coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

66,474 $

3,941,908,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,031 $

179,734,742 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

59,478 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

579.1 $

34,340,037 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4%

169.42 $

10,046,606 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

59,359 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5232 $

31,026 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,032 $

179,778,031 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

6.76 $

400,868 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.3%

0.1541 $

9,138 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

بیش از ۸۰٪ موجودی شیبا در ۱۰۰ آدرس قرار دارد + تحلیل قیمت شیبا اینو

19/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
بیش از ۸۰٪ موجودی شیبا در ۱۰۰ آدرس قرار دارد + تحلیل قیمت شیبا اینو
ShibaInu
SHIB
تحلیل
ترید
3748
3 دقیقه

شیبا اینو دیگر در عرصه کریپتو، رمزارز ناشناخته‌ای نیست. توکن شیبا اینو علیرغم آنکه کاربرد خاصی ندارد اما به یکی از رمزارزهای برتر و محبوب بازار تبدیل شده است. هرچند، این موضوع باعث نشده است که جامعه از پشتیبانی این میم کوین دست بردارد. شیبا اینو در رتبه یازدهم رمزارزهای برتر از لحاظ ارزش بازار قرار دارد و دیگر نمی‌توان گفت که کوین بی‌ارزشی است.

به نقل از بیت کوینیست، شیبا اینو موجودی بسیار بیشتری نسبت به سایر رمزارزهای برتر دارد، به طوری که کل موجودی آن بیش از ۵۸۹ تریلیون کوین و موجودی در گردش آن نیز ۵۴۹ تریلیون کوین است. هرچند، اکثر موجودی شیبا اینو در اختیار چند کیف پول معدود است. دانستن این نکته که کیف پول‌های مذکور در اختیار چه کسانی است و چرا این مقدار شیبا اینو دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عمده موجودی شیبا اینو در اختیار ۱۰ کیف پول

۱۰ کیف پول برتر، اکثر موجودی در گردش شیبا اینو را در اختیار دارد. این اطلاعات اگرچه صحت دارند، اما اغلب اوقات بد تفسیر می‌شود. نکته‌ای که باید مدنظر قرار داد این است که اگرچه قطعا نهنگ‌های توکن SHIB وجود دارند که حجم زیادی از این رمزارز را در اختیار دارند، اما این کیف پول‌ها متعلق به افراد نیست.

کیف پول‌ برتر با تعداد زیادی توکن SHIB متعلق به هیچ فردی نیست. این کیف پول ۴۱٪ کل موجودی توکن SHIB را در اختیار دارد اما به هیچ وجه نمی‌توان به این کیف پول دسترسی پیدا کرد، زیرا این کیف پول یک کیف پول مرده و غیرفعال است که ویتالیک بوترین خالق اتریوم، اکثر توکن‌های شیبا اینو که از طرف تیم SHIB به عنوان اقدام بازاریابی از جانب این تیم دریافت کرده بود را به آن ارسال کرده است. در نتیجه عملا کسی به آن کیف پول دسترسی ندارد.

بر اساس جدول فوق، ۱۰ آدرس برتر مجموعا ۶۳.۹٪ تمام توکن‌ها را در اختیار دارند. بنابراین به جز آدرس اول، ۹ آدرس دیگر ۲۲.۹٪ توکن‌ها را در اختیار دارند.

بوترین پس از اهدای تقریبا یک میلیارد دلار توکن SHIB به صندوق درمان ویروس کرونای هند، سریعا باقی توکن‌ها را به این کیف پول مرده ارسال کرد و تقریبا نیمی از کل موجودی شیبا اینو را از چرخه خارج کرد. به مرور، توکن‌های بیشتری به این کیف پول‌ ارسال شد تا روشی برای کاهش موجودی در گردش ایجاد شود و در نتیجه، موجودی این کیف افزایش یافت.

اکثر کیف پول‌های برتر دیگر که تعداد زیادی توکن SHIB در اختیار دارند متعلق به صرافی‌ها است. این موضوع بدان معنا است که موجودی این کیف پول‌ها متعلق به هزاران کاربری است که توکن‌های خود را در صرافی نگه می‌دارند.

