی برای برنامه های آتی این رمزارز ، شاهد پیشرفت بیشتر ایم ارز دیجیتال خواهیم بود . به ظاهر شیبا برای سرمایه گزاری دراز مدت خوب به نظر میرسه .

34

رقابت بین دوج کوین و شیبا

[email protected]

19/آبان/1400

بخاطر قیمت پایین و روند سعودی بسیاری ک داشتن این دو ارز رقابت شدیدی بینشون پیش اومده که هرکدوم از این ارز ها طرفداران بسیاری رو به خود دیدن

2

جدال بین دو میم کوین برتر

maziyartayebi72

08/آبان/1400

میشه گفت که دوج کوین و شیبا از محبوب ترین ها هستند و حالا با نزدیک شدن رقابت بین این دو در جدول تمامی نگاه ها به سمت این دو میم کوین افتاده تا ببینیم که بالاخره برنده خواهد شد

38

فلوکی

Hadi49hadi

08/آبان/1400

دو روز پس از توییت جنجالی ماسک بود که سایت فلوکی اینو نیز راه افتاد. در واقع ایلان ماسک که با نام دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال هرازگاهی زلزله ای به راه می اندازد این بار با فلوکی اینو وارد شده است. 

33

دوج و شیبا

p@r@stesh

08/آبان/1400

از ابتدا این دو رقیب هم بودند و حالا شیبا خودش رو به دوج کوین رسونده و رقابت تنگاتنگی ببن این دو در جدول به وجود اومده

55

دوج کوین و شیبا اینو

dors@1

08/آبان/1400

دو رقیب که همیشه به عنوان قاتل هم نام برده میشدند حالا در جدول رقابت تنگاتنگی رو ایجاد کرده اند و شیبا رتبه برتر از دوج کوین رو در اختیار داره

51

جدال میم کوین ها

hamedmahdavi61

09/آبان/1400

گاه گاهی میشنویم فلان میم کوین رشد چند صد درصدی را داشته و هر بار ناراحت از اینکه چرا ما جز این هولدرها نیستیم. جدال شیبا با دوج و اضافه شدن فلوکی و چند ارز دیگر بازار را داغ داغ کردند.

11

شیبا

kasrarostami

09/آبان/1400

شیبا خیلی خوب رشد کرد و قیمت خیلی خوبی هم داره امیدوارم همینطوری رشد کنه و خیلیا میتونن حتی باسرمایه های خیلی کم هم این ارز رو خریداری کنن

14

شیبا و دوج

hastiiii

08/آبان/1400

رقابت بین دو میم کوین شیبا و دوج کوین بالا گرفته و هر دو در تلاش برای رتبه بهتر هستند و حالا با این اوج گیری شاهد صعودی شدن الون و فلوکی نیز هستیم

48

جدال دوج کوین وشیبا اینو

marwan

16/تیر/1402

دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، دو ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک، از نظر دسترسی به بازار و نوآوری‌های بلاکچین، دو پروژه کاملاً رقابتی هستند.

3

سبقت تاریخ شیبا از دوج

hassanmohammadi

08/آبان/1400

واین یک بمب خبری در بازار ارزهای دیجیتال است،به گفته تحلیلگران بازار جهش خیره کننده ای برای این میم ‌کوین محبوب رقم زده

36

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.