coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.5%

57,332 $

3,571,783,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

2,939 $

183,080,387 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9978 $

62,163 تومان

Tether

Tether

usdt

4.2%

553.8 $

34,498,625 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5%

131.77 $

8,209,271 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

0.5124 $

31,923 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

2,934 $

182,805,021 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.1%

0.1267 $

7,893 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.6%

4.8 $

299,040 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

معرفی پلتفرم Astroswap و توکن ASTRO؛ با اولین دکس کاردانو آشنا شوید!

13/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
معرفی پلتفرم Astroswap و توکن ASTRO؛ با اولین دکس کاردانو آشنا شوید!
DEX
ADA
Astro
معرفی
3824
6 دقیقه

یکی از شبکه‌های بلاکچینی که تا به اینجا عملکرد خوبی در سال ۲۰۲۱ از خود نشان داده، کاردانو است. کاردانو با پیاده‌سازی هاردفورک آلونزو بسیار مورد توجه قرار گرفت. این آپدیت که در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) انجام شد،[ قراردادهای هوشمند] را به Cardano اضافه کرد. پس از این اقدام، برنامه‌های مختلفی شروع به پیاده‌سازی ایده‌های خود روی کاردانو کردند. یکی از این برنامه‌ها، آستروسواپ (Astroswap) است. آستروسواپ یک صرافی غیرمتمرکز است و اهداف متعددی دارد. در این مقاله می‌‌خواهیم به معرفی Astroswap بپردازیم و توکن ASTRO را بررسی کنیم.

در ابتدا باید بگوییم از آنجایی که این پروژه و توکن آن ASTRO به تازگی راه‌اندازی شده است، هیچ سند یا وایت‌پیپری از آن در دسترس نیست. میهن بلاکچین برای اینکه مخاطبانش را از آخرین پروژه‌های اکوسیستم کریپتو مطلع کند، با استفاده از مطالب کانال تلگرام آسترو سواپ اقدام به نگارش این مقاله کرده است. بدیهی است با ارائه اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تراز طرف تیم پروژه، ما نیز آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

معرفی پلتفرم Astroswap

آستروسواپ اولین صرافی غیرمتمرکز (DEX) در شبکه کاردانو است. این پلتفرم با استفاده از آداپد (ADAPad) که لانچ پد کاردانو است، سرمایه اولیه خود را تامین کرد. Astroswap واگیو سواپ (WagyuSwap) و بلوزیلا (BlueZilla) را که هر دو در اکوسیستم کاردانو فعال هستند، به‌عنوان حامی خود در پشت خود دارد.

توکن آستروسواپ، ASTRO نام دارد. این توکن بر بستر زنجیره هوشمند بایننس عرضه شده است. شاید در نگاه اول کمی عجیب باشد. Astroswap روی شبکه کاردانو راه‌اندازی شده اما توکنش بر بستر بایننس اسمارت چین (BSC) عرضه شده است. تیم ناشناس این پلتفرم در شبکه Reddit اعلام کرده منتظر است پروژه به‌صورت کامل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ روی شبکه کاردانو پیاده‌سازی شود. پس از آن، استروسواپ با استفاده از یک بریج، امکان انتقال توکن‌های ‌BEP20 را به بلاک چین کاردانو فراهم خواهد کرد.

از آنجایی که دکس Astroswap به تازگی راه‌اندازی شده است، هنوز به‌صورت کامل محصولات خود را معرفی نکرده است؛ اما از شواهد معلوم است، امکاناتی که دکس‌های دیگر دارند را ارائه خواهد داد.

آسترو سواپ معتقد است در حالی که بسیاری از شبکه‌ها هنوز مشکل مقیاس‌پذیری دارند، این پلتفرم قادر است با مقیاس‌پذیری بسیار بالای شبکه کاردانو نه تنها ماه را تسخیر کند، بلکه بستری برای تبادلات کهکشان فراهم کند. اگر به سایت Astroswap سر بزنید، تعداد زیادی اصطلاحات فضانوردی خواهید دید.

استروسواپ به‌دنبال این است مانند پنکیک سواپ روی BSC و یونی سواپ در شبکه اتریوم، به بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز روی شبکه کاردانو تبدیل شود. یکی از اهداف این پلتفرم ارائه بیشترین و سریع‌ترین خدمات به کاربران حوزه دیفای است. علاوه‌بر سرعت،‌ آستروسواپ می‌خواهد پلتفرمی باشد که کمترین کارمزد را در میان اکوسیستم در ازای انجام تراکنش‌ها از کاربران دریافت می‌کند.