صرافی بایننس ۴.۲۳٪، صرافی Crypto.com حدود ۲.۶٪ و پس از آن صرافی هوبی حدود ۰.۸۵٪ تمام توکن‌های شیبا اینو را در اختیار دارند.

تعداد دارندگان توکن SHIB از ۹۲۵,۰۰۰ نفر عبور کرد

نقطه عطف اخیری که شیبا اینو به آن دست یافته است، اضافه شدن دارندگان جدید این رمزارز است. روز سه شنبه تعداد سرمایه‌گذارانی که شیبا اینو در اختیار دارند به بیش از ۹۳۰،۰۰۰ نفر رسید و رکورد جدیدی توسط این رمزارز ثبت شد.

بعضی از کاربران، روند نزولی قیمت شیبا را نشانه‌ای از پایان رشد آن می‌دانند. هرچند، سایر افراد، این موضوع را به عنوان فرصت خرید در نظر می‌گیرند. روند خرید توکن شیبا اینو افزایش یافته است زیرا سرمایه‌گذاران به امید کسب سود در روند صعودی بعدی، در حال انباشت این رمز ارز هستند.

تحلیل قیمت توکن شیبا اینو

قیمت شیبا اینو نسبت به اوج خود در ماه اکتبر، ۴۰٪ ریزش داشته است. این توکن در آخر هفته گذشته روند بدون نوسانی در قیمت ۰.۰۰۰۰۶ دلار را پشت‌سر گذاشت و در این مقطع، هیچگونه روند صعودی و نزولی چشمگیری را ثبت نکرد. اما با شروع معاملات در روز دوشنبه، این رمزارز روند خوبی را نشان داده و الگوی بازیابی خود را آغاز کرده است.

مایکل ون دوپوپ معامله‌گر و استراتژیست معروف رمز ارز، مسیر بالقوه پیش‌روی شیبا اینو را ارائه داده است. وی دو سناریوی ممکن برای شیبا اینو را در توییتر بررسی کرده است.

نمودار ۴ ساعته قیمت شیبا اینو

ون دوپوپ گفت:

در سناریوی اول شاهد تبدیل سطوح مقاومتی به حمایتی هستیم. اگر طبق این سناریو پیش بروید می‌توانید سود خوبی کسب کنید. در حال حاضر بین این دو سطح (سبز و قرمز در نمودار فوق) قرار داریم. اگر روند صعودی بود، پتانسیل انجام معاملات وجود دارد. اگر روند نزولی بود نیز پتانسیل انجام معاملات وجود دارد. بسیار آسان است.

ناحیه سبز رنگ: محدوده تقریبی ۰.۰۰۰۰۴۵ الی ۰.۰۰۰۰۵۰ دلار

ناحیه قرمز رنگ: محدوده تقریبی ۰.۰۰۰۰۶۲ الی ۰.۰۰۰۰۶۸ دلار

طبق نمودار ون دوپوپ، شیبا اینو هم می‌تواند از سطح مقاومتی ۰.۰۰۰۰۶۲ دلار عبور کند و روند صعودی را مجددا به دست آورد و هم ممکن است سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۴۳ دلار را بار دیگر آزمایش کند.

منبع میهن بلاکچین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!


تحلیل کاربران

کار با شیبا

sajjad.arya

21/آبان/1400

جالبی شیبا اینه با قیمت کمی که داره اما روند صعودی خیلی بالایی داره البته لحظه‌ای هست اگه زرنگ باشید وقتی کاهشی هست بخرید بعد از صعود نجومی لحظه‌ایش اونو بفروشید تقریبا صعود قابل توجه‌ای داره اما خب این کوین جز کوین های زرد هست

1

شیبا

hengameh_kabiri

19/آبان/1400

شیبا ارز بسیار ارزشمندی است که به سرعت درحال رشد است سرمایه گذاری روی این ارز آینده بسیار خوبی دارد

0

شیبا اینو

ماهور

19/آبان/1400

شیبا میم کوین محبوبی که خیلیا رو میلیاردر کرده و از حالا به بعدم میتونه اینکارو کنه و میتونیم به جمع این ۱۰۰ ادرس بپیوندیم و هولدر باشیم

58

تحلیل شیبا اینو

khalil cheldavi

23/آبان/1400

اخطار به خریداران رمز ارز شیبا ؛ کنترل 70 درصد آن در اختیار نهنگ‌ها است نهنگ‌ها به زبان ساده افرادی هستند که مقدار زیادی از یک ارز دیجیتال دارند. بررسی‌ بلاک چین اتریوم نشان داد با وجود این که طی یک سال اخیر یک میلیون نفر ارز دیجیتال شیبا را خریداری کرده‌اند، اما 8 نفر حدود 70 درصد سرمایه این بازار را در اختیار دارند.

0

شیبانو

shamsi.ali

19/آبان/1400

توکن شیبا یک دامی برای نهنگ‌های خالق آن و کسانی که میخواهند ثروت چندین برابر ی در یک شب بدست آورند درنهایت رشذ این توکن بدون تردید رخ میدهد

1

شیبا

[email protected]

19/آبان/1400

رمز ارز شیبا الان در حال رشد و تبلیغات فراوان قرار گرفته وقتی همه توکن ها در 100 عدد ولت جا گرفته یعنی بزودی جای پای اتریم و بیت کوین خواهد گرفت چون در انحصار اشخاص بزرگ و سرمایه داره که میتونن نبظ بازار رو عوض کن به نفع خودشون

2

ارز شیبا

[email protected]

19/آبان/1400

یکی از ارز های شناخته و موفق هست که تا الان پیشرفت چشم گیری داشته هست و روز به روز پیشرفت می‌کند و قیمت آن افزایش می یابد و به همین دلیل افراد زیادی به فکرسرمایه‌گذاری در این ارز افتاده اند

0

اهمیت ویژە

ayoobchem

21/آبان/1400

شیبا اینو موجودی بسیار بیشتری نسبت به سایر رمزارزهای برتر دارد، به طوری که کل موجودی آن بیش از ۵۸۹ تریلیون کوین و موجودی در گردش آن نیز ۵۴۹ تریلیون کوین است. هرچند، اکثر موجودی شیبا اینو در اختیار چند کیف پول معدود است. دانستن این نکته که کیف پول‌های مذکور در اختیار چه کسانی است و چرا این مقدار شیبا اینو دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

9

شیبا یکی از میم کوین های قدر

Ahmadshafiee

19/آبان/1400

شیبا اینو با توجه به تیم قوی که پشت سر داره و برنامه های آینده دار میتونه در بلند مدت مثل خیلی از میم کوین های دیگه خیلی ها رو میلیاردر کنه یادتون باشه این دنیا ،دنیای صبر صبر وصبر است .... کیفت پر از پول ....

5

شیبا

s@m@d

19/آبان/1400

بیشتر شیبا های موجود رو ۱۰۰ ادرس هولد کرده و قطعا منتظر قیمت های خیلی بیشتر هستند و تا میتونید نگه دارید چون توانایی های زیادی داره

61

شیبا مبم کوین محبوب

parvizta

21/آبان/1400

شیبا اینو میم کوینی که بر بستر اتریوم ایجاد شد و مقدار بسیار زیادی توکن عرضه کرد نگاهی خاص به دوج کوین داشت که حتی قاتل دوج از سوی طرفدارانش نامیده شد که البته وایت پیپر و برنامه هایش از دوج کوین قوی تر است و احتمال صعود چند هزار درصدی همانند دوج کوین که یک میم کوین است را دارد و طبیعتا با این حجم بسیار بالا که گاهی بیشتربن حجم بازار رمز ارز ها را بخود اختصاص میدهد نهنگ ها هم شروع به خرید و نگهداری از آن میپردازند و احتمالآ شاهد پامپ های قیمتی هسنیم .