معرفی سرویس‌های Astroswap

حال که با پلتفرم Astroswap آشنا شدیم، بهتر است به معرفی محصولات و سرویس‌های آن بپردازیم.

استیکینگ: یکی از سرویس‌های پلتفرم Astroswap که تنها سرویس فعال آن در حال حاضر است، سپرده‌گذاری (Staking) و کسب سود است. در زمان نگارش این مقاله ۱۸٬۵۲۰ نفر در این پلتفرم برای دریافت سود سالیانه ۱۳۰/۲۲ درصد سپرده‌گذاری کرده‌اند. ارزش ASTRO استیک شده در پلتفرم برابر با ۷۳٬۵۰۴٬۵۸۸.۸۶ دلار است. اگر فردی تا ۳۱ اکتبر در این پلتفرم استیک می‌کرد، نرخ سود سالیانه دریافتی او، دو برابر یعنی ۲۶۰/۴۴ درصد می‌شد.

آستروسواپ قصد دارد سه سرویس دیگر یعنی سواپ، لاتاری و مزرعه کشت سود (Yield Farmin) را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند. سواپ و لاتاری در سایت قرار داده شده‌اند؛ اما هنوز فعال نیستند.

پلتفرم آستروسواپ چگونه کار می‌کند؟

با توجه به اینکه هنوز سرویس‌های سواپ و لاتاری آستروسواپ راه‌اندازی نشده است، به توضیح مختصری درباره نحوه سپرده‌گذاری یا استیکینگ در این پلتفرم می‌پردازیم.

از قسمت Stake وارد بخش مورد نظر می‌شویم. در صفحه جدید، مانند تمام پلتفرم‌های دیگر، از کاربران خواسته می‌شود که کیف پول خود را به استروسواپ متصل کنند. پس از اتصال کیف پول متامسک یا هر کیف پول دیگری که با شبکه BSC سازگار است، کاربران باید مراحل تعیین مقدار استیکینگ، تایید اولیه و تایید نهایی را انجام دهند.

صفحه سرویس استیکینگ Astroswap

نکاتی که باید به آن‌ها توجه کرد، این است که باید مقداری BNB در کیف پول موجود باشد؛ زیرا کارمزد تراکنش با بایننس کوین پرداخت می‌شود. نکته دوم هم نبود درخواست فعال برای بیرون کشیدن سپرده‌گذاری یا تسویه است. به‌عبارت دیگر اگر کاربری درخواست فعالی مبنی بر تسویه یا از استیک خارج کردن داشته باشد، نمی‌تواند سپرده‌گذاری کند. کاربران برای تسویه یا دریافت سپرده خود باید هفت روز منتظر بمانند که سیستم پول و پاداش آن‌ها را برگرداند.

آسترو سواپ با چه پروژه‌هایی همکاری کرده است؟

آداپد (ADAPAD): استروسواپ با همکاری آدا پد، IDO انجام داد. عرضه اولیه در صرافی غیرمتمرکز یا همان IDO به‌منظور تامین سرمایه اولیه مورد نیاز در صرافی‌های غیرمتمرکز انجام می‌شود. این عرضه اولیه در تاریخ هفت اکتبر ۲۰۲۱ (۱۵ مهر ۱۴۰۰) انجام شد. دویست میلیون توکن با قیمت ۰/۰۰۱ دلار فروخته و ۲۰۰ هزار دلار از این روش، سرمایه جمع‌آوری شد.

سواپز (Swapz): سواپز یک پلتفرم تبادل میان‌زنجیره‌ای برای استیبل کوین‌ها است. این پلتفرم قابلیت اتصال به تمام بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را دارد. در همکاری استروسواپ و سواپز قرار است کاردانو به تمام زنجیره‌های EVM متصل شود.

چه کسانی گرداننده Astroswap هستند؟

اطلاعاتی مبنی بر بنیان‌گذاران یا گردانندگان پلتفرم آستروسواپ منتشر نشده است. شاید با راه‌اندازی کامل این پلتفرم، اطلاعات افراد فعال در آن نیز منتشر شود.

نقشه راه استروسواپ

استروسواپ با انتشار یک عکس در تلگرام خود، برنامه‌هایش را برای سه‌ماهه آخر ۲۰۲۱ و سه ماهه اول و دوم ۲۰۲۲ اعلام کرده است.

این پلتفرم قصد دارد در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی، علاوه بر راه‌اندازی دکس خود، سرویس استیکینگ و فارمینگ خود را نیز رونمایی کند.

تیم ناشناس استروسواپ به‌دنبال این است که مانند پنکیک سواپ، بخشی را به قرعه‌کشی و بخت‌آزمایی اختصاص دهد. این بخش با عنوان لاتاری به همراه اپلیکیشن موبایلی قرار است در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود. استروسواپ می‌خواهد سرویس NFT را هم در پلتفرم خود جای دهد. آن‌ها از این بخش با عنوان توکن‌های پیشتاز جدید (New Frontiers Tokens) نام برده‌اند.

برنامه استروسواپ برای سه ماهه دوم ۲۰۲۲ ایجاد امکان تبادل میان شبکه‌ای و راه‌اندازی نسخه بتا بازار پیش‌بینی است.

معرفی ارز Astroswap

ارز دیجیتال Astroswap یک توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین است. قیمت اولیه ASTRO ۰/۰۰۱ دلار بوده است و در ابتدا ۱۲۰ میلیون توکن در بازار عرضه شده است. مقدار عرضه کل این ارز دیجیتال ۱۰ میلیارد عدد خواهد بود. نحوه تخصیص ارز استروسواپ به صورت زیر است:

در تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۰ قیمت ارز دیجتال استروسواپ ۰.۳۳ است. کمترین قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۰ با قیمت ۱۷ سنت و بیشترین قیمت برای آن در تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۰ با قیمت ۰.۵۲ ثبت شده است. ارزش بازار ارز ASTRO برابر با ۷۹٬۴۶۶٬۴۱۵ دلار است که از این بابت در رتبه ۵۴۸ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

از چه صرافی‌هایی می‌توان ASTRO خریداری کرد؟

هنوز صرافی‌های زیادی ارز ASTRO را لیست نکرده‌اند. امکان خرید این توکن از صرافی متمرکز گیت و صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ وجود دارد. علاوه بر پنکیک، کابران می‌توانند از دکس دودو اقدام به خرید ASTRO کنند.

چه کیف پول‌های برای نگهداری ASTRO مناسب هستند؟

از آنجایی که ارز دیجیتال استروسواپ بر بستر BSC عرضه شده، برای نگهداری آن می‌توان از کیف پول‌هایی که از این شبکه پشتیبانی می‌کنند، استفاده کرد. یکی از انتخاب‌های متداول کاربران، کیف پول متامسک است.

سخن آخر

آستروسواپ اولین صرافی غیرمتمرکز شبکه کارادانو است. این پروژه می‌خواهد بزرگ‌ترین صرافی کاردانو شود؛ درست مانند پنکیک سواپ برای BSC و یونی سواپ در شبکه اتریوم. در این مقاله سعی کردیم تا جایی که اطلاعات وجود دارد، به معرفی Astroswap بپردازیم؛ اما همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز بیان کردیم، سند و وایت‌پیپر آن هنوز منتشر نشده است.

به هرحال به‌عنوان اولین دکس روی شبکه کاربردی کاردانو، آسترو می‌تواند مسیر پر پیچ‌وخمی داشته باشد. دنبال کردن اخبار و رویدادهای مرتبط با Astroswap جالب خواهد بود و باید دید چه آینده‌ای در انتظار آن است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه


تحلیل کاربران

استروسواپ

hastiiii

13/آبان/1400

پروژه ای که با کاردانو کار میکنه و همین باعث میشه که موفقیت زیادی رو به دست بیاره و شاهد رشد خوبی برای توکن این پروژه باشیم

47

fare

farejoon

13/آبان/1400

یکی از شبکه های خوب تا کنون خوب بوده استروسواپ یه صرافی غیر متمرکز است و هدفش روز به روز بهتر میشه البته به نوشته دیگران هنوز هیچ سندی از ان در دسترس نیست حامی های خوبی داره که بازم طبق معمول چین است تو مطالبش اگه بخونین از کلمات فضانوردی زیاد استفاد میکنه