0

شیبا

moh.ram.sar

20/آبان/1400

تبلیغات و شرایط شیبا خیلی تشویق کنندس برای خرید شیبا شرایط خوب و راحت شیبا جوری است که هر کس وارد عرصه ارز دیجیتال میشود شیبا یکی از انتخابات صددرصدی میباشد

0

شیبابیت کوین تازه متولد شده

Hamid Reza

19/آبان/1400

به نظرم روند نزولی دارد و فعلا ورود به این سهم خطرناکه باید منتظر یک روند مثبت با حجم زیاد باشیم و آن وقت وارد سهم شویم

0

شیبا

[email protected]

21/آبان/1400

بعد ازبیت کوین دربین برنامه های دیگه شیبا بهترین برنامه ست برای درامد من ازهمه برنامه به جز بیت کویین و شیبا راضی هستم

3

شیبا

امپراطوری2022

22/آبان/1400

به نظر میرسه رفتار نموداری شیبا مشابه رفتار نمودار دوج کوین است و انتظار میره که تا 250 درصد بزودی رشد کنه

0

شیبا رمز ارز آینده نزدیک

[email protected]

25/آبان/1400

نظر به اینکه الان جایی برای معاملات ندارد ولی می تواند بازار را در دست بگیرد و جای گزینه خوبی برای بعضی از ارزهاباشد

0

توکن شیبااینو

Roozbeh9277

20/آبان/1400

توکن شیبا اینو خیلی زود تونست خودشو در مارکت رمزارزها مطرح کنه و سریعا خودشو به رتبه یازدهم جدول برترینها رسوند . البته جایگاه فعلیش رو مدیون عمل زیرکانه ویتالیک بوترین میدونه که با از دسترس خارج کردن تقریبا نیمی از موجودی این توکن ، باعث شد تا هم ارزش اون بالا بره و هم در کانون توجهات قرار بگیره تا جائیکه ‌توجه شخص ایلان ماسک رو هم جلب کرده .

13

شیبا

Ftt517aam

19/آبان/1400

بیشتر افراد این ارز رو موقعی که اومد به بازار شوخی و مسخره میکردند و خبر نداشتند که فقط با ۱۰ دلار هولد کردن این ارز یک سال پیش ثروتشان به چندین میلیارد تومان میرسید ... و حالا تنها چیزی که از ۸۰ درصد مردم مونده فقط حسرت هست.

0

ارز شیبا افزایشی

شهریار۱۲۲۲

20/آبان/1400

قابل توجه کسانی که هنوز این ارز و نخریدن من بهت بگم اینو با مقداری که آینده تو رو تغییر بده نگهداری کن

0

شیبااینو:ارزبدون کاربردولی محبوب

زارع

19/آبان/1400

هرچند ارزدیجیتال شیبااینو درسطح جهان خیلی محبوب شده وکاربران زیادی خریداران رمز ارز شده اندوزی هیچ کاربردی نداردوبیشتر خرید این ارزدر صرافی ها صورت می گیرد وبه یکباره رشد کردورقیبی برای دوج کوین شد

51

شیبا

dors@1

19/آبان/1400

وقتی این همه شیبا در اختیار تعداد کمی ست یعنی میتونن هر لحظه بخوان پایین و بالاش کنن و البته اهمیت شیبا بیشتر نمایان شده

56

شیبا

09192110430

19/آبان/1400

۸۰ درصد کل شیبا در ۱۰۰ آدرس و در ۱۰ کیف پول دیجیتال قرار دارند که عمده این ارز در اختیار ویتالیک بوترین خالق اتریوم است که۶۳ درصد ان را به کیف پول مرده ارسال کرده که کسی دسترسی به ان ندارد و فقط ۲۲درصد ان در اختیار و قابل دسترسی است؟m@f