37

رمز ارزکاردانووبروزرسانی ان

زارع

13/آبان/1400

استروسواپ صرافی که بربستر زنجیره هوشمندبایننس اسمارت چین می باشد بروزرسانی الونزو برروی شبکه کاردانو سبب رشد وافزایش قیمت کاردانوشد

41

ارز دیجیتال متمرکزشبکه کارادانو

hakim_768

12/آبان/1402

ارز دیجیتال آستواراسوپ اولین صرافی متمرکز شبکه کارادانو است این پروژه میخواهد بزرگترین صرافی کارادانو شودوبازارمتمرکز کارادانورا دردست داشته باشد

3

پلتفرم

aliashouri

06/فروردین/1401

این پلتفرم با تیم قوی که دارد به زودی در جایگاه واقعی خود قرار می‌گیرد و رویای همه شما دوستان به واقعیت تبدیل شده

8

YOUSEF

[email protected]

13/آبان/1400

واقعا این مطلب برام مفید بود وضعیت بازار جاان الان تو دست رمز ارز هاست تو فعالیت زیادی در اونها است از نظر من اگر می خواهید ارز دیجیتال ارزون و خوبی و بخرید ارز دیجیتال دوج کوین را بخرید لطفا با لایک کردن من و حمایت کنید !!!!!

20

فرصت طلایی

alichegeni

07/آذر/1400

در مورد این گزینه بنظر من فرصت مناسبی است با توجه به فرار و نشیب‌های پشت سر گذاشته شده بازار خوبی جهت نوسان گیری و یا هولد بالاتر از ۹۰ روز مناسب باشه..البته فقط ی حس و پیشبینی فاندامنتال مبتدی هستش امیدوارم عزیزی دچار سوتعبیر نشه....ایام پر سود

10

استروسواپ

Hadi49hadi

14/آبان/1400

جنون خرید منجر به افزایش قیمت توکن ASTRO شده است. افزایش قیمت ۱۰ برابری اولیه طبق انتظار رخ داد، در عین حال روند صعودی ادامه یافت. حتی روز پس از آن نیز این روند پایان نیافت و بازگشت سود توکن استرو به ۲۱۰ برابر رسید. عملکرد چشمگیر این صرافی غیرمتمرکز بر بستر کاردانو و دستیابی به سود ۲۰۰ برابری ممکن است. به علاوه، حجم معاملات بیش‌ از ۱۸ میلیون دلاری می‌تواند این روند صعودی را حفظ کند.

25

استروسواپ

p@r@stesh

13/آبان/1400

این پلتفرم چون با تیم خوب کاردانو شر و کار داره میتونه خیلی موفق شه و توکن استرو نیز قطعا خیلی پیشرفت خواهد کرد

43

Astroswap

marwan

04/بهمن/1401

AstroSwap با نماد اختصاری ASTRO یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۴۰.۰۶ هزار دلار، در رتبه ۱۷۵۷ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۰۰۰۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از AstroSwap در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۸۰۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۴,۹۱۱ تومان معادل ۳۶ تومان معامله می شود 

4

آسترو سواپ اولین دکس آدا کاردانو

Behroozmahmoudi

14/آبان/1400

بعد از بروزرسانی آلونزو در شهریور ماه حالا اولین صرافی غیر متمرکز (دکس) ادا کاردانو بنام آستروسواپ با توکن آسترو رونمایی شد که توسط واگیو سواپ و بلوزیلای کاردانو ساپورت می شود.

28

آستروسواپ

dors@1

13/آبان/1400

پلتفرمی که از اول خودشو به عنوان یک پروژه قوی بر روی زبون ها انداخته و با کمک کاردانو میتونه خیلی خوب عمل کنه

49

توکن astroswap

mohsenhamidi25

15/آبان/1400

با ورود خوب میتونه یک سرمایه گذاری خوب تا 3 ماهه دوم 2022 باشه . این دکس اولین صرافی غیر مترمرکز بر روی شبکه کاردانو است که در حال حاضر بر روی شبکه bep20 قرار دارد.

18

کاردانو

a1398

13/آبان/1400

ارزمحبوب بازار کریپتو یعنی کاردانو که باهدف خاصی تشکیل شده به مرور زمان تکامل پیداکرده و هنچنان کامل تر و بزرگتر میشه

46

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.