1

شیبا و پیشرفت زیاد

ziaie341

19/آبان/1400

شیبا ارزی که توی کشور ایران بسیار موردعلاقه مردم قرار گرفته و هر روز در حال افزایش قیمت و میتونه تا سال آینده جاید دوج کوین رو هم بگیره

0

رقیب دوج، شیبا

hassanmohammadi

19/آبان/1400

شایدمحبوبیت شیبااینو سبب این شده تاخریداران بسیاری را بسوی خود سوق دهد اما همیشه بهترین مکان برای سرمایه گذاری نبوده ونیستند

36

بازی ارزی

sirwan34

20/آبان/1400

همه ی ارزهای خوب واینده روشنی دارن هیچ کدومشونودست کم نگیرید یهودیدید شیبا به اوج برسد واول جهان روبه خود اقتصاص بده بنظرمن همشون عالین

1

شیبا

p@r@stesh

19/آبان/1400

وقتی ۸۰ درصد از شیباهای در حال گردش در اختیار ۱۰۰ تا ادرسه و این نشون دهنده اقتدار شیبا ست و میتونه این امید رو به بقیه بده که شیبا بخرن و نگهدارن

57

شیبا

[email protected]

19/آبان/1400

شیبا اینو رقیب بی شماری ندارد شیبا اینو رشد قابل ملاحظه ای دارد و یکی از بهترین ارزهای دیجیتالی به شمار میرود

0

شیبا اینو

Hadi49hadi

19/آبان/1400

شیبا اینو» سگی از نژادهای بومی ژاپن و به اعتقاد مردم این کشور، نژادی رها و سرکش است. این نژاد مهارناشدنی است و به گفته‌ی Dogtime.com، هر موقع بخواهد می‌آید و هر موقع بخواهد می‌رود. شیبا اینو لجباز است و بهترین واژه برای توصیف آن «آزاد‌اندیش» است. می‌توان گفت سگ‌های این نژاد در دنیای سگ‌ها شخصیتی گربه‌ای دارند.

43

شیبا

hasan8000

01/آذر/1400

از میان تمام سکه‌های میم موجود در بازار، SHIB موفق شده است که بیشترین جذب را در سال‌های اخیر به خود اختصاص دهد. چرا؟ خوب، به لطف افزایش 1200٪ اخیر آن در ماه اکتبر. با این حال از آن زمان SHIB نزدیک به 50 درصد ریزش قیمتی را تجربه کرده است

0

شیبا

vahid8189

27/آبان/1400

اخبارها یی که تو بازار شنیده میشه نشون میدن که توکن شیبا به احتمال زیاد رشد میکنه و باعث سود سرمایه گذارانی میشه که روی این توکن سرمایه ی گذاری کردن

0

شیبا اینو

Maebadi

20/آبان/1400

شیبا با اختلاف میتونم بگم بهترین شط کویین بین بقیه کوین هاست اینده فوق العاده ای داره و تازه شروع کارشه واسه هولد عالیه

0

تحلیل

Faride42

19/آبان/1400

شیبا ارز موفقی خواد شد در آینده با تبلیغات زیاد که شد در ارز مدت کوتاهی ی جهش خوبی داشته حتما ثابت بود دلیل اینه که کسانی توانای کمی دارن برای خرید عجله کنن تنها فقط قیمت شیبا یک دلار برسه یک میلیون توکن می تونی یک میلیون دلار بفروشی . دستان ده سال پیش بیت کوین میشه

1

80٪شیبااینو در اختیار 100آدرس

Behroozmahmoudi

19/آبان/1400

هشتاد درصد موجودی کل شیبا اینو فقط در اختیار یکصد آدرس و عمده موجودی آن تنها در اختیار ده کیف پول برتر که اولین و بزرگترین و برترین این کیف پول ها کیف پول مرده و غیر فعال بوده ولی نه کیف برتر دیگر فعال و زنده می باشد

44

شیبا

a1398

19/آبان/1400

اینجور میم کوین ها واسه سرمایه گذاری بسیار خطرناک هست اگه بدموقع ورود کنی یک شبه کل سرمایت نابود خواهد شد

49

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